![]() |
#121 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 01 2008
Lokacja: Toruń
Posty: 34
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Xurten
Profesja: Elite Knight
Gildia: Under Warrior Squad
Świat: Secura
Poziom: 86
Skille: 80/75
Poziom mag.: 6
|
![]() @up
Raczej pomysłów to im nie brak ![]() Aczkolwiek nie opublikują wszystkiego co by ludzie chcieli. To nie jest koncert życzeń, że ktoś coś chce i to dostanie.
__________________
98% nastolatków słucha rapu,hip-hopu, techno itp. badziewia. Jeśli należysz do pozostałych 2% nastolatków i słuchasz PRAWDZIWEJ muzyki to wklej to do swojego podpisu. ROCK, Reagge i Metal( ![]() http://www.pskonejott.com/otc_display.php Looknij postać "Angel of Distans" ^^ Pozdro ;p |
![]() |
|
![]() |
#122 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 09 2005
Posty: 28
|
![]() Ku**** gdzie tu fabuła ????? Powielana w wielu grach np. TES III, IV, ghotic wogole graliscie kiedykolwiek w normalnego rpg ?? Bo tibia napewno do takich nie nalezy więc nie pieprzcie dzieci głupot. Odnośnie klimatu sprzed 3 lat zgadzam sie kiedyś jak mialem 40 lvl to było coś , a jak sie poszlo ekipą 35 lvlow i ubilo dl'a to była uciecha z gry a nie wyscgi pierdoolonych szczurow ktory wbije szybciej 200 albo 100 .Tylko bez myślne dzieci neo uwazaja ze te aupdaty sa ciekawe a to tylko kupa gowna, dobrze ze nie gram w tą gre jest tyle fajniejszych mmo wystarczy poszukac. maszynka do robienia pieniedzy jestescie wszscy robieni w chuja totalnie a że tego nie widzicie to wasza sprawa ja wam grac nie zabraniam
Ostatnio edytowany przez Szpako - 09-11-2008 o 13:25. |
![]() |
![]() |
#123 | |
Zupa Dromidorowa
Data dołączenia: 09 09 2007
Posty: 1,385
|
![]() Cytuj:
porównaj sobie z tym: Ukryty tekst:
tez jest podobne, i ma byc plagiat? mi zal ciebie. i co do tematu ciesze sie ze cos robia, gra jest coraz ciekawsza. |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 11 2008
Lokacja: Venore
Posty: 30
Stan: Na Emeryturze
Imię: Ismosi
Profesja: Knight
Gildia: Valhalla Warriors
Świat: Unitera
Poziom: 105
Skille: 86/84
Poziom mag.: 7
|
![]() Tak no i ciekawe czy nowe miasto będzie na Pacc czy na Facc... Wnioskując z poprzednich Up'ów na Pacc bo cipsoft musi przyciągnąć czymś graczy Premmy... Gdyby pacc kosztował mniej na mniej dni to zarobki by dużo bardziej wzrosły niż tak jak jest teraz... Takie ceny za Pacca w tibi... żenada to jest tylko gra.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Zbanowany
Data dołączenia: 01 10 2008
Lokacja: Venore
Posty: 36
Stan: Na Emeryturze
Imię: Kamilo Zawiadukcie
Profesja: Knight
Świat: Nerana
Poziom: 60
Skille: 80/80
Poziom mag.: 7
![]() |
![]() Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
#126 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 10 2008
Lokacja: CSW
Wiek: 34
Posty: 16
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Vash Fraalysto
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Solera
Poziom: 64
Poziom mag.: 52
|
![]() Większość z was mówi, że kiedyś był lepszy system pvp i że trudniej było coś osiągnąć. Wg mnie, pvp jest lepszy teraz, przypomnijcie sobie chociaż starsze wersje gry, gdy SD zależało tylko od mlvl. Wystarczyło stanąć jakimś magiem pod depo, zrobić kilka runek i już miałeś 15 mlvl, a co za tym idzie SD i wtedy zbierało się kilkunastu noobow na 10-15 lvl z sd i ubijali dużo wyższe levele na kilka strzałów.
