Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Potwory

Notki

Potwory Wszystko o potworach. Jak się zachowują, jakie taktyki, jakie mają słabe punkty. To wszystko znajdziesz tutaj.

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 24-10-2006, 14:04   #141
Pirus
Użytkownik Forum
 
Pirus's Avatar
 
Data dołączenia: 24 09 2006

Posty: 95
Profesja: Druid
Świat: Secura
Poziom: 35
Skille: -/-
Poziom mag.: 41
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez hicks Pokaż post
Hunter dla knighta

EQ najbezpiczniej od knajt seta i guardian albo dragon shield oraz bs, lvl conajmniej 20 z uwagi na raz duze hity jakie potrafi zadac hunter, dwa knajt msui szybko do niego podbiec. W zaleznosci od mjejsca walimy albo na full def, albo na full at. Pierwsze kiedy gonimy go na otwartej przestrzeni, zlapjemy na tarcze wiecej ataków przy skillach 50+ okolo 70%. Kiedy mamy go w pomieszczeniu gdzi mozemy go walnać z za rogu to oczywicie full at. Jeszcze dwie rady raz wchodzmy z full mana zeby nie tracic uh, najlepjej miec bohy. Nigdy, nigy nie gadajcie z nikim jak walicie(jak sie pewno domyślaci na newbie zdażyło mi się raz właśnie przez to głupio na nim dednoć) hunter;p, nie mozna go ignorowac jest nieobliczlnym potworem. Loot jak ktos nie noob bardzo oplacalny, tylko trzeba wiedziec co to Fibula. Nie bede pisać co leci bo to na stronce mżna znaleźć.

a poza tym w h*j literowek a po za tym spox
Pirus jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 27-10-2006, 08:30   #142
Bsakul
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 26 10 2006

Posty: 5
Domyślny Wild Warior

Wildy to potwory "średniej klasy" choć dla 8-9 lev postaci mogą stanowić problem to już od 11 można je spokojniew bići o nic sie nie martwic. Paladyn, Druid i Sorcerer powinni używaćbroni dystansowych takich jak różdżki, speary czy strzały(dwa ostatnie tylko dla pal) a knightci powinni bić z każdej dostępnej broni bez żadnej obawy.

sorry englisha nie ma
Bsakul jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 30-10-2006, 18:07   #143
Falendorf
Użytkownik Forum
 
Falendorf's Avatar
 
Data dołączenia: 21 09 2006
Lokacja: Thais

Posty: 28
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Alterian
Profesja: Paladin
Świat: Solera
Poziom: 21
Skille: 51/43
Poziom mag.: 8
Falendorf ma numer GG 4373080
Strzałka Beholder

Jest dość niebezpiecznym przeciwnikiem dla nisko levelowych graczy.
Wysysa manę, atakuje magią (ogniem, energią) i przywołuje szkielety.
Nie radzę magom czy druidom poniżej 20 lvl podchodzić do niego, bo wyssie z was manę szybko, a życia szybko wam ubędzie. Lepiej mag czy druid chodzą na beholdery na lvl 20+, choć na 15 też mogą. Jeśli mają 15 lvl, to niech puszczają na beholdera Fire Fieldy, uciekają i czekają, aż się przypiecze, i tak 3 razy. W razie gdy to nie jest jakaś jaskinia z dobrą drogą ucieczki, to niech używają dużo FF, 2,3 UHy i ewent. różdżką. Dla magów (lub druidów) na lvl 20+ wystarczy różdżka, ewent. FF i ostatecznie, jak ktoś robi w gacie, Magic Shield. Na 20 lvl spoko mogą szaleć na nich.
Palladyn: Tu palladyn jest już lepszy na beholdery.
Już na 15 lvl mogą na nich chodzić z pewną ostrożnością. Ponieważ palladyni nieużywają tak często many, mogą iść na beholdery z Magic Shieldem (ewent. jeśli mają słabe skille w distance, to mogą wziąść parę Mana Fluid'ów). Knight: trochę gorszy od palka, ale może na nich polować od 16 lvl.
Wystarczy,że podejdzie, rąbnie pare razy, i po sprawie
Radzę uważać jednak na szkieletony, bo one często blokują drogę.

