|
|
#2 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 07 2007
Lokacja: Piekne miasto na Mazurach
Posty: 339
Stan: Niegrający
Imię: Dark Rock'stayer
Profesja: Rookstayer
Świat: Kyra
Poziom mag.: O
|
super ale nie musiales od razu zakladac nowego tematu
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 11 2005
Lokacja: Dolny Śląsk
Wiek: 34
Posty: 16
Imię: Jarryn the Rookguardian
Profesja: Rookstayer
Świat: Inferna
Poziom: 31
|
A jak komuś będzie bliżej z np. rot hella, a nie chce iść do miasta
? Oczywiście pójdzie do najlepszego Hiacynta.
__________________
To jest tylko Wirtualny Świat pomieszany z rzeczywistością - więc wyluzuj ![]() Płacę 100K na rooku na Infernie dla osoby, teamu przez który zginę i zostanie to udokumentowane ss lub filmem. http://photobucket.com/albums/f156/J..._Rookguardian/ |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 06 2008
Posty: 201
|
Niech jeszcze porobią kilka ciekawych rzeczy tego typu żeby botterzy byli bardziej bezkarni niż są
![]() POWTARZAM PORAZ KTÓRY: Ave Cipsoft! Z...ą wszystko co robi z tej gry oryginalną ![]()
__________________
NEWS: Poszli z dymem.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 05 2006
Posty: 327
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Gofin
Profesja: Rookstayer
Gildia: Rook Balanced
Świat: Azura
Poziom: 24
Skille: 22/24
|
Powiększyli wejścia do MH i do pokoiku w MH.
1. Koniec trapów na MH 2. Koniec blokowania MH Schody u H. 1. Koniec trapów u H. Powiększone wejście do WT. 1. Koniec "bezpiecznych" trapów na WT. Trapować da się dalej, ale jak ktoś zlezie na dół to może Ci uciec. Powiększone przejście w Rot Hell. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 07 2006
Lokacja: Mikołów, niedaleko zamtuzu :)
Wiek: 35
Posty: 878
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Majk
Profesja: Elite Knight
Gildia: Great Heroes of Secura
Świat: Secura
Poziom: 146
|
Damn... A sie cieszyłem, że skoro już pewien czas po update to się nie rozmyślą i tego nie zmienią.. szlag by ich. Tylu noobów się będzie czuć bezpiecznie :/
|
|
|
|
|
|
#8 | ||
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 06 2008
Lokacja: Płock
Posty: 43
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Maxio Tytan
Profesja: Rookstayer
Gildia: Prophecy
Świat: Titania
Poziom: 24
Skille: ?/?
Poziom mag.: ?
|
sie cipy postarali... zrobili ten pieprzony update 8.21 zeby tylko zlikwidowac miejsca do bloczenia
![]()
__________________
Cytuj:
![]() Cytuj:
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 11 2005
Lokacja: Dark Dimension - Plains of Shadows
Wiek: 35
Posty: 942
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Rookstayer
Gildia: Patrz nick.
Świat: Antica
Poziom: N/A
Skille: Zmienne
Poziom mag.: ..
|
A czy to źle? Sami pomyślcie - ile razy w trapie padał boter, a ile razy bogu ducha winny gracz? Statystyki nie kłamią, częściej ginęli ci drudzy. I w obronie tych właśnie niewinnych graczy CipSoft likwiduje miejsca trapów. I to tylko i wyłącznie wasza wina.
(nie, nie dosłownie WASZA. Miałem tu na myśli ogólną społeczność trapujących)
__________________
![]() Wkurzyłem, pochwaliłem, obraziłem kumpla? Podoba/nie podoba Ci się coś we mnie/moim avatarze/stylu pisania itp? Wyraź to TU, wstawiając mi notę. ----(\_/) <=(x.x)=|-o - Stop zającom w podpisach! --- (> <) |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 01 2008
Posty: 130
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Cycu Rookslayer
Profesja: Rookstayer
Świat: Nebula
Poziom: 30
Skille: 20/25
|
@up
Był to nie jaki urok gry na rooku , a nie samo klepanie lvli.
