|
|
#1 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 02 07 2007
Lokacja: Chrzanów
Posty: 12
Stan: Niegrający
|
Witam,
Przejdę od razu do rzeczy. Tydzień temu zacząłem pisać prostego RPG (w przeciwieństwie do innych piszę w C++, OpenGL i OpenAL), mam w planie zrobienie gry MMO, ale nie o tym chciałem pisać, otóż szukam ludzi chętnych do współpracy zwłaszcza grafików. FORUM GRY Mamy już: - Oświetlenie (efekt przechodzenia słońca po nieboskłonie) - Dźwięk 3D - Płynne animacja (niezależna od ilości FPS) - Kolizje Aktualnie wczesna pre-alpha wygląda tak: ![]() Dla zainteresowanych nr GG: 7634075 EDIT: Na grafice 2D oraz rodzaju gry podobieństwa do tibii się kończą. Pozdrawiam. Ostatnio edytowany przez skaarj1989 - 14-07-2007 o 01:48. |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 01 2007
Lokacja: poznań
Posty: 154
Stan: Na Emeryturze
|
o nareszcie ktoś porządny się znalazł a nie tylko tibia w głowie
. podziwiam cię i chętnie bym ci pomógł ale z moim słabym , prawie zerowym c++ i średnią znajomością photoshopa nic nie z działam ![]()
__________________
Ippe Shindemiru? ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 03 2004
Lokacja: from Dwarves Lands...
Posty: 1,289
|
Czemu Wy wszyscy walicie grafę w ultimowym rzucie pseudo-iso? Jest tyle innych opcji...
Anyway. Silnik piszesz od podstaw własny? Jak tak, to jaką masz zamiar mieć licencję - opensource? Jeśli nie, to na czym go opierasz? Korzystałeś przy stworzeniu tego z jakichś konkretnych tutków?
__________________
Smoki powinny być okrutne, chytre, nieczułe i straszne. Ale coś ci powiem, czlowieku.... Smoki nigdy nie paliły na stosie, nie torturowały, nie rozpruwały na kawałki i nie nazywały tego moralnością. Terry Pratchett, "Straż! Straż!"
Ostatnio edytowany przez Baron Kaldrick - 04-07-2007 o 13:03. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 02 07 2007
Lokacja: Chrzanów
Posty: 12
Stan: Niegrający
|
Silnik piszę od 0, zacząłem trochę ponad tydzień temu, na początku miała to być biblioteka do szybkiego tworzenia prostych gier 2d, ale podczas testów wyszła mi gra
n nie korzystam z tutoriali, jestem po kilkukrotnym przeczytaniu symfonii c++ oraz innych książek o OpenGL, do projektu mam inne podejście niż wielu których projekty upadły, piszę dla zabawy, programowanie daje dużo przyjemności. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 01 2007
Posty: 1,438
|
Tak czy inaczej, to ciągle jest tibia i wygląda szpsaśnie.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 01 2007
Lokacja: poznań
Posty: 154
Stan: Na Emeryturze
|
Cytuj:
p.s. pisanie prostych programów sprawie mi ogromną przyjemność dlatego chciałbym zacząć robić coś bardziej skomplikowanego pisz na priv lub gg 1262704
__________________
Ippe Shindemiru? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 02 07 2007
Lokacja: Chrzanów
Posty: 12
Stan: Niegrający
|
Najlepszym rozwiązaniem będzie kupno książki pt. "Symfonia C++" jest napisana w takim stylu, że każdy ją zrozumie, później możesz się zacząć uczyć WinAPI albo przejść od razu do jakiejś biblioteki graficznej OpenGL, DirectX, SDL, ALLEGRO etc. co do Symfonii to znajdziesz nowe książki na allegro dość tanio (lub w księgarniach internetowych, oprócz helionu).
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 03 2004
Lokacja: from Dwarves Lands...
Posty: 1,289
|
Odradzam uczenia się WinAPI. Trudny, bezsensowny i nieprzydatny, chyba, że chcesz robić programy stricte pod winzgrozę (a wtedy lepiej uczyć się delphi).
__________________
Smoki powinny być okrutne, chytre, nieczułe i straszne. Ale coś ci powiem, czlowieku.... Smoki nigdy nie paliły na stosie, nie torturowały, nie rozpruwały na kawałki i nie nazywały tego moralnością. Terry Pratchett, "Straż! Straż!"
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 01 2007
Lokacja: poznań
Posty: 154
Stan: Na Emeryturze
|
poszukam tej synfoni i zobaczymy co dalej . tylko ograniczę sobie tibiie to zera i będę miał czas na naukę
p.s. mam książke "szkoła hakerów- bez cenzury" czy to się przyda?