__________________
Best Solo:
Best Team:
Best Loot: ,50 gp
My friends:
Mostrom
Psalmopoeus
Qajdon
Arctostaphylos

Ostatnio edytowany przez Falendorf - 30-10-2006 o 21:46. Powód: Idiota jakiś coś gadał
Falendorf jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 30-10-2006, 19:02   #144
Akhel Cimirus
Użytkownik Forum
 
Akhel Cimirus's Avatar
 
Data dołączenia: 14 07 2006

Posty: 53
Profesja: Knight
Świat: Secura
Poziom: 30
Skille: 67/67
Poziom mag.: 5
Akhel Cimirus ma numer GG 6183141
Domyślny

@up:to ma być żart ??? knight jest najlepszą profesją na beho i spokojnie na niego chodziłem ze skilami około 50 na 17lvl -.- popraw to
__________________
War is my life...
Fight is my life...
Tibia is my life...
Akhel Cimirus jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 31-10-2006, 07:14   #145
Falendorf
Użytkownik Forum
 
Falendorf's Avatar
 
Data dołączenia: 21 09 2006
Lokacja: Thais

Posty: 28
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Alterian
Profesja: Paladin
Świat: Solera
Poziom: 21
Skille: 51/43
Poziom mag.: 8
Falendorf ma numer GG 4373080
Domyślny Grrrr...

Co Za LitoŚĆ, Do Cholery ?!?!?!?!?!?
Co, Jak Taktyki, To Taktyki, Jak Wam SiĘ Nie Podoba, To SiĘ PowieŚcie.x(
__________________
Best Solo:
Best Team:
Best Loot: ,50 gp
My friends:
Mostrom
Psalmopoeus
Qajdon
Arctostaphylos
Falendorf jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 31-10-2006, 07:40   #146
Falendorf
Użytkownik Forum
 
Falendorf's Avatar
 
Data dołączenia: 21 09 2006
Lokacja: Thais

Posty: 28
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Alterian
Profesja: Paladin
Świat: Solera
Poziom: 21
Skille: 51/43
Poziom mag.: 8
Falendorf ma numer GG 4373080
Problem ??

To w końcu co można zamieszczać, opisy ataków małp?
__________________
Best Solo:
Best Team:
Best Loot: ,50 gp
My friends:
Mostrom
Psalmopoeus
Qajdon
Arctostaphylos
Falendorf jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 31-10-2006, 08:14   #147
lukaszlukasz
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 07 12 2005
Lokacja: Śląsk
Wiek: 34

Posty: 77
Stan: Aktywny gracz
Imię: Tessil
Profesja: Knight
Gildia: Brak
Świat: Secura
Poziom: 10
Skille: słabe
Poziom mag.: 1
Domyślny

Dragon

Dragon jest swego rodzaju najsłabszym z grupy potworów silnych
Od update, jak zauważyłem, dragon zmienił nieznacznie swoje właściwości, rzadko się leczy i wali mocniejsze komba.
Taktyki:

Sorc/Druid:
Na niżsym levelu możemy przywołać 1-2 DS/OL (ds lepszy), który zastąpi blokera i pod osłoną niego atakować z HMM. Należy pamiętać o włączonym MagicShieldzie.
Na wyższym levelu wystarczy staćpo skosie i walić wandem/rodem wspomagając się HMM lub gdy mamy pacc atakować z exori vis + wand. Bezpiecznie visować smoki można już od 37+ lvla.

Palladyn:
Trzymamy dystans, atakujemy. Najlepiej ustawić się tak, żeby nie obrywać z firewave. Na wyższych levelach, gdy mamy dużo hp zamiast magic shield leczymy się np. exurąvitą/gran

Knight:
Smoka przestajemy się bać najlepiej na 25+ lvl i skillach 67+/67+. Bierzemy silnąbroń dwuręczną, można zaopatrzyć się w pierścień podnoszący umiejętności i oczywiśćie UH-y. Pamiętamy, że do smoka stoimy zawsze kratkę na skos od niego, żeby unikać wave.