I po co wam się kłócić? Skoro większość z was, która tu pisze, mimo że gada na CipSoft, toi tak będzie grała. Tak samo było z letnim updatem, każdy gadał, że mu się nie podoba, minęło trohcę czasu i już nikt nic na ten temat nie mówi ; ] A co do nadchodzącego update'u, liczę, że dodadzą wiele ciekawych funkcji i nowości. Edit: @dzik11 Proste, dragi zrobiły się łatwiejsze, ponieważ ludzie urośli w siłę, mają wyższe levele i dlatego jest łatwiej, a nie przez błędy CipSoftu. A co do botowania, to przez głupich ludzi tibia się psuje, którzy podniecają się jak im maszyna wbije level, a twórcy gry nie mają w tym "niszczeniu" gry, za wiele do powiedzenia. Ostatnio edytowany przez john91 - 09-11-2008 o 16:03. |
![]() |
![]() |
#127 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 07 2004
Lokacja: Bełchatów
Wiek: 38
Posty: 603
Stan: Niegrający
Imię: Pacek man
Profesja: Brak (Rookgaard)
Świat: Julera
|
![]() z tymi ciezkimi dragami to bym zbytnio nieprzesadzal...pamietam czasy kiedy dragi i gs bil 20lvl palladyna na skilach po 65...naprawde poziom trudnosci tibia 7.2 byl oszalamiajacy.
Powodem dla ktorego tamta tibia byla lepsza byla ekonomia, bylo mniej potworkow ktore dawaly fajne itemy, a za fajny item uwarzalo sie juz crow seta a co ja gadamy knight set juz byl dobrym secikiem w ktorym sie biegalo troszke czasu...DSM jak wylecial to byla prawdziwa fortuną. Mysle ze ci ktorzy pamietaja stara tibie tesknia za to skaplikowana prostota rozgrywki, wszystko bylo niby prostsze a jakze ciezsze niz to ma teraz miejsce, wszystko zalezalo od indywidualnych umiejetnosci i odrobiny szczescia. Teraz gra jest nastawiona tylko na to zeby przyciagnac kolejne rzesze nastolatkow ktorzy kupia pacc. Ekonomia zostala zabita przez wszedobylski loot ktory leci jak manna z nieba. I Tak powiem na koniec ze pamiecia siegam do tibi 6.x i ci ktorzy zaczeli swa przygode w ciagu ostatnich 3 lat juz by niechcieli powrotu tamtej zbugowanej niedopracowanej kwadratowej Tibi z klimatem,,,bo tamta tibia miala klimat ale byla zupelnie niegrywalna...ale to ta niegrywalnosc powodowala ze czlowiek niewbijal kolejnych lvl tylko bawil sie ta gra...teraz 200lvl to nie problem kiedys majac 50 lvl bylo sie kims, taka jest roznica
__________________
"Czemu nas tam nie ma gdzie za darmo wszystko dają...." "płoń płoń płoń parlamęcie niech spali cię ogień na historii zakręcie" ![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 05 2008
Posty: 14
Stan: Na Emeryturze
|
![]() @Up, z tego co pamiętam to zakup plate seta na 15 lvlu powodował uśmiech twarzy
![]() @Topic - pozytywnie. |
![]() |
![]() |
#129 |
Użytkownik Forum
|
![]() bla bla bla... old tibia rox
__________________
Sikornik ![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 12 05 2008
Lokacja: Oleśnica
Wiek: 35
Posty: 5
Stan: Na Emeryturze
Imię: Pan Sathron
Profesja: Elite Knight
Świat: Refugia
Poziom: 106
Skille: 86/85
Poziom mag.: 7
![]() ![]() |
![]() Myślę Ze Update Będzie OK Najbardziej Ciekawią Mnie Te Zmiany W Party Może Wprowadzą Ze Będzie Można Trenić Na Światach No-PvP Na Party Na Potworach Fajnie By Było =)
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 26 06 2007
Lokacja: Japonia
Wiek: 32
Wpisy bloga: 15
Posty: 1,712
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Świat: Calmera
Poziom: 50
Poziom mag.: 5
|
![]() Z tymi nowymi opcjami w party to mysle ze dadza mozliwosc walczenia na n-pvp. Oczywiscie za zgoda drugiego gracza, no i tylko przez opcje party
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 08 2007
Wpisy bloga: 4
Posty: 346
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Aevolana Zamizuelin
Profesja: Druid
Gildia: --
Świat: Vinera
Poziom: 27
Skille: --/20
Poziom mag.: 24
![]() |
![]() Cytuj:
@update Zapowiada się dobrze, ale bez rewelacji czekam na następnu teaser, ciekawe czy bd tak ciekawy jak poprzedni, pamietam te wyczekiwania;p Cytuj:
__________________
Cytuj:
Tibia spoko giera, ale umiar trzeba zachowac ![]() http://forum.tibia.pl/group.php?groupid=178 Jeśli grasz D lub ED to smialo ![]() Ostatnio edytowany przez Aevolana - 09-11-2008 o 20:36. |
|||
![]() |
![]() |
#133 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 26 07 2008
Posty: 152
Stan: Na Emeryturze
Imię: Royal Michael
Profesja: Paladin
Gildia: he?
