Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Inne

Notki

Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj.

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 09-03-2004, 19:08   #1
Dj Nekro
Użytkownik Forum
 
Dj Nekro's Avatar
 
Data dołączenia: 29 02 2004
Lokacja: Kraków

Posty: 588
Stan: Niegrający
Dj Nekro ma numer GG 3023961
Domyślny Poradnik o stworach w Tibi

Giant spider (gigantyczny pajak)
knight - tylko wysokie lvle z dobrym sprzetem i skillami
paladin - 65+ distance fighting, oko3o 40 beltow powinno starczya na jednego (uwaga bo bestyjka szybka jest)
mage - trzeba uwiezic potwora w energy bomb i potem moza do niego walia z hmm'ow
Minotaur (minotaur)
knight - 20/20 przy sprzecie: dwarven/scale starcza do walki bez strat hp
paladin - spokojnie moze bia wloczniami
mage - 20/20 przy sprzecie: dwarven/scale starcza do walki bez strat hp
Minotaur Archer (minotaur kusznik)
knight - okolo 40/40 do zabicia na solo przez knighta
paladin - trudny dla niskolvlowych paladynow, mozna probowac blokowac tarcza i walic wloczniami, wyzsze lvl'e bija normalnie strzalami czy boltami
mage - bierze na klate i wali hmm'ami, jezeli minosow jest wiecej moze byc gfb
Minotaur Guard (minotaur straznik)
knight - okolo 50/50 i stosunkowo dobry sprzet
paladin - nizsze lvl'e spokojnie bija uciekajac i walac strzalami, wyzsze moga blokowaa na tarcze
mage - jak kto woli, spokojnie mozna brac na klate i walic z hmm
Minotaur Mage (minotaur mag)
knight - roznie bywa...zdecydowanie uh i 4mlvl jezeli by cos nie szlo
paladin - strzalami czy boltami z dystansu, nizsze lvle bez vity uwaga na explosion
mage - jako, ze ponoc hmm go nie rusza bicie magow raczej oplacalne nie jest
Orc (ork)
knight - 16/16 na rooku bije z dobrym sprzetem bez strat hp
paladin - wloczniami najlepiej chyba, ze strzal jest nadmiar
mage - 16/16 na rooku bije z dobrym sprzetem bez strat hp
Orc Spearman (ork wlocznik)
knight - 20/20 przy dwarven/scale powinno starczyc ale mozliwe sa straty hp
paladin - zupelna dowolnosc, bijac bez tarczy na niskim lvlu moga byc straty hp
mage - 20/20 przy dwarven/scale powinno starczyc ale mozliwe sa straty hp
Orc Shaman (ork szaman)
knight - sytuacja jak u mino maga
paladin - najlepiej walic beltami czy strzalami, zeby szybko padl
mage - specjalnie pomyslu nie mam
Orc Barserker (ork barserker)
knight - 60/50 przy kset/wh/fs/ds i idzie na 1uh...max hit na postac bez tarczy do 150hp
paladin - uwaga na zerka bo szybki jest, najlepiej wykonczyc go z dystansu
mage - najlepszy wybor to bic kilka na raz przy uzyciu invisible
Orc leader (ork lider)
knight - raczej slaby, choc zadaja niezle ciosy, sporo hp, bic przy skillach powyzej 70 miecza
paladin - trzeba uwazac na jego atak z dystansu
mage - widzi niewidzialnych, bezpieczniej moze byc bicie sdekiem jezeli twój lvl jest niski
Orc Warrior (ork wojownik)
knight - 30/30 powinno starczyc do latwego zabicia (spike/pset/dwarven)
paladin - strzalami z dystansu albo wlocznie i tarcza
mage - przy nizszych lvlach mozna hmmem, potem bije sie bez czarów
Elf (elf)
knight - slaby, mozna bic przy niskich skillach
paladin - bez zadnego problemu
mage - bez uzywania czarów
Elf scout (elf zwiadowca)
knight - podobny w sile do mino archera
paladin - uwaga na atak z dystansu, bez tarczy obrazenia do 80hp
mage - najlepiej bic w duzych grupach z uzyciem gfb
Elf Arcanist (elf arkanista)
knight - 60/55 przy kset/ds/fs/wh i idzie 2 na raz zabic z uhem
paladin - z luku wali z sila scouta i uzywa sd (do okolo 70hp), pally musi takiego szybko ubic albo blokowac z tarcza
mage - odporny na ogien, jezeli sie juz bawic to sd na nizszych lvlach
Cyclops (cyklop)
knight - 50/50 w pset/ds/fs/dark helmet i bije sie ze strata do 200hp
paladin - luk i strzaly przy skillach okolo 50 distu (bez strat hp), potem lepiej wloczniami walic
mage - spokojnie mozna zblokowac i z hmm albo gfb w grupke poslac
Dragon (smok)
knight - 70/60 i kset/wh/fs/ds i idzie zabic przy uzyciu okolo 5 uhów
paladin - najlepiej walic boltami z dystansu (skille okolo 70 dist)