NA CO UWAŻAĆ:
odniosłem wrażenie, że ostatnio dragon został "ulepszony". Sam widzialełem jak pojechał kumplowi 490 życia (fuksem zostało mu 5 hp) i tak prawie padł 70 ms, więc na hp powinni działać tylko doświadczeni gracze. Ja dostałem kombo za 500+, wyglądało to jak wave, na końcu niego GFB i od tego jeszcze 1 wave :O
pamiętajmy, że dragony powwinniśmy dobić, gdy ucieka, bo jeśli go pozostawimy samego, to może się wyleczyć. Podczas gonienia za smokiem z bronią wymagającą walki w zwarciu, stójmy na skos od smoka, ponieważ co już parę razy zauważyłem, dragon lubi pierdzieć znaczy on nawet sięnie obraca, a Firewave leci z dupy zamiast z pyska bestii

Aha i co do loota: opłacają się od 70 lvla gdy robimy lootbaga. W ionnym wypadku mogą się opłacić gdy bijemy np. w dwójkę z 4 ds (ale wtedy nie ma expa) lub gdy dla zabawy zabity dragon rzyci nam ciekawym itemkiem w postaci tarczy/wanda.

miłego zabijania ;p
__________________
11:13 Artun Klono [8]: ej mistrzu dasz cos a jak nie to moge byc twoim kumplemczy mistrzu niejestem tego godzien

08:23 Euti Shar [9]: kto mi za uwa
lukaszlukasz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 31-10-2006, 13:26   #148
Bartollomeo
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 13 08 2006
Lokacja: Gdynia

Posty: 5
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Xerena
Poziom: 56
Poziom mag.: 49
Domyślny

Lawl. Skasujcie ten temat sprzed 2 lat plxx. I nie gadajcie bzdur ze drag jest hiper super mega extra mocny bo to ciec i pokonac go do latwizna ...
Bartollomeo jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 31-10-2006, 15:42   #149
Akhel Cimirus
Użytkownik Forum
 
Akhel Cimirus's Avatar
 
Data dołączenia: 14 07 2006

Posty: 53
Profesja: Knight
Świat: Secura
Poziom: 30
Skille: 67/67
Poziom mag.: 5
Akhel Cimirus ma numer GG 6183141
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Bartollomeo Pokaż post
Lawl. Skasujcie ten temat sprzed 2 lat plxx. I nie gadajcie bzdur ze drag jest hiper super mega extra mocny bo to ciec i pokonac go do latwizna ...
lol...
1.on wcale tak nie pisze
2.dragon nie jest jakimś słabiakiem pokroju trolla -.-
3. drag faktycznie potrafi nieźle walnąć ^^
__________________
War is my life...
Fight is my life...
Tibia is my life...
Akhel Cimirus jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 05-11-2006, 19:41   #150
Cashtan
Użytkownik Forum
 
Cashtan's Avatar
 
Data dołączenia: 29 01 2006
Lokacja: Mielec
Wiek: 35

Posty: 499
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Sazgih
Profesja: Elite Knight
Gildia: Jakas
Świat: Hiberna
Poziom: 100
Skille: Jakies
Poziom mag.: ?
Cashtan ma numer GG 3857546
Domyślny

@up
To jakis zart?
__________________

Cashtan jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 06-11-2006, 21:44   #151
Rumcajsek
Użytkownik Forum
 
Rumcajsek's Avatar
 
Data dołączenia: 06 11 2006
Lokacja: Zasiedmiogórogród
Wiek: 35

Posty: 73
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Knight
Gildia: mhm...
Świat: Guardia
Poziom: 42
Skille: 79/78
Poziom mag.: 6
Domyślny

Minotaur Archer oraz Guard
/Minotaur Archer and Minotaur Guard/

Być może ktoś to wcześniej opisał ale ja nie zauważyłem.

Minotaur Archer:
Knight: z dobrą tarczą i zbroją podbić na full defie do minosa, kiedy będziemy już na opdległość do bicia przerzucamy się na full atk i bijemy śmiecia.
Uwaga - Mino Archer nie jest silny w obronie ( ma 100 hp i hity dostaje jakby eq z rooka nosił) ale jak przywali to może być nawet za 70. Radzę zapobiegać nieszczęsnemu deadowi posiadając troche UHów lub IHów.
Palladyn: Wziąć bow/crossbow i huzia na frajera.
Uwaga - Z racji że używając bow/crossbow nie nosisz tarczy nawet przy c-secie mogą trafić się hity za 40-50.
Sorc/Drut: Banała. Full def gonić smroda i z wanda/roda ciągle bić.
Uwagi - Lepiej mieć wpisane Exura Vita lub mieć palec na hotkeyu.

Minotaur Guard:
Knight: Na mino guarda lepiej wybierać się z levelem +15 lub skillami ~55 lub z tym i tym. dobrze mieć parę UHów bo mino guard ma mocne hity.
Palladyn: Nie pamiętam czy przesuwa parcele czy nie/ lepiej zawsze ieć jakąś przeszkodę wokół której biegamy ostrzeliwywując minosa z dystansu.
Sorc/Drut: Full def, wand/rod, może jakieś hmmy i minosa po chwili nie ma.

