Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (https://forum.tibia.pl/index.php)
-   Mole książkowe (https://forum.tibia.pl/forumdisplay.php?f=240)
-   -   Małe pytanie. (https://forum.tibia.pl/showthread.php?t=184747)

Killuminati 15-07-2008 01:55

Małe pytanie.

Z reguły nie czytam, ba, w ogóle nie czytam. Chce to zmienić, i tu się rodzi moje pytanie. Jaką książkę polecacie? jestem całkowicie zielony, więc chcę się spytać, jaka książka Wam utkwiła w pamięci? Może być coś cięższego. Z góry dzięki.

Khalan Blitzhammer 15-07-2008 06:36

Jak coś cięższego, to "Chłopi" albo "Potop". :)

Davido16 15-07-2008 07:45

Ja zaczynałem od Sapkowskiego. Polska fantastyka, łatwa do ogarnięcia ; P

Nari 15-07-2008 21:35

Jeśli chodzi na początek to zależy to od Twojego wieku :P. Możesz zacząć od tych wszystkich Harych Potterów, czy Eragonów, lub też przejść do średniego kalibru, czyli np. (w moim przypadku) Sapkowskiego, serii Dragon Lance, czy wspaniałych książek R.A. Salvatore'a. Za ciężki kaliber uważam w/w Potop, Chłopów, twórczość Mickiewicza. Inaczej, ogólnie mówiąc, nudy (ofc jak na mnie).
2 serie książek jakich nie kwalifikuję to książki wszechznanego Tolkiena, oraz Lewisa. Pierwsze ze względu na wiadomy powód, drugie ze względu na bardzo słabe,w mojej opinii, tłumaczenie Polkowskiego; zawsze można przeczytać wersję angielską :P.

Rothes 15-07-2008 21:51

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Nari (Post 2181519)
2 serie książek jakich nie kwalifikuję to książki wszechznanego Tolkiena, oraz Lewisa. Pierwsze ze względu na wiadomy powód, drugie ze względu na bardzo słabe,w mojej opinii, tłumaczenie Polkowskiego; zawsze można przeczytać wersję angielską :P.

Mógłbyś podać ten wiadomy powód? :) Jego opisom bitew IMHO niewielu jest tylko w stanie dorównać.