|
Notki |
Potwory Wszystko o potworach. Jak się zachowują, jakie taktyki, jakie mają słabe punkty. To wszystko znajdziesz tutaj. |
|
Opcje tematu |
25-08-2004, 14:36 | #101 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 05 2004
Lokacja: ubikacja!
Posty: 610
|
Ok to teraz ja :
Soldier dwarf - podchodzilem przed updatem do niego nic mi nie robił , teraz 10 hp jeden zabiera , oznacza to że jest źle . zerker - wolniejszy i wydaje mi się że słabszy bo rozwalam jakoś go szybciej . lider - nie no z nim cipy tak zrobiły że nawet ja go na 24 lvlu zabijam normalnie , teraz jest cienki realnie . drag - szybciej wali f-wave ( przynajmniej u mnie było to na 2 smokach na pierwszym stracilem 174 many , na drugim 190 many {shit}) mumia - częsciej paraliżuje . ghul - szybciej sie leczy ale jest słabszy . ds - mocniejszy atak ale dziś wypadł mi z niego g shield !!!!! yeah Jeśli sie wam podobało dajcie mi takie coś takie o + thx all dziekuje polecam sie na przyszłośc (ciemna przyszłość ) |
|
25-08-2004, 15:16 | #102 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 06 07 2004
Posty: 14
|
zachowanie potworow
dwarf soldier - zdaje mi sie ze jest troszke mocniejszy ale nie duzo
belholder - nie wiem dlaczego ale dlamnie to jest pionek nieraz potrawi zabrac duzo ale nie dobszesady (wali kulami ognia , zabiera mane :>) |
25-08-2004, 15:32 | #103 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 24 08 2004
Lokacja: Białystok
Posty: 5
|
Niewiem czy ktos o tym pisal ale mam wrazenie ze DS'y oslably. przed update musialem uzywac masowo exury vity gdy je bralem ze spearow a teraz tylko jedna poszla !!!! zeby nie bylo ze oparlem moja teze na jednym ds'ie bo zabilem ich chyba z 10 i kazdy zachowywal sie tak samo !!!! ponadto kolega mi mowil ze gdy bil ds'a ten potworek zaatakowal go magia cos jak explosion...to jest niepewna informacja
_________________ moze plusik? :tongue: |
25-08-2004, 16:44 | #104 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 08 2003
Posty: 32
|
Zauważyłem, że dwarfy dostają trochę mocniej, więc chyba trochę im tej obrony obniżyli
|
25-08-2004, 20:37 | #105 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 16 08 2004
Lokacja: -----------
Posty: 12
|
kradzierz
nielubie jak ktoś mnie kradnie ukradziono mi dark helmet spodnie na urodziny dostałem od brata a mi ukradlikto mi pomoze prosze
|
25-08-2004, 23:07 | #106 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 25 08 2004
Posty: 3
|
Widzialem na filmie
Czyzby ork warlord znikal. Widzialem a filmiku sciagnietym z www.tibia.xx.pl. Na www.tibia.pl w potworach specjalnosc warlorda pisze "??". Mozliwe ze po upda zaczal znikac. Nie wiem high lvle musza to sprawdzic.
Arklite - lvl 13, skills 42/27, mlvl 6 Best hit: 54 on Najlepszy ubity solo: albo (nie wiem co silniejsze ) Najlepszy ubity z kolega: Zginalem 3 razy: (na rooku), , (bylo ich z 5 ) |
25-08-2004, 23:46 | #107 |
Guest
Posty: n/a
|
No i moze ja cos dodam
Wg mnie wiele przyszybszyl respaw potworkow!
Soliderki i ghule oslably, amazonki wirche i behy wzrosly w sile. No i Gs-ik czasami strzela atakiem Cobry |
26-08-2004, 02:26 | #108 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 23 07 2004
Posty: 17
|
Orc Warlord
@Arklite:Orc warlord zawsze znikał...
Re Up: Cyclop jest wiele silniejszy od slima(mimo że daje mniej exp) |
26-08-2004, 12:16 | #109 |
Guest
Posty: n/a
|
Słyszałem że becholdery po update wysysają manę, to prawda??
|
26-08-2004, 12:19 | #110 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 08 2004
Posty: 67
Stan: Niegrający
Profesja: Paladin
Świat: non-pvp
Poziom: 33
Skille: 70/55
Poziom mag.: 15
|
beholder ma nowy czar wyzera energie wiec nie radze isc na niego dla sorca albo druida chyba ze wczescniej zurzyje cala mane
|
26-08-2004, 14:11 | #111 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 15 08 2004
Lokacja: Jelenia góra
Posty: 4
|
loot z potworków też stał sie lepszy...dzieki CIPy !!
Co do respawnu potworków (Jest szybszy ) siem zgodze. Zaczeło się prawdziwe szaleństwo na dwarf solach mój dzisiejszy loot z nich to: 3 dwarf shieldy, 2 battle axe, 2 axe ringi i pare innych fajnych itemów . Polecam tym którzy potrzebuja loota na sprzedaz chodzic na dwarfy bo mozna sie troche dorobic ,a wszystko to dzieki modyfikacjom cipów
-------------------------------------------------------------------------- Jeśli komuś przydała się moja rada niech da "+" do mojej reputacji. Każdy plus to dodatkowa zachęta do twórczej pracy więc nie oszczędzajmy plusików nikomu kto pracuje rzetelnie! Ostatnio edytowany przez Deathroll - 26-08-2004 o 17:39. |
26-08-2004, 17:22 | #112 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 08 2004
Lokacja: Nowa Sarzyna
Wiek: 33
Posty: 199
|
Otóz, chodzilem expic zawsze na cycach i dostawalem hity 30 max. Dzisiaj sobie ide na cyce, szczesliwy bo zaraz lvl, tak ide ide, spotkalem cyca od ktorego dostalem hita okolo 57 hp- eq mialem takie same jak zawsze, cyce sa chyba znacznie silniejsze...
