![]() |
Protokół tibii
Witam, poszukuje osób(osoby) która wie to i owo o połączeniu tibii.
Chodzi mi głównie o transfer pakietów pakietów - czyli jak kodowane, struktura, itp. Pracuje aktualnie nad pewnym projektem (nie, nie botem :)), i jeśli mi się uda, wynagrodze tego kto mi pomógł itemami na antice/danoobii/refugii/ew. lunarze. Mam namyśli mpa/mms itp. gg: 8020215 lub odpisujcie tu. |
Czy chodzi ci o to ?
http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=22543&page=3 |
O kodowaniu póki co wiem niewiele. Do połączenia z serwerem logowania wykorzystany został RSA. Polecam gotowe kody by poznać szczegóły. Sama gra, z tego co słyszałem wykorzysuje XTEA. O tym niestety nie wiem nic.
Po odkodowaniu struktura pakietów jest prosta: 2 bajty - długość pakietu 1 bajt - id pakietu (...) - reszta pakietu Wszystkie łańcuchy znaków są poprzedzane 2 bajtami na długość. Jeśli potrzebujesz dokładnych i aktualnych danych polecam kody OTS'ów, jeśli nie - daj znać to wyśle Ci na PW moje staaaare notatki. |
@2 up
Nie @up Dzięki, zlookam to. |
Lol gość chce po prostu zrobić program, który będzie sam wysyłał pakiety do servera z informacjami np. o expie którego nie ma itd.
Raczej się przestań trudzić, bo to jest na pewno szyfrowane :P. |
Cytuj:
|
Smetana to raczej powinno być bez znaczenia do jakiego celu chce użyć tej wiedzy.
|
Cytuj:
Btw nie wystarczy szyfrowanie, trzeba jeszcze pokapować w jaki sposób dane są przesyłane. Nie powiesz mi chyba że te rzeczy są ogólnie dostępne, albo że ktoś to rozgryzł? |
@up,
Właśnie takie myślenie, że się nie da bo nikt tego nie zrobił wcześniej powoduje to, że nawet nikt nie próbuje. Uwierzcie mi, wszystko jest wykonalne. |
@up
Tiaaa... a jak oni korzystają z własnego szyfrowania? Wspartego czymś jeszcze? To jest praktycznie nie do rozwikłania. Jakbyś miał wiadomości na temat ułożenia danych w pakietach mógłbyś chociaż puścić bruta i mieć nadzieję, że cośtam się uda... |
Pogięło cie ? Myślisz ze CipSoftowi chce sie robić własne szyfrowanie =pp Im sie nie chce pozbywać czitów, to co dopiero własne szyfrowanie robić. A panu 31337 życzę powodzenia, czego by tam nie tworzył. ;-)
|
A musi to być skomplikowane szyfrowanie? Kilka prostych operacji matematycznych i już może być to czasochłonne do rozpracowania.
|
Im dłużej coś szyfrujesz tym trudniej to potem rozszyfrować. Podobnie jest z samą techniką kodowania. Cipsoft po prostu może mieć własny język do szyfrowania wysyłanych wiadomości. Mogą mieć swój kompilator, który potem przekształca tekst w bardzo niezrozumiały bełkot. Tylko po co? Słyszałeś może kiedyś o tym, jak to łatwo przechwycić rozmowę na gg? Wystarczy się troszeczkę pomęczyć i gotowe. Tak samo może być z np. wysyłaniem fałszywych informacji o np. zdobytym expie do serwera. Nic nie jest niemożliwe, po prostu nad niektórymi rzeczami trzeba po prostu dłużej popracować.
Na logikę rzecz biorąc, Skoro klijent sam wysyła informacje o expie, to można tym sterować. Trzeba po prostu wykombinować sposób. |
Na logikę:
Masz programy do obsługi konta w banku. Czemu sobie sam nie wyślesz kasy? Wszystko się da, jest tylko kwestia czasu. Rozgryzienie takiego szyfru banków w sposób brutalny na najszybszym znanym komputerze potrwa dłużej niż istnieje wszechświat. Oczywiście w grach nie jest to tak skomplikowane, ale i tak powinno to trwać długo. No chyba, że Ciposoft o takich zabezpieczeniach nie pomyślał, w co nie wierzę. |
Może to dlatego, że komputery z danymi bankowymi nie są podłączone do internetu? Nikt nie jest głupi, nie chcą ryzykować. A mówiąc "brutalny" miałeś na myśli Brutal Force?
|
Jakoś muszą być podłączone skoro są wykorzystywane.
Btw nie chcę was jakoś specjalnie dołować, ale po co się oszukiwać. Gdybyście mieli w tym chociaż jakieś doświadczenie i wiedzę matematyczną o kryptografii, to może istniałaby mała szansa na sukces. W końcu polscy matematycy rozgryźli enigmę ;P. |
Sugeruję gg.
|
Yhy, jak juz bedziesz mial 10bp mpa i status GMa, to daj znac.
|
@do tych co mówią że się nieda... Słyszeliście o magebomb?
|
Niestety nie. Co to?
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 17:36. |
Powered by vBulletin 3