|
Notki |
Filmy Gdy zdjęcia to za mało do akcji wkraczają filmy. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 06 2007
Lokacja: warszawa
Posty: 95
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Adamo Cherlentano
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Time To Die
Świat: Menera
Poziom: 121
Skille: 92/69
Poziom mag.: 21
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 06 2006
Lokacja: Lubaczow
Posty: 794
Stan: Niegrający
Profesja: Elite Knight
Świat: Aktualnie brak
|
![]() Rzal i bul ziroł organizacji.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() keylogger nie sciagac!!!!!
|
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 06 2007
Lokacja: warszawa
Posty: 95
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Adamo Cherlentano
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Time To Die
Świat: Menera
Poziom: 121
Skille: 92/69
Poziom mag.: 21
|
![]() nie da sie ukryc
![]() up: no comment -.- Ostatnio edytowany przez adamocherlentano - 19-10-2008 o 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 08 2006
Lokacja: W biednym kraju
Wiek: 33
Posty: 595
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Jack Tortoise
Profesja: Elite Knight
Świat: Menera
Poziom: 65
Skille: 76/74
Poziom mag.: 6
|
![]() viva menera, hemol frajer czatowal przy hellgoraku zeby loota zapieprzyc jak to on ma w zwyczaju zal.pl....
__________________
To tylko gra, pamiętajcie o tym ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Zbanowany
Data dołączenia: 29 12 2007
Wiek: 33
Posty: 1,169
Imię: Xeremon
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Candia
Poziom: 140
|
![]() Klatka z Magic walli to kiepskie wyjście. Lepiej zabrać więcej zgranych osób i rozstawić osoby do blokowania respa. Od kiedy "naprawili bug" z parcelami, stało się to trudniejsze. No ale mówię... jeśli się ma ogarnięty team, to da się ten seal zrobić.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 13 10 2005
Lokacja: Silesia Inferior
Posty: 2,162
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Xevezq
Profesja: Knight
Gildia: Polish Nobility
Świat: Pacera
Poziom: 166
Skille: 96/90
Poziom mag.: 8
|
![]() sv_zgranie 0
__________________
Cześć. .................................................. .................................................. ...................Dzięki. Cześć.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 06 2007
Lokacja: warszawa
Posty: 95
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Adamo Cherlentano
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Time To Die
Świat: Menera
Poziom: 121
Skille: 92/69
Poziom mag.: 21
|
![]() na menerze ciezko jest teraz znalezc ludzi ktorzy cos kumaja, za duzo sie narobilo 100+lvl noobow co wbijaja level na bocie na malpach czy chujj wie gdzie inne non pvp tez pewnie maja ten problem...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Zbanowany
Data dołączenia: 29 12 2007
Wiek: 33
Posty: 1,169
Imię: Xeremon
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Candia
Poziom: 140
|
![]() 1. Wchodzi na raz kilku EK.