__________________
.............| Tibia ,Rap & Parkour |........................|____________________|........... ... Przez Uczciwość ... Kolekcja z rooka poszła sie je...ć :/
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Guest
Posty: n/a
|
Nieźle... koniec z trapowaniem botterów -_-
Dzięki Cipsoft! ;/ |
|
|
|
#12 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 08 2007
Wiek: 34
Posty: 138
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Rookstayer
|
Oj tam... Nie marudźcie tak. ; ) Znajdą się inne miejsca do trapowania, albo trzeba wykombinować inną taktykę. Noobki to noobki, one i tak zawsze wejdą tam gdzie nie trzeba, no a botterzy to inna bajka. Ja osobiście nie lubię trapować i muszę przyznać, że jestem w tym beznadziejna, no ale wy doświadczeni "trapperzy" na pewno jakoś sobie poradzicie z tą niedogodnością.
; ] |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 01 2008
Posty: 130
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Cycu Rookslayer
Profesja: Rookstayer
Świat: Nebula
Poziom: 30
Skille: 20/25
|
@up
Ja tam lubie rozwalać trapy W sumie na wasp tower dużo nie przeszkodzili, dwie osoby na dół i da rade jakoś ![]()
__________________
.............| Tibia ,Rap & Parkour |........................|____________________|........... ... Przez Uczciwość ... Kolekcja z rooka poszła sie je...ć :/
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 06 2007
Wiek: 32
Posty: 151
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Celesta
Poziom: 70+
Skille: 80/80
Poziom mag.: 6
|
Gdybyscie trapowali tylko botterow to bylo by dobrze, ale wy naduzywacie tego i trapujecie zwyklych, niewinnych graczy i dobrze zrobili ze zablokowali te miejsca.
__________________
Slowa Dybusa: Eee, kiedys to byly kolejki po 200 i to bylo cos - rzekl z podnieta |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 08 2007
Wiek: 34
Posty: 138
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Rookstayer
|
@up
Zgadzam się z Tobą w 100%, ale czasem oni nie są tak niewinni jak nam się wydaje ; ) |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 06 2006
Lokacja: Elblag
Wiek: 34
Posty: 48
Stan: Na Emeryturze
Imię: Devil the Street
Profesja: Rookstayer
Świat: Titania
Poziom: 57
|
Rowniez sie zgadzam i Cipsoft idzie w dobra strone.
__________________
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 11 2005
Lokacja: Dark Dimension - Plains of Shadows
Wiek: 35
Posty: 942
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Rookstayer
Gildia: Patrz nick.
Świat: Antica
Poziom: N/A
Skille: Zmienne
Poziom mag.: ..
|
To nic nie zmienia. Trap dalej jest trapem, nieważne, czy ginie w nim idiota, zwykły gracz czy Rookstayer. Szkodzi? Szkodzi. Nieważne kto ginie. Wyjątek to boterzy, ale cóż - patrz mój poprzedni post.
__________________
![]() Wkurzyłem, pochwaliłem, obraziłem kumpla? Podoba/nie podoba Ci się coś we mnie/moim avatarze/stylu pisania itp? Wyraź to TU, wstawiając mi notę. ----(\_/) <=(x.x)=|-o - Stop zającom w podpisach! --- (> <) |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 08 2007
Wiek: 34
Posty: 138
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Rookstayer
|
@up
Cytuj:
@Topic Dla mnie to nie ma znaczenia czy są miejsca do trapowania czy nie. Nie umiem tego robić i nigdy pewnie nie będę robić. Po części to poszerzenie niektórych korytarzy jest dobrym rozwiązaniem, ale czy to całkowicie uniemożliwi robienie trapów? Wątpię... |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 08 07 2008
Posty: 20
|
Bogu ducha niewinni gracze? Phi, dajcie spokój, na 100 osób może są takie dwie, trzy.
Reszta to botterzy, albo plx free items spammerzy(ew. ctrl+clone) którym jak sie da tego plate armora żeby zamknęli japę to nawet ty nie powiedzą. |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Użytkownik Forum
|
Cytuj:
i noobyOstatnio edytowany przez Barosz - 10-07-2008 o 11:40. |
|
|
|
|