Świat: Silvera
Poziom: 90
Skille: 96/74
Poziom mag.: 18
|
![]() Cytuj:
![]() ![]() ![]()
__________________
"Gdy walczymy możemy przegrać, gdy nie walczymy jesteśmy przegrani" |
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 12 2006
Lokacja: Kraków
Posty: 72
Stan: Aktywny Gracz
|
![]() Takie małe pytanko czy wiadomo może na jaki dzień przypadnie update ?
__________________
![]() ![]() ![]() Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
#135 |
Użytkownik Forum
|
![]() #2up
O człowieku!, nie wie czy wiesz, ale w tamtych czasach hity u sorca/druida były 2-3x większe niż teraz, a więc wątpie, żeby zabicie smoka 1 sd było tak trudne. Całe zmiany są przez graczy, którzy chcą być najlepsi... Nawet jakby dodali tą waszą kochaną tibię 7.5/6 to by była tak samo zabocona/znobiona jak ta. Gdyby nie było aktualizacji, nękał byś 50postaciami ten sam banshee quest, a 200-300lvle też by powstały. Mówisz klimat RPG, nie wiem czy zabicie smoka 1 sd to takie rpg... Nie mów mi, że jestem graczem "nowym", bo tak nie jest, nie mam zamiaru się z tobą kłócić, ale spójrz prawdzie w oczy, że tibia była fajna zanim wprowadzili wywiad w tvn'ie. To gracze zmienili tibie. Nie Cipsoft! Pamiętaj #up Grudzień zgaduję, że za 7tygodni(mogę się mylić, to tylko moje domysły) #top Te nowe opcje party, to będą jakieś wyrównujące (np. dany gracz ma dostać X% expa, a ten X% expa) napewno nie wprowadzą pvp na n-pvp. Te servery są bez mordobicia #edit Ktoś tam wyżej mówił "dawniej to było przeżycie jak się zwiedzało tereny~" A jak wprowadzą nowe, to już nie?! Ostatnio edytowany przez Fishman - 09-11-2008 o 23:38. |
![]() |
![]() |
#136 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 26 07 2008
Posty: 152
Stan: Na Emeryturze
Imię: Royal Michael
Profesja: Paladin
Gildia: he?
Świat: Silvera
Poziom: 90
Skille: 96/74
Poziom mag.: 18
|
![]() Cytuj:
![]() ![]() Co do ludzi to muszę się z zgodzić. To ludzie tworzą całą otoczkę ale jakoś oni też się zmieniają. Bo porównać to jak się zachowywali ci sami ludzie 3 lata temu a teraz to jakby ktoś inny grał ich postaciami, zupełnie inaczej podchodzili do tej gry 3 lata temu a inaczej teraz. W sumie nie wiem czego tak jest, cipsoft na pewno ułatwił grę i to bardzo.. każdy chce być najlepszy i może to z tego wynika
__________________
"Gdy walczymy możemy przegrać, gdy nie walczymy jesteśmy przegrani" |
|
![]() |
![]() |
#137 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 08 2007
Posty: 16
|
![]() Ja osobiście przestałam grać w Tibię na 110-120 (juz nawet nie pamiętam ktorym ) lvlu jak mieli wprowadzać POi przerażona drastycznym spadkiem poziomu kultury osobistej graczy . Nie żałuję tej decyzji bo mam teraz ciekawsze zajęcia,a po tym co widze na forum śmię twierdzić, że jest jeszcze gorzej
![]() Pozdrawiam tych co juz nie graja w Tibie a tym co graja szczerze zycze zeby im sie gra znudzila ![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 06 11 2008
Lokacja: Słupsk
Wiek: 33
Posty: 8
Stan: Na Emeryturze
Imię: Greg the Palladin
Profesja: Paladin
Świat: Secura
Poziom: 44
Skille: 75/62
Poziom mag.: 14
|
![]() Cytuj:
A prawdziwym RPG-iem jest Ultima. Cipsoft już nie widzi sensu ulepszania (w sensie klimatu itp.) gry, tylko robi byle co dla kasy z Pacców. Nie uda im się już żaden sukces z uptadem. |
|
![]() |
![]() |
#139 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 02 2006
Lokacja: Żory
Wiek: 34
Posty: 653
Stan: Na Emeryturze
|
![]() Popatrzcie na zdjęcie, gdzie są poison fieldy... przecież te grafiki nie pasują w ogóle do tych nowych, jakieś różowe co to w ogóle jest? Kolorowanka?
