|
Notki |
Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 | |
CS Tibia.pl Team
Data dołączenia: 06 09 1970
Lokacja: Gliwice
Wiek: 34
Wpisy bloga: 1
Posty: 8,453
Stan: Początkujący
|
![]() Dear Gamemasters, Senators and Tutors. ~ Po przeczytaniu tego listu postanowiłem podsumować niejako najważniejsze zmiany, które zostały ujęte w nim, oraz nowości, część już pewnie większości znana, ale znajdzie się też coś nowego Nie wiem, czy ktoś to już gdzieś umieszczał, nie mam całego forum w głowie, mam nadzieję, że nie. Informacje są ciekawe i jest ich trochę, zapraszam do lektury ![]() 1. Nowe tereny Zostały wprowadzone nie tylko nowe tereny, ale również stare zostały rozbudowane i upiększone. Oto lista najważniejszych zmian, jeśli chodzi o mapę Tibii. - Tiquanda (Powstało 5 małych spawnów Tarantul oraz nowe miejsce do expienia na północ od port hope) - Podziemia troli i rotwormów w podziemiach Thais (Poszerzone tunele, trochę nowych grafik.) - Podziemia orków na północ od Thais (Poszerzone tunele, więcej spawnów potworó - Mt. Sternum Cyclops (Poszerzone tunele, trochę nowych grafik oraz pewnie nowe typy cyklopów) - Północy zachód od Mt. Sternum (Nowe tunele, nowe środki transportu, oraz nowe grafiki) - Powierzchnia Darashia/Ankrahmun (Obóz nomadów na powierzchni pustyni, oraz ukryty) - Darashia Rotworm (Znacznie zmieniona struktura z większą liczbą carrion rotów, czy jak im tam ;d) - ... ii trochę niespodzianek ![]() 2. Potwory - dark magician (185) - dark apprentice (100) - poacher (70) - dragon hatchling (185) - dragon lord hatchling (645) - cat (0) - cyclops smith (255) - mechanical fighter (255) - cyclops drone (200) - troll champion (30) (na razie tylko tyle wiadomo z listu : p) 3. Questy i NPC Zaszło trochę zmian jeśli chodzi o NPC, zostały dodane nowe, do questów, oraz takie od eventów Spis questów i wskazówki na początek: Cytuj:
4. Nowe outfity Please try to acquire the new outfits - the jester outfit should come automatically once you made a fool of yourself Dla tzw "Nightmare Knights" i "Brotherhood of Bones" zostaną dodane nowe outfity (możesz dołączyć tylko do jednej z tych grup, a.. i nie jest to proste). Będzie możliwe zdobycie outfitu i addonów przeznaczonych do niego, wraz z posiadaniem outfitu będziemy mieli możliwość dostępu do specialnego pokoju, który w troszkę skomplikowany sposób umożliwi nam odblokowanie pozostałych outfitów : P. Trzeba pamiętać, że podczas takich operacji liczy się nasz poziom w bractwie "Nightmare Knights" lub "Brotherhood of Bones" 5. Balasacja Jeśli chodzi o to, to nie powiedziano za bardzo nic nowego, jedynie jakieś pierdoły gdzie kupić czar i takie tam, które wcześniej były podawane w teaserze. 6. Dzielenie expa Ten punkt najbardziej mi się spodobał. Od tego update (miejmy nadzieje) zostanie wprowadzony podział expa w party. Oznacza to, że za zabicie potwora wszyscy członkowie party będą otrzymywać tą samą ilość doświadczenia. Aby użyć takiej opcji muszą zostać spełnione 2 warunki.
