|
Notki |
Magia Magiczne zaklęcia, runy, potężni magowie. Tutaj wszystko o magii w Tibii |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Zbanowany
Data dołączenia: 16 03 2005
Wiek: 34
Posty: 564
Profesja: Knight
Świat: Lunara
Poziom: 10
Skille: 46/47
Poziom mag.: 2
|
![]() Otóż mam takie pytanie , czy coś sie po update zmieniło jeśli chodzi o siłe czarów? Mianowicie że jak mamy 10 lvl i mlvl to mamy 100% , a jak 15 lvl i 15 mlvl to też 100% i dopiero jak mamy więcej niż 100% ( np 20 lvl , 22 mlvl - 106% ) to zwiekszają się obrażenia. Czy to nadal obowiązuje? Gdyż ja zadaje z exori vis obrażenia : 15~ ( mam 15 lvl i 7 mlvl ) , a na filmie koleś robił : 20~ ( w ludzi i na dodatek miał 20 lvl i 22 mlvl ).
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 04 2005
Lokacja: Kraków
Posty: 499
Stan: Na emeryturze
![]() |
![]() Mów po polsku i jasniej... ale mimo ze nie zrozumialem uzasadnienia pytania moge cie zapewnic ze sila czarów dalej obowiazuje.
__________________
Z pamietnika gracza:
Poniedzialek: Otwieram tibia.com a tam keyloggery Wtorek: Otwieram tibia.org.pl a tam keyloggery Środa: Otwieram tibia.pl a tam keyloggery Czwartek: Boje sie otworzyć puszke sardynek |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zbanowany
Data dołączenia: 16 03 2005
Wiek: 34
Posty: 564
Profesja: Knight
Świat: Lunara
Poziom: 10
Skille: 46/47
Poziom mag.: 2
|
![]() Chodzi oto że :
Ja mam 100% siły magicznej i z czaru "exori vis" zadaje : 15 obrażeń ( średnio ) Inny koleś ma 106% siły magicznej i z czaru "exori vis" zadaje : 20 obrażeń ( średnio i na dodatek w ludzi , czyli normalnie 40 ) I czemu jest taka duża różnica obrażeń skoro różnica to zaledwie 6%? A może promocja ma coś do tego? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 12 2005
Lokacja: Wrocek
Posty: 41
Stan: Aktywny gracz
Imię: Markuzenioo
Profesja: Knight
Świat: Refugia
Poziom: 14
Skille: 51/50
Poziom mag.: 2
|
![]() Powiedzmy krótko: im większy magic level i level tym większe damage
![]()
__________________
Bye Celesta ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Zbanowany
Data dołączenia: 16 03 2005
Wiek: 34
Posty: 564
Profesja: Knight
Świat: Lunara
Poziom: 10
Skille: 46/47
Poziom mag.: 2
|
![]() No , powoli to widze , tera z exori vis jade po 22~
![]() Jaki z tego wniosek? Kalkulator na tibia.pl idzie do śmiecia ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 02 2004
Lokacja: WWA
Posty: 479
Stan: Na Emeryturze
Imię: --
Profesja: Elite Knight
Świat: Chimera
Poziom: -
Skille: -
Poziom mag.: -
|
![]() Siła czarów jeżeli jest poniżej 100% jest dalej zaokrąglana do 100, ale z moich obserwacji (zarówno przed jak i po updacie) wynika że dzieje się tak nie dla wszystkich czarów. Exori vis,flam,mort i sdki przy sile czarów poniżej 100% mają odpowiednio mniejszy dmg ale już np hmm albo gfb niezależnie czy używamy ich na lvl 10 z 4mlvlem czy 20 z 20mlvlem zadają takie same obrażenia. Dla osób które po raz pierwszy mają styk z określaniem siły czarów w % wyjaśniam iż liczy się ją w następujący sposób 2*lvl+3*mlvl jeżeli wynik jest mnijeszy od 100 jest zaokrąglenie do 100 jeżeli wyższy to po prostu jest wyższy =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 09 2004
Lokacja: Between Heaven & Hell
Posty: 751
Profesja: Knight
Świat: Refugia
|
![]() Cytuj:
Dla jasności: 20*2 + 20*3 = 100....-.-
__________________
"Non mortem timemus, sed cogitationem mortis" - Nie śmierci się boimy, lecz myśli o śmierci. Seneka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Zbanowany
|
![]() Sile magii mozna policzyc w prosty sposob dodajac level x2 i magic level x3.
Dla przykladu: Sorcerer 55 lvl 50 mlvl = 55x2+50x3 = 260 Paladin 100 lvl 20 mlvl = 100x2+20x3 = 260 A wiec obie postaci beda mialy taka sama sile magii ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
pokrzywa
Data dołączenia: 24 06 2004
Lokacja: malopolska
Wiek: 39
Posty: 1,772
Stan: Niegrający
Imię: Lobo Destrojer
Profesja: Knight
Gildia: Messangers of Chaos
Świat: Solera
Poziom: 111
Skille: 94/92
Poziom mag.: 7
![]() ![]() |
![]() Cytuj:
Autorowi tematu chodzilo o to, że prezd upd było tak 10lvl/15mlvl = 55%; 55% jest mniej niż 100% więc podnosimy do 100%. 20lvl/25mlvl = 115%; 115% jest więcej niż 100% więc zostaje 115%. A odpowiedź do głównego pytania: Po upd jest dokładnie tak samo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 02 2004
Lokacja: WWA
Posty: 479
Stan: Na Emeryturze
Imię: --
Profesja: Elite Knight
Świat: Chimera
Poziom: -
Skille: -
Poziom mag.: -
|
![]() Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |