![]() |
Jak nie wpaść w błędne koło ??? ( lagi, tpsa i wadliwy router )
Ostatnio użytkownicy neostrady doświadczają okropnych lagów na niemieckich serwerach. Kto niewie o co biega niech zajrzy na główną stronę serwisu tibia.pl i wyczai news'a. TPSA zadeklarowała, że przy odpowiedniej ilości skarg wymieni router i naprawi problem. A więc zabierzmy się do złożenia skargi. Oto przykład postępowania jak należy złożyć skargę :
1. Dzwonimy pod darmowy numer 0-800 102 102 i łączymy się z pomocą techniczną. W zależności od tego kto odbierze skierują nas do telepunktu lub pod nr 9393 lub powiedzą, że to nasza wina :) 2. Nie poddajemy się, wstukujemy 9393 , potem wybieramy "3" (awarię i pomoc techniczna), a następnie "0" ( połączenie z doradcą ). Tam mówimy o problemie związanym z tibią, a także o tym, że wyczytaliśmy właśnie w serwisie tibia.pl iż jest to wada routera i jeśli napłynie odpowiednia liczba skarg TPSA obiecała go wymienić. PS. Mi osobiście powiedziano, że przyjmą skargę, muszę jedynie podać hasło abonenta i takie tam :) [ konieczne będą dokumenty z danymi abonenta, które posiada któryś z waszych rodziców ( ten na kogo jest zapisany telefon )] . I wtedy powinni przyjąć waszą skargę. PS2. Zachęcam do składania skarg w TP jak i do komentowania i relacji z jakże emocjonujących ;) rozmów z konsultantami TPSA |
Seer przyjacielu widze ze sie postarales, ale ze uzywasz neostrady stary to nie wiedzialem :)
Pozdro :D <Wejdz kiedyŚ na to gg :P ) |
paranoja = )
Echhh, chciałem zgłosić ten problem na błękitnej linii, skierowali mnie znowu na 0-800 102 102 8o ale na szczęśćie trafiłem na bardziej ambitnego konsultanta ;) . Po swojemu powiedziałem co się dzieje, nawet kazałem mu wejść na stronę www.tibia.pl xD . Na początku stawiał opór ale nalegałem, mówiąc iż tam jest wszystko dokładnie wytłumaczone. Odwiedził serwis i przyjął moje zgłoszenie i jutro mam zadzwonić zapytać się czy coś w tej sprawie wiadomo...
|
Zle to opisales.
To nie TPSA ma wymienic router !! Bo on nie nalezy do TPSY tylko do prywatnej firmy, z ktora TPSA ma podpisana umowe. My mozemy meczyc TPSA tylo po to aby TPSA zaczela naciskac na szybkie naprawienie routera, ewentualnie podpisza w koncu umowe z inna firma, i przekieruja swoich uzytkownikow na inny router. Proste. |
Może to i dziwne ale ... mam neostrade <512> i lagów nie doświadczyłem <serv Nova>
|
Cytuj:
A tak btw, to po cholere ten temat? Jest news przeciez. |
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 20:06. |
Powered by vBulletin 3