|
Notki |
Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 05 2006
Lokacja: Wrocław
Wiek: 31
Posty: 317
Stan: Aktywny Gracz
Świat: Eternia
|
![]() Moje propozycje:
1. Paladyn Paladyn to profesja, która powinna uciekać przed potworkami, a nie bić je z bliska, dlatego: -zabranie royal spearów / e spearów -dodanie nowych amunicji do kusz i łuków -dodanie nowego czaru na szybsze bieganie -dodanie czaru obszarowego (jako jedyna profesja takowego nie posiada) -zwiększenie obrażeń z wszelkiego rodzaju run (na co mi teraz sd?) -nowa broń do trenowania (speary są za mocne, a kamienie bardzo drogie [100 kamieni około 2k] 2. Rycerz Rycerz to profesja, która powinna bić potwory z bliska i blokować je, dlatego: -niszczenie się broni (jeżeli paladynowi niszczą się speary i kończy się amunicja, to dlaczego rycerzowi nie niszczy się broń lub chociaż tępi) -zwiększenie obrażeń z wszelkiego rodzaju run (explo, czy hmm stały sie bezużyteczne w rekach rycerza) - 3. Magowie Magowie są postaciami magicznymi i powinny do pokonywania potworów używać magii lub różdżek, dlatego: -sorcerer powinien spowrotem otrzymać miano najlepszego czarodzieja w grze ( w tej chwili ue sorca wynosi powiedzmy 600, a rycerza, na tym samym poziomie, e gran 400, za dużo mniejszą ilość many [nie mówcie mi nic o obszarze tych czarów]) -nowy czar obszarowy dla druida (Mas pox sux!!) -zwiększenie siły magii (wszystkie czary i runy) -alchemia dla druida (sam by tworzył manafluidy, lifefluidy, bullseye potion, itd. oczywiście można też dodać parę innych napojów) -nowe czary ofensywne dla magów typu exori vis, mort, flam (sorców i druidów) -dodanie nowych różdżek i kijów, hity od obrażeń fizycznych (bo mag na wyższym poziomie lub na wojnie nie ma żadnej broni prócz run [po zabranie bursów]) , a damage ustalane by były od mlvla danego maga -na zdobycie kolejnego mlvla magiem potrzeba tyle spalić many, ile knightem zrobić uderzeń na kolejny awans w posługiwaniu się danym typem broni (oczywiście postacią, które mają już jakiś mlvl dostałyby rekompensatę w spalonej manie (chodzi o to, że jeżeli masz 80mlvl i spaliłeś ileś many, a po update musiałbyś spalić mniej many to nadmiar poszedłby do kolejnego mlvla) 4. Ogólne -manasy dają więcej many (to tyczy się przed wszystkim sorca i druida, którzy muszą wciąż latać do dp żeby troche dłużej poexpić) -runy z większą ilością ładunków (sam bym na to nie wpadł, ale pomysł bardzo mi się podoba) -możliwość łączenia run (tak jak np. pieniędzy), oczywiście waga takiej runy także ulegałaby zmianie -czar na leczenie z upicia, ognia, trucizny i topienia się -pierścień zwiększający distance skill -pierścień zwiększający mlvl -wprowadzenie nowego skilla - kowalstwo ( od teraz każdy gracz, może sam wyrabiać bronie i je naprawiać [oczywiście im wyższy skill tym lepsze bronie, ale nie typu sov], można też by było robić pancerze, nogawice, itp. -3 addon To na razie tyle, jak mi się coś przypomni to edytuje. @down O co ci chodzi? To że ma bursty nic nie zmienia. Z burstów nie zrobisz comba, a hlvl pal wali po 150 z sd w ludzi po update. Ostatnio edytowany przez Macko121 - 08-11-2007 o 00:14. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 08 2007
Posty: 205
|
![]() Przecież ma bursty
Ostatnio edytowany przez mezowski86 - 08-11-2007 o 06:17. |
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: Kraśnik
Wiek: 35
Wpisy bloga: 5
Posty: 290
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Solonius Jhee
Profesja: Elite Knight
Świat: Hiberna
Poziom: 106
![]() |
![]() Odniosę się tak to tak:
Paladyn: Jak powiedziałeś paldyn powinien uciekać a nie bić z bliska... jak będzie trzeba podnosić speary to wtedy będzie zmuszony do bicia z bliska ![]() Ostatnio wyszła nowa amunicja... Najlepiej dajmy mu jakiś kosmiczny wymysł: utani gran gran gran hur ... -.- Co do czaru obszarowego i sd masz bursty ;] Kamienie drogie? Idź nazbieraj... Knight: Pier*****ty jestes jakiś czy co? Takiego pomysłu to jeszcze nie widziałem... ku**a pójdę na ani~ po Sova pobiegam w nim 30min i pójdzie się jebać?? Weź ty się zastanów co ty mówisz... Z czarem dla druta sie zgodze... Magowie: Tylko sorcerer nie druid? A tak poza tym to teraz jest w miarę dobrze ;] Nowe czary typu exori vis.... czlowieku i po jakiego wacka ci ich az tyle?? Alchemia.... lol a knighty niech posiadą możliwość robienia broni... -.- Na wysokich levelach różdżki i tak się nie przydają ;] ogólne: co do manasów zdania są podzielone Z tymi runami to mi za bardzo przypomina ots ;] Na leczenie z upiciajest dwarven ring, z ognia nie da sie leczyc i dzieki bogu, z trucizny to exana pox, a z topienia się (ku*a a co to jes... topienie się xD) KOwalstwo - o ku**A xD nie wieże, a jednak xD pomyślałeś o tym... co za debil xD A TAK PRAWDĘ MÓWIĄC: SĄ JUŻ TAKIE TEAMTY!!!!
