Zobacz pojedynczy post
stary 09-11-2008, 18:34   #127
Pacek
Użytkownik Forum
 
Pacek's Avatar
 
Data dołączenia: 18 07 2004
Lokacja: Bełchatów
Wiek: 38

Posty: 603
Stan: Niegrający
Imię: Pacek man
Profesja: Brak (Rookgaard)
Świat: Julera
Domyślny

z tymi ciezkimi dragami to bym zbytnio nieprzesadzal...pamietam czasy kiedy dragi i gs bil 20lvl palladyna na skilach po 65...naprawde poziom trudnosci tibia 7.2 byl oszalamiajacy.
Powodem dla ktorego tamta tibia byla lepsza byla ekonomia, bylo mniej potworkow ktore dawaly fajne itemy, a za fajny item uwarzalo sie juz crow seta a co ja gadamy knight set juz byl dobrym secikiem w ktorym sie biegalo troszke czasu...DSM jak wylecial to byla prawdziwa fortuną. Mysle ze ci ktorzy pamietaja stara tibie tesknia za to skaplikowana prostota rozgrywki, wszystko bylo niby prostsze a jakze ciezsze niz to ma teraz miejsce, wszystko zalezalo od indywidualnych umiejetnosci i odrobiny szczescia. Teraz gra jest nastawiona tylko na to zeby przyciagnac kolejne rzesze nastolatkow ktorzy kupia pacc. Ekonomia zostala zabita przez wszedobylski loot ktory leci jak manna z nieba.
I Tak powiem na koniec ze pamiecia siegam do tibi 6.x i ci ktorzy zaczeli swa przygode w ciagu ostatnich 3 lat juz by niechcieli powrotu tamtej zbugowanej niedopracowanej kwadratowej Tibi z klimatem,,,bo tamta tibia miala klimat ale byla zupelnie niegrywalna...ale to ta niegrywalnosc powodowala ze czlowiek niewbijal kolejnych lvl tylko bawil sie ta gra...teraz 200lvl to nie problem kiedys majac 50 lvl bylo sie kims, taka jest roznica
__________________
"Czemu nas tam nie ma gdzie za darmo wszystko dają...."

"płoń płoń płoń parlamęcie niech spali cię ogień na historii zakręcie"

Pacek jest offline