Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Inne > Grafiki

Notki

Grafiki Masz talent do grafik? Zamieść swoje prace tutaj.

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 09-03-2005, 15:10   #1
iskar
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 08 03 2005

Posty: 5
Domyślny Poszukuję dwóch grafików do tworzenia gier

Witam. Wraz z moją amatorską grupą programistyczną Frozen Group poszukuję dwóch grafików, którzy(całkowicie bezpłatnie) zajęliby się tworzeniem wszelkiej grafiki do pisanych przez nas gier. Aktualny projekt to gra RPG. Do gry potrzebne są rysunki broni, zbroji i innego ekwipunku, postaci, terenu i innych. Grafika nie musi być wykonana na od zaraz, lecz w przeciągu kilku tygodni. Pojedyncze prace możecie wysyłać na adres: [email protected], a może coś z nich wybierzemy(autorzy wybranych prac bedą umieszczeni w podziękowaniach). Jednakże bardziej interesuje nas dłuższa współpraca. Kontakt dla zainteresowanych na Gadu-Gadu: 5199034 lub 5413108.
iskar jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 09-03-2005, 15:14   #2
Shanhaevel
Użytkownik Forum
 
Shanhaevel's Avatar
 
Data dołączenia: 27 08 2004
Lokacja: Uwiędły Las

Posty: 2,391
Shanhaevel ma numer GG dam na pw.
Domyślny

Chwila... Wy to robicie w RPGMaker XP? Czy gdzie indziej?

@down
Yazon, a jakbym reaktywował projekt gry w RPG Maker XP to też byś w to wszedł?

Ostatnio edytowany przez Shanhaevel - 09-03-2005 o 15:17.
Shanhaevel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 15:14   #3
Yazon Zigrin
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Ja w to mogę wejść... tyle że czas mnie ciągle goni
  Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 15:30   #4
iskar
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 08 03 2005

Posty: 5
Domyślny

Nie w RPGMakerze, tylko w Delphi, środowisku programistycznym firmy Borland. Delphi używa języka programowania Object Pascal. Do tworzenia gry używamy jednej z najnowszych bibliotek graficznych, Omega.

Ostatnio edytowany przez iskar - 09-03-2005 o 16:09.
iskar jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 15:38   #5
Drazek
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 09 03 2005

Posty: 6
Domyślny

Oto screeny z narazie jedynej dostępnej wersji , wydanej rok temu . Aktualnie projekt jest w znacznie bardziej rozwiniętej formie.







Drazek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 16:45   #6
Narzil
Użytkownik Forum
 
Narzil's Avatar
 
Data dołączenia: 28 09 2003
Lokacja: Toruń
Wiek: 35

Posty: 197
Narzil ma numer GG 2373580
Domyślny

No dobra, a knkretnie to jakich grafik? Bo jest wiele rodzai - pixel art, szkice, grafika 3D itd. Określ dokładnie o co Ci chodzi, a wtedy będę mógł odpowiedzieć.
Narzil jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 16:56   #7
Drazek
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 09 03 2005

Posty: 6
Domyślny

Przede wszystkim to : pix arty , szkice , animacje postaci .
Drazek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 16:58   #8
Polny Lowca
Użytkownik Forum
 
Polny Lowca's Avatar
 
Data dołączenia: 05 06 2004

Posty: 403
Domyślny

a jaki rozmiar??
Polny Lowca jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 17:13   #9
iskar
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 08 03 2005

Posty: 5
Domyślny

Grafiki nie będą duże, kafelki mapy 32x32 piksele, bronie itp. będą sporo mniejsze(te które będzie widać na postaci, ponadto muszą one zostać wykonane w rzucie perspektywicznym), a bronie, zbroje itp., które będzie widać w ekwipunku będą nieco większe. Animacje potworów bedą wielkości od okolo 32x32 pikseli do 64x64 piksele.
iskar jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 17:18   #10
Narzil
Użytkownik Forum
 
Narzil's Avatar
 
Data dołączenia: 28 09 2003
Lokacja: Toruń
Wiek: 35

Posty: 197
Narzil ma numer GG 2373580
Domyślny

Mam przez to rozumieć, że tworzycie grę podobną do Tibii? Przydałyby się konkretne informacje o gatunku gry, rozbudowaniu. Jeżeli będzie to MMORPG togra ma szansę zyskac popularnosć, ale jeśli zwykły RPG, to popadnie w niepamiec, jeśli nie będzie posiadała żadnych nowatorskich pomysłów.
Narzil jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 17:30   #11
Drazek
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 09 03 2005

Posty: 6
Domyślny

Myślimy raczej o RPG z kilkoma możliwymi zakończeniami, wieloma lokacjami i postaciami to wyboru.

Ostatnio edytowany przez Drazek - 09-03-2005 o 17:38.
Drazek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 17:42   #12
Greainnden
Użytkownik forum
 
Greainnden's Avatar
 
Data dołączenia: 08 03 2005
Lokacja: Busz
Wiek: 35

Posty: 26
Domyślny

Ja mógłbym w to wejść ale mam pytanie czy to będzie multiplayer czy singleplayer bo jeżeli to 2 to BAUAHHAHAH ROTFL!!! najpierw byście musiel izatrudnić obsługę(po wydaniu gry 1 wersji i zrobieniu z 300 klonów) i zatrudnić jakiegoś goscia który by jezdził tirem i sprzedawał na zamówienie Empikowi itp więc ja w to wchodze ale czy będzie coś takiego jak PACC i żeby był muliplayer aha no i kilka % dla nas z kaski
Greainnden jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 18:32   #13
Baron Kaldrick
Użytkownik Forum
 
Baron Kaldrick's Avatar
 
Data dołączenia: 06 03 2004
Lokacja: from Dwarves Lands...

