|
Notki |
Grafiki Masz talent do grafik? Zamieść swoje prace tutaj. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 08 03 2005
Posty: 5
|
![]() Witam. Wraz z moją amatorską grupą programistyczną Frozen Group poszukuję dwóch grafików, którzy(całkowicie bezpłatnie) zajęliby się tworzeniem wszelkiej grafiki do pisanych przez nas gier. Aktualny projekt to gra RPG. Do gry potrzebne są rysunki broni, zbroji i innego ekwipunku, postaci, terenu i innych. Grafika nie musi być wykonana na od zaraz, lecz w przeciągu kilku tygodni. Pojedyncze prace możecie wysyłać na adres: [email protected], a może coś z nich wybierzemy(autorzy wybranych prac bedą umieszczeni w podziękowaniach). Jednakże bardziej interesuje nas dłuższa współpraca. Kontakt dla zainteresowanych na Gadu-Gadu: 5199034 lub 5413108.
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 08 2004
Lokacja: Uwiędły Las
Posty: 2,391
![]() |
![]() Chwila... Wy to robicie w RPGMaker XP? Czy gdzie indziej?
@down Yazon, a jakbym reaktywował projekt gry w RPG Maker XP to też byś w to wszedł? ![]() Ostatnio edytowany przez Shanhaevel - 09-03-2005 o 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Ja w to mogę wejść... tyle że czas mnie ciągle goni
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 08 03 2005
Posty: 5
|
![]() Nie w RPGMakerze, tylko w Delphi, środowisku programistycznym firmy Borland. Delphi używa języka programowania Object Pascal. Do tworzenia gry używamy jednej z najnowszych bibliotek graficznych, Omega.
Ostatnio edytowany przez iskar - 09-03-2005 o 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 09 03 2005
Posty: 6
|
![]() Oto screeny z narazie jedynej dostępnej wersji , wydanej rok temu . Aktualnie projekt jest w znacznie bardziej rozwiniętej formie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 09 2003
Lokacja: Toruń
Wiek: 35
Posty: 197
![]() |
![]() No dobra, a knkretnie to jakich grafik? Bo jest wiele rodzai - pixel art, szkice, grafika 3D itd. Określ dokładnie o co Ci chodzi, a wtedy będę mógł odpowiedzieć.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 09 03 2005
Posty: 6
|
![]() Przede wszystkim to : pix arty , szkice , animacje postaci .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 06 2004
Posty: 403
|
![]() a jaki rozmiar??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 08 03 2005
Posty: 5
|
![]() Grafiki nie będą duże, kafelki mapy 32x32 piksele, bronie itp. będą sporo mniejsze(te które będzie widać na postaci, ponadto muszą one zostać wykonane w rzucie perspektywicznym), a bronie, zbroje itp., które będzie widać w ekwipunku będą nieco większe. Animacje potworów bedą wielkości od okolo 32x32 pikseli do 64x64 piksele.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 09 2003
Lokacja: Toruń
Wiek: 35
Posty: 197
![]() |
![]() Mam przez to rozumieć, że tworzycie grę podobną do Tibii? Przydałyby się konkretne informacje o gatunku gry, rozbudowaniu. Jeżeli będzie to MMORPG togra ma szansę zyskac popularnosć, ale jeśli zwykły RPG, to popadnie w niepamiec, jeśli nie będzie posiadała żadnych nowatorskich pomysłów.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 09 03 2005
Posty: 6
|
![]() Myślimy raczej o RPG z kilkoma możliwymi zakończeniami, wieloma lokacjami i postaciami to wyboru.
Ostatnio edytowany przez Drazek - 09-03-2005 o 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 08 03 2005
Lokacja: Busz
Wiek: 35
Posty: 26
|
![]() Ja mógłbym w to wejść ale mam pytanie czy to będzie multiplayer czy singleplayer bo jeżeli to 2 to BAUAHHAHAH ROTFL!!! najpierw byście musiel izatrudnić obsługę(po wydaniu gry 1 wersji i zrobieniu z 300 klonów) i zatrudnić jakiegoś goscia który by jezdził tirem i sprzedawał na zamówienie Empikowi itp więc ja w to wchodze ale czy będzie coś takiego jak PACC i żeby był muliplayer aha no i kilka % dla nas z kaski
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 03 2004
Lokacja: from Dwarves Lands...
