zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Czary dla Knight'a


Harry_Piasek
21-10-2006, 09:32
Chciałbym się was zapytać czy macie jakieś zażalenia do czarów u Knight'a?

Ja mam... Chciałbym aby Knight miał Exure Gran i Haste beż Pacc.

Jeśli macie jakieś inne pomyśły piszcie je tutaj... Możesię spełnią :D


Nie wiem czy istnieje taki temat, bo nie znalazłem go, ale jakby istniał proszę się o to mnei nei czepiać. Poprostu wyszukiwarka mi nie wyszukała.

Abipear
21-10-2006, 09:46
Knight nie powinien miec zadnych czarow a powinien za to uderzac 2 razy mocniej z broni. (bo to profesja fizyczna a nie magiczna i w tym kierunku powinien sie rozwijac)

morwi
21-10-2006, 09:57
moze jeszcze vite, vis, ue i wogole pacc usunac ?

Abipear
21-10-2006, 09:59
moze jeszcze vite, vis, ue i wogole pacc usunac ?
Cos by sie przydalo usunac albo oslabic bo sorc jest za mocny.

Kurnafix
21-10-2006, 10:18
Knight nie może być postacią czysto fizyczną, bo potem byście się skarzyli, że faktycznie uderzacie mocniej ale nie możecie zrobić "utamo vita" i do podziemi schodzić bez pochodni, a wam się nie chce jej kupować i nosić. Pomysły usunięcia/dodania czarów czy możliwości są do bani. Po to jest PACC żeby z niego korzystać, i żeby mieć większe możliwości. Nikt by nie chciał tyle bulić za to, że może się inaczej ubrać (bo chyba tylko taki przywilej pozostanie).

Vil
21-10-2006, 10:19
Zeby tibia nabrala sensu trzebaby usunac baaardzo wiele rzeczy zaczynajac od mozliwosci uzywania jakichkolwiek czarow przez knighta na dwurecznych broniach dla casterow konczac. Niestety, wymagaloby to tak daleko idacych ciec w konwencji gry ze na 100% takich zmian nigdy nie bedzie, tak samo jak grana dla knighta.

Abipear
21-10-2006, 10:47
Zeby tibia miala jakikolwiek sens to knight nie powinien miec zadnych czarow (robic mlvl tylko do uzywania run, a swiatlo jest niepotrzebne bo lh by cipsoft) i uderzac za 2 razy tyle i z wieksza czestotliwosci z broni niz teraz, a sorc nie powinien miec mozliwosci uzywania broni do walki wrecz, dystansowej i nie powinien miec mozliwosci blokowania ciosow na tarcze lub armor oraz noszenia najlepszych zbroi. Tak jest w prawie wszystkich innych grach mmorpg i to sie sprawdza. A w tibii przez glupia mechanike gry dochodzi czesto do absurdalnych sytuacji ze np na guardach sorc na full def obrywa slabiej niz knight na full atak!!! (a przeciez sorc uderza mocniej i lepiej sie leczy czyli knight jest udupiony)

Kurnafix
21-10-2006, 11:02
Może ktoś by się tym zajął i pogadał z kolesiami z Cipsoftu, może wprowadziliby takie zmiany w następnym upgrade? :P Boję się tylko, że to byłaby zbyt radykalna zmiana. Może by tak zacząć od zmian dla knighta?...

Abipear
21-10-2006, 11:12
Hity knighta z broni to katastrofa, az mi sie plakac chce jak patrze na 150 kngihta ze skillami 95-100 ktory expi z sca na wrl i jego sredni hit to tylko niecale 100 hp. :(

Diddy
21-10-2006, 11:28
Hity knighta z broni to katastrofa:(
To sobie to porównaj z hitami palla.

Abipear
21-10-2006, 11:47
To sobie to porównaj z hitami palla.
To sobie porownaj z exori mort. -.-

zoliax
21-10-2006, 11:51
No chyba skoro paladyn walczy na dystans, to musi zadawać niższe obrażenia, nie?
Moim zdanie ryczerz powinien dostać jakiś "czar" typu "Force strike", bazujący na umiejętnościach, poziomie i broni. Albo cokolwiek powiększające obrażenia na jakis czas czy ileś rund. Ewentualnie szansę na blok czy zmniejszające otrzymywane hity. Morofina taka. ;]
Albo powinien dostać StarCraftowe StimPacki. 8o

Harry_Piasek
21-10-2006, 12:27
Oryginalnei napisane przez Abipear:
Hity knighta z broni to katastrofa, az mi sie plakac chce jak patrze na 150 kngihta ze skillami 95-100 ktory expi z sca na wrl i jego sredni hit to tylko niecale 100 hp.

