Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Inne

Notki

Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj.

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 08-09-2005, 20:08   #1
Seeraph
Użytkownik Forum
 
Seeraph's Avatar
 
Data dołączenia: 06 06 2005
Lokacja: Pruszków ; /
Wiek: 38

Posty: 36
Seeraph ma numer GG 6476943
Domyślny Jak nie wpaść w błędne koło ??? ( lagi, tpsa i wadliwy router )

Ostatnio użytkownicy neostrady doświadczają okropnych lagów na niemieckich serwerach. Kto niewie o co biega niech zajrzy na główną stronę serwisu tibia.pl i wyczai news'a. TPSA zadeklarowała, że przy odpowiedniej ilości skarg wymieni router i naprawi problem. A więc zabierzmy się do złożenia skargi. Oto przykład postępowania jak należy złożyć skargę :
1. Dzwonimy pod darmowy numer 0-800 102 102 i łączymy się z pomocą techniczną. W zależności od tego kto odbierze skierują nas do telepunktu lub pod nr 9393 lub powiedzą, że to nasza wina
2. Nie poddajemy się, wstukujemy 9393 , potem wybieramy "3" (awarię i pomoc techniczna), a następnie "0" ( połączenie z doradcą ). Tam mówimy o problemie związanym z tibią, a także o tym, że wyczytaliśmy właśnie w serwisie tibia.pl iż jest to wada routera i jeśli napłynie odpowiednia liczba skarg TPSA obiecała go wymienić.

PS. Mi osobiście powiedziano, że przyjmą skargę, muszę jedynie podać hasło abonenta i takie tam [ konieczne będą dokumenty z danymi abonenta, które posiada któryś z waszych rodziców ( ten na kogo jest zapisany
telefon )] . I wtedy powinni przyjąć waszą skargę.

PS2. Zachęcam do składania skarg w TP jak i do komentowania i relacji z jakże emocjonujących rozmów z konsultantami TPSA
__________________
Są na świecie rzeczy, które się nawet fizjologom nie śniły
Seeraph jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 08-09-2005, 20:29   #2
Jedrek Szpyra
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Seer przyjacielu widze ze sie postarales, ale ze uzywasz neostrady stary to nie wiedzialem

Pozdro


<Wejdz kiedyŚ na to gg )
 
stary 08-09-2005, 21:13   #3
Seeraph
Użytkownik Forum
 
Seeraph's Avatar
 
Data dołączenia: 06 06 2005
Lokacja: Pruszków ; /
Wiek: 38

Posty: 36
Seeraph ma numer GG 6476943
Żarówka paranoja = )

Echhh, chciałem zgłosić ten problem na błękitnej linii, skierowali mnie znowu na 0-800 102 102 ale na szczęśćie trafiłem na bardziej ambitnego konsultanta . Po swojemu powiedziałem co się dzieje, nawet kazałem mu wejść na stronę www.tibia.pl xD . Na początku stawiał opór ale nalegałem, mówiąc iż tam jest wszystko dokładnie wytłumaczone. Odwiedził serwis i przyjął moje zgłoszenie i jutro mam zadzwonić zapytać się czy coś w tej sprawie wiadomo...
__________________
Są na świecie rzeczy, które się nawet fizjologom nie śniły
Seeraph jest offline  
stary 08-09-2005, 21:42   #4
_thor
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 22 09 2003

Posty: 34
Domyślny

Zle to opisales.
To nie TPSA ma wymienic router !! Bo on nie nalezy do TPSY tylko do prywatnej firmy, z ktora TPSA ma podpisana umowe.
My mozemy meczyc TPSA tylo po to aby TPSA zaczela naciskac na szybkie naprawienie routera, ewentualnie podpisza w koncu umowe z inna firma, i przekieruja swoich uzytkownikow na inny router. Proste.
_thor jest offline  
stary 08-09-2005, 21:49   #5
Angel of Death
Użytkownik Forum
 
Angel of Death's Avatar
 
Data dołączenia: 27 09 2004
Lokacja: Szczecin
Wiek: 34

Posty: 1,013
Stan: Na Emeryturze
Imię: ---
Profesja: Royal Paladin
Poziom: 62
Skille: 84/70
Poziom mag.: 15
Domyślny

Może to i dziwne ale ... mam neostrade <512> i lagów nie doświadczyłem <serv Nova>
__________________
Angel of Death jest offline  
stary 08-09-2005, 21:49   #6
Dr. Omader
Administrator
 
Dr. Omader's Avatar
 
Data dołączenia: 05 01 2004
Lokacja: Happyland :)
Wiek: 38

Posty: 4,290
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Master Sorcerer
Poziom: 104
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez _thor
Zle to opisales.
To nie TPSA ma wymienic router !! Bo on nie nalezy do TPSY tylko do prywatnej firmy, z ktora TPSA ma podpisana umowe.
My mozemy meczyc TPSA tylo po to aby TPSA zaczela naciskac na szybkie naprawienie routera, ewentualnie podpisza w koncu umowe z inna firma, i przekieruja swoich uzytkownikow na inny router. Proste.
Dobrze gada! Polac mu!
A tak btw, to po cholere ten temat? Jest news przeciez.
Dr. Omader jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 11:35.


Powered by vBulletin 3