|
Notki |
Broń i przedmioty Wszystko o broni i przedmiotach. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 07 2005
Lokacja: South
Posty: 36
Profesja: Knight
Poziom: 1++
Skille: 90+
Poziom mag.: 8+
|
![]() Podczas jeden z rozmów, kolega stwierdził, iż po śmierci gracz nie powinien tracić skilli. Nie argumntował tego i w związku z tym proponuje (ew. odswieżyć) dyskuję: czy powinniśmy nie tracić tak ciężko wypracowanych skilli? Czy też może powinniśmy tracić mniej? A może nie powinno się tracić tylko skilla magicznego w przypadku knighta, skilli walki w przypadku magicznych i shieldingu w przypadku palladyna?
Zainteresowanych zapraszam do dyskusji.
__________________
Todo y nada ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 01 2006
Lokacja: South Park
Posty: 410
Profesja: Master Sorcerer
Poziom: 70+
![]() |
![]() Moim zdaniem za duzo spada przy dedzie, oczywiscie spadek expa i skili przy dedzie powinien byc symboliczny ale nie aż 10 % -.-
__________________
Dont call me fat ass, Im big bones ! Screw you guys, Im going home. Suck my balls Kyle. Jak tu nie lubic Cartmana :> http://www.youtube.com/watch?v=1uVA7iEtPss Cartman- Screw you guys, Im going home. Stan- But cartman we try.. Cartman-no, no, no Screw you guys > Home Byhahahahahhahaaha |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik Forum
|
![]() @up
Wiesz..... ta gra jest zrobiona dla osob ktorzy za nia placa... dla "facc'ow" jest w okrojonej i ciezszej wersji tak jakby... jak masz pacca i blessy.. to spada Ci symbolicznie... 2% tylko ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() Czas skillowania jest absurdalny w stosunku do zysku, do tego jeszcze straty skillow przy smierci, ktore na wyzszych levelach ida w setki godzin.
Zakladajac, ze knight na 100 lev ma blessy ( czyli nie ginie za czesto i jest ubezpieczony ) traci przy smierci mniej niz 1M expa ( dokladne liczby nie sa wazne ). Dajmy mu 90/90, spokojnie jest w stanie odrobic straty w ciagu 20-30h. Jednoczesnie traci 1-1,5 skilla co oznacza w praktyce minimalnie 70-100 godzin treningu.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 07 2005
Lokacja: South
Posty: 36
Profesja: Knight
Poziom: 1++
Skille: 90+
Poziom mag.: 8+
|
![]() Przede wszystkim dziękuje za konstruktywne wypowiedzi, a ponieważ to mój pierwszy temat, jest mi tym bardziej miło.
@Fillipex: Chciałbym przypomnieć, iż owe 2% dotyczy tylko expa i mniej potrzebnych skilli (u knighta: mlvl; magicznych: skille walki; palladynów: podobnie). Reszta mimo blessów spada o 20%. Blessy to 50k (pacc), 40k (facc) i gracz wykupujący je, szczególnie knight nosi wtedy już eq wymagający AoL'a. Te dedy są kosztowne. Już pominę kwestie odrabiania po dedzie strat majac 8 mlvl. Oczywiście nie ma większego sensu odrabianie go, podobnie jak i bezcelowe jest tracenie z niego choćby symboliczne. @tematu: Prawdziwymi pogromcami wysokolevelowych graczy są dość często ich providerzy internetowi (szczególnie przy dominującej pozycji TP.SA), jak i sam cipsoft. Przyznacie, iż dosyć trudno jest "położyć" knighta (który wie o istnieniu run UH) lvl 100+ nie będąc pk'owanym lub blocząc w jakiejś hardcore'owej akcji. @Vil: Knight 100+ ma ponad 15 mln exp, czyli traci (mając blessy) ok. 350k expa. Odrabiasz to szybko, jeśli nie padłeś w jakiś kuriozalny sposób. Inaczej odrabiając myślisz "kicknie lub nie?", dla reszty nawet kilkusekundowy lag kończy się tragicznie. I rzeczywiście czas odrabiania skilla jest tragiczny, gdyż na poziomie skilla 90, 1% to bodajże kilkadziesiąt minut. @tematu: To skillowanie (szczególnie u graczy z wysokim skillem) dość często utrudnia grę osobom z niższym lvl, gdyż godzinami zajęte są: roty, dwarfy, slimy itp. i wcale nie mam na myśli tylko serwerów typu non-pvp. Każdy z nas ma kolegę, będącego maniakiem trenigu, ale nie każdy z nas może poświęcić mu tyle czasu. Naturalnie każdy z nas zna wręcz "nieograniczone" mozliwości (dla uczciwych graczy) treningu afk czy z botem, no ale nie ta kwestia nas interesuje.
