|
Notki |
Broń i przedmioty Wszystko o broni i przedmiotach. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 28 01 2005
Lokacja: Bialystok
Posty: 25
|
![]() Chciałbym umiescić w tym dziale proste wyjaśnienie obliczania defa i ataku postaci.
Najważniejszym czynnikiem jest ilość punktów ataku waszej broni(broń Niedystansowa ). Dajmy przykład: Lolek na 1lvl ma cluba, który ma 7 ataku do tego dodajemy skill. Skill, czyli umiejętność liczy się troszkę inaczej niż atak broni. Jeżeli mamy 10 club fighting to możemy dodać do swoich punktów ataku tylko 50% skilla czyli 5, więc 1lvl mający cluba (atak7) i skill 10 ma 12 punktów ataku. Prosty wzór: Punkty ataku broni+50% skilla. Jednak czasami nasz skill jest nieparzysty. Mając 11 club fightingu daje to nam minimalnie lepszy atak jednak punkty ataku postaci nie zmieniają się. Z shieldingiem jest tak samo. Obrona ekwipunku (w tym broni i tarczy) + 50% skilla. Proste ![]() 30+50% 60 + 30%(30+50% 60)=60+9+9=78 trochę bardziej skąplikowane, ale mamy wynik: 78 punktów ataku. Podobnie jest z shieldingiem: Obrona ekwipunku+50% skilla+30%(def.eq +50% skillu.) Przykład: (podam swój eq i skill) (6+10+7+26+1+16)+50% 40+30%(def.eq+50% skilla)=66+20+30%(66+20)=86+30% 86=86+26=112-moje punkty obrony. Mamy jeszcze jedną możliwość, czyli ringi. Liczy się je bardzo prosto. Axe ring daje nam plus 4 umiejętność. Więc 2 punkty obrażeń (50% 4=2) ![]() W grze dostępne są również amulety zmniejszające obrażenia (jeden amulet zmniejsza obrażenia o 10%) Bardzo proste: kiedy dostajemy normalnie hit 40hp to tracimy tylko 36hp, małe a cieszy ![]() Piszę ten poradnik, aby niektóry newbie nie mówili, że jeśli ma 25 club fighting i broń 30 ataku tego skilla oraz atakuje na balance fighting to odpowiada to War Hamerowi (atak 35 oraz źle dodane 10 club fighting) Jedynym błędem w tym poscie mogą być obliczenia ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 08 2004
Lokacja: Warszawa
Posty: 674
Stan: Na Emeryturze
Imię: Cors Ent // Tegax
Profesja: Royal Paladin
Gildia: DoF - always in our memory
Świat: Azura
Poziom: 111
![]() |
![]() Skad sa te wzory?
bo cos mi sie nie zgadza. ten 30lvl rycek z 60 skillem 2h swordem- no ma wedle ciebie 78 pkt ataku. ale jak to sie przeklada na szanse trafienie potwora o obronie X i maxymalnym hicie jaki moze dokonac ten char? do tego imh do sily ataku przy uzywaniu broni do walki bezposredniej poza skillem liczy sie tez lvl. - tego wzor nie uwzglednia no i sheilding- obrona eq ma chyba wpływ na szanse odbicia sie charu po zbroi. a oborna tarczy i skill shieldingu ma wplyw na szanse zablokowania potworków tarcza [max 2 naraz] dlatego prosze powiedz skad masz takie informacje ![]()
__________________
Cors Ent & Tegax - Yellow Alliance One of the founders and ex-member of Defenders of Fangorn. "the swedish one" Warrior of DödsMetal and Vision. rl boyfriend of Floaterka |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 28 01 2005
Lokacja: Bialystok
Posty: 25
|
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 28 01 2005
Lokacja: Bialystok
Posty: 25
|
![]() W tym poradniku podałem punkty ataku/obrony a nie prawdopodobieństwo zadania ciosu. Napisałem ten poradnik aby niektóre newbki nie mówiły że jak mają broń 20 ataku i skill 18 ataku to tak jak by mieli broń co ma 38 ataku.
![]() |
![]() |
![]() |