Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Sirblaze
To ma sens, sugerowalbym jednak pozmianiac pewne detale i szansa powodzenia bylaby napewno wieksza. Panie Klocku gdyby tak sprobowac zmienic wymagania tak jak sugeruje Master Slayer i przy tym poparl ta idee.
Czytalem ich propozycje zmian ktora zostala stworzona jeszcze przed zimowym updatem i.. mam wrazenie ze nie chca przeforsowac tego co nie jest ich dzielem.
Dlatego tez moznabyloby doprowadzic do pewnego kompromisu stron, zmieniajac wymagania a takze kilka pewnych detali.
Jestem tez przekonany ze jednym z glownych czynnikow dlaczego niektorzy nie chca poprzec tego pomyslu jest propozycja "ochrony przed hackerami" co w moim mniemaniu nie jest zla idea jednak wyglada nieco nie realnie.. trudno jest mi wyobrazic sobie Cip-ow chroniacych jedynie nacje z Rookgaardu, zreszta kto nie odwiedza podejrzanych stron ten napewno nie zostanie "shackowany"
Chetnie popre ten pomysl jednak z mojej strony mysle ze moze byc zawsze bardziej dopracowany, nie ze sie czepiam bo samemu ciezko mi powiedziec jakie bylyby najlepsze wymagania/korzysci w tym wypadku, co by jednak nie bylo popieram voc dla Rookstayerow.
Regards
|
Dokładnie. Na Tibia.com trwa nawet niezła dyskusja. Nie sądziłem, że tyle osób się tym zainteresuje. Po sugestiach Master Slayera stwierdzam, iż moja wersja nie jest zbyt dobra. Wysokie wymagania miały służyć "odstraszeniu" ludzi i zachęceniu Rookgaardianów, ale teraz już widze, że odniosło by to odwrotny skutek.
Zainteresowanych zapraszam do tematu na tibia.com ...
PS
Co do tego "shackowania" to nie tylko stronki i keyloggery niestety są zagrożeniem, chodzi o to, że hasło i account wysyłąne są w szyfrowanych pakietach, niestety klucz którym są szyfrowane jest zbyt prosty na dzisiejsze maszyny i programy. Może on dział kilka lat temu ale teraz dla przeciętnego hackera podłaczonego do LANa czy Neostrady np w bloku to raptem 5h roboty

To tak na marginesie