Tibia nie ma już w ogóle klimatu, o ile 2 lata temu jako tako uszło to teraz to już w ogóle kompletna klapa. Tibia utraciła swój urok dobre 3 lata temu. Zniszczyli wszystko, a nie naprawili nic. Ta gra to kompletna chała już. Po 1. Hotkey. Najgorszy update w historii. Po 2. Zmiana DMG czarów, lipa. [Nie mówie tak bo jestem MS, zawsze gram EK] Po 3. Nowe grafiki, to kompletna lipa. Po 4. Nie ma różnicy pomiędzy światami. PvP, Non-PvP czy Enfo, nie ma znaczenia, w erze hotkeyów to i tak gra jest bezpieczna na tyle, że nie trzeba nawet umieć, użyć runy. IDIOTYZM! Po 5. Zamiast skupić się na tym, żeby gra była trudniejsza, staje się ona co raz łatwiejsza. Wprowadzenie light hack'a, hotkeyów czy innych nie potrzebnych bzdetów, zniszczyła cały klimat tej gry. Po 6. Bot+Expowisko=100 LvL, na wszystkich światach jest ponad 600 graczy posiadających 100+ lvl, z tego 80% to boterzy, parodia. Po 7. Update Ziomowy 2008, to będzie kolejna klapa. Jak zwykle. Świecidełka, nowe brzydkie potworki i nudne questy, o to właśnie będzie nowa TIBIA! ![]() To tyle ode mnie. BaxCrow
__________________
Jeżeli nie wiesz co przedstawia ten obrazek. To znaczy, że nie wiesz co to prawdziwy futbol. Jeżeli nigdy ich nie widziałeś. To znaczy, że nie wiele w życiu widziałeś. Jeżeli nie znasz ich przydomku. To znaczy, że nie rozumiesz mnie. Jeżeli mnie nie rozumiesz. To znaczy, że... CZERWONE DIABŁY! NA ZAWSZE WIERNY! OD 1997 ROKU! You see dead Game. You recognized Tibia. It was killed by CipSoft. |
![]() |
![]() |
#140 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 06 2006
Posty: 51
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Guardia
Poziom: 165
|
![]() Klimat & Grafika.
Tibia wyróżnia się spośród innych gier głównie swoją Old-school'ową grafiką. Grafika 2D, pixeloza, czy jak kto tam zwie, jest głównym znakiem handlowym i nie ma sensu tego zmieniać. Część gier 3D podąża swoją szatą graficzną ku jak największemu realizmowi świata gry. Podążanie tą drogą z użyciem pikselowej grafiki 2D jest skazane na niepowodzenie. Dlatego nie widzę nic złego w mało realnym przedstawianiu przedmiotów, mobów i otoczenia. Oczywiście pastelowe, lub jaskrawe kolorki mogą denerwować co wybredniejszych, jednak grafiki nie mają być z założenia realistyczne, a być symbolami potworków, itemów itd. Klimat & Questy. Problem z Questami zawsze był w używaniu Quest Spoilerów. Pomylenie się podczas wykonywania questu bywało bardzo kosztowne (np. coconuts potrzebne przy Paradox Tower), i tak narodziły się pierwsze spoilery. Było też dużo bugów i niedociągnięć... kiedy człowiek zrobił coś źle wszystko mogło się tak z questem skopać, że potem można było dużo czasu stracić próbując wszystko naprawić. Zazwyczaj robiłem więc questy używając spoilerów. Jednak zazwyczaj było z tym dużo zabawy. Paradox Tower przechodziłem chyba 30 razy pomagając różnym ludziom. Zawsze ktoś coś schrzanił i było dużo zabawy. Podobnie dużo zabawy było z Explorer Society, Banuta, Djinn, Pirate, Norsman Quest - misje zawsze były jasno i prosto wytłumaczone jednak wybić to wszystko po drodze to była prawdziwa zabawa. Zupełnie co innego było z masówkami. najpierw Orcland, potem Demon Helmet, PoI, Hota... czasem za kasę, czasem za darmo zawsze