Tibia na tym polega, aby się rozwijać. A o czary mi hcodziło po to aby Knight mógł być podobny do maga :P

Abipear
21-10-2006, 12:32
Tibia na tym polega, aby się rozwijać. A o czary mi hcodziło po to aby Knight mógł być podobny do maga :P
No wlasnie a knight sie nie rozwija. Widzisz roznice w hitach z broni pomiedzy 200 a 100 knight? Bo ja nie.

Kurnafix
21-10-2006, 12:38
A wiesz dlaczego nie? Bo skille rosną powoli, im wyższy tym wolniej rośnie. Jeśli każdy skill by się zdobywało tak szybko jak pierwszy (kwestja kilkunastu uderzeń) to ludzie by mieli niesamowite liczby w okienku "skills" I zabicie dla 200 lvl Orscha 1 hitem byłoby dziecinnie łatwe. Pozostańmy przy aktualnej wersji skillowania.

Abipear
21-10-2006, 12:49
A wiesz dlaczego nie? Bo skille rosną powoli, im wyższy tym wolniej rośnie. Jeśli każdy skill by się zdobywało tak szybko jak pierwszy (kwestja kilkunastu uderzeń) to ludzie by mieli niesamowite liczby w okienku "skills" I zabicie dla 200 lvl Orscha 1 hitem byłoby dziecinnie łatwe. Pozostańmy przy aktualnej wersji skillowania.
No tak ale zobacz ze sorc nie musi zwiekszac mlvl zeby mocniej uderzac (lvl daje duzo do sily magii) a knightowi lvl nic nie daje poza hp. To niesprawiedliwe.

DRoN
21-10-2006, 12:59
Wystarczy żeby wprowadzili coś takiego jak "siła fizyczna" i każdy lvl to 1% takiej siły. Do 100 lvla masz 100% siły fizycznej, ale na 200 lvlu biłbyś już 2 razy mocniej. To by bardzo wzmnocniło knighta/pala i od ~150 lvla byliby prawdziwymi wymiataczami.

Frapper
21-10-2006, 16:26
Ktos tam mowil o hitach pala. Palem na 60 lvl mialem: 150, 80,98,127, puff, 112.
Knightem na 60 lvl z wiekszym skilem niz pal mial w discie(85): puff, 184, puff, puff, 48,puff, 15, 149, puff, puff, 12, 98, puff...

sat
21-10-2006, 17:26
Hity knighta z broni to katastrofa, az mi sie plakac chce jak patrze na 150 kngihta ze skillami 95-100 ktory expi z sca na wrl i jego sredni hit to tylko niecale 100 hp. :(

on nie expi. on hunci....

st1L
21-10-2006, 17:36
Co jak co ale utani gran hur powinno byc bez paca...co z tego ze dobre skille bede mial jak kazdy z przyblizonym levelem z paccem ucieknie..albo jak mam pare leveli mniej od jakiegos innego knighta ..ucieknie odemnie bo ma te pare leveli wiecej..nawet pacca nie bedzie musial miec..

Kurnafix
21-10-2006, 17:41
Taki urok pacca.

PS. Nie pisz 2ch postów pod sobą.

FyFy
21-10-2006, 21:50
Co jak co ale utani gran hur powinno byc bez paca...co z tego ze dobre skille bede mial jak kazdy z przyblizonym levelem z paccem ucieknie..albo jak mam pare leveli mniej od jakiegos innego knighta ..ucieknie odemnie bo ma te pare leveli wiecej..nawet pacca nie bedzie musial miec..Ale się uśmiałem


@Harry_Piasek
przeczytaj swój podpis i dopiero poźniej coś pisz

Wojciech25
21-10-2006, 22:22
uwazam ze jest dobrze tak jak jest moze tylko hur dla facc:p

ripper
21-10-2006, 22:22
Nie uważam, żeby knightowi należało się więcej czarów (bo to w końcu nie jest profesja magiczna), ale przydałaby się radykalna zmiana w systemie obrażeń zadawanych przez knightów i palów. Jakiś sensowny wzór powinien być, bo teraz gra knightem/palem to więcej niż waste czasu.