__________________
Ippe Shindemiru? ![]() Ostatnio edytowany przez aripck - 06-07-2007 o 02:44. Powód: zapomniana fraza |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 03 05 2006
Posty: 14
Stan: Aktywny gracz
Imię: Nethias
Profesja: Sorcerer
Świat: Guardia Rox !!!
Poziom: 22
Poziom mag.: 23
|
@up:
UU niestety masz lipe :/ sam kupiłem ta ksiazke przeczytałem z 2 razy, i co prawda da sie z niej nauczyć "hakerstwa" ale tylko w lanie... pozatym jest to troche inne hackerstwo niz sobie wyobrazamy.. ta ksiązka niepomoz ci w nauce C++, raczej Symfonia pomoze ci potem w nauce hackerstwa.. see ya |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 01 2007
Lokacja: poznań
Posty: 154
Stan: Na Emeryturze
|
Szkoda że nie mogę ci pomóc trzymam kciuki za twój projekt .
A tak właściwie zrobiłeś już coś więcej ? p.s. ta gra kuczy to będzie jakiś gorszy klon tibii ![]()
__________________
Ippe Shindemiru? ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 02 07 2007
Lokacja: Chrzanów
Posty: 12
Stan: Niegrający
|
Aktualnie kończymy podziemia, piszę edytor map i GUI, no i zrobiliśmy forum gry,
www.sanguine.ovh.org |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 11 2004
Lokacja: Ruda Śląska
Posty: 612
Stan: Niegrający
|
Cytuj:
Zrób lepszą grę od projektu Kuczy, wróć i potem obrażaj cudze wytwory. Aaa pewnie nie zrobisz, bo "podziwiam cię i chętnie bym ci pomógł ale z moim słabym , prawie zerowym c++ i średnią znajomością photoshopa nic nie z działam" K, thx, bye |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 07 2006
Posty: 373
Stan: Na Emeryturze
Imię: Trod
Profesja: Elder Druid
Świat: Candia
Poziom: 68
|
Cytuj:
__________________
Hail Candia!
You see yourself. You are an elder druid. ![]() Retired: 12 maja 2007 15:05 GM Borceforth Candia [2]: Trod your name seems fine to me |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 01 2007
Lokacja: poznań
Posty: 154
Stan: Na Emeryturze
|
Cytuj:
__________________
Ippe Shindemiru? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 03 05 2006
Posty: 14
Stan: Aktywny gracz
Imię: Nethias
Profesja: Sorcerer
Świat: Guardia Rox !!!
Poziom: 22
Poziom mag.: 23
|
no to tak
demka wychodza co chwila byscie mogli tez wiedziec jakie sa nasze posuniecia w grze..Demko takie przez duże "D" bedzie jak skoncze robic potwory/potwora.. oraz usprawnie wyglad podziemi.. scian itp. itd. Skaarj musi skonczyc Map Editor zebym mógł juz robic mapki.. oraz napisac kod by na kazdym kompie gra chodziła dobrze i bez lagów... oraz chyba musze popracowac nad stylem.. czy zostawic taki bardzo podobny do tibi ?? czy lekko postarac sie go zmienic..Ostatnio edytowany przez EvoPuchacz - 09-07-2007 o 17:16. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 02 07 2007
Lokacja: Chrzanów
Posty: 12
Stan: Niegrający
|
Klucz nie przychodzi i nie będzie przychodzić ponieważ ovh nie zezwala na wysyłanie maili (m.in poprzez phpB
, dlatego konta muszę aktywować sam, wczoraj nie miałem neta cały dzień, aktywowałem Cię.Pozdro. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 02 07 2007
Lokacja: Chrzanów
Posty: 12
Stan: Niegrający
|
*BUMP*
Pojawiły się pierwsze concept arty potwora który wystąpi w nowym demie: http://sanguine.ovh.org/viewtopic.php?t=15 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 03 05 2006
Posty: 14
Stan: Aktywny gracz
Imię: Nethias
Profesja: Sorcerer
Świat: Guardia Rox !!!
Poziom: 22
Poziom mag.: 23
|
Taa... i znowu dziękujemy naszemu kochanemu Photoshopowi...
bez niego nie nałozył bym dobrych cieni.. szkielet na moje oko jest w miare dobry.. prosze o komment na stronce co zmienic itp. wiem napewno ze rzut izometryczny jest zamało "od góry" ale to sie zmieni wkoncu to concept art.. a bedzie jeszcze wiele Updatów (jak ja kocham to słowo.. tyle czasu, tyle updatów..) Poszukujemy Grafików !!! (dalej..) pisac na GG: 8323012 albo do Skaarja.. |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 01 2007
Lokacja: poznań
Posty: 154
Stan: Na Emeryturze
|
Cytuj:
.
__________________
Ippe Shindemiru? ![]() |
|
|
|
|