|
Notki |
Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 02 2004
Lokacja: Kraków
Posty: 588
Stan: Niegrający
![]() |
![]() Giant spider (gigantyczny pajak)
knight - tylko wysokie lvle z dobrym sprzetem i skillami paladin - 65+ distance fighting, oko3o 40 beltow powinno starczya na jednego (uwaga bo bestyjka szybka jest) mage - trzeba uwiezic potwora w energy bomb i potem moza do niego walia z hmm'ow Minotaur (minotaur) knight - 20/20 przy sprzecie: dwarven/scale starcza do walki bez strat hp paladin - spokojnie moze bia wloczniami mage - 20/20 przy sprzecie: dwarven/scale starcza do walki bez strat hp Minotaur Archer (minotaur kusznik) knight - okolo 40/40 do zabicia na solo przez knighta paladin - trudny dla niskolvlowych paladynow, mozna probowac blokowac tarcza i walic wloczniami, wyzsze lvl'e bija normalnie strzalami czy boltami mage - bierze na klate i wali hmm'ami, jezeli minosow jest wiecej moze byc gfb Minotaur Guard (minotaur straznik) knight - okolo 50/50 i stosunkowo dobry sprzet paladin - nizsze lvl'e spokojnie bija uciekajac i walac strzalami, wyzsze moga blokowaa na tarcze mage - jak kto woli, spokojnie mozna brac na klate i walic z hmm Minotaur Mage (minotaur mag) knight - roznie bywa...zdecydowanie uh i 4mlvl jezeli by cos nie szlo paladin - strzalami czy boltami z dystansu, nizsze lvle bez vity uwaga na explosion mage - jako, ze ponoc hmm go nie rusza bicie magow raczej oplacalne nie jest Orc (ork) knight - 16/16 na rooku bije z dobrym sprzetem bez strat hp paladin - wloczniami najlepiej chyba, ze strzal jest nadmiar ![]() mage - 16/16 na rooku bije z dobrym sprzetem bez strat hp Orc Spearman (ork wlocznik) knight - 20/20 przy dwarven/scale powinno starczyc ale mozliwe sa straty hp paladin - zupelna dowolnosc, bijac bez tarczy na niskim lvlu moga byc straty hp mage - 20/20 przy dwarven/scale powinno starczyc ale mozliwe sa straty hp Orc Shaman (ork szaman) knight - sytuacja jak u mino maga paladin - najlepiej walic beltami czy strzalami, zeby szybko padl mage - specjalnie pomyslu nie mam Orc Barserker (ork barserker) knight - 60/50 przy kset/wh/fs/ds i idzie na 1uh...max hit na postac bez tarczy do 150hp paladin - uwaga na zerka bo szybki jest, najlepiej wykonczyc go z dystansu mage - najlepszy wybor to bic kilka na raz przy uzyciu invisible Orc leader (ork lider) knight - raczej slaby, choc zadaja niezle ciosy, sporo hp, bic przy skillach powyzej 70 miecza paladin - trzeba uwazac na jego atak z dystansu mage - widzi niewidzialnych, bezpieczniej moze byc bicie sdekiem jezeli twój lvl jest niski Orc Warrior (ork wojownik) knight - 30/30 powinno starczyc do latwego zabicia (spike/pset/dwarven) paladin - strzalami z dystansu albo wlocznie i tarcza mage - przy nizszych lvlach mozna hmmem, potem bije sie bez czarów Elf (elf) knight - slaby, mozna bic przy niskich skillach paladin - bez zadnego problemu mage - bez uzywania czarów Elf scout (elf zwiadowca) knight - podobny w sile do mino archera paladin - uwaga na atak z dystansu, bez tarczy obrazenia do 80hp mage - najlepiej bic w duzych grupach z uzyciem gfb Elf Arcanist (elf arkanista) knight - 60/55 przy kset/ds/fs/wh i idzie 2 na raz zabic z uhem paladin - z luku wali z sila scouta i uzywa sd (do okolo 70hp), pally musi takiego szybko ubic albo blokowac z tarcza mage - odporny na ogien, jezeli sie juz bawic to sd na nizszych lvlach Cyclops (cyklop) knight - 50/50 w pset/ds/fs/dark helmet i bije sie ze strata do 200hp paladin - luk i strzaly przy skillach okolo 50 distu (bez strat hp), potem lepiej wloczniami walic mage - spokojnie mozna zblokowac i z hmm albo gfb w grupke poslac Dragon (smok) knight - 70/60 i kset/wh/fs/ds i idzie zabic przy uzyciu okolo 5 uhów paladin - najlepiej walic boltami z dystansu (skille okolo 70 dist) mage - sd i uwazac na hp (mozliwe serie po 3 gfb - do 350hp strat w 2 sekundy), wysokie lvle moga sie bawic hmmami Dragon Lord (smokczy wladca) knight - 85/80 przy dosc wysokim lvlu (50+) mozna bic z uzyciem kilku (albo i wiecej niz kilku ![]() paladin - tak jak zwyklego smoka sie wali tylko trzeba uwazac na hp, najlepiej miec lvl 40+ i dobre skille mage - przydatny bloker, na