Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Ashlon
W skrocie :
*stamina - z jednej strony plus (ograniczenie liczby dostepnych godzin), z drugiej minus (przy zapelnionym pasku przez godzine 150% exp - a pozniej sie dziwia, ze gracz na 300 lvl rezygnuje z gry, bo nie ma co robic...)
|
To już było poruszane, 150% jest tylko przez godzinę i dodatkowo żeby to zregenerować musisz być 12h offline, ergo jeżeli ktoś gra więcej niż 4-5h dziennie to praktycznie nie będzie miał z tego żadnych korzyści. A jak ktoś gra mniej to i tak szybko 300lvla nie nabije.
Cytuj:
*opoznienie przy zmienianiu poziomow - na pve zdecydowanie na plus. W koncu skonczy sie epoka, gdy nawet 25lvl mag mogl zabic DLa metoda up&down. Co do pvp - z jednej strony zwalczy sytuacje, w ktorej gracz korzystajacy z metody up&down jest bardzo ciezki do trafienia, z drugiej - ogranicza mozliwosc ucieczki przed PK.
|
Nie ogranicza tylko ogromnie ułatwia. Możesz skakać po schodach i się leczyć, a koleś jak będzie za tobą skakał to cię nie zaatakuje.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Ashlon
@Seny_Laen : zapomniales jeszcze dodac chyba najwazniejszego argumentu - pacc powinien byc raczej dodatkiem, ktory usprawnia/ulatwia gre, a nie niezbednym narzedziem.
|
Taa, a cipsoft powinien serwery prowadzić charytatywnie. Poza tym jeżeli pacc byłby jakimś niewiele dającym dodatkiem to kto by go kupował?
Cytuj:
@Topic : jeszcze jeden problem z opoznieniem 2s przy schodzeniu na poziomach - exani tera bedzie teraz kompletnie nieprzydatnym czarem.
|
Tylko czary ofensywne, czytaj newsy dokładnie.