Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Updates

Notki

Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update.

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 07-11-2007, 23:57   #1
Macko121
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 03 05 2006
Lokacja: Wrocław
Wiek: 31

Posty: 317
Stan: Aktywny Gracz
Świat: Eternia
Domyślny Moje propozycje dotyczące update

Moje propozycje:

1. Paladyn

Paladyn to profesja, która powinna uciekać przed potworkami, a nie bić je z bliska, dlatego:
-zabranie royal spearów / e spearów
-dodanie nowych amunicji do kusz i łuków
-dodanie nowego czaru na szybsze bieganie
-dodanie czaru obszarowego (jako jedyna profesja takowego nie posiada)
-zwiększenie obrażeń z wszelkiego rodzaju run (na co mi teraz sd?)
-nowa broń do trenowania (speary są za mocne, a kamienie bardzo drogie [100 kamieni około 2k]

2. Rycerz

Rycerz to profesja, która powinna bić potwory z bliska i blokować je, dlatego:
-niszczenie się broni (jeżeli paladynowi niszczą się speary i kończy się amunicja, to dlaczego rycerzowi nie niszczy się broń lub chociaż tępi)
-zwiększenie obrażeń z wszelkiego rodzaju run (explo, czy hmm stały sie bezużyteczne w rekach rycerza)
-

3. Magowie

Magowie są postaciami magicznymi i powinny do pokonywania potworów używać magii lub różdżek, dlatego:
-sorcerer powinien spowrotem otrzymać miano najlepszego czarodzieja w grze ( w tej chwili ue sorca wynosi powiedzmy 600, a rycerza, na tym samym poziomie, e gran 400, za dużo mniejszą ilość many [nie mówcie mi nic o obszarze tych czarów])
-nowy czar obszarowy dla druida (Mas pox sux!!)
-zwiększenie siły magii (wszystkie czary i runy)
-alchemia dla druida (sam by tworzył manafluidy, lifefluidy, bullseye potion, itd. oczywiście można też dodać parę innych napojów)
-nowe czary ofensywne dla magów typu exori vis, mort, flam (sorców i druidów)
-dodanie nowych różdżek i kijów, hity od obrażeń fizycznych (bo mag na wyższym poziomie lub na wojnie nie ma żadnej broni prócz run [po zabranie bursów]) , a damage ustalane by były od mlvla danego maga
-na zdobycie kolejnego mlvla magiem potrzeba tyle spalić many, ile knightem zrobić uderzeń na kolejny awans w posługiwaniu się danym typem broni (oczywiście postacią, które mają już jakiś mlvl dostałyby rekompensatę w spalonej manie (chodzi o to, że jeżeli masz 80mlvl i spaliłeś ileś many, a po update musiałbyś spalić mniej many to nadmiar poszedłby do kolejnego mlvla)

4. Ogólne

-manasy dają więcej many (to tyczy się przed wszystkim sorca i druida, którzy muszą wciąż latać do dp żeby troche dłużej poexpić)
-runy z większą ilością ładunków (sam bym na to nie wpadł, ale pomysł bardzo mi się podoba)
-możliwość łączenia run (tak jak np. pieniędzy), oczywiście waga takiej runy także ulegałaby zmianie
-czar na leczenie z upicia, ognia, trucizny i topienia się
-pierścień zwiększający distance skill
-pierścień zwiększający mlvl
-wprowadzenie nowego skilla - kowalstwo ( od teraz każdy gracz, może sam wyrabiać bronie i je naprawiać [oczywiście im wyższy skill tym lepsze bronie, ale nie typu sov], można też by było robić pancerze, nogawice, itp.
-3 addon

To na razie tyle, jak mi się coś przypomni to edytuje.

@down
O co ci chodzi? To że ma bursty nic nie zmienia. Z burstów nie zrobisz comba, a hlvl pal wali po 150 z sd w ludzi po update.