Dzielone doświadczenie posiada 3 stany: *wyłączone - exp dzieli się jak wcześniej, bez żadnych zmian w zależności od tego kto ile zada dmg. *włączone i aktywne - czyli takie jak napisałem wyżej, wszyscy otrzymują exp nie zależnie od tego ile zadali dmg. Należy pamiętać o staminie która będzie źle wpływała na dostarczany exp, o soulpointach które będą przydzielane indywidualnie i o summonach które też będą konfiskowac exp. *włączone, lecz nieaktywne - Jeżeli jakiś wymóg nie jest spełniony, np najniższy lvl party to 40, a najwyższy to 70, to exp share zostanie zdezaktywowany i wróci do stanu, kiedy każdy otrzymuje exp w zależności od zadanych dmg Należy zaznaczyć, że każdy członek party może sprawdzić, przez kogo party zostaje zdezaktywowane (kto nie spełnia warunków), może także sprawdzić stan podziału doświadczenia. Podział doświadczenia nie działa, jeśli chodzi o zabijanie graczy na pvp-enfo. 7. Kilka drobnych zmian w kliencie - zmieniony znacznik centralny na mapie, będzie zmieniał kolor tak, aby był lepiej widoczny. - algorytm tzw map-clicka, czyli chodzenia na zasadzie klikania na mapie został poprawiony, nie będą teraz występywać tzw freezy podczas chodzenia. - poprawiono kilka elementów wyświetlania tekstu (exp itp) - dodano sześć nowych ikon na automapie (north, south, east, west, up and down arrows) Ahh i co jest jeszcze istotne, bardzo możliwe, że ulegną zmianie ceny run w sklepach. Ostatnio edytowany przez Rybzor - 29-11-2007 o 20:35. |
|
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Ojciec Dyrektor
Data dołączenia: 18 03 2006
Lokacja: Nowy Sącz
Posty: 327
Stan: Aktywny Gracz
Imię: interesująco
Profesja: Elite Knight
Gildia: Anima
|
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 08 2005
Posty: 1,369
![]() |
![]() No no ciekawy pomysl z tym party exp
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 10 2007
Lokacja: Szczecin
Posty: 99
Stan: Aktywny Gracz
Imię: protek assassin
Profesja: Royal Paladin
Świat: Pythera
|
![]() dzieki kolego ze nam to pokazales
![]() wrescie zrobili cos fajnego z tym party bo rycerze nie beda marudzili na to ze expa nie dostaja ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 01 2006
Lokacja: Leśna
Posty: 223
Imię: Kavson
Profesja: Knight
Gildia: Gladiators of Future
Świat: Secura
|
![]() Cytuj:
![]()
__________________
03:52 Astorius [32]: ja cie uham 03:52 Demon'Coladava [39]: ok 03:53 Your party has been disbanded. Ostatnio edytowany przez Sir'Matek - 29-11-2007 o 20:53. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 13 02 2007
Lokacja: Zabrze
Posty: 52
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Poziom: 50
Skille: 73/73
Poziom mag.: 5
![]() |
![]() dobry news troche się dowiedziałem co nie co
![]() ![]() ![]() ![]() pozdr0 |
![]() |
![]() |
#7 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 06 2007
Lokacja: Gdynia
Posty: 302
Stan: Na Emeryturze
Imię: Patrov
Profesja: Knight
Świat: Jamera
Poziom: 72
Skille: 82/80
Poziom mag.: 6
|
![]() wkoncu druid bedzie dostawal exp za leczenie !
chociaz sadze , ze bedzie sam expil ![]() ciesze sie, ze poprawili potiony, ten najwiekszy 5k dobrze a ten sredni za 2k to taniej niz uhy ;d
__________________
nie jestem bardziej posłuszny beliarowi niż ty innosowi. ![]() Bóg kocha idiotów, tylu ich stworzył. "" ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kapłan Preclanski
|
![]() Sam mam, i też wam dam!
http://rapidshare.com/files/73216840/Tibia812.spr
__________________
Pisał to:
![]() Ostatnio edytowany przez Michoss - 30-11-2007 o 02:27. |
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 10 2007
Posty: 86
|
![]() ej wiesz co wyjdz z tym kejlogerem ;d <dżoke>
#bylbym wdzieczny jakby mi ktos powiedzial, o co chodzi z tymi dwoma dodatkowymi drzwiami w bk roomie |
![]() |
![]() |
#11 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() Wielki plus i minus zarazem, czemu trzeba bylo az kilku lat zeby ta w gre w jakis sensowny sposob poprawic ?
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Zbanowany
|
![]() Przepraszam, w ktorym miejscu ? Plusem jest to ze kazda prof na 30 lvl moze po 40k/h wyciagac czy to ze 100 lvl sie w miecha robi jak sie ma checi lub 2 ownerow?
Ostatnio edytowany przez Salarigoth - 01-12-2007 o 16:59. |
![]() |
![]() |
#14 | ||
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() Cytuj:
Cytuj:
__________________
![]() |
||
![]() |
![]() |
#15 |
CS Tibia.pl Team
Data dołączenia: 06 09 1970
Lokacja: Gliwice
Wiek: 34
Wpisy bloga: 1
Posty: 8,453
Stan: Początkujący
|
![]() Jak widać zatem, w przypadku Tibii to się nie sprawdza, pewnie ze względu na ludzi, którzy w nią grają. W sumie tu nasuwa się ciekawa teza, dlaczego jest tak mało graczy na poziomie : P.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Zbanowany
|
![]() Moze i tak ale wytarczy 100 lvl zeby sie liczyc w pvp kiedys zeby sie liczyc tez trzeba bylo miec 100 ( Sorc 60) a to bylo o wiele trudniejsze.
|
![]() |