solo tylko przy wysokim mlvl i do tego bp sd, hmm, gfb i duzo many na vity Fire elemetnals (zywiolak ognia) knight - 65/60 kset/wh/fs/ds bierze na 1 uha paladin - ubic jak najszybciej boltami mage - zwazajac na mocny atak dobrze jest przywalic mu sdeka Stone golem (zywiolak ziemi) knight - troszke mocniejszy od cyca paladin - o ile sie nie myle atakuje kamieniami, tak czy inaczej prosty mage - hmmami jak cyca Hunter (mysliwy) knight - 50/50 bije ze stratami do 200hp, max 80hp na cios paladin - jako, ze pally sporo hp traci na huntera dobrze jest sie uzbroic w invisible i bic huntery w grupach albo zblokowac go tarcza mage - sytuacja jak u palla, dobrze jest uzyc invisible Beholder (widzacy) knight - 45/40 bije ze stratami okolo 100hp paladin - 55 dista i bez zadnego problemu beh pada mage - mozna bic hmmami, raczej dla maga niefajny potworek Witch (wiedzma) knight - 55/50 powinien zabic tracac do 100hp paladin - skille jak u knighta i bic boltami mage - nizsze lvle moga walic z sd choc to raczej nieoplacalne jest Amazon (amazonka) knight - 20/20 spokojnie starcza na bicie 2 na raz...cos jak elf paladin - nawet sie strzal nie oplaca marnowac mage - 20/20 spokojnie starcza na bicie 2 na raz...cos jak elf Valkyries (valkyria) knight - slabsza chyba od elfa scouta daje czasami p-armory paladin - mozna latac z wloczniami mage - hmming ![]() Wild warrior (dziki wojownik) knight - troszke lepszy od orc warriora paladin - najlepiej strzalami, a jak komus szkoda to wloczniami mage - dla troszke silniejszych starcza miecz i tarcza, runow sie nie oplaca tracic Goblin (goblin) knight - 20/20 spokojnie starcza paladin - bezproblemowe bicie mage - 20/20 spokojnie starcza Black knight (czarny rycerz) knight - 80/70 i mozna brac na solo z uzyciem sporej ilosci uhow paladin - raczej trudna sprawa bo bk moze niezle przywalic kolesiowi bez tarczy mage - sd, sd...przy nizszych lvlach konieczny bloker Ghoul (nieumarly) knight - 50/45 albo i nizszy skill bije ze stratami ponizej 100hp paladin - bardzo prosty do zabicia z dystansu mage - mozna z hmm Stalker knight - gfb paladin - gfb mage - gfb Ghost (duch) knight - gfb paladin - gfb mage - gfb Rotworm (czerw) knight - 18/18 stracza (zrodlo bogactwa dla rycerz na niskich pozimach) paladin - mozna blokowac tarcza i bic wczczniami mage - 18/18 stracza Demon skeleton (demoniczny szkielet) knight - 70/60 skille i mozna bic tracac okolo 6 uhow (cios do 150hp bez tarczy) paladin - uciekac i bic boltami mage - invisible i hmmami lub zablokowac go energy lub fire i wykonczyc hmm Skeleton (szkielet) knight - 15/15 moze bic (uwaga!! wysysa hp) paladin - wloczniami, zeby strzal nie tracic mage - 15/15 moze bic Fire devil (ognisty diabel) knight - 60/60 powinien zabic jednego bez problemu paladin - boltami z dystansu mage - nizsze lvle sd, potem raczej hmm Dwarf (krasnolud) knight - 20/20 i mozna bic paladin - wloczniami bo slaby jest ![]() mage - 20/20 i mozna bic Dwarf soldier (krasnolud zolnierz) knight - 40/40 stracza do ubicia jednego paladin - uwaga, atakuje z dystansu, raczej i tak bije sie boltami czy strzalami mage - hmmami Dwarf guard (krasnolud straznik) knight - 65/60 przy kset/wh/ds/fs bije tracac do 250hp na jednego paladin - nizsze lvle boltami, potem mozna blokowac tarcza mage - najlepiej hmmami, raczej nie dla slabych magów Mummie (mumia) knight - 60/60 spokojnie bije paladin - z dystansu boltami bez problemu mage - najlepiej z hmm Scorpion (skorpion) knight - uwaga, zeby nie zatrul - kupic exana pox! paladin - koniecznie z dystansu mage - mozna w zwarciu przy dobrej tarczy, jak juz zatruje to exana pox
__________________
do you think it was you who decided to come here ? do you think it is you who makes the choises in your life ? do you really think it matters what you think ? it was destiny's path which brought you here... without knowing it you have been chosen to witness this gathering of 25 thousands infected souls... tonight you will learn about the ways of destiny's path... after this your life will never be the same... WWW.OVERBIZZ.INFO |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 10 2003
Posty: 153
|
![]() ojj Człowieku!!