Ostatnio edytowany przez Macko121 - 08-11-2007 o 00:14.
Macko121 jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 08-11-2007, 00:11   #2
mezowski86
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 17 08 2007

Posty: 205
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Macko121 Pokaż post
Moje propozycje:
-dodanie czaru obszarowego (jako jedyna profesja takowego nie posiada)
Przecież ma bursty

Ostatnio edytowany przez mezowski86 - 08-11-2007 o 06:17.
mezowski86 jest offline  
stary 08-11-2007, 00:47   #3
Rafals from hell
Użytkownik Forum
 
Rafals from hell's Avatar
 
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: Kraśnik
Wiek: 35
Wpisy bloga: 5

Posty: 290
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Hiberna
Poziom: 106
Rafals from hell ma numer GG 6467258
Domyślny

Odniosę się tak to tak:

Paladyn:
Jak powiedziałeś paldyn powinien uciekać a nie bić z bliska... jak będzie trzeba podnosić speary to wtedy będzie zmuszony do bicia z bliska
Ostatnio wyszła nowa amunicja...
Najlepiej dajmy mu jakiś kosmiczny wymysł: utani gran gran gran hur ... -.-
Co do czaru obszarowego i sd masz bursty ;]
Kamienie drogie? Idź nazbieraj...

Knight:
Pier*****ty jestes jakiś czy co? Takiego pomysłu to jeszcze nie widziałem... ku**a pójdę na ani~ po Sova pobiegam w nim 30min i pójdzie się jebać?? Weź ty się zastanów co ty mówisz...
Z czarem dla druta sie zgodze...

Magowie:
Tylko sorcerer nie druid? A tak poza tym to teraz jest w miarę dobrze ;]
Nowe czary typu exori vis.... czlowieku i po jakiego wacka ci ich az tyle??
Alchemia.... lol a knighty niech posiadą możliwość robienia broni... -.-
Na wysokich levelach różdżki i tak się nie przydają ;]

ogólne:
co do manasów zdania są podzielone
Z tymi runami to mi za bardzo przypomina ots ;]
Na leczenie z upiciajest dwarven ring, z ognia nie da sie leczyc i dzieki bogu, z trucizny to exana pox, a z topienia się (ku*a a co to jes... topienie się xD)
KOwalstwo - o ku**A xD nie wieże, a jednak xD pomyślałeś o tym... co za debil xD

A TAK PRAWDĘ MÓWIĄC:

SĄ JUŻ TAKIE TEAMTY!!!!
__________________
http://forum.tibia.pl/blog.php?b=260 - Mój Blog na tibia.pl

Wejdź, zobacz, oceń, skomentuj.

Z góry dziękuję.

Album of Solonius Jhee
Rafals from hell jest offline  
stary 08-11-2007, 01:33   #4
Macko121
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 03 05 2006
Lokacja: Wrocław
Wiek: 31

Posty: 317
Stan: Aktywny Gracz
Świat: Eternia
Domyślny

Nie da się topić? You are drowning.
Alchemia - lol? Czyli dla ciebie ważny jest tylko lvl i exp, a gdzie rpg?
Powiedziałem usunąć r speary i e speary, żeby nie dało się z nimi expić, a nie że by chodzić i podnosić.
Bursty zależą teraz od skilla, nie od mlvla i lvla i nie walniesz z nich combo, a po za tym dlaczego niby paladyn ma nie mieć czaru obszarowego, kiedy wszyscy inni mają.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Rafals from hell Pokaż post
Na wysokich levelach różdżki i tak się nie przydają ;]
Takiś pewien? Ja napisałem, że różdżki z dmg od obrażeń fizycznych, co dawałoby mniejsze waste chociażby na warlockach.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Noob from hell Pokaż post
Pier*****ty jestes jakiś czy co? Takiego pomysłu to jeszcze nie widziałem... ku**a pójdę na ani~ po Sova pobiegam w nim 30min i pójdzie się jebać?? Weź ty się zastanów co ty mówisz...
Sam jesteś pier****ty. Dlaczego rycerz raz zdobędzie broń i nie musi, ani jej naprawiać, ani kupować nowej? Paladyn niby też tylko raz zdobywa broń, ale po amunicje musi wracać. I tutaj przydałoby się kowalstwo, dzięki któremu mógłbyś naprawiać swój mieczyk lub dodali by nowego npc, który robiłby to za nas, na zasadzie takiej samej jak odnawianie softów.