mage - sd i uwazac na hp (mozliwe serie po 3 gfb - do 350hp strat w 2 sekundy), wysokie lvle moga sie bawic hmmami
Dragon Lord (smokczy wladca)
knight - 85/80 przy dosc wysokim lvlu (50+) mozna bic z uzyciem kilku (albo i wiecej niz kilku) uhow
paladin - tak jak zwyklego smoka sie wali tylko trzeba uwazac na hp, najlepiej miec lvl 40+ i dobre skille
mage - przydatny bloker, na solo tylko przy wysokim mlvl i do tego bp sd, hmm, gfb i duzo many na vity
Fire elemetnals (zywiolak ognia)
knight - 65/60 kset/wh/fs/ds bierze na 1 uha
paladin - ubic jak najszybciej boltami
mage - zwazajac na mocny atak dobrze jest przywalic mu sdeka
Stone golem (zywiolak ziemi)
knight - troszke mocniejszy od cyca
paladin - o ile sie nie myle atakuje kamieniami, tak czy inaczej prosty
mage - hmmami jak cyca
Hunter (mysliwy)
knight - 50/50 bije ze stratami do 200hp, max 80hp na cios
paladin - jako, ze pally sporo hp traci na huntera dobrze jest sie uzbroic w invisible i bic huntery w grupach albo zblokowac go tarcza
mage - sytuacja jak u palla, dobrze jest uzyc invisible
Beholder (widzacy)
knight - 45/40 bije ze stratami okolo 100hp
paladin - 55 dista i bez zadnego problemu beh pada
mage - mozna bic hmmami, raczej dla maga niefajny potworek
Witch (wiedzma)
knight - 55/50 powinien zabic tracac do 100hp
paladin - skille jak u knighta i bic boltami
mage - nizsze lvle moga walic z sd choc to raczej nieoplacalne jest
Amazon (amazonka)
knight - 20/20 spokojnie starcza na bicie 2 na raz...cos jak elf
paladin - nawet sie strzal nie oplaca marnowac
mage - 20/20 spokojnie starcza na bicie 2 na raz...cos jak elf
Valkyries (valkyria)
knight - slabsza chyba od elfa scouta daje czasami p-armory
paladin - mozna latac z wloczniami
mage - hmming
Wild warrior (dziki wojownik)
knight - troszke lepszy od orc warriora
paladin - najlepiej strzalami, a jak komus szkoda to wloczniami
mage - dla troszke silniejszych starcza miecz i tarcza, runow sie nie oplaca tracic
Goblin (goblin)
knight - 20/20 spokojnie starcza
paladin - bezproblemowe bicie
mage - 20/20 spokojnie starcza
Black knight (czarny rycerz)
knight - 80/70 i mozna brac na solo z uzyciem sporej ilosci uhow
paladin - raczej trudna sprawa bo bk moze niezle przywalic kolesiowi bez tarczy
mage - sd, sd...przy nizszych lvlach konieczny bloker
Ghoul (nieumarly)
knight - 50/45 albo i nizszy skill bije ze stratami ponizej 100hp
paladin - bardzo prosty do zabicia z dystansu
mage - mozna z hmm
Stalker
knight - gfb
paladin - gfb
mage - gfb
Ghost (duch)
knight - gfb
paladin - gfb
mage - gfb
Rotworm (czerw)
knight - 18/18 stracza (zrodlo bogactwa dla rycerz na niskich pozimach)
paladin - mozna blokowac tarcza i bic wczczniami
mage - 18/18 stracza
Demon skeleton (demoniczny szkielet)
knight - 70/60 skille i mozna bic tracac okolo 6 uhow (cios do 150hp bez tarczy)
paladin - uciekac i bic boltami
mage - invisible i hmmami lub zablokowac go energy lub fire i wykonczyc hmm
Skeleton (szkielet)
knight - 15/15 moze bic (uwaga!! wysysa hp)
paladin - wloczniami, zeby strzal nie tracic
mage - 15/15 moze bic
Fire devil (ognisty diabel)
knight - 60/60 powinien zabic jednego bez problemu
paladin - boltami z dystansu
mage - nizsze lvle sd, potem raczej hmm
Dwarf (krasnolud)
knight - 20/20 i mozna bic
paladin - wloczniami bo slaby jest
mage - 20/20 i mozna bic
Dwarf soldier (krasnolud zolnierz)
knight - 40/40 stracza do ubicia jednego
paladin - uwaga, atakuje z dystansu, raczej i tak bije sie boltami czy strzalami
mage - hmmami
Dwarf guard (krasnolud straznik)
knight - 65/60 przy kset/wh/ds/fs bije tracac do 250hp na jednego
paladin - nizsze lvle boltami, potem mozna blokowac tarcza
mage - najlepiej hmmami, raczej nie dla slabych magów
Mummie (mumia) knight - 60/60 spokojnie bije
paladin - z dystansu boltami bez problemu
mage - najlepiej z hmm
Scorpion (skorpion)
knight - uwaga, zeby nie zatrul - kupic exana pox!
paladin - koniecznie z dystansu
mage - mozna w zwarciu przy dobrej tarczy, jak juz zatruje to exana pox
__________________