__________________
http://forum.tibia.pl/blog.php?b=260 - Mój Blog na tibia.pl Wejdź, zobacz, oceń, skomentuj. Z góry dziękuję. Album of Solonius Jhee |
![]() |
![]() |
#4 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 05 2006
Lokacja: Wrocław
Wiek: 31
Posty: 317
Stan: Aktywny Gracz
Świat: Eternia
|
![]() Nie da się topić? You are drowning.
Alchemia - lol? Czyli dla ciebie ważny jest tylko lvl i exp, a gdzie rpg? Powiedziałem usunąć r speary i e speary, żeby nie dało się z nimi expić, a nie że by chodzić i podnosić. Bursty zależą teraz od skilla, nie od mlvla i lvla i nie walniesz z nich combo, a po za tym dlaczego niby paladyn ma nie mieć czaru obszarowego, kiedy wszyscy inni mają. Cytuj:
Sam jesteś pier****ty. Dlaczego rycerz raz zdobędzie broń i nie musi, ani jej naprawiać, ani kupować nowej? Paladyn niby też tylko raz zdobywa broń, ale po amunicje musi wracać. I tutaj przydałoby się kowalstwo, dzięki któremu mógłbyś naprawiać swój mieczyk lub dodali by nowego npc, który robiłby to za nas, na zasadzie takiej samej jak odnawianie softów. Ostatnio edytowany przez Macko121 - 08-11-2007 o 01:38. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: Kraśnik
Wiek: 35
Wpisy bloga: 5
Posty: 290
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Solonius Jhee
Profesja: Elite Knight
Świat: Hiberna
Poziom: 106
![]() |
![]() Cytuj:
Weź się człowieku zastanów co ty piszesz... wsadź to na forum tibia com ... z chęcią zobaczę jak cię ludzie wyśmieją ... bo takich głupot to jeszcze nie widziałem... i ak poza tym to: Jest już na to temat...
__________________
http://forum.tibia.pl/blog.php?b=260 - Mój Blog na tibia.pl Wejdź, zobacz, oceń, skomentuj. Z góry dziękuję. Album of Solonius Jhee |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 08 2005
Lokacja: Łódź
Wiek: 33
Wpisy bloga: 2
Posty: 2,213
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Royal Paladin
Świat: Iridia
Poziom: 205
|
![]() Knight:
Zrobienie łamliwość broni co jakiś dłuższy okres (np tydzien lub dwa), i możliwość naprawy jej w każdym mieście. Paladin: Dodanie czaru za pomocą którego pal zadaje mocne obrażenia. Ponadto 2x droższa amunicja. Sorcerer: Przywrócenie dawnej mocy. Druid Przywrócenie dawnej mocy i kilka nowych czarów ofensywnych. @Edit Co do twoich propozycji (autoa tematu), to hail życie low lv... ![]() Ostatnio edytowany przez poreda - 08-11-2007 o 19:05. |
![]() |
![]() |
#7 | |
Zbanowany
Data dołączenia: 10 08 2007
Lokacja: Wrocław
Posty: 148
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Xeremon
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Ever Dream
Świat: Candia
Poziom: 112
Skille: 27
Poziom mag.: 68
|
![]() Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |||||
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 39
Posty: 4,623
![]() |
![]() Cytuj:
Naprawianie broni nie sprawdzi sie z jednego prostego powodu - wprowadzenie tego w sposob sensowny wymagaloby duzo testowania w zakresie wywazenia zywotnosci broni i kosztow naprawy. Jesli bron zuzywalaby sie za szybko - byloby to krzywdzace, jesli za wolno - nadal nie ograniczaloby to dlugosci huntow ( wiec jaki sens to wprowadzac ). Jesli naprawa bylaby tania - knight by ubytku gotowki wogole nie odczul, jesli za droga - znowu bylby pokrzywdzony. Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
__________________
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 10 2007
Lokacja: Poznan
Posty: 42
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Little Lisa
Profesja: Elder Druid
Gildia: Arche
Świat: Trimera
![]() |
![]() @ x3r3
starasz sie wystraszyc ludzi? a wez zjedz sie do rooka bedzie spokoj... nikogo to nie obchodzi... ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 07 2005
Lokacja: Rzeszów--OwNz!-- Ilość postów: ok. 100
Wiek: 33
Posty: 136
Stan: Na Emeryturze
Imię: Klopsik Pall
Profesja: Royal Paladin
Świat: Refugia
|
![]() Sd to nie runa obszarowa, ale explo można zaliczyć jako runę obszarową. (jeśli mamy rozumieć, że czar obszarowy to czar obejmujący kilka kratek)
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 08 2005
Lokacja: Łódź
Wiek: 33
Wpisy bloga: 2
Posty: 2,213
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Royal Paladin
Świat: Iridia
Poziom: 205
|
![]() Cytuj:
|
|
![]() |