/ENGLISH VERSION:/

/Minotaur Archer:
Knight: Come to the mino with good armor and shield on "full def" and when we come on the distance from we can hit, change fight on "full attack" and kill that "trash" ( )
Caution - Mino archer isn't good at defence ( he have got only 100 h and he gain hits like he have eq from rook) but when he hit you he hit strong. Better take some UHs or IHs.
Paladin: Take bow/crossbow and kill that little noob.
Warning - Strong hits (haven't got shield in use? )
Sorcerer/Druid: Easy. "Full def" and hit with wand/rod.
Caution - Better have some instant healing spells on hotkey.

Minotaur Guard:
Knight: Better go on that mino with lvl 15+ or skill ~55 (or with both two ) Good to have some UHs beacouse Mino Guard have strong hits
Paladin: Go around the rock/stairs or somethng else and shoot to Mino. Better have some healing runes or spells.
Sorcerer/Druid: "Full def", wand/rod, maybe some HMMs and after while mino will be dead./

Heh trochę się napisałem tego mam nadzieję że mi go nie usuniecie (no chyba że nie spełnia norm albo łamie regulamin) Hail Tibia!

Ostatnio edytowany przez Rumcajsek - 07-11-2006 o 12:37.
Rumcajsek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 03-12-2006, 20:14   #152
Poznanski Rycerz
Zbanowany
 
Data dołączenia: 02 04 2005
Lokacja: Poznan
Wiek: 34

Posty: 639
Stan: Na Emeryturze
Imię: Raverton
Świat: Galana
Poziom: 96
Skille: 92/47
Poziom mag.: 19
Domyślny Hero

Pozwolilem sobie o hero napisac bo wasza taktyka nie dotyczy najpopularniejszego spawnu.
Hero
Hp 1400
Exp 1200
Hero dosc szybko sie lecza, uderzaja z luku na dystans i oczywiscie melee, przy moim eq widocznym na screenie, hity ze strzal wynosily okolo ~100, melee wiecej, nie pamietam dokladnie, a na reszcie moich screenow nie ma hitow od melee bo ofc trza ich unikac.
Wystepuja na edron dungenon na kilku spawnach, tzw single, double, triple i na warlock quescie.
Pokaze double spawn :

unt na double spawnie.
W celu zapobiegniecia respawnu priesta - kur^^ trzeba stac w miejscu zaznaczonym niebieskim krzyzykiem ;] (paint wymiata) Priest to najgorsza rzecz
Na screenie pokazana jest metoda z dwoma paladynam, ktora sie nie rozni od metody bloker + shooter
(mowa tylko o double spawnie). Osoba przyjmujaca hity biega w okol oltarzy - tych kamieni, a osoba strzelajaca stoi z boku i naparza. Na innych spawnach oplaca sie expi solo jedynie magom. Pozostale spawny sa zupelnie nieoplacalne dla palli bo malo miejsca do biegania.

Metoda, pokazana w dziale potwory dotyczy innego spawnu. Wtedy rzeczywiscie bloker jest narazony na utrate uhow.

Knight : Dla sportu mozna od 30 lvl,w wypadku solo, duzy waste, bo hero sie dobrze leczy i zadaje mocne hity z lapy. Przy blokowaniu nie ma roznicy czy stoi na skos ani na wprost, najlepiej stanac w taki sposob, zeby w zadnym wypadku Hero nie mogl sie przezucic. Hero w miare czesto sie przezucaja i znajomosc czaru chalange - exeta res, jak najbardziej wskazana. Huntowanie hero solo jest malo oplacalne.