widać ze powłowy z tych potworów w tibijskim zyciu nie biłes! "Giant spider (gigantyczny pajak) knight - tylko wysokie lvle z dobrym sprzetem i skillami paladin - 65+ distance fighting, oko3o 40 beltow powinno starczya na jednego (uwaga bo bestyjka szybka jest) mage - trzeba uwiezic potwora w energy bomb i potem moza do niego walia z hmm'ow " Chyab zapomniałes ze po updatecie GS nie stoi w energii BUAHAHA schowaj sie z tym "poradnikiem" jak ty to tam nazywasz <rotfl> |
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 09 2003
Lokacja: Sulechów
Wiek: 43
Posty: 97
|
![]() LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL ty to wszystko zgapiles z tematu jakie potworki z jakimi skilami
ALE MNIE CHLOPIE ZADZIWIASZ NIE CHCE BYC NIE MILY W STOSUNKU DO CIEBIE ALKE LEPIEJ MIKSUJ UTWORY SKORO JESTES DJem A NA FORUM NIE PISZ ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 12 10 2003
Lokacja: Warszawa
Wiek: 36
Posty: 314
![]() |
![]() BUHAHAHA!!!
Taki poradnik to ja dziękuje "Mino Guard... mag-jak kto woli można brać na klatę" Mówiłeś o witch, że trzeba knightem mieć skile 55/50 mam skile 47/42 i hp trace tylko gdy witch mnie podpali. Jeżeli czytałeś sobie ten poradnik i będziesz wszystko tak wykonywał, to równie dobrze możesz wybrać się na demony z HMM(wkońcu na dobrym lv. i mlv. średnia 5 strzałów z HMM jest równa 1 strzałowi z SD) Żeby nikt nie komętował, odrazu mówie dowcip polega na tym, że demon jest odporny na energię.
__________________
Znowu troche na rook-u pogram. http://forum.tibia.pl/showthread.php...510#post156510 Chcesz wiedzieć jak umieścić zdjęcie w poście/na serwerze? |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 22 02 2004
Posty: 7
![]() |
![]() Hehe fajny poradnik, ciekawe czy znalezlismy go w tym samym miejscu.
Ja znalazlem w pierwszym poscie temu "Gdzie expic ze skilami xx/xx" http://fidur.inoweb.pl/poradnik.html |
![]() |
![]() |
#6 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 09 2003
Lokacja: Poznań
Wiek: 36
Posty: 302
![]() |
![]() Cytuj:
Ale ogólnie podziwiam za wytrwanie w pisaniu. ![]()
__________________
Ju Arj Djeat Fjor Majniland Nuób !!!!!11111 |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 09 2003
Posty: 72
![]() |
![]() Hoho!
Takie twoje porady...jakby sie ludzie stosowali to hyba duzo deaduw by zaliczali...Poprostu są denne!Skąd ty to skopiowałeś???Hyba jakaś mierna stronka ;/ |
![]() |
![]() |
#8 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 01 2004
Lokacja: Wrocław- West Coast
Posty: 369
Imię: BURNIASTY
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: wstydze się podać
Świat: Selena
Poziom: 102
![]() |
![]() Czemu go wszyscy tak jedziecie? Chłopak sie napracowal a to ze zrobil to zle to inna sprawa...
__________________
If you hated me before, NOW you will hate me with passion. Postaw się ludziom notorycznie puszczającym smuty i kwasy! Powiedz BURN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 26 08 2003
Posty: 3
|
![]() Problem nie w tym, czy zrobił to dobrze, czy źle, ale w tym, że to nie on to zrobił. Jak się korzysta z cudzej pracy, to wypada o tym napisać. A że poradnik jest stary, to może nie być dokładny.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Dobo Srobo
Data dołączenia: 23 07 2003
Posty: 2,368
|
![]() +1 upomnienie za plagiat~ To NIE TY to napisałeś wiec stfu~ A poradnik jest lekko nieaktualny, wiem, ale nie jest on moją własnością wiec go nie zmienie~
|
![]() |