Pozwoliłem sobie pozbierać, co znalazłem w tym temacie, a co wiem, że jest w miarę przynajmniej pewne i nie opiera się na 100 zabitych stworkach, tak żeby osoby zaglądające na ten temat i nie widzące wypowiedzi z poprzednich stron nie powielały, czego tu nie ma:
- Gigant spider został zwolniony, ale nadal jest szybszy niż przed aktualizacją
- Ork Berserker - ludzie mówią, że nadal biega szybciej - jak po aktualizacji, ale jakoś nie doświadczyłem jego prędkości. Sądzę, że został albo zwolniony podobnie jak GS, albo do stanu sprzed update.
- Beholder nadal atakuje czymś w stylu lmm i rzuca mana drain, ale jego zaklęcia nie zadają już tak masakratycznie dużo jak po aktualizacji. Przy odrobinie szczęścia np knightem na 20 levelu można już na pojedynczych expić bez problemu, nie zużywając prawie uh.
- Smoki... ploty mówią niestworzone rzeczy o nich. Najpotężniejszy ich atak jednak nadal zadaje tyle samo. Tak przynajmniej mówił jeden człowiek zajmującym się masową ich eksterminacją. Ja dziś blokowałem jednemu czarodziejowi z 10 i też nie zauważyłem różnic, więc raczej chłopak ma rację

.
- Nekromanta - atakuje silniej, nie używa już hmm, a za to czegoś podobnego do poison arrow i przyzywa wrednie duchy zamiast szkieletów. Mówią również, że częściej przyzywa mumie. W przypadku tego stworka info całkowicie z obcych źródeł, ale raczej potwierdzone.
- Slime - wbrew plotkom nadal znikają po zabiciu matki - ktoś musiał trafić na spawn dwóch i się pogubić...
- Cyklop - chłopak jest tak samo potulny, jak i był kiedyś. Zresztą z tych niby-zmian cyklopów to już się chyba wszyscy śmieją. Dzisiaj ktoś zarzucił mi z uśmiechem, że cyklopy sd używają
- Amazonki, Minotaur Archerzy, Dwarf Soldierzy, Hunterzy, Valkirie, Elf Scouty i pozostałe stworki typowo atakujące z dystansu wróciły z atakiem i obroną do stanu sprzed aktualizacji. Przede wszystkim zaś znów walą z odpowiednim tempem

i np. dwarf soldierzy na powrót atakują rzadziej z dystansu w zwarciu. Można powiedzieć, że cip soft doszedł do wniosku, że zmiana stworków dystansowych była błędna i teraz ją naprawił.
- Wilki wcale nie biegają szybciej... Boże! Komu byłaby potrzebna taka zmiana

.
- Rotworm - wszystko w takim stanie, w jakim było kiedyś
- Ghoule straciły do reszty obronę

. Pewna sprawa. To chyba miało wskazać na to, że chodzącemu trupowi raczej chodzi o wkopaniu komuś i pożarciu jak największych ilości mięska, a nie o obronie swoich gnijących kawałków.
Nie sądzę, żeby były jakiekolwiek inne zmiany, chyba że na stworkach tylko dla PACC'ów... Mam nadzieję, że post się przyda i ograniczy masowe powtarzanie się informacji

i jeśli już, to nie przyniesie mi ujemnych punkcików w reputacji . Pozdrawiam!