__________________
Todo y nada ![]() Ostatnio edytowany przez Feist - 12-04-2006 o 02:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 03 2005
Posty: 1,033
Stan: Niegrający
|
![]() Nie marudz. Jak bys gral z rok temu to przy dedzie stracil bys ponad polowe lub mniej expa. I tak jest dobrze porownajcie to z tibia 7.4 a jak mysle zgodzilibyscie sie ze mna ze bylo gorzej :/.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Użytkownik Forum
|
![]() Ja nie narzekam.... gralem juz w takie mmorpg przy ktory tracilo sie tylko troszeczke expa a skilli wogole...bp tak samo nie.... i to bylo beznadziejne... moglem isc dla zabawy zabic jakies silne potwory i padalem... wogole sie nie przejmowalem i zno szedlem sie bawic.... i to bylo nudne.... a w tibii jest inaczej... kazdy dead to strata dla gracza... trzeba odrabiac... to co wypadlo... skille... i exp... inaczej byloby nudno
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Zbanowany
Data dołączenia: 29 07 2005
Lokacja: Wa-wa
Posty: 355
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Furora
|
![]() Cytuj:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 07 2005
Posty: 435
|
![]() Wniosek prosty - nie oplaca sie padac, szczegolnie knightem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 11 04 2006
Posty: 7
|
![]() Cytuj:
![]() ![]() A na dodatek w stratach przy dedzie przoduje knight ktory traci na jednym dedzie 10 razy tyle co inne profesje, bo knight to taka dziwaczna profesja ze nie moze wszystkiego naraz odrabiac: osobno musisz skille odrabiac, osobno lvl i osobno eq i kase bo jak robisz lootbag to wolno expisz i dupa na jeden dead zawsze ponad 100 godzin sie wali -.- sork/drut jeszcze maja o tyle dobrze ze mlvl razem z lvl odrabiaja, maja na sobie slaby eq i moga odrabiajac lvl robic se uhy/sd i jakos zarabiac a knight qrde biedak ![]() Ostatnio edytowany przez Pytajnik - 12-04-2006 o 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 02 2006
Wiek: 32
Posty: 1,108
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Galana
![]() |
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 04 2006
Posty: 69
Stan: Na emeryturze
Imię: Top Secret
Profesja: Elite Knight
Gildia: =)
Świat: Thoria
|
![]() Cytuj:
__________________
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 02 2006
Wiek: 32
Posty: 1,108
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Galana
![]() |
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 04 2006
Posty: 69
Stan: Na emeryturze
Imię: Top Secret
Profesja: Elite Knight
Gildia: =)
Świat: Thoria
|
![]() Cytuj:
__________________
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 11 08 2005
Lokacja: Włocławek
Wiek: 36
Posty: 7
Stan: Niegrający
Profesja: Royal Paladin
Świat: Xerena
Poziom: 58
Skille: 84\66
Poziom mag.: 16
|
![]() Ja uważam, że straty są dobre bo by nudno było
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 02 2006
Wiek: 32
Posty: 1,108
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Galana
![]() |
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 12 04 2006
Lokacja: Deep of hell...