Diddy
21-10-2006, 22:25
@up
Dla pallów powinna być jakaś nowa broń lub tańsza amunicja w sklepie ;s.

st1L
21-10-2006, 23:24
[QUOTE=FyFy;1041804]Ale się uśmiałem




sie usmiales bo? masz pacca? zebym mial tez bym sie smial..

ripper
22-10-2006, 00:17
Nie wiem czy dobrze rozumiem (nie czytałem waszej wymiany zdań), ale jeśli chodzi ci o to, że jakbyś miał pacca to byś nie chciał większych 'uprawnień' dla facc, to muszę ci powiedzieć, że powinieneś się w łeb czymś mocno j*bnąć. Facc to tylko takie demko Tibii. Chcesz grać z udogodnieniami itd - kup pacc. To gra komercyjna i już.

Piotrek Marycha
22-10-2006, 01:09
Co jak co ale utani gran hur powinno byc bez paca...co z tego ze dobre skille bede mial jak kazdy z przyblizonym levelem z paccem ucieknie..albo jak mam pare leveli mniej od jakiegos innego knighta ..ucieknie odemnie bo ma te pare leveli wiecej..nawet pacca nie bedzie musial miec..
qwa i moze jszcze zeby Bohy rosły na krzaczkach jak malinki??! co ty bys chcial? wszystko co najlepsze za free? on wydal hajs na pacca - on ucieknie
Nie uważam, żeby knightowi należało się więcej czarów (bo to w końcu nie jest profesja magiczna), ale przydałaby się radykalna zmiana w systemie obrażeń zadawanych przez knightów i palów. Jakiś sensowny wzór powinien być, bo teraz gra knightem/palem to więcej niż waste czasu.
IMO powinno byc tak jak z Siłą magii- 3% od mlvla 2% od lvla, a wiec Siła Fizyczna (ew walki albo cos) skill broni-3% lvl 2% i jest cool sprawiedliwie!

ari2423
22-10-2006, 01:16
@up
mogło by tak byc, ale magikom powinni dac takie same przeliczenie do wandów/rodów ( wtedy druidzi znów by byli najgorsi :) ) oraz zmienienie lvl-u co do okreslonego wanda: trucizna (5kratek)-8 lev, ogień-(3k)- 13 lev., energia-( 2k) 22 lev., siła/melle(2k) 30 lev.

Matiess
22-10-2006, 07:22
Moim zdaniem z nadchodzacym updatem powini dla knightow wprowadzic do każdej broni specyficzny atak tak jak jest w MU Online.

móc
22-10-2006, 08:52
@up
mogło by tak byc, ale magikom powinni dac takie same przeliczenie do wandów/rodów ( wtedy druidzi znów by byli najgorsi :) ) oraz zmienienie lvl-u co do okreslonego wanda: trucizna (5kratek)-8 lev, ogień-(3k)- 13 lev., energia-( 2k) 22 lev., siła/melle(2k) 30 lev.
Sorc i tak bije z visa/morta. Po co go jeszcze umacniać zwiekszajac mu sile rozdzki? To juz by bylo totalnie bez sensu bo taki 200 sorc wali po 300 z visa/morta i co, jeszcze dodac mu kolejne 300 z rozdzki? :baby:

Knight na 200 lvlu nie ma nawet sredniej 150 w warlocka, a sorc wali po 300 z mortów które kosztują tylko 20 many na strzał. ;(

Marchewki
22-10-2006, 09:13
Knight posiada czary :
- exiva
- utevo lux
- exura
- exana pox
- utani hur
- utana hur up ( czy coś takeigo :p )
- exori

Mr.lordi
22-10-2006, 10:37
Jak knajt nie mial by exury to jak bys sie leczyl na 10 lvl bez 4 mlvl ????

i knajt powinien mieć latarke :P

ari2423
22-10-2006, 14:58
Sorc i tak bije z visa/morta. Po co go jeszcze umacniać zwiekszajac mu sile rozdzki? To juz by bylo totalnie bez sensu bo taki 200 sorc wali po 300 z visa/morta i co, jeszcze dodac mu kolejne 300 z rozdzki? :baby:

Knight na 200 lvlu nie ma nawet sredniej 150 w warlocka, a sorc wali po 300 z mortów które kosztują tylko 20 many na strzał. ;(

a co z postaciami FACC ?? :)

Keel
22-10-2006, 15:43
Wystarczy żeby wprowadzili coś takiego jak "siła fizyczna" i każdy lvl to 1% takiej siły. Do 100 lvla masz 100% siły fizycznej, ale na 200 lvlu biłbyś już 2 razy mocniej. To by bardzo wzmnocniło knighta/pala i od ~150 lvla byliby prawdziwymi wymiataczami.

Bardzo mi sie spodobal ten pomysl... Proponuje napsiac go na forum proposals ;)

Rekin Master
22-10-2006, 22:24
@Up
Popieram...piszemy jakas petycje do cipow czy cos? xD Uwazam ze jest to jedyne sensowne rozwiazanie bo gra knightem i palem jest bez sensu...w wszystkich innych grach sila hitow rosnie z lvl-em ;(

Colard
22-10-2006, 22:31
Knight powinien zostać taki jaki jest. Wystarczy expic z exori zeby przegonic sorcow. Siła hitów z broni rzeczywiscie nie rosnie wraz z lvlem, ale po co hlvl knightowi bron? Z exori zrobi kilka razy wiecej expa w tym samym czasie niewiele wiekszym kosztem, a siła exori rośnie bardzo wyraźnie wraz z lvlem. Dla mnie moze zostac tak jak jest bo broń noszę tylko po to zeby miec wiecej defa, często nawet nie zaznaczam ataku na potwora. :)

Rekin Master
23-10-2006, 09:23
Knight powinien zostać taki jaki jest. Wystarczy expic z exori zeby przegonic sorcow. Siła hitów z broni rzeczywiscie nie rosnie wraz z lvlem, ale po co hlvl knightowi bron? Z exori zrobi kilka razy wiecej expa w tym samym czasie niewiele wiekszym kosztem, a siła exori rośnie bardzo wyraźnie wraz z lvlem. Dla mnie moze zostac tak jak jest bo broń noszę tylko po to zeby miec wiecej defa, często nawet nie zaznaczam ataku na potwora. :)

knight 50lvl expi z exori z taka sama predkoscia co 100lvl...<ladowanie many- ilosc many sie zwieksza wraz z lvl-em>

Colard
23-10-2006, 15:05
~

jesli nadal bedziesz sie afiszowac z tym botem zaczne kasowac posty bez czytania

~

DRoN
23-10-2006, 17:27
Knight powinien zostać taki jaki jest. Wystarczy expic z exori zeby przegonic sorcow. Siła hitów z broni rzeczywiscie nie rosnie wraz z lvlem, ale po co hlvl knightowi bron? Z exori zrobi kilka razy wiecej expa w tym samym czasie niewiele wiekszym kosztem, a siła exori rośnie bardzo wyraźnie wraz z lvlem. Dla mnie moze zostac tak jak jest bo broń noszę tylko po to zeby miec wiecej defa, często nawet nie zaznaczam ataku na potwora. :)

Więc tracisz 488 many (~6 manasów - ~300gp), żeby zrobić z 300 dmg (załóżmy że walisz na raz 3 potwory, więc robisz łącznie 900 dmg).

Mag na takim lvlu wali 120+ ze strike tracąc 20 many (1/4 manaska). 6 manasków to 24 uderzenia, więc zada za te same pieniądze robi ~2880 dmg, czyli ponad 3 razy więcej.

Strasznie musi Ci się to opłacać.

PS. obliczenia na podstawie kalkulatora Tibiacount.
PS2. dziwny ten kalkulator, zrobie przeliczenia jeszcze raz na jakimś wiarygodniejszym kalkulatorze.

Frapper
23-10-2006, 18:33
IMO powinno byc tak jak z Siłą magii- 3% od mlvla 2% od lvla, a wiec Siła Fizyczna (ew walki albo cos) skill broni-3% lvl 2% i jest cool sprawiedliwie!

I dalej bys pakowal 800h w trening?