Ostatnio edytowany przez Macko121 - 08-11-2007 o 01:38.
Macko121 jest offline  
stary 08-11-2007, 11:36   #5
Rafals from hell
Użytkownik Forum
 
Rafals from hell's Avatar
 
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: Kraśnik
Wiek: 35
Wpisy bloga: 5

Posty: 290
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Hiberna
Poziom: 106
Rafals from hell ma numer GG 6467258
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Macko121 Pokaż post
Nie da się topić? You are drowning.
Alchemia - lol? Czyli dla ciebie ważny jest tylko lvl i exp, a gdzie rpg?
Powiedziałem usunąć r speary i e speary, żeby nie dało się z nimi expić, a nie że by chodzić i podnosić.
Bursty zależą teraz od skilla, nie od mlvla i lvla i nie walniesz z nich combo, a po za tym dlaczego niby paladyn ma nie mieć czaru obszarowego, kiedy wszyscy inni mają.



Takiś pewien? Ja napisałem, że różdżki z dmg od obrażeń fizycznych, co dawałoby mniejsze waste chociażby na warlockach.



Sam jesteś pier****ty. Dlaczego rycerz raz zdobędzie broń i nie musi, ani jej naprawiać, ani kupować nowej? Paladyn niby też tylko raz zdobywa broń, ale po amunicje musi wracać. I tutaj przydałoby się kowalstwo, dzięki któremu mógłbyś naprawiać swój mieczyk lub dodali by nowego npc, który robiłby to za nas, na zasadzie takiej samej jak odnawianie softów.
Za dużo nagrałeś się w gry rpg... typu gothic czy elder scrolls ...
Weź się człowieku zastanów co ty piszesz... wsadź to na forum tibia com ... z chęcią zobaczę jak cię ludzie wyśmieją ... bo takich głupot to jeszcze nie widziałem...

i ak poza tym to: Jest już na to temat...
__________________
http://forum.tibia.pl/blog.php?b=260 - Mój Blog na tibia.pl

Wejdź, zobacz, oceń, skomentuj.

Z góry dziękuję.

Album of Solonius Jhee
Rafals from hell jest offline  
stary 08-11-2007, 19:03   #6
poreda
Użytkownik Forum
 
poreda's Avatar
 
Data dołączenia: 18 08 2005
Lokacja: Łódź
Wiek: 33
Wpisy bloga: 2

Posty: 2,213
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Royal Paladin
Świat: Iridia
Poziom: 205
Domyślny

Knight:

Zrobienie łamliwość broni co jakiś dłuższy okres (np tydzien lub dwa), i możliwość naprawy jej w każdym mieście.

Paladin:

Dodanie czaru za pomocą którego pal zadaje mocne obrażenia. Ponadto 2x droższa amunicja.

Sorcerer:

Przywrócenie dawnej mocy.

Druid

Przywrócenie dawnej mocy i kilka nowych czarów ofensywnych.

@Edit
Co do twoich propozycji (autoa tematu), to hail życie low lv...
__________________

Ostatnio edytowany przez poreda - 08-11-2007 o 19:05.
poreda jest offline  
stary 08-11-2007, 19:44   #7
X3R3
Zbanowany
 
X3R3's Avatar
 
Data dołączenia: 10 08 2007
Lokacja: Wrocław

Posty: 148
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Xeremon
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Ever Dream
Świat: Candia
Poziom: 112
Skille: 27
Poziom mag.: 68
Domyślny

Cytuj:
A tak poza tym to teraz jest w miarę dobrze ;]
Sranie w banie! Gówno nie dobrze, KNAJCIE OF UPDAJDE. Mojego MSa zrookuje, jeżeli nie ulepszą tej profesji. kthxbai
X3R3 jest offline  
stary 08-11-2007, 20:05   #8
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 39

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Macko121 Pokaż post
Dlaczego rycerz raz zdobędzie broń i nie musi, ani jej naprawiać, ani kupować nowej?
Bo to jest logiczne ? Normalny miecz tepi sie miesiacami jesli jest dobrze wykonany i dobrze uzywany, tepienie broni obuchowych to wogole absurd. Z drugiej strony - widziales keidys lucznika ktory w ferworze bitwy lata po polu walki i wyciaga strzaly z trupow ?

Naprawianie broni nie sprawdzi sie z jednego prostego powodu - wprowadzenie tego w sposob sensowny wymagaloby duzo testowania w zakresie wywazenia zywotnosci broni i kosztow naprawy. Jesli bron zuzywalaby sie za szybko - byloby to krzywdzace, jesli za wolno - nadal nie ograniczaloby to dlugosci huntow ( wiec jaki sens to wprowadzac ). Jesli naprawa bylaby tania - knight by ubytku gotowki wogole nie odczul, jesli za droga - znowu bylby pokrzywdzony.