Wiek: 32
Posty: 36
![]() ![]() |
![]() Wy się już ino nie kłóćcie =P.
@topic Moim zdaniem skille jak i exp powinien spadać. Ale osobiście obniżyłbym ilość owego spadania przy deadzie. No bo na chwile obecną jest to drobna przesada. Musisz płacić wiele tysięcy [k] za dostawcę swojego neta, który miał jakiś drobny problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 07 2005
Lokacja: 50 cm od ekranu
Posty: 759
Stan: Niegrający
Imię: Forestman
Profesja: Elder Druid
Świat: Eternia
Poziom: 33
Skille: 13/21
Poziom mag.: 29
![]() |
![]() Uwazam, ze skile powinny pozostawac po dedzie na poziomie o max. 2% mniejszym niz wczesniej! Jesli ktos czesto ginie, traci sklie to oczywiscie, ze siegnie po BOTa do treningu, a czasem natykam sie na ludzi, ktorzy uzywaja jakiegos gowna do lazenia po jaskini i klepania moobow (jak spotykam takiego to tylko ctrl+r i modle sie zeby GM byl on-line).
Exp-niech zostaje jak jest, bo jakbym chcial zrookowac chara to co? Powinienem robic to przez kilka minut czy klika godzin? ![]() Nastepna sprawa to swiaty non-pvp i pvp, po dedzie od czlowieka moznaby naprzyklad obnizyc spadek expa, a po dedzie od mooba obnizyc poziom wypadania przedmiotow. Na non-pvp powinno zostac jak jest, a na pvp moznaby nawet wprowadzic cos takiego, ze jak zabije nas lol-level ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 10 2005
Posty: 67
Imię: kasii
Profesja: Paladin
Świat: astera
Poziom: 100
Skille: 90+2/69
Poziom mag.: 20
|
![]() wy to tylko narzekazumiecie a jakby 10 knight nabil sobie skile 90/90 i zacza pakowac i po 6 dedach dalej mialby te 90/90 skile tobyscie mówili to jest głupie
albo jakby 20 sorc z 80 mlevem zacza wam po 300 z sd jechac padlby kilka razy i bil po 295 bo lev mu spadl tezbyscie sie rzucali tibia jest jak życie słaba jednostka jest eliminowana by w jej miejsce mogła wejsć silniejsza ![]() ja tez palem przez laga/kicka padam i co mam zarzalenie do tpsa napisac ? niekiedy ktos podluruje 4 gs na poh pod temple i biegaj z nimi na 45 lev palem bez tarczy jedyna nadzieja wleciec do dziury z rotami ![]() dobrze jest jak jest nie krytykujcie gry cos sie nie podoba to na otsa tam sie wyrzyjcie i wruccie by powstac po dedzie ![]() Ostatnio edytowany przez kasii - 13-04-2006 o 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 06 2005
Lokacja: WDZ
Wiek: 42
Posty: 217
Profesja: Elder Druid
Gildia: Polaczek~~
Poziom: 100
|
![]() Cytuj:
"Mam zły net bla bla bla" To nie graj w gry online/zmień providera... A jak widze "mama mi nie pozwala grać, bo pisze 'som', 'niektuży', to żałuje że dzieci nie dostają juz na komunię zegarków i kalkulatorów... Tak czy inaczej gdyby nie traciło sie tyle, to gra straciła by dużo.... nie było by juz tego dreszczyku jak sie hunci/blokuje mocniejsze stwory... (podobnie myśle co do anty-luring systemu... to tez zmieniło Tibie i uważam że na gorsze...) Poza tym jak ubijasz kogoś, nabijasz czache i tracisz unjusta, to chyba chcesz, żeby go to troche zabolało, nie? GL, HF.
__________________
Brutalna agresywność jest dla słabeuszy imytacja siły. E. Hoffer Respect to be respected.
|
|
![]() |
![]() |