Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Inne (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=19)
-   -   Walka w trybie turowym... (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=218918)

LarvaExotech 05-08-2009 13:29

Walka w trybie turowym...
 
witam. nie wiem czy pisze w dobrym dziale, w razie czego z gory prosze o przeniesienie ;]

zastanawiam sie jak widzielibyscie w Tibii walke w trybie turowym? w paru mmorpg sie to sprawdzilo, walka taka wymagalaby mniej szybkosci a wiecej taktyki. oczywiscie nie jest to zaden proposal zeby nagle zmienic tibie w niewiadomo co, chcialbym tylko wysluchac opinii na ten temat.

ci ktorzy nie wiedza jak funkcjonuje walka turowa - chodzi o to ze kazdy gracz i potwor pokolei dostaje swoja kolej i podczas jej trwania decyduje co bedzie robila jego postac. oznacza to ze wszelkie istoty na obszarze gry poruszaja sie pojedynczo.

prosze o opinie ;)

jedras96 05-08-2009 13:39

Raczej nie
 
Przypuszczam, że w Tibii nie miało by to sensu bo np. jak wyobrażasz sobie wojny, w których uczestniczy kilkadziesiąt graczy?

Wylansowany 05-08-2009 14:21

Gdyby takie coś wprowadzili, to liczba graczy spadłaby o kilkadziesiąt procent...

Mietek11 05-08-2009 14:31

Walka w Tibii odbywa sie i zawsze odbywala w Trybie turowym, bo ataki odbywaja sie co klika sekund zawsze w takim samym czasie. Strzelasz->czekasz->strzelasz. System turowy jo

Erverse 05-08-2009 14:45

Nie no, pomysł extra cud miód i orzechy, ale pomyślałeś jak expiłby taki haj lewel ms, który normalnie biega po frostach i spamuje ue?

Arcan 05-08-2009 14:47

Tibia nie ma prawie żadnych elementów z porządnych papierowych rpg. Gry, w których jest system turowy, są znacznie bardziej rozwinięte pod kątem taktyki.
Tibia jest zbyt prostą grą, żeby taki system można było wprowadzić.

Andrea 05-08-2009 15:53

Taa, a może jeszcze zatrzymanie gry na pół godziny żeby gracz mógł pomyśleć co i jak ma zrobić?
I piwo do tego aby w tym czasie się nie nudzić :D

Marna_Prowokacja 05-08-2009 17:25

Cytuj:

Tibia jest zbyt prostą grą, żeby taki system można było wprowadzić.

w tibii skil polegal glownie na zrecznosci, spostrzegawczosci, szybkosci, opanowaniu i kilku innych rzeczach, dopiero gdzies tam na koncu byla taktyka.

imo glupota konkretna.
ale sadzac po pomyslach madrych wladcow tej gry to wszystko jest mozliwe juz.:D

RailChris 05-08-2009 18:38

W sumie jakby im sie chciało mogliby zrobić jeden server tego typu.

Arcan 05-08-2009 18:57

Już to widzę...
Uderzę mieczem! Nie! Użyję exori! Ahh tyle możliwości!

Shivek 05-08-2009 19:05

Cytuj:

Już to widzę...
Uderzę mieczem! Nie! Użyję exori! Ahh tyle możliwości!
Po pięciu minutach Arcan chcąc oddać cios, chybił. Tura przeciwnika (który też nie jest zbyt mądry). 9 i pół minuty... Oddaje cios z exori... Arcan odłącza się od gry, bo jest nudna i beznadziejna...
Tyle mam do powiedzenia.

__HAPPY_SVEN__ 05-08-2009 19:12

To by miało szansę funkcjonować, gdyby kolejną ważną rzeczą do opanowania był refleks i ustanowić czas tury 5sekund.

@Down
Zmodyfikujmy go z łucznika na rycerza, to będzie identyko jak knight tylko, że jak ktoś nim wczesniej grał to będzie miał mało shielda, i zniknie mu dist a nic w zamian nie dostanie =D

Arcan 05-08-2009 19:18

@up
Wiem, usuńmy od razu paladyna z gry.

shoq 05-08-2009 20:26

Lol, możesz mi podać nazwy tych mmo, w których się to sprawdziło?

LarvaExotech 05-08-2009 20:55

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez shoq (Post 2616756)
Lol, możesz mi podać nazwy tych mmo, w których się to sprawdziło?

dofus, atlantica online

AnonimowyPowrot 05-08-2009 22:31

PK było by czymś wspaniałym, wypada ci jakiś gostek, a ty nadzwyczaj długo zastanawiasz się co robić :D

Old_Game 05-08-2009 23:02

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez AnonimowyPowrot (Post 2616846)
PK było by czymś wspaniałym, wypada ci jakiś gostek, a ty nadzwyczaj długo zastanawiasz się co robić :D


Ta po czym 15 minut potem go wyloguje x.X

@Topic

NIE

Shivek 06-08-2009 08:47

Najlepiej zniszczyć im plany gry, no co w końcu, trzeba zrobić wszystko dla jednej osoby! Pozmieniać algorytmy, zakupić server, cieszyć się z tego frii akont kolesia!
Cytuj:

dofus, atlantica online
Graj se w te syfy!
Cytuj:

mniej szybkosci a wiecej taktyki
W wyżej wymienionych grach, jest mniej taktyki niż w "Kółku i krzyżyku".

LarvaExotech 06-08-2009 10:30

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Shivek (Post 2617010)
Najlepiej zniszczyć im plany gry, no co w końcu, trzeba zrobić wszystko dla jednej osoby! Pozmieniać algorytmy, zakupić server, cieszyć się z tego frii akont kolesia!

Graj se w te syfy!

W wyżej wymienionych grach, jest mniej taktyki niż w "Kółku i krzyżyku".

nigdzie nie napisalem ze chce zeby cos takiego wprowadzili, tylko pytalem o opinie, palancie, nie potrafisz normalnie podyskutowac? chce poznac opinie graczy na ten temat i to tyle, no i nie oceniaj mnie jak nic o mnie nie wiesz. gdybym chcial uslyszec opinie o sobie albo o tym w co mam grac to temat nazywalby sie inaczej - ten temat jest odnosnie turowego systemu walki i na ten temat sie wypowiadaj.

Vil 06-08-2009 10:54

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez jedras96 (Post 2616407)
Przypuszczam, że w Tibii nie miało by to sensu bo np. jak wyobrażasz sobie wojny, w których uczestniczy kilkadziesiąt graczy?

Jak widac czesc z was nadal nie moze zrozumiec, ze wojny to nie jest element gry tylko anomalia systemowa.

Gdyby system gry wygladal inaczej, wojny wygladalyby inaczej lub wogole by ich nie bylo, co wcale nie oznacza, ze gra bylaby gorsza.

Cytuj:

Tibia jest zbyt prostą grą, żeby taki system można było wprowadzić.
I tyle na ten temat.


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 13:55.

Powered by vBulletin 3