Pal: 60-70 lvl
tak jak na screenie, musi uciekac i unikac hitow z lap, hity z luku sa nieuniknione. W drodze na double spawn (screen) do pokonania jest jeden hero i 2 monki po drodze gdzie jest malo miejsca do uciekania. Schodzimy na dol, lurujemy i wchodzimy do gory, staramy sie ropowac, tam juz jest gdzie uciekac. Huntowanie hero jest calkiem oplacalne, schodza bolty i mf'y na moim lvlu 1 vita, gora 2 na jednego hero. Hero czesto huntuje sie w skaldzie dwoch paladynow jak pokazano na screenie, z racji tego ze na 1 hero schodzi duzo boltow bo sie szybko leczy, a w dodatku szybciej hero pada, ale niestety exp do podzialu. Na innych spawnach huntowanie paladynem jest wskazane z udzialem blokera, gdyz jest malo miejsca do uciekania

Mage : 60 lvl
Z ekipa analogicznie jak kazdy shooter, stoi z boku i wali. Solo uderza ze spamu z exori mort, bo hero sa odporne na energie i ogien. W przypadku maga, schodzi tylko mana na exura gran, exori mort.
Z summonami, stawia ds'y do blokowania, ktore musi ihac ale nie musi sie granowac, i uderza z exori mort.

Grupowy : za blokera robi ds lub knight, pal z wysokim shieldiengiem z dobrym eq. Reszta stoi z boku i naparza. Nie trzeba stac na skos.
Moga byc jakies bledy ^^

Loot z hero jest dosc rzadki i hunt czesto koncza sie wastem, ale to zalezy od szczescia.


On the screen: Double spawn, best place to hunt for pallys, You should stand on the place marked with cross, to avoid respawning Priest, what burn mana.

English version:
Hero does heal quite fast, therefore You have to kill creature as fast as possible. They use their mighty bows (100 dmg) and melee (over 150) with pally eq both. Heroes respawn takes place in edron dungenon. Even players with 40 level might succesfully hunt them.

Knight: 30 lvl
Soloing heroes is a big waste, because they heal very fast. Blocker should avoid switching hero on shooters. Ofc during blocking, knight should have spell "challange" - exeta res, just in case ;].

Pallys: 60-70 lvl
As the screen shows, pallys definetly should avoid melee hits. Hunting hero is profitable, pallys just waste bolts and mf's. Of course the number of wasting bolts and mf's, depends on dist skill and eq.
Rarely, there are hunts Pal+ pal. Advantages:
Heroes die faster
Smaller waste
Possiblity of spending there more time
On the minus side:
Less experience,
On another spawns, its big waste for pallys to hunt heroes, and they should kill heroes with blocker.

Mages : 60 lvl
With the team, its clear, keep distance and shoot explo or spam exori mort. Solo : spam exori mort + exura gran. During hunt mages just waste manafluids, on spells.
WIth summons : Summoing ds's and ihing them , shooting explo or spamming mort, in fact not many hunt heroes in that way.

Group/ team:
Knight, demon skellys, pallys with high shielding skill and good eq - might be blocker. Rest of the team keep distance and shoot hero ^^.

Ostatnio edytowany przez Poznanski Rycerz - 03-12-2006 o 22:38.
Poznanski Rycerz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-12-2006, 17:49   #153
Nambir
Użytkownik forum
 
Nambir's Avatar
 
Data dołączenia: 02 12 2006

Posty: 11
Imię: Nambir
Profesja: Knight
Świat: Celesta
Nambir ma numer GG 9996728 Send a message via Skype™ to Nambir
Domyślny Elf Scout

Elf Scout brdzo dobrze strzela z łuku,więc trzeba go atakować z bliska na full atak lecz jest jeden problem dla nas i dla niego,my go atakujemy a on ucieka,on ucieka a my więc włączamy "haste" i po kłopocie.Ci co nie mają haste mówi sie trudno ale ja go dogoniłem .

Paladyn,Sorcer,Druid: nie radze z broni dystansowej
Knight: jak najbardziej (war hammerem tak jak ja)


ENGLISH
Bardzo prosze naszych kochanych moderatorow o wersje angielska bo ja jestem ciemny z angielskiego

Ostatnio edytowany przez Nambir - 11-12-2006 o 17:51.
Nambir jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-12-2006, 19:55   #154
Rumcajsek
Użytkownik Forum
 
