![]() |
Poradnik o stworach w Tibi
Giant spider (gigantyczny pajak)
knight - tylko wysokie lvle z dobrym sprzetem i skillami paladin - 65+ distance fighting, oko3o 40 beltow powinno starczya na jednego (uwaga bo bestyjka szybka jest) mage - trzeba uwiezic potwora w energy bomb i potem moza do niego walia z hmm'ow Minotaur (minotaur) knight - 20/20 przy sprzecie: dwarven/scale starcza do walki bez strat hp paladin - spokojnie moze bia wloczniami mage - 20/20 przy sprzecie: dwarven/scale starcza do walki bez strat hp Minotaur Archer (minotaur kusznik) knight - okolo 40/40 do zabicia na solo przez knighta paladin - trudny dla niskolvlowych paladynow, mozna probowac blokowac tarcza i walic wloczniami, wyzsze lvl'e bija normalnie strzalami czy boltami mage - bierze na klate i wali hmm'ami, jezeli minosow jest wiecej moze byc gfb Minotaur Guard (minotaur straznik) knight - okolo 50/50 i stosunkowo dobry sprzet paladin - nizsze lvl'e spokojnie bija uciekajac i walac strzalami, wyzsze moga blokowaa na tarcze mage - jak kto woli, spokojnie mozna brac na klate i walic z hmm Minotaur Mage (minotaur mag) knight - roznie bywa...zdecydowanie uh i 4mlvl jezeli by cos nie szlo paladin - strzalami czy boltami z dystansu, nizsze lvle bez vity uwaga na explosion mage - jako, ze ponoc hmm go nie rusza bicie magow raczej oplacalne nie jest Orc (ork) knight - 16/16 na rooku bije z dobrym sprzetem bez strat hp paladin - wloczniami najlepiej chyba, ze strzal jest nadmiar:P mage - 16/16 na rooku bije z dobrym sprzetem bez strat hp Orc Spearman (ork wlocznik) knight - 20/20 przy dwarven/scale powinno starczyc ale mozliwe sa straty hp paladin - zupelna dowolnosc, bijac bez tarczy na niskim lvlu moga byc straty hp mage - 20/20 przy dwarven/scale powinno starczyc ale mozliwe sa straty hp Orc Shaman (ork szaman) knight - sytuacja jak u mino maga paladin - najlepiej walic beltami czy strzalami, zeby szybko padl mage - specjalnie pomyslu nie mam Orc Barserker (ork barserker) knight - 60/50 przy kset/wh/fs/ds i idzie na 1uh...max hit na postac bez tarczy do 150hp paladin - uwaga na zerka bo szybki jest, najlepiej wykonczyc go z dystansu mage - najlepszy wybor to bic kilka na raz przy uzyciu invisible Orc leader (ork lider) knight - raczej slaby, choc zadaja niezle ciosy, sporo hp, bic przy skillach powyzej 70 miecza paladin - trzeba uwazac na jego atak z dystansu mage - widzi niewidzialnych, bezpieczniej moze byc bicie sdekiem jezeli twój lvl jest niski Orc Warrior (ork wojownik) knight - 30/30 powinno starczyc do latwego zabicia (spike/pset/dwarven) paladin - strzalami z dystansu albo wlocznie i tarcza mage - przy nizszych lvlach mozna hmmem, potem bije sie bez czarów Elf (elf) knight - slaby, mozna bic przy niskich skillach paladin - bez zadnego problemu mage - bez uzywania czarów Elf scout (elf zwiadowca) knight - podobny w sile do mino archera paladin - uwaga na atak z dystansu, bez tarczy obrazenia do 80hp mage - najlepiej bic w duzych grupach z uzyciem gfb Elf Arcanist (elf arkanista) knight - 60/55 przy kset/ds/fs/wh i idzie 2 na raz zabic z uhem paladin - z luku wali z sila scouta i uzywa sd (do okolo 70hp), pally musi takiego szybko ubic albo blokowac z tarcza mage - odporny na ogien, jezeli sie juz bawic to sd na nizszych lvlach Cyclops (cyklop) knight - 50/50 w pset/ds/fs/dark helmet i bije sie ze strata do 200hp paladin - luk i strzaly przy skillach okolo 50 distu (bez strat hp), potem lepiej wloczniami walic mage - spokojnie mozna zblokowac i z hmm albo gfb w grupke poslac Dragon (smok) knight - 70/60 i kset/wh/fs/ds i idzie zabic przy uzyciu okolo 5 uhów paladin - najlepiej walic boltami z dystansu (skille okolo 70 dist) mage - sd i uwazac na hp (mozliwe serie po 3 gfb - do 350hp strat w 2 sekundy), wysokie lvle moga sie bawic hmmami Dragon Lord (smokczy wladca) knight - 85/80 przy dosc wysokim lvlu (50+) mozna bic z uzyciem kilku (albo i wiecej niz kilku:P) uhow paladin - tak jak zwyklego smoka sie wali tylko trzeba uwazac na hp, najlepiej miec lvl 40+ i dobre skille mage - przydatny bloker, na solo tylko przy wysokim mlvl i do tego bp sd, hmm, gfb i duzo many na vity Fire elemetnals (zywiolak ognia) knight - 65/60 kset/wh/fs/ds bierze na 1 uha paladin - ubic jak najszybciej boltami mage - zwazajac na mocny atak dobrze jest przywalic mu sdeka Stone golem (zywiolak ziemi) knight - troszke mocniejszy od cyca paladin - o ile sie nie myle atakuje kamieniami, tak czy inaczej prosty mage - hmmami jak cyca Hunter (mysliwy) knight - 50/50 bije ze stratami do 200hp, max 80hp na cios paladin - jako, ze pally sporo hp traci na huntera dobrze jest sie uzbroic w invisible i bic huntery w grupach albo zblokowac go tarcza mage - sytuacja jak u palla, dobrze jest uzyc invisible Beholder (widzacy) knight - 45/40 bije ze stratami okolo 100hp paladin - 55 dista i bez zadnego problemu beh pada mage - mozna bic hmmami, raczej dla maga niefajny potworek Witch (wiedzma) knight - 55/50 powinien zabic tracac do 100hp paladin - skille jak u knighta i bic boltami mage - nizsze lvle moga walic z sd choc to raczej nieoplacalne jest Amazon (amazonka) knight - 20/20 spokojnie starcza na bicie 2 na raz...cos jak elf paladin - nawet sie strzal nie oplaca marnowac mage - 20/20 spokojnie starcza na bicie 2 na raz...cos jak elf Valkyries (valkyria) knight - slabsza chyba od elfa scouta daje czasami p-armory paladin - mozna latac z wloczniami mage - hmming:P Wild warrior (dziki wojownik) knight - troszke lepszy od orc warriora paladin - najlepiej strzalami, a jak komus szkoda to wloczniami mage - dla troszke silniejszych starcza miecz i tarcza, runow sie nie oplaca tracic Goblin (goblin) knight - 20/20 spokojnie starcza paladin - bezproblemowe bicie mage - 20/20 spokojnie starcza Black knight (czarny rycerz) knight - 80/70 i mozna brac na solo z uzyciem sporej ilosci uhow paladin - raczej trudna sprawa bo bk moze niezle przywalic kolesiowi bez tarczy mage - sd, sd...przy nizszych lvlach konieczny bloker Ghoul (nieumarly) knight - 50/45 albo i nizszy skill bije ze stratami ponizej 100hp paladin - bardzo prosty do zabicia z dystansu mage - mozna z hmm Stalker knight - gfb paladin - gfb mage - gfb Ghost (duch) knight - gfb paladin - gfb mage - gfb Rotworm (czerw) knight - 18/18 stracza (zrodlo bogactwa dla rycerz na niskich pozimach) paladin - mozna blokowac tarcza i bic wczczniami mage - 18/18 stracza Demon skeleton (demoniczny szkielet) knight - 70/60 skille i mozna bic tracac okolo 6 uhow (cios do 150hp bez tarczy) paladin - uciekac i bic boltami mage - invisible i hmmami lub zablokowac