2. Za nimi wchodzą ED, każdy ma mieć wszystkich blokerów na hotach. 3. Za nimi RP i MS. W momencie wejścia w teleport, mają mieć nakierowane magic walle na przesmyki skalne na południu. 4. Wszyscy shooterzy walą ze wszystkiego z czego się da w jednego moba. Nie ma miejsca na sytuację, w której kilka mobów otacza cały team, a każdy strzela w co innego. 5. EK poniżej 130~140lvla, nie pchają się na jana do przodu, tylko zostają blokować spawny; przy tp, przy tych gównach co spawnują UD i Demce i w miejscach pośrednich. Mają widzieć swoje czubki na końcach ekranu. 6. Biega jeden, albo dwóch ED, siohających EK, gdyby przez przypadek coś przybiegło, albo któryś nie dawał rady z leczeniem. 7. Do magic walla podchodzi jedna osoba, nie wszyscy na raz, jak by tam rozdawali darmowe bułki. 8. Droga powrotna odbywająca się według zasady "SPIER*ALAMYYYY!!!!!!!", to dosyć ryzykowny pomysł. Lepiej, aby odbywała się powoli, ale z głową. 9. Jeśli widzisz jakiegoś spanikowanego gałgana, którego nie da się uspokoić, to lepiej zamwallujcie mu drogę powrotu z ucieczki do teleportu - zobaczy na ekranie 50 jugów, po czym zacznie uciekać z powrotem do was, a wtedy może się zrobić mało ciekawie. Lepiej, aby padła jedna osoba, niż połowa teamu. (To w wypadku, gdyby okazało się, że jakimś cudem, blokerzy respa masowo nawalili. Kiedyś tak było, dlatego to piszę) 10. Formacja ekipy (rozstawienie) musi wyglądać tak, że shooterzy stoją po środku, w otoczeniu przez EK/RP. 11. Magowie (szczególnie Paladyni), nie powinni jechać na utamie, gdy w pobliżu nie ma juggernautów, albo hellhoundów stojących tak, że mogły by uderzyć wave. Jeśli każdy idzie tam w założeniu, że będzie miał włączoną utamę przez cały pobyt na terenie seala, to niech od razu wybije sobie ten pomysł z głowy. Nawet gdy weźmie ze sobą GMP na max capa, to i tak mu ich zabraknie (na oko stanie się tak przy magic wallu). Oznacza to powolną śmierć z braku potionów. 13. Magowie KONIECZNIE mają nosić ze sobą przynajmniej bag UHów. Moim zdaniem ci, co nie są w niego wyposażeni na co dzień, są debilami. 12. Niech shooterzy, którzy nie biorą tam aola, mają na sobie SSA. (Ja na to nie wpadłem, przez co dostałem śmiertelną lepę od juggernauta podczas ucieczki, jedną kratkę od teleportu. 13. Na Ventrilo panuje jedna zasada: Jedna, najbardziej ogarnięta osoba mówi, reszta słucha. @down To już zależy od tego, jak ogarnięty masz team. Ostatnio edytowany przez Xr3 - 19-10-2008 o 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 01 2006
Lokacja: Chynchy Dolne
Wiek: 38
Posty: 347
Stan: Na Emeryturze
Imię: Kash Go We
Profesja: Elder Druid
Świat: Gdzies...
Skille: Rosna..
|
![]() @up
w teorii niezle to wyglada a w praktyce wykonalne? A jak w tego bossa wchodzily hity po 7-15 i to przez pare minut to myslalem ze po kolei zaczna padac ![]()
__________________
![]() ![]() Wybitne umysły są zawsze gwałtownie atakowane przez miernoty, którym trudno pojąć, że ktoś może odmówić ślepego hołdowania panującym przesądom, decydując się w zamian na odważne i uczciwe głoszenie własnych poglądów. Albert Einstein Ostatnio edytowany przez Slivi - 19-10-2008 o 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 26 07 2008
Posty: 18
|
![]() Myślałem ,że na refugii tylko takie nooby
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Moderator
Data dołączenia: 10 05 2005
Lokacja: Szczecin
Wiek: 33
Posty: 3,026
Stan: Na Emeryturze
|
![]() Hmm ciezka sytuacja... Dobrze ze jak ja robilem tego questa to 'parcel bug' dzialal...
![]()
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 08 2006
Lokacja: Wrocław
Wiek: 36
Posty: 107
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elder Druid
Gildia: Oven
Świat: Titania
|
![]() @Xr3
w teorii wszystko ladnie wyglada, ale z takim teamem quest nie mial powodzenia 22:19 Hemol The Warrior [111]: gdzie te zaby moge sie zalozyc ze conajmniej 3/4 tego teamu nie wiedzialo ze nalezy zconvinowac dreadbeasta zeby zabic bossa |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 06 2007
Lokacja: warszawa
Posty: 95
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Adamo Cherlentano
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Time To Die
Świat: Menera
Poziom: 121
Skille: 92/69
Poziom mag.: 21
|
![]() tym jak zconvincowac bossa to akurat nie jest takie wazne, ale przy shadow nexusie przydalo by sie jednak wiedziec jak to sie robi , a nie stac kilka minut i czekac nie wiem na co :?
|
![]() |
![]() |