Rumcajsek's Avatar
 
Data dołączenia: 06 11 2006
Lokacja: Zasiedmiogórogród
Wiek: 35

Posty: 73
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Knight
Gildia: mhm...
Świat: Guardia
Poziom: 42
Skille: 79/78
Poziom mag.: 6
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Nambir Pokaż post
Knight: jak najbardziej (war hammerem tak jak ja)
A jak ktoś wali ze sworda? W sumie odpoweidź jasna ale lepiej było użyć określenia "broń dwuręczna" gdyż są ludzie którzy pójdą po przeczytaniu tego na scouty z war hammerem nawet jak maja skilla 10 w clubie.
A taktyka do elf scouta była chyba kilka postów w górę.
__________________
Skillowanie (z ang. skilling) - sport uprawiany przez Rycerzy i Paladynów. Jeżeli widzisz postać otoczoną 2 potworkami - pewnie skilluje.
Charakterystyka: Skillującą postać charakteryzuje duża liczba jedzenia w plecaku, najsłabsza broń w swojej kategorii i przynajmniej jeden hotkey o treści "No kill plax" lub "plz i skill". Do tego regularnie rzucany czar exura, najczęściej z dopiskiem "i'm pro, i'm skilling machine" lub coś w ten deseń.
Rumcajsek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 18-12-2006, 14:10   #155
Tengo
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 22 06 2006
Lokacja: Hmm chyba w domu
Wiek: 38

Posty: 106
Stan: Niegrający
Imię: Ladnie
Profesja: Druid
Gildia: nie ma
Świat: Aldora
Poziom: 57
Skille: nie mam
Poziom mag.: 53
Tengo ma numer GG 4039420
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez master Pokaż post
Hunter może okazać się niebezpieczny szczególnie dla palladynow nawet z 22lvl. Sorc/ druid lepiej z magic shieldem i walic z sd lub hmmami (nie opłacalnie). knightem sie nie opłaca tak jak innymi profesjami, gdyż może latwo zginąć (sam widziałem 25lvl który zdedził). Lepiej nie chodzić, ponieważ można łatwo zginąć dla... 25arroy i łuku. ale wsztstkiego trzeba doznać
chcialbym jeszcze dodac ze moim sorciem oberwalem combo za 713 od 2 hunterow
__________________
Best solo ragon Lord:
Best team ragon Lord:
Zaniedlugo bede mial pacca

:smile:
Tengo jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 18-12-2006, 15:01   #156
Tengo
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 22 06 2006
Lokacja: Hmm chyba w domu
Wiek: 38

Posty: 106
Stan: Niegrający
Imię: Ladnie
Profesja: Druid
Gildia: nie ma
Świat: Aldora
Poziom: 57
Skille: nie mam
Poziom mag.: 53
Tengo ma numer GG 4039420
Domyślny Taktyka Na hydre

Jest dosc prosta hydra potrafi zadac duze combo do 1000 hp lecz sa to raczej rzadkie przypadki a nawet bardzo (ja dostalem za 639 najwicej) jesli huntuje sie pojedyncze ustawiac sie na skos Sorcer/Drut sumonuje Dsy ale niektorzy wola zabijac hudry szybciej bloker blokuje w miejscu 1 sqm (aby uzyc tej taktyki konieczne exeta res) sorc udeza exori vis , mort , flam nic trudnego
__________________
Best solo ragon Lord:
Best team ragon Lord:
Zaniedlugo bede mial pacca

:smile:
Tengo jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 27-12-2006, 17:06   #157
Grandzio
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny Minotaur na Rooku

Moim zdaniem rookslayerem najlepiej bije sie minosy na tym zgórku.

Wystarczy kilka skrzynek i spirów i po jakims czasie padnie. Jak sie skończa spiry
przechodzimy przez skrzynke, bierzemy spiry i od nowa strzelamy.
Mala rada :
-obok zgórka trzeba miec lognietego chara żeby loota przezucac,
-chodzic tym charem i sprzedawac loota a nastepnie kupowac spiry w sklepie za kase.

Ss:

Filmik: http://tibicams.tibianetwork.net/en/movies/show/16024

Ostatnio edytowany przez Grandzio - 27-12-2006 o 19:34. Powód: + Filmik.
  Odpowiedz z Cytatem
stary 28-12-2006, 20:41   #158
Lukas Hiper
Użytkownik Forum
 
Lukas Hiper's Avatar
 
Data dołączenia: 12 06 2005
Lokacja: Polska ;]

Posty: 241
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Druid
Świat: Secura
Poziom: 40
Skille: xx/23
Poziom mag.: 41
Strzałka

Taktyka na GORLAMA

Druid/mag:
Należy zaopatrzec sie w troche MF ( na niewidke ) lub pierścionek na niewidkę.
Gdy bieżemy Invisible to musimy go udeżać z Explo, dlatego że niewidka może szybko zniknąć ( on ma 3k HP ) chyba że weźmiemy drugi raz czar.
Gdy włożymy pierścionek