można było w tłumie poznać wielu nowych ludzi, przeżyć jakąś zbiorową przygodę. Do dziś pamiętam jak jakieś 3 miesiące po wprowadzeniu update z Port Hope, ktoś w depo w Ankh wpadł na pomysł żeby przeleźć przez góry i zgarnąć jajo Hydry. Poszło z 20 osób. Większość nigdy wcześniej nie widziała dżungli, wszyscy obawiali się nowych potworów, o których niewiele jeszcze było wiadomo. Ale udało się i było przy tym wiele zabawy. I tak było nawet ze spoilerami. Teraz, kiedy questy są bardziej przemyślane, mniej w nich bugów, i mniej rzeczy można schrzanić na amen, ci którzy chcą mieć trochę zabawy mogą odłożyć spoilery i spróbować własnych sił. Klimat & Ludzie. Hmm... widać chamów i cwaniaków jest więcej niż normalnych ludzi. A autorzy gry postanowili przystosować swój produkt do wymogów tej największej grupy ludzi. W grze rządzi bezprawie. Specjalnie jest to skonstruowane tak żeby GMi nie robili za wiele. Zdziwiłbym się gdyby zgarniali aż 1% boterów. Podobnie z innymi 'przestępstwami'. Gdyby CipSoft się postarał, mógłby znacznie ukrócić pojawianie się botów, tak samo jak np. wulgaryzmy w grze, 'fragowanie' na non-pvp i wiele innych negatywnych zjawisk. Takie zmiany można wprowadzić systemowo i nawet by nie potrzebowali tylu GMów do pilnowania tego. Jednak CipSoft'owi nieudolny system karania graczy jest bardzo na rękę. Ludzi przyciąga możliwość zdobycia nieuczciwie wysokiego lvla i wypasionych itemów. Z jednej strony mamy masy noob'ów które myślą, że zestaw: PACC + kupiony char + cave bot + kasa z Allegro szybko i łatwo doprowadzą ich do 'szczęścia'. Z drugiej są gracze, którzy chcą w grze się nieuczciwie dorobić, i albo idą w przemysł hackujący, albo stawiają sobie caveboty w dobrze opłacalnych miejscach, żeby jak najwięcej kasy sprzedać na allegro - oni też kupują PACC - jest to inwestycja która może przynieść zyski. Produkcja kasy przez te wszystkie boty niszczy rynek, tak samo jak wypływ kradzionych itemów z hacków które najczęściej są sprzedawane taniej i zbijają ceny. Nic jednak nie było gorsze niż ułatwienie bicia potworków. Skutek uboczny był taki że stawianie botów zaczęło się dużo bardziej opłacać. Postacie dużo rzadziej giną na bocie, a fakt że niższe lvle mogą bić lepsze potwory, i nie trzeba już do tego tyle skillować ma jedno proste przełożenie -> można zacząć z cavebotem właściwie od zera. Tym sposobem poziom gry jeszcze bardziej spadł. Wcześniej było 200 graczy na huntach a 700 w depo, a teraz jest 700 graczy na huntach (z czego ponad połowa to boty), a 200 graczy w depo. Gra zupełnie nie była na to przygotowana. Ścisk i bicie się o każdego potworka na przepełnionych expowiskach wytworzył ogólną społeczną agresję i dobre maniery odeszły do lamusa. Teraz może być tylko lepiej -> wiele nowych expowisk + pozostawienie maksymalnego limitu graczy online na tym samym poziomie = większy looz na poszczególnych expowiskach.
__________________
Post został edytowany prawdopodobnie około 30 razy, ze względu na chorobliwe podejście użytkownika tego konta, co do zwięzłości wypowiedzi, jasności przekazu, stylistyki oraz ortografii z którymi to rzeczony użytkownik nie radzi sobie najlepiej. Za wszystkie powstałe w wyniku tych działań utrudnienia przepraszamy. |
![]() |