Posty: 1,289
|
![]() Cytuj:
Mmm...Ten projekt to open-source jest? Czy tworzycie własną licencję?
__________________
Smoki powinny być okrutne, chytre, nieczułe i straszne. Ale coś ci powiem, czlowieku.... Smoki nigdy nie paliły na stosie, nie torturowały, nie rozpruwały na kawałki i nie nazywały tego moralnością. Terry Pratchett, "Straż! Straż!" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 08 03 2005
Lokacja: Busz
Wiek: 35
Posty: 26
|
![]() @ Up
Znam się tym Kald... pozatym jeżeli pomysł b ywsytartował z singeplayerem to musiałby gośćiu włożyć dużo kasy aby zatrudnić kilkadziesiąt tirów nie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 03 2004
Lokacja: from Dwarves Lands...
Posty: 1,289
|
![]() Mozesz mi powiedziec, po cholere tiry? Slyszales o czym takim jak licencja free/shareware? Konta internetowe? PayPal?
No i, po cholere on mialby to rozwozic...Gdyby znalazl sie dystrybutor, to on by sie przejmowal seryjna sprzedaza. Obowiazkiem tworcy gry jest tylko ja ukonczyc.
__________________
Smoki powinny być okrutne, chytre, nieczułe i straszne. Ale coś ci powiem, czlowieku.... Smoki nigdy nie paliły na stosie, nie torturowały, nie rozpruwały na kawałki i nie nazywały tego moralnością. Terry Pratchett, "Straż! Straż!" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 08 03 2005
Posty: 5
|
![]() :| jak napisałem w 1. moim poście, graficy nie bedą mieli z tego żadnych pieniędzy. My także nie bedzięmy mieli jakiejkolwiek zapłaty, oprócz mailów od graczy z miłymi słowami o naszej grze
![]() --- Całkowicie zgadzam sie z Kaldrickiem. Ostatnio edytowany przez iskar - 09-03-2005 o 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 03 2004
Lokacja: from Dwarves Lands...
Posty: 1,289
|
![]() Tworzycie tylko w Delphi? Bo od dłuższego czasu poszukuję programistów, obeznanych w c++/opengl do projektu MMORPGa.
__________________
Smoki powinny być okrutne, chytre, nieczułe i straszne. Ale coś ci powiem, czlowieku.... Smoki nigdy nie paliły na stosie, nie torturowały, nie rozpruwały na kawałki i nie nazywały tego moralnością. Terry Pratchett, "Straż! Straż!" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 08 03 2005
Posty: 5
|
![]() Ja znam jako tako C++(Drazek tez). OpenGl znam bardzo kiepsko(Drazek lepiej pewno niz ja), kiedyś się troche zajmowałem. W przyszłości mam zamiar powrócić do OpGl. Na razie piszemy tylko w Delphi a C++ nie wchodzi na razie w gre.
Ostatnio edytowany przez iskar - 09-03-2005 o 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 10 2004
Lokacja: Orzesze
Wiek: 33
Posty: 390
Stan: Niegrający
![]() |
![]() @Greainnden: A poco mu tiry nie lepiej np. stronka www z systemem platnosci smsem za udostepnienie wersji do downloadu? fajny pomysl
![]() @edit: Kurcze Kald mnie wyprzedzil ![]()
__________________
Eh... ![]() Ostatnio edytowany przez sknerus22 - 09-03-2005 o 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 09 2003
Lokacja: Toruń
Wiek: 35
Posty: 197
![]() |
![]() @Baron Kaldrick:
To projekt Diaboł jest ciągle w produkcji? Hmmm. Na stronie domowej gry nie było aktualki od maja 2004. |
![]() |
![]() |