go energy lub fire i wykonczyc hmm Skeleton (szkielet) knight - 15/15 moze bic (uwaga!! wysysa hp) paladin - wloczniami, zeby strzal nie tracic mage - 15/15 moze bic Fire devil (ognisty diabel) knight - 60/60 powinien zabic jednego bez problemu paladin - boltami z dystansu mage - nizsze lvle sd, potem raczej hmm Dwarf (krasnolud) knight - 20/20 i mozna bic paladin - wloczniami bo slaby jest:P mage - 20/20 i mozna bic Dwarf soldier (krasnolud zolnierz) knight - 40/40 stracza do ubicia jednego paladin - uwaga, atakuje z dystansu, raczej i tak bije sie boltami czy strzalami mage - hmmami Dwarf guard (krasnolud straznik) knight - 65/60 przy kset/wh/ds/fs bije tracac do 250hp na jednego paladin - nizsze lvle boltami, potem mozna blokowac tarcza mage - najlepiej hmmami, raczej nie dla slabych magów Mummie (mumia) knight - 60/60 spokojnie bije paladin - z dystansu boltami bez problemu mage - najlepiej z hmm Scorpion (skorpion) knight - uwaga, zeby nie zatrul - kupic exana pox! paladin - koniecznie z dystansu mage - mozna w zwarciu przy dobrej tarczy, jak juz zatruje to exana pox |
ojj Człowieku!!
widać ze powłowy z tych potworów w tibijskim zyciu nie biłes! "Giant spider (gigantyczny pajak) knight - tylko wysokie lvle z dobrym sprzetem i skillami paladin - 65+ distance fighting, oko3o 40 beltow powinno starczya na jednego (uwaga bo bestyjka szybka jest) mage - trzeba uwiezic potwora w energy bomb i potem moza do niego walia z hmm'ow " Chyab zapomniałes ze po updatecie GS nie stoi w energii BUAHAHA schowaj sie z tym "poradnikiem" jak ty to tam nazywasz <rotfl> |
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL ty to wszystko zgapiles z tematu jakie potworki z jakimi skilami
ALE MNIE CHLOPIE ZADZIWIASZ NIE CHCE BYC NIE MILY W STOSUNKU DO CIEBIE ALKE LEPIEJ MIKSUJ UTWORY SKORO JESTES DJem A NA FORUM NIE PISZ :P |
BUHAHAHA!!!
Taki poradnik to ja dziękuje "Mino Guard... mag-jak kto woli można brać na klatę" Mówiłeś o witch, że trzeba knightem mieć skile 55/50 mam skile 47/42 i hp trace tylko gdy witch mnie podpali. Jeżeli czytałeś sobie ten poradnik i będziesz wszystko tak wykonywał, to równie dobrze możesz wybrać się na demony z HMM(wkońcu na dobrym lv. i mlv. średnia 5 strzałów z HMM jest równa 1 strzałowi z SD) Żeby nikt nie komętował, odrazu mówie dowcip polega na tym, że demon jest odporny na energię. |
Hehe fajny poradnik, ciekawe czy znalezlismy go w tym samym miejscu.
Ja znalazlem w pierwszym poscie temu "Gdzie expic ze skilami xx/xx" http://fidur.inoweb.pl/poradnik.html |
Cytuj:
Ale ogólnie podziwiam za wytrwanie w pisaniu. :D |
Hoho!
Takie twoje porady...jakby sie ludzie stosowali to hyba duzo deaduw by zaliczali...Poprostu są denne!Skąd ty to skopiowałeś???Hyba jakaś mierna stronka ;/ |
Czemu go wszyscy tak jedziecie? Chłopak sie napracowal a to ze zrobil to zle to inna sprawa...
|
Problem nie w tym, czy zrobił to dobrze, czy źle, ale w tym, że to nie on to zrobił. Jak się korzysta z cudzej pracy, to wypada o tym napisać. A że poradnik jest stary, to może nie być dokładny.
|
+1 upomnienie za plagiat~ To NIE TY to napisałeś wiec stfu~ A poradnik jest lekko nieaktualny, wiem, ale nie jest on moją własnością wiec go nie zmienie~
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 02:22. |
Powered by vBulletin 3