Cytuj:
Mojego MSa zrookuje, jeżeli nie ulepszą tej profesji.
brawo, kolejny meczennik.

Cytuj:
a po za tym dlaczego niby paladyn ma nie mieć czaru obszarowego, kiedy wszyscy inni mają.
jak najbardziej zasluguje na multishota, tyle ze znowu, ktos musialby dokladnie przemyslec jak to ma wygladac zeby czar nie byl za silny.

Cytuj:
-manasy dają więcej many (to tyczy się przed wszystkim sorca i druida, którzy muszą wciąż latać do dp żeby troche dłużej poexpić)
to tyczy sie przede wszystkim knightow, ktorym znacznie ulatwi i przyspieszy expienie na tzw. "chama" z uzyciem exori gran.

Cytuj:
-pierścień zwiększający mlvl
zwiekszy o 1 - polowa populacji knightow bedzie pomagala sobie mwallami, magowie tego nie odczuja. Zwiekszy o 5-6 ( tak zeby magom cos pomoglo ) - mozna w zasadzie zdjac ograniczenia mlevelowe na runy uzytkowe bo prawie kazdy knight bedzie mogl uzywac wszystkich dostepnych.
__________________
Vil jest offline  
stary 08-11-2007, 20:14   #9
Lisa
Użytkownik Forum
 
Lisa's Avatar
 
Data dołączenia: 01 10 2007
Lokacja: Poznan

Posty: 42
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elder Druid
Gildia: Arche
Świat: Trimera
Lisa ma numer GG 8157550
Domyślny

@ x3r3

starasz sie wystraszyc ludzi? a wez zjedz sie do rooka bedzie spokoj... nikogo to nie obchodzi...
Lisa jest offline  
stary 08-11-2007, 20:41   #10
Doktór Lewatywa
Użytkownik Forum
 
Doktór Lewatywa's Avatar
 
Data dołączenia: 01 07 2005
Lokacja: Rzeszów--OwNz!-- Ilość postów: ok. 100
Wiek: 33

Posty: 136
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Royal Paladin
Świat: Refugia
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Rafals from hell Pokaż post
Co do czaru obszarowego i sd masz bursty ;]
Sd to nie runa obszarowa, ale explo można zaliczyć jako runę obszarową. (jeśli mamy rozumieć, że czar obszarowy to czar obejmujący kilka kratek)
Doktór Lewatywa jest offline  
stary 09-11-2007, 00:46   #11
poreda
Użytkownik Forum
 
poreda's Avatar
 
Data dołączenia: 18 08 2005
Lokacja: Łódź
Wiek: 33
Wpisy bloga: 2

Posty: 2,213
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Royal Paladin
Świat: Iridia
Poziom: 205
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
Naprawianie broni nie sprawdzi sie z jednego prostego powodu - wprowadzenie tego w sposob sensowny wymagaloby duzo testowania w zakresie wywazenia zywotnosci broni i kosztow naprawy. Jesli bron zuzywalaby sie za szybko - byloby to krzywdzace, jesli za wolno - nadal nie ograniczaloby to dlugosci huntow ( wiec jaki sens to wprowadzac ). Jesli naprawa bylaby tania - knight by ubytku gotowki wogole nie odczul, jesli za droga - znowu bylby pokrzywdzony.
Knight byłby pokrzywdzony? Sam gram Knightem i wiem że wystarczy kilka godzin na chociażby Mintwalin aby zarobic ~30k lub ~40k. A Sorc? Nie ma takeigo miejsca, bo wszędzie schodzi masa MANA FLUIDÓW. Wprowadznie łamliwości broni spowoduje że Knight bedzie narażony na WIEKSZE WYDATKI co jest bardzo potrzebne. Ponadto dobrym pomyłem byłoby jeszcze troszeczke zwiększenie szybkości przyrostu many u MS/ED lub zwiększyć efektowność MF (TYLKO NA MS/ED, na Kina i Pala by to nie działało).
__________________
poreda jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 07:18.


Powered by vBulletin 3