Piotrek Marycha
23-10-2006, 22:30
Bardzo mi sie spodobal ten pomysl... Proponuje napsiac go na forum proposals ;)
napisalem juz dawno :)
Knight powinien zostać taki jaki jest. Wystarczy expic z exori zeby przegonic sorcow. Siła hitów z broni rzeczywiscie nie rosnie wraz z lvlem, ale po co hlvl knightowi bron? Z exori zrobi kilka razy wiecej expa w tym samym czasie niewiele wiekszym kosztem, a siła exori rośnie bardzo wyraźnie wraz z lvlem. Dla mnie moze zostac tak jak jest bo broń noszę tylko po to zeby miec wiecej defa, często nawet nie zaznaczam ataku na potwora. :)

niewiele wiekszym? marnowac pol bp manasów ( czy ile ci tam schodzi) zeby uderzyc za 300-400??? wychodzi taniej niz melee expic na behemotach chyba...no ale cóż, ty masz 122 ek a nie ja, ale jakos sobie tego nie wyobrazam

Edit: @up eee yy że co?

Vil
24-10-2006, 00:52
wychodzi taniej niz melee expic na behemotach chyba...

niezla sprawa, Knoely i paru innych knightow 140+ pokazywalo na filmikach jak to wyglada, w granicach 150+k/h wychodzilo, koszty wbrew pozorom nie takie duze.

jak to sie ma do slabszych potworkow nie mam pojecia ( skoro tak robi to pewnie niezle dziala ), ale gosc ma u mnie plusa za nieszablonowe myslenie.

FyFy
24-10-2006, 02:26
Jak knajt nie mial by exury to jak bys sie leczyl na 10 lvl bez 4 mlvl ????

i knajt powinien mieć latarke :P

Intense Healing Rune ^^

BaxCrow
27-10-2006, 13:40
Jak dla mnie Najt ma wszystko tak jak powinno być, a co do hitów to ja nie wiem z kąd wy je wytrzasneliście, bo ja w DL'a lub Hydre z Giant Sworda po 180+ siekam, przy skillach 72, a taki najt na skillach 90+ będzie po 220+ rypał i to ostro.

Co do tematu to Najt powinien mieć jeden nowy czar jak dla mnie.

Mianowicie:
Exura Gran - exura jest słaba, uhy drogie, a na Ihy szkoda kasy, wiec przydałby się właśnie taki sredni czar do leczenia.

A i myśle, że Exeta Res powinna zabierać około 30 many, bo potworki często się przeżucają na Shooterów i nie dość, że na Uhy musi Najt mieć to jeszcze na MF, żeby mieć 80 many zawsze. Bez sens jak dla mnie.

Takie zmiany i najt już ma się supcio.

móc
27-10-2006, 16:01
ja w DL'a lub Hydre z Giant Sworda po 180+ siekam
Raz na 100 uderzeń
taki najt na skillach 90+ będzie po 220+ rypał i to ostro
Raz na 100 uderzeń

Mialem 55 knighta ze skillami 83 i srednia z moich hitow w hydre z d-lance wynosila niewiele ponad 50 hp. Hity powyzej 200 hp zdarzaly sie raz na 100-150 uderzeń. Chmurki (czyli hity za 0 hp) zdarzaly sie co 2-3 uderzenie.

Sorcem majac taki sam 55 lvl uderzam z exori vis caly czas po 140-180 hp. :)
Pudła z exori vis zdarzają sie duzo rzadziej niz pudła z broni. Sorc uderza z exori vis co 1-1,5 sekundy, knight uderza z broni co 2 sekundy. Knight traci takze wiecej hp bo jest bez tarczy i nie ma do dyspozycji summonów. Na dodatek sorc wcale nie musi obrywac z wave, wystarczy stawac na wprost hydry w momencie kiedy ona jest odwrócona do nas bokiem i strzelac zanim obróci swój świński ryj w naszym kierunku.

Na dragon lordach to najlepszy jest pal. Sorc ma za malo hp zeby je bezpiecznie bic ponizej 100 lvla, a knight zadaje z broni smieszne obrazenia. Ja nie mowie ze nie da sie zabić DL'a knightem z samej broni ale jest to tak okropnie dlugie ze juz szybszy exp bylby na trollach.

