Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Inne (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=19)
-   -   Jak nie wpaść w błędne koło ??? ( lagi, tpsa i wadliwy router ) (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=49621)

Seeraph 08-09-2005 20:08

Jak nie wpaść w błędne koło ??? ( lagi, tpsa i wadliwy router )
 
Ostatnio użytkownicy neostrady doświadczają okropnych lagów na niemieckich serwerach. Kto niewie o co biega niech zajrzy na główną stronę serwisu tibia.pl i wyczai news'a. TPSA zadeklarowała, że przy odpowiedniej ilości skarg wymieni router i naprawi problem. A więc zabierzmy się do złożenia skargi. Oto przykład postępowania jak należy złożyć skargę :
1. Dzwonimy pod darmowy numer 0-800 102 102 i łączymy się z pomocą techniczną. W zależności od tego kto odbierze skierują nas do telepunktu lub pod nr 9393 lub powiedzą, że to nasza wina :)
2. Nie poddajemy się, wstukujemy 9393 , potem wybieramy "3" (awarię i pomoc techniczna), a następnie "0" ( połączenie z doradcą ). Tam mówimy o problemie związanym z tibią, a także o tym, że wyczytaliśmy właśnie w serwisie tibia.pl iż jest to wada routera i jeśli napłynie odpowiednia liczba skarg TPSA obiecała go wymienić.

PS. Mi osobiście powiedziano, że przyjmą skargę, muszę jedynie podać hasło abonenta i takie tam :) [ konieczne będą dokumenty z danymi abonenta, które posiada któryś z waszych rodziców ( ten na kogo jest zapisany
telefon )] . I wtedy powinni przyjąć waszą skargę.

PS2. Zachęcam do składania skarg w TP jak i do komentowania i relacji z jakże emocjonujących ;) rozmów z konsultantami TPSA

Jedrek Szpyra 08-09-2005 20:29

Seer przyjacielu widze ze sie postarales, ale ze uzywasz neostrady stary to nie wiedzialem :)

Pozdro :D


<Wejdz kiedyŚ na to gg :P )

Seeraph 08-09-2005 21:13

paranoja = )
 
Echhh, chciałem zgłosić ten problem na błękitnej linii, skierowali mnie znowu na 0-800 102 102 8o ale na szczęśćie trafiłem na bardziej ambitnego konsultanta ;) . Po swojemu powiedziałem co się dzieje, nawet kazałem mu wejść na stronę www.tibia.pl xD . Na początku stawiał opór ale nalegałem, mówiąc iż tam jest wszystko dokładnie wytłumaczone. Odwiedził serwis i przyjął moje zgłoszenie i jutro mam zadzwonić zapytać się czy coś w tej sprawie wiadomo...

_thor 08-09-2005 21:42

Zle to opisales.
To nie TPSA ma wymienic router !! Bo on nie nalezy do TPSY tylko do prywatnej firmy, z ktora TPSA ma podpisana umowe.
My mozemy meczyc TPSA tylo po to aby TPSA zaczela naciskac na szybkie naprawienie routera, ewentualnie podpisza w koncu umowe z inna firma, i przekieruja swoich uzytkownikow na inny router. Proste.

Angel of Death 08-09-2005 21:49

Może to i dziwne ale ... mam neostrade <512> i lagów nie doświadczyłem <serv Nova>

Dr. Omader 08-09-2005 21:49

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez _thor
Zle to opisales.
To nie TPSA ma wymienic router !! Bo on nie nalezy do TPSY tylko do prywatnej firmy, z ktora TPSA ma podpisana umowe.
My mozemy meczyc TPSA tylo po to aby TPSA zaczela naciskac na szybkie naprawienie routera, ewentualnie podpisza w koncu umowe z inna firma, i przekieruja swoich uzytkownikow na inny router. Proste.

Dobrze gada! Polac mu!
A tak btw, to po cholere ten temat? Jest news przeciez.


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 20:06.

Powered by vBulletin 3