do you think it was you who decided to come here ?
do you think it is you who makes the choises in your life ?
do you really think it matters what you think ?
it was destiny's path which brought you here...
without knowing it you have been chosen to witness this gathering of 25 thousands infected souls...
tonight you will learn about the ways of destiny's path...
after this your life will never be the same...

WWW.OVERBIZZ.INFO
Dj Nekro jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 09-03-2004, 19:14   #2
targud
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 28 10 2003

Posty: 153
Domyślny

ojj Człowieku!!
widać ze powłowy z tych potworów w tibijskim zyciu nie biłes!

"Giant spider (gigantyczny pajak)
knight - tylko wysokie lvle z dobrym sprzetem i skillami
paladin - 65+ distance fighting, oko3o 40 beltow powinno starczya na jednego (uwaga bo bestyjka szybka jest)
mage - trzeba uwiezic potwora w energy bomb i potem moza do niego walia z hmm'ow
"
Chyab zapomniałes ze po updatecie GS nie stoi w energii BUAHAHA
schowaj sie z tym "poradnikiem" jak ty to tam nazywasz
<rotfl>
targud jest offline  
stary 09-03-2004, 19:15   #3
Wtajemniczony
Użytkownik Forum
 
Wtajemniczony's Avatar
 
Data dołączenia: 29 09 2003
Lokacja: Sulechów
Wiek: 43

Posty: 97
Domyślny

LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL ty to wszystko zgapiles z tematu jakie potworki z jakimi skilami
ALE MNIE CHLOPIE ZADZIWIASZ NIE CHCE BYC NIE MILY W STOSUNKU DO CIEBIE ALKE LEPIEJ MIKSUJ UTWORY SKORO JESTES DJem A NA FORUM NIE PISZ
Wtajemniczony jest offline  
stary 09-03-2004, 19:35   #4
Majen
Użytkownik Forum
 
Majen's Avatar
 
Data dołączenia: 12 10 2003
Lokacja: Warszawa
Wiek: 36

Posty: 314
Majen ma numer GG 3010433
Domyślny

BUHAHAHA!!!

