Temat: Ekonomia
Zobacz pojedynczy post
stary 14-09-2008, 16:07   #26
Dwik
Użytkownik Forum
 
Dwik's Avatar
 
Data dołączenia: 01 08 2004
Lokacja: Hrubieszów
Wiek: 36

Posty: 588
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Patysiak Pokaż post
A zmniejszony drop nic nie da, sam przy obecnym dropie nie zawsze wychodzę nawet na 0 moim 140+ ms na hero, więc wg mnie obecnie jest good.

I wg mnie npc właśnie są rozwiązaniem - ustalają jakieś minimum dla itemu, ktoś chce szybciej to do npc, ktoś chce zarobić, to na trade, i all są happy.
Zmiejszony drop = konieczność podwyższenia cen jeśli nie chcesz na 130 lvlu siedzieć na rotach i zbierać czystej kasy. Taka gospodarka rynkowa - popyt/podaż, a wprowadzenie npc to takie ceny minimalne, narzucone przez państwo (cipsoft). Po prostu kiedyś np. dsm leciał tylko z dli a respów DLi można było policzyć na palcach jednej ręki (Edron d-lair 4 dle, venore d-lair 4 dle, fibula quest 4 dle, thais d-lair 4 dle). Razem to była niewielka ilość tych potworów, biorąc pod uwagę że mogłem pozawyżeć ich ilość. Obecnie tylko poi dls to można powiedzieć to co wcześniej. Dodatkowo ankrahmun dle (dosyć duża ilość), Goroma. Jeśli tego byłoby mało DSM można wylootować z frostów i serpent spawnów. Łatwość zdobycia obniżyła cene itemu, a wprowadzenie NPC zarówno sprzedających runy jak i kupujących itemy to krok do single player'a. Po prostu interakcja z innymi graczami ogranicza się do minimum.
__________________
"Catch me if you can" Dwiks~ 2004-2008 A.D.
Dwik jest offline