![]() |
Moje propozycje dotyczące update
Moje propozycje:
1. Paladyn Paladyn to profesja, która powinna uciekać przed potworkami, a nie bić je z bliska, dlatego: -zabranie royal spearów / e spearów -dodanie nowych amunicji do kusz i łuków -dodanie nowego czaru na szybsze bieganie -dodanie czaru obszarowego (jako jedyna profesja takowego nie posiada) -zwiększenie obrażeń z wszelkiego rodzaju run (na co mi teraz sd?) -nowa broń do trenowania (speary są za mocne, a kamienie bardzo drogie [100 kamieni około 2k] 2. Rycerz Rycerz to profesja, która powinna bić potwory z bliska i blokować je, dlatego: -niszczenie się broni (jeżeli paladynowi niszczą się speary i kończy się amunicja, to dlaczego rycerzowi nie niszczy się broń lub chociaż tępi) -zwiększenie obrażeń z wszelkiego rodzaju run (explo, czy hmm stały sie bezużyteczne w rekach rycerza) - 3. Magowie Magowie są postaciami magicznymi i powinny do pokonywania potworów używać magii lub różdżek, dlatego: -sorcerer powinien spowrotem otrzymać miano najlepszego czarodzieja w grze ( w tej chwili ue sorca wynosi powiedzmy 600, a rycerza, na tym samym poziomie, e gran 400, za dużo mniejszą ilość many [nie mówcie mi nic o obszarze tych czarów]) -nowy czar obszarowy dla druida (Mas pox sux!!) -zwiększenie siły magii (wszystkie czary i runy) -alchemia dla druida (sam by tworzył manafluidy, lifefluidy, bullseye potion, itd. oczywiście można też dodać parę innych napojów) -nowe czary ofensywne dla magów typu exori vis, mort, flam (sorców i druidów) -dodanie nowych różdżek i kijów, hity od obrażeń fizycznych (bo mag na wyższym poziomie lub na wojnie nie ma żadnej broni prócz run [po zabranie bursów]) , a damage ustalane by były od mlvla danego maga -na zdobycie kolejnego mlvla magiem potrzeba tyle spalić many, ile knightem zrobić uderzeń na kolejny awans w posługiwaniu się danym typem broni (oczywiście postacią, które mają już jakiś mlvl dostałyby rekompensatę w spalonej manie (chodzi o to, że jeżeli masz 80mlvl i spaliłeś ileś many, a po update musiałbyś spalić mniej many to nadmiar poszedłby do kolejnego mlvla) 4. Ogólne -manasy dają więcej many (to tyczy się przed wszystkim sorca i druida, którzy muszą wciąż latać do dp żeby troche dłużej poexpić) -runy z większą ilością ładunków (sam bym na to nie wpadł, ale pomysł bardzo mi się podoba) -możliwość łączenia run (tak jak np. pieniędzy), oczywiście waga takiej runy także ulegałaby zmianie -czar na leczenie z upicia, ognia, trucizny i topienia się -pierścień zwiększający distance skill -pierścień zwiększający mlvl -wprowadzenie nowego skilla - kowalstwo ( od teraz każdy gracz, może sam wyrabiać bronie i je naprawiać [oczywiście im wyższy skill tym lepsze bronie, ale nie typu sov], można też by było robić pancerze, nogawice, itp. -3 addon To na razie tyle, jak mi się coś przypomni to edytuje. @down O co ci chodzi? To że ma bursty nic nie zmienia. Z burstów nie zrobisz comba, a hlvl pal wali po 150 z sd w ludzi po update. |
Cytuj:
|
Odniosę się tak to tak:
Paladyn: Jak powiedziałeś paldyn powinien uciekać a nie bić z bliska... jak będzie trzeba podnosić speary to wtedy będzie zmuszony do bicia z bliska :D Ostatnio wyszła nowa amunicja... Najlepiej dajmy mu jakiś kosmiczny wymysł: utani gran gran gran hur ... -.- Co do czaru obszarowego i sd masz bursty ;] Kamienie drogie? Idź nazbieraj... Knight: Pier*****ty jestes jakiś czy co? Takiego pomysłu to jeszcze nie widziałem... ku**a pójdę na ani~ po Sova pobiegam w nim 30min i pójdzie się jebać?? Weź ty się zastanów co ty mówisz... Z czarem dla druta sie zgodze... Magowie: Tylko sorcerer nie druid? A tak poza tym to teraz jest w miarę dobrze ;] Nowe czary typu exori vis.... czlowieku i po jakiego wacka ci ich az tyle?? Alchemia.... lol a knighty niech posiadą możliwość robienia broni... -.- Na wysokich levelach różdżki i tak się nie przydają ;] ogólne: co do manasów zdania są podzielone Z tymi runami to mi za bardzo przypomina ots ;] Na leczenie z upiciajest dwarven ring, z ognia nie da sie leczyc i dzieki bogu, z trucizny to exana pox, a z topienia się (ku*a a co to jes... topienie się xD) KOwalstwo - o ku**A xD nie wieże, a jednak xD pomyślałeś o tym... co za debil xD A TAK PRAWDĘ MÓWIĄC: SĄ JUŻ TAKIE TEAMTY!!!! |
Nie da się topić? You are drowning.
Alchemia - lol? Czyli dla ciebie ważny jest tylko lvl i exp, a gdzie rpg? Powiedziałem usunąć r speary i e speary, żeby nie dało się z nimi expić, a nie że by chodzić i podnosić. Bursty zależą teraz od skilla, nie od mlvla i lvla i nie walniesz z nich combo, a po za tym dlaczego niby paladyn ma nie mieć czaru obszarowego, kiedy wszyscy inni mają. Cytuj:
Cytuj:
|
Cytuj:
Weź się człowieku zastanów co ty piszesz... wsadź to na forum tibia com ... z chęcią zobaczę jak cię ludzie wyśmieją ... bo takich głupot to jeszcze nie widziałem... i ak poza tym to: Jest już na to temat... |
Knight:
Zrobienie łamliwość broni co jakiś dłuższy okres (np tydzien lub dwa), i możliwość naprawy jej w każdym mieście. Paladin: Dodanie czaru za pomocą którego pal zadaje mocne obrażenia. Ponadto 2x droższa amunicja. Sorcerer: Przywrócenie dawnej mocy. Druid Przywrócenie dawnej mocy i kilka nowych czarów ofensywnych. @Edit Co do twoich propozycji (autoa tematu), to hail życie low lv... ;) |
Cytuj:
|
Cytuj:
Naprawianie broni nie sprawdzi sie z jednego prostego powodu - wprowadzenie tego w sposob sensowny wymagaloby duzo testowania w zakresie wywazenia zywotnosci broni i kosztow naprawy. Jesli bron zuzywalaby sie za szybko - byloby to krzywdzace, jesli za wolno - nadal nie ograniczaloby to dlugosci huntow ( wiec jaki sens to wprowadzac ). Jesli naprawa bylaby tania - knight by ubytku gotowki wogole nie odczul, jesli za droga - znowu bylby pokrzywdzony. Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
|
@ x3r3
starasz sie wystraszyc ludzi? a wez zjedz sie do rooka bedzie spokoj... nikogo to nie obchodzi... :baby: |
Cytuj:
|
Cytuj:
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 08:20. |
Powered by vBulletin 3