Taki poradnik to ja dziękuje

"Mino Guard... mag-jak kto woli można brać na klatę"

Mówiłeś o witch, że trzeba knightem mieć skile 55/50 mam skile 47/42 i hp trace tylko gdy witch mnie podpali.

Jeżeli czytałeś sobie ten poradnik i będziesz wszystko tak wykonywał, to równie dobrze możesz wybrać się na demony z HMM(wkońcu na dobrym lv. i mlv. średnia 5 strzałów z HMM jest równa 1 strzałowi z SD)

Żeby nikt nie komętował, odrazu mówie dowcip polega na tym, że demon jest odporny na energię.
Majen jest offline  
stary 09-03-2004, 19:45   #5
xqxq
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 22 02 2004

Posty: 7
xqxq ma numer GG 1672745
Domyślny

Hehe fajny poradnik, ciekawe czy znalezlismy go w tym samym miejscu.
Ja znalazlem w pierwszym poscie temu "Gdzie expic ze skilami xx/xx"

http://fidur.inoweb.pl/poradnik.html
xqxq jest offline  
stary 09-03-2004, 19:55   #6
Bobercjusz
Użytkownik Forum
 
Bobercjusz's Avatar
 
Data dołączenia: 20 09 2003
Lokacja: Poznań
Wiek: 36

Posty: 302
Bobercjusz ma numer GG 4940122
Domyślny

Cytuj:
Chyab zapomniałes ze po updatecie GS nie stoi w energii BUAHAHA
schowaj sie z tym "poradnikiem" jak ty to tam nazywasz
On to zaczął pisać jeszcze przed updatem i dopiero teraz skończył więc można mu ewentualne wpadki wybaczyć...

Ale ogólnie podziwiam za wytrwanie w pisaniu.
__________________
Ju Arj Djeat Fjor Majniland Nuób !!!!!11111
Bobercjusz jest offline  
stary 09-03-2004, 19:59   #7
Bastien
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 19 09 2003

Posty: 72
Bastien ma numer GG 2567717
Domyślny

Hoho!
Takie twoje porady...jakby sie ludzie stosowali to hyba duzo deaduw by zaliczali...Poprostu są denne!Skąd ty to skopiowałeś???Hyba jakaś mierna stronka ;/
Bastien jest offline  
stary 09-03-2004, 21:25   #8
behi
Użytkownik Forum
 
behi's Avatar
 
Data dołączenia: 23 01 2004
Lokacja: Wrocław- West Coast

Posty: 369
Imię: BURNIASTY
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Selena
Poziom: 102
behi ma numer GG Parampampam
Domyślny

Czemu go wszyscy tak jedziecie? Chłopak sie napracowal a to ze zrobil to zle to inna sprawa...
__________________
If you hated me before, NOW you will hate me with passion.


Postaw się ludziom notorycznie puszczającym smuty i kwasy! Powiedz BURN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
behi jest offline  
stary 09-03-2004, 21:32   #9
Tchoob
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 26 08 2003

Posty: 3
Domyślny

Problem nie w tym, czy zrobił to dobrze, czy źle, ale w tym, że to nie on to zrobił. Jak się korzysta z cudzej pracy, to wypada o tym napisać. A że poradnik jest stary, to może nie być dokładny.
Tchoob jest offline  
stary 09-03-2004, 21:56   #10
Dan the Automator
Dobo Srobo
 
Data dołączenia: 23 07 2003

Posty: 2,368
Domyślny

+1 upomnienie za plagiat~ To NIE TY to napisałeś wiec stfu~ A poradnik jest lekko nieaktualny, wiem, ale nie jest on moją własnością wiec go nie zmienie~
Dan the Automator jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 20:25.


Powered by vBulletin 3