|
26-08-2004, 17:43 | #113 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 15 07 2004
Posty: 15
|
ee tam... byłem dzisiaj na cycach i walą słabiej niż dawniej
ale dalej nie wiem co z tym gs-em jaki lvl i skille dla palla zeby zabić tą bestie |
27-08-2004, 10:16 | #114 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 24 08 2004
Lokacja: Lewiatan- twój dobry sąsiad
Wiek: 34
Posty: 18
|
Slimy nie znikaja po zabiciu glownego i chyba za pozostale nie dostaje sie expa. Albo mi sie tak wydaje poprawcie mnie jak co
|
29-08-2004, 08:45 | #116 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 09 08 2004
Posty: 7
|
Zmiana orc ridera nastapila z update, a nie teraz. W ogole w kolko piszecie te same sprawy :-). Mozna by je zmiescic doslownie w jednym poscie... Najlepiej by bylo, gdyby ktos, kto chce napisac cos nowego, przeczytal najpierw te 12 stron...
|
29-08-2004, 12:51 | #117 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 02 2004
Lokacja: Kraków
Posty: 122
|
Kilku ludzi napisalo ze GS jest wolniejszy... WTF ??!?!?!?!
GS - rzuca utani hur , ZERK - tak samo. BK - (tak tylko slyszalem i w to raczej nie wierze) rzuca exori. NECRO - dodatkowo przywoluje ghosty i bije mocniej. BEHOLDER - silniejszy + wysysa mane DRAGON - silniejszy MUMIE - silniejsze Na pewno jest tego wiecej ale nie kce mi sie pisac ;/ Zeby zabic GSa wypadalo by miec teras 65lv + bohy, 70+ lv bez bohow ;/ Ale za to loot z GSa jest zmieniony : wypada z niego Giang Sword i (raczej plotka) RH. Ostatnio edytowany przez Shog - 29-08-2004 o 13:03. Powód: Huh ? |
29-08-2004, 16:16 | #118 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 09 08 2004
Posty: 7
|
Podsumowanie!
Pozwoliłem sobie pozbierać, co znalazłem w tym temacie, a co wiem, że jest w miarę przynajmniej pewne i nie opiera się na 100 zabitych stworkach, tak żeby osoby zaglądające na ten temat i nie widzące wypowiedzi z poprzednich stron nie powielały, czego tu nie ma:
- Gigant spider został zwolniony, ale nadal jest szybszy niż przed aktualizacją - Ork Berserker - ludzie mówią, że nadal biega szybciej - jak po aktualizacji, ale jakoś nie doświadczyłem jego prędkości. Sądzę, że został albo zwolniony podobnie jak GS, albo do stanu sprzed update. - Beholder nadal atakuje czymś w stylu lmm i rzuca mana drain, ale jego zaklęcia nie zadają już tak masakratycznie dużo jak po aktualizacji. Przy odrobinie szczęścia np knightem na 20 levelu można już na pojedynczych expić bez problemu, nie zużywając prawie uh. - Smoki... ploty mówią niestworzone rzeczy o nich. Najpotężniejszy ich atak jednak nadal zadaje tyle samo. Tak przynajmniej mówił jeden człowiek zajmującym się masową ich eksterminacją. Ja dziś blokowałem jednemu czarodziejowi z 10 i też nie zauważyłem różnic, więc raczej chłopak ma rację . - Nekromanta - atakuje silniej, nie używa już hmm, a za to czegoś podobnego do poison arrow i przyzywa wrednie duchy zamiast szkieletów. Mówią również, że częściej przyzywa mumie. W przypadku tego stworka info całkowicie z obcych źródeł, ale raczej potwierdzone. - Slime - wbrew plotkom nadal znikają po zabiciu matki - ktoś musiał trafić na spawn dwóch i się pogubić... - Cyklop - chłopak jest tak samo potulny, jak i był kiedyś. Zresztą z tych niby-zmian cyklopów to już się chyba wszyscy śmieją. Dzisiaj ktoś zarzucił mi z uśmiechem, że cyklopy sd używają - Amazonki, Minotaur Archerzy, Dwarf Soldierzy, Hunterzy, Valkirie, Elf Scouty i pozostałe stworki typowo atakujące z dystansu wróciły z atakiem i obroną do stanu sprzed aktualizacji. Przede wszystkim zaś znów walą z odpowiednim tempem i np. dwarf soldierzy na powrót atakują rzadziej z dystansu w zwarciu. Można powiedzieć, że cip soft doszedł do wniosku, że zmiana stworków dystansowych była błędna i teraz ją naprawił. - Wilki wcale nie biegają szybciej... Boże! Komu byłaby potrzebna taka zmiana . - Rotworm - wszystko w takim stanie, w jakim było kiedyś - Ghoule straciły do reszty obronę . Pewna sprawa. To chyba miało wskazać na to, że chodzącemu trupowi raczej chodzi o wkopaniu komuś i pożarciu jak największych ilości mięska, a nie o obronie swoich gnijących kawałków. Nie sądzę, żeby były jakiekolwiek inne zmiany, chyba że na stworkach tylko dla PACC'ów... Mam nadzieję, że post się przyda i ograniczy masowe powtarzanie się informacji i jeśli już, to nie przyniesie mi ujemnych punkcików w reputacji . Pozdrawiam! |