Posty: 1,289
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Greainnden
Ja mógłbym w to wejść ale mam pytanie czy to będzie multiplayer czy singleplayer bo jeżeli to 2 to BAUAHHAHAH ROTFL!!! najpierw byście musiel izatrudnić obsługę(po wydaniu gry 1 wersji i zrobieniu z 300 klonów) i zatrudnić jakiegoś goscia który by jezdził tirem i sprzedawał na zamówienie Empikowi itp więc ja w to wchodze ale czy będzie coś takiego jak PACC i żeby był muliplayer aha no i kilka % dla nas z kaski
Ot, kolejny przykład polaka-materialisty. Raz, że nie zna się na ekonomii i tym co mówi, dwa, że uważa się za specjalistę w tej dziedzinie na tyle dobrego, by pouczać innych.
Mmm...Ten projekt to open-source jest? Czy tworzycie własną licencję?
__________________
Smoki powinny być okrutne, chytre, nieczułe i straszne. Ale coś ci powiem, czlowieku....
Smoki nigdy nie paliły na stosie, nie torturowały, nie rozpruwały na kawałki i nie nazywały tego moralnością.

Terry Pratchett, "Straż! Straż!"
Baron Kaldrick jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 18:36   #14
Greainnden
Użytkownik forum
 
Greainnden's Avatar
 
Data dołączenia: 08 03 2005
Lokacja: Busz
Wiek: 35

Posty: 26
Domyślny

@ Up

Znam się tym Kald... pozatym jeżeli pomysł b ywsytartował z singeplayerem to musiałby gośćiu włożyć dużo kasy aby zatrudnić kilkadziesiąt tirów nie?
Greainnden jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 18:38   #15
Baron Kaldrick
Użytkownik Forum
 
Baron Kaldrick's Avatar
 
Data dołączenia: 06 03 2004
Lokacja: from Dwarves Lands...

Posty: 1,289
Domyślny

Mozesz mi powiedziec, po cholere tiry? Slyszales o czym takim jak licencja free/shareware? Konta internetowe? PayPal?

No i, po cholere on mialby to rozwozic...Gdyby znalazl sie dystrybutor, to on by sie przejmowal seryjna sprzedaza. Obowiazkiem tworcy gry jest tylko ja ukonczyc.
__________________
Smoki powinny być okrutne, chytre, nieczułe i straszne. Ale coś ci powiem, czlowieku....
Smoki nigdy nie paliły na stosie, nie torturowały, nie rozpruwały na kawałki i nie nazywały tego moralnością.

Terry Pratchett, "Straż! Straż!"
Baron Kaldrick jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 18:46   #16
iskar
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 08 03 2005

Posty: 5
Domyślny

:| jak napisałem w 1. moim poście, graficy nie bedą mieli z tego żadnych pieniędzy. My także nie bedzięmy mieli jakiejkolwiek zapłaty, oprócz mailów od graczy z miłymi słowami o naszej grze Grę będzie można całkowicie bezpłatnie pobrać z naszej strony, udostępnimy też kody źródłowe.
---
Całkowicie zgadzam sie z Kaldrickiem.

Ostatnio edytowany przez iskar - 09-03-2005 o 18:48.
iskar jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 18:48   #17
Baron Kaldrick
Użytkownik Forum
 
Baron Kaldrick's Avatar
 
Data dołączenia: 06 03 2004
Lokacja: from Dwarves Lands...

Posty: 1,289
Domyślny

Tworzycie tylko w Delphi? Bo od dłuższego czasu poszukuję programistów, obeznanych w c++/opengl do projektu MMORPGa.
__________________
Smoki powinny być okrutne, chytre, nieczułe i straszne. Ale coś ci powiem, czlowieku....
Smoki nigdy nie paliły na stosie, nie torturowały, nie rozpruwały na kawałki i nie nazywały tego moralnością.

Terry Pratchett, "Straż! Straż!"
Baron Kaldrick jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 18:51   #18
iskar
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 08 03 2005

Posty: 5
Domyślny

Ja znam jako tako C++(Drazek tez). OpenGl znam bardzo kiepsko(Drazek lepiej pewno niz ja), kiedyś się troche zajmowałem. W przyszłości mam zamiar powrócić do OpGl. Na razie piszemy tylko w Delphi a C++ nie wchodzi na razie w gre.

Ostatnio edytowany przez iskar - 09-03-2005 o 19:24.
iskar jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 19:02   #19
sknerus22
Użytkownik Forum
 
sknerus22's Avatar
 
Data dołączenia: 18 10 2004
Lokacja: Orzesze
Wiek: 33

Posty: 390
Stan: Niegrający
sknerus22 ma numer GG 4768779
Domyślny

@Greainnden: A poco mu tiry nie lepiej np. stronka www z systemem platnosci smsem za udostepnienie wersji do downloadu? fajny pomysl tez bym sie pisal ale i tak nie wygram z takimi talentami. Pozdro

@edit: Kurcze Kald mnie wyprzedzil

__________________
Eh...

Ostatnio edytowany przez sknerus22 - 09-03-2005 o 19:06.
sknerus22 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-03-2005, 19:06   #20
Narzil
Użytkownik Forum
 
Narzil's Avatar
 
Data dołączenia: 28 09 2003
Lokacja: Toruń
Wiek: 35

Posty: 197
Narzil ma numer GG 2373580
Domyślny

@Baron Kaldrick:
To projekt Diaboł jest ciągle w produkcji? Hmmm. Na stronie domowej gry nie było aktualki od maja 2004.
Narzil jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 07:26.


Powered by vBulletin 3