|
Notki |
Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#21 |
Zbanowany
Data dołączenia: 09 08 2006
Posty: 636
Stan: Niegrający
|
![]() Cipsoft i tak dużo robi dla ekonomi, przed dodaniem rashida sprzedać np dsm za 20k to już był sukces, z innymi itemami było podobnie. Uważam, że w związku z dodaniem npc bodajże przy tibia tales quest co sprzedanie niektóre przedmioty questowe, powinien skupować itemy z poi, z aren, inny npc itemy z demców, różne rary z różnych potworów, by tak jak w przypadku rashida i djinów, ekonomia miała jakieś swoje minimum. A co do serviców, ludzie mieli rację. Np na lucerze poi pl kosztowało 250k (debiut więc zachęcenie) a tak u br 300 czy tam 350k i cena softów nie spada poniżej 450k i all są happy ;]
|
![]() |
|
![]() |
#22 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 06 2007
Lokacja: ustka
Posty: 644
Stan: Niegrający
|
![]() jak juz mowilem, rashid etc nie jest rozwiazaniem. chyba ze ktos chce zrobic single player
__________________
W blasku mojej zajebistości można piec ciasteczka. |
![]() |
![]() |
#23 |
Zbanowany
Data dołączenia: 06 07 2006
Lokacja: Szczecin
Posty: 183
Imię: Gali Melus
Profesja: Knight
Świat: Secura
Poziom: 70~
Poziom mag.: 6
![]() |
![]() secura
anni items - 250k g legi-70k dsm-45k+ |
![]() |
![]() |
#24 |
Zbanowany
Data dołączenia: 25 01 2006
Lokacja: Żory
Wiek: 33
Posty: 894
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Andrealfus
Profesja: Elite Knight
Świat: Trimera
Poziom: 106
Skille: 87/84
Poziom mag.: 7
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Zbanowany
Data dołączenia: 09 08 2006
Posty: 636
Stan: Niegrający
|
![]() A zmniejszony drop nic nie da, sam przy obecnym dropie nie zawsze wychodzę nawet na 0 moim 140+ ms na hero, więc wg mnie obecnie jest good.
I wg mnie npc właśnie są rozwiązaniem - ustalają jakieś minimum dla itemu, ktoś chce szybciej to do npc, ktoś chce zarobić, to na trade, i all są happy. |
![]() |
![]() |
#26 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 08 2004
Lokacja: Hrubieszów
Wiek: 36
Posty: 588
Stan: Na Emeryturze
|
![]() Cytuj:
__________________
"Catch me if you can" Dwiks~ 2004-2008 A.D. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 06 2007
Lokacja: ustka
Posty: 644
Stan: Niegrający
|
![]() przy obecnej ilosci przedmiotow doprowadziloby to do zalamania calosci. raczej juz na to za pozno
__________________
W blasku mojej zajebistości można piec ciasteczka. |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
Użytkownik Forum
|
![]() Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
A zmniejszenie dropa nie jest rozwiązaniem...raczej coś , co zapewniało by stałe zainteresowanie tymi przedmiotami - jak np addony działają na addon items- które drożeją zamiast tanieć |
||||
![]() |
![]() |
#29 |
Zbanowany
Data dołączenia: 09 08 2006
Posty: 636
Stan: Niegrający
|
![]() Up a tak nie wychodzi, że mi też food idzie i trochę soft i ostatnio 10h+ na hero (parę dni tam byłem, wbijam i afk robie zadania co jakiś czas zabijając go) i miałem c helmeta, war hammera, m ringa i 4 piece, a jak się policzy ile mi brown muschroomów i soft zeszło (raz tripple zajęte, to byłem h+ na wrl room, tam soft non stop idą) to razem z kasą może na biedę byłem na 0...