Vil
27-10-2006, 16:13
bo ja w DL'a lub Hydre z Giant Sworda po 180+ siekam, przy skillach 72, a taki najt na skillach 90+ będzie po 220+ rypał i to ostro.

Z tego co wiem Baldore hydry nie mogl zabic w melee.

sat
27-10-2006, 20:01
Z tego co wiem Baldore hydry nie mogl zabic w melee.

bo za szybko sie leczy. jednakze polecam dosyc ciekawy trick. szczegolnie jesli jest wiecej blokerow ( summony czy zywi gracze - obojetne ). wystarczy wchodzic bronia jako trzeci. wtedy dany potwor ( dragon, hydra, dl, czy cokolwiek innego ) dostaje ladnie po tylku od tego trzeciego. jak nie wierzycie, to poproscie znajomego sorca/druta o postawienie 2 dsow czy liderow na dragona zwyklego i wpakujcie sie jako trzeci z najlepsza bronia i na full attack.
w ten oto sposob mozna w miare bezbolesnie w 3-4 najtow rozpykiwac takie stwory jak behe czy demony.

Huberto
27-10-2006, 20:06
Ja bym nienarzekal gdyby np.facc dostal czar exori :D ,spodobalo by mi sie tez jak by wprowadzono czar "furia" który by powiekszal na jakis czas sile ciosu.

Vil
27-10-2006, 20:55
jednakze polecam dosyc ciekawy trick(..)

jezuuu, wiem, chodzilo o pokazanie temu polglowkowi ze chocby i nawet mu sie te hity po 180 czasem zdarzaly to i tak silnego moba oplacalnie nie zabije ...

lajtn
27-10-2006, 21:08
bo za szybko sie leczy. jednakze polecam dosyc ciekawy trick. szczegolnie jesli jest wiecej blokerow ( summony czy zywi gracze - obojetne ). wystarczy wchodzic bronia jako trzeci. wtedy dany potwor ( dragon, hydra, dl, czy cokolwiek innego ) dostaje ladnie po tylku od tego trzeciego. jak nie wierzycie, to poproscie znajomego sorca/druta o postawienie 2 dsow czy liderow na dragona zwyklego i wpakujcie sie jako trzeci z najlepsza bronia i na full attack.
w ten oto sposob mozna w miare bezbolesnie w 3-4 najtow rozpykiwac takie stwory jak behe czy demony.

Eureki nie odkryłeś -,-, chyba każdy wie o tym, że istnieje przelamanie shielda potwora, jednakże nie jest to zbyt dobry spopsób, ponieważ 1-2 osoby wcale nie zdobywają expa i lepiej wychodzi z ed uderzającym exori vis/mort. Poza tym kto by wziął na hunta knighta jako atakującego ? IMO strata czasu dla innych członków drużyny.

MaBBy
31-10-2006, 09:46
wg mnie knight ma spoko czary i nic bym w tym nie zmienial, moze bym ulepszych exete res zeby na dwie kratki dookola a nie na jedna :P

=Pekin=
01-11-2006, 12:03
Zeby knight mogl zadawac wieksze hity powinni zrobic jakies blogoslawienstwa ktore knight potrafi zucas na siebie np "Surge" dajmy przez okreslony czas max hit knighta podwyzsza sie dwukrotnie. Czy cos w tym stylu, oczywidcie za mane odpowiednia do tego czaru, a nie idiotyczne cipy zrobili tak ze sorc/druid za zasrane 20 many potrafi walnac za 250 na ktoryms tam lvlu. Najt co 2 sek walnie za 100 ? nie zawsze sorc w tym czasie zaspamuje visem i zada co sek 250 hp = 500 dmg -.- idiots

ZenNeron
29-11-2006, 10:14
@Pekin podejrzalem w wielu RPGach ze takie czary mogly sie sprawdzic, ale cipy nie maja tyle odwagi byto sprawdzic bo boja sie ze wtedy zanikna inne profy tak jak pall

@topic wedlug mnie
1. nie powinno byc exori
2. powinni dac takie czary jak dragon scale(x2 defu na 30 sec), Berserker Spirit (przyjspiesza walenie hitow)
3.exura moze byc
4. skille do tarczy(partz lineage2.com -> skills->human->dark avenger, Stun shield oglusza przeciwnika na 5 sec szansa powodzenie 40%)
to tyle