|
Notki |
Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 06 2005
Lokacja: Pruszków ; /
Wiek: 38
Posty: 36
![]() |
![]() Ostatnio użytkownicy neostrady doświadczają okropnych lagów na niemieckich serwerach. Kto niewie o co biega niech zajrzy na główną stronę serwisu tibia.pl i wyczai news'a. TPSA zadeklarowała, że przy odpowiedniej ilości skarg wymieni router i naprawi problem. A więc zabierzmy się do złożenia skargi. Oto przykład postępowania jak należy złożyć skargę :
1. Dzwonimy pod darmowy numer 0-800 102 102 i łączymy się z pomocą techniczną. W zależności od tego kto odbierze skierują nas do telepunktu lub pod nr 9393 lub powiedzą, że to nasza wina ![]() 2. Nie poddajemy się, wstukujemy 9393 , potem wybieramy "3" (awarię i pomoc techniczna), a następnie "0" ( połączenie z doradcą ). Tam mówimy o problemie związanym z tibią, a także o tym, że wyczytaliśmy właśnie w serwisie tibia.pl iż jest to wada routera i jeśli napłynie odpowiednia liczba skarg TPSA obiecała go wymienić. PS. Mi osobiście powiedziano, że przyjmą skargę, muszę jedynie podać hasło abonenta i takie tam ![]() telefon )] . I wtedy powinni przyjąć waszą skargę. PS2. Zachęcam do składania skarg w TP jak i do komentowania i relacji z jakże emocjonujących ![]()
__________________
Są na świecie rzeczy, które się nawet fizjologom nie śniły ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Seer przyjacielu widze ze sie postarales, ale ze uzywasz neostrady stary to nie wiedzialem
![]() Pozdro ![]() <Wejdz kiedyŚ na to gg ![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 06 2005
Lokacja: Pruszków ; /
Wiek: 38
Posty: 36
![]() |
![]() Echhh, chciałem zgłosić ten problem na błękitnej linii, skierowali mnie znowu na 0-800 102 102
![]() ![]()
__________________
Są na świecie rzeczy, które się nawet fizjologom nie śniły ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 09 2003
Posty: 34
|
![]() Zle to opisales.
To nie TPSA ma wymienic router !! Bo on nie nalezy do TPSY tylko do prywatnej firmy, z ktora TPSA ma podpisana umowe. My mozemy meczyc TPSA tylo po to aby TPSA zaczela naciskac na szybkie naprawienie routera, ewentualnie podpisza w koncu umowe z inna firma, i przekieruja swoich uzytkownikow na inny router. Proste. |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 09 2004
Lokacja: Szczecin
Wiek: 34
Posty: 1,013
Stan: Na Emeryturze
Imię: ---
Profesja: Royal Paladin
Poziom: 62
Skille: 84/70
Poziom mag.: 15
|
![]() Może to i dziwne ale ... mam neostrade <512> i lagów nie doświadczyłem <serv Nova>
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Administrator
Data dołączenia: 05 01 2004
Lokacja: Happyland :)
Wiek: 38
Posty: 4,290
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Master Sorcerer
Poziom: 104
|
![]() Cytuj:
A tak btw, to po cholere ten temat? Jest news przeciez. |
|
![]() |