Wg mnie (jak już to mówiłem) npc są doskonałym rozwiązaniem - ustalają minimum cenowe, kto chce zarobić, to sella ludziom, kto nie chce szukać 1.5h kupca na dsm dla 5k więcej idzie do npc i jest good. A co do zmiejszenia dropa, cipsoft też tym się zajmuje, swego czasu drastycznie obcięli loot z hydr i pisali, że długo to obserwują (jaki drop z czego) a potem podwyższają/(zazwyczaj ;p)obniżają, ile w tym prawdy, tego nie wiem. A wracając do tych respów, kiedyś co prawda dl było parę na krzyż, z których można było zloocić dsm, ale druga strona medalu - ilu było ludzi, którzy byli wstanie zabić takiego dl? Cene ustalała nie ilość respów, tylko nieliczni ludzie, którzy mogli na nie huncić... tak to było ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 01 2008
Lokacja: Pyskowice
Posty: 257
Stan: Na Emeryturze
Imię: Seri Toonbra
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Tempus Nosturm Est
Świat: Secura
Poziom: 123
Skille: 16/25
Poziom mag.: 66
![]() |
![]() Witam
Bardzo dobry temat. Myślę, że stworzenie NPC do sprzedawania itemków z areny itp... jest bardzo dobrym pomysłem. Fakt, co do Royal Axe, Justice Seeker i obuchu to kiedyś 250k na Securze, a obecnie zaledwie 150k max (przeważnie 100-120k) co jest dla mnie niepojęte. Potiony i ryzyko, jakie się podejmuje na arenie jest bardzo duże, dlatego myślę że axe ten i inne nagrody z poziomu Warlord powinny mieć wartość co najmniej 300k, bo mają te bronie bardzo duży atak. Średni poziom areny też nie jest łatwy dla niektórych, dlatego nagrody powinny wynosić cenę 50k w górę. To samo dotyczy Demon Helmet, nagrody z Anhilator, gdzie obecnie na Securze ceny wynoszą za Demon Helmet 130k (niedawno 200-300k) i nagrody z Anhi 400-500k (niedawno 1kk-1.3kk) co wymaga 100 + poziomu, potionów i kasy na questy. Niestety tak się porobiło, że w 2-3 miesiące ludzie osiągają 100+ lvl bo non-stop botują i takie są efekty, a zająć nie ma tym się nikt, np.: Gildia rządząca na serwerze ani człowiek, który za to odpowiada ![]()
__________________
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Użytkownik Forum
|
![]() Cytuj:
Z drugiej strony, robienie NPC do wszystkiego to robienie z gry single playera. W tibi jest za malo przedmiotow, za maly wybor. Odpalcie wowa i zobaczcie ile jest itemow nawet do tego 20 levelu. Anyway, jakos tylko w tibi widzialem chuderlawego maga biegajacego w okropnie ciezkich zbrojach, ale to bajka na inny temat.
__________________
![]() http://mroziak.blogspot.com/ Pierwszy uzytkownik ktory reportuje wlasne posty. <Tompior> ale najlepsze z kont evana <Tompior> Rothes_pompowacz_arbuzuw |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 05 2007
Lokacja: Gorzów Wlkp.
Posty: 868
|
![]() Można by wprowadzić nowych NPC, żeby podwyższyli ceny, ale jak ktoś up powiedział, że h-lvl wolą sprzedać o te parę k taniej niż użerać się z noobami.
Patrząc na to z innej strony to dziwna sprawa. Niby gorszy loot (kiedy ostatni raz zlootował "addon item"? Uuuu...), ale ceny i tak spadają. Niby nowi NPC, a ceny spadają. Niby wastuje się na niektórych expowiskach, a ceny spadają... |
![]() |
![]() |
#33 | |
Zbanowany
Data dołączenia: 25 01 2006
Lokacja: Żory
Wiek: 33
Posty: 894
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Andrealfus
Profesja: Elite Knight
Świat: Trimera
Poziom: 106
Skille: 87/84
Poziom mag.: 7
![]() |
![]() Cytuj:
@ktoś tam wyżej o npc wole sprzedać o kilka k niżej niż negocjować z noobem 10 minut ja przypłynę/przyjdę a ten zacznie "plx niższa cena" ostatni przykład z przed kilku dni ; próbuję sprzedać dragon shielda ponieważ nie mam blue djinna tylko green a znajomych nie będę męczył to próbuję sprzedać o 1k więcej niż u Djinna czyli za 5k, ugadałem się z gościem (br ofc no ingles), że przyjdę do venore, więc korzystając z resztek pacca płynę do veno zadowlony z zysku, daję trade a on 3,2k i "plx 3,2k plx !" - ja mam tracić kase na podróże, czas żeby cokolwiek sprzedać 1k wyżej? za ten czas bym uzbierał te 1k |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 08 2008
Posty: 562
Stan: Na Emeryturze
|
![]() Pamietajcie o tym , ze brak ograniczenia lvl dozywotnio bedzie problemem w ekonomii.
@edit Jedynym sensownym rozwiazaniem dla mnie jest , ze na kazdym serwie ROWNO byla by ustalona kolejnosc co ile wypada jaki item i naprawde nie mogla by ona byc mala . Ostatnio edytowany przez ZapodajMuze - 29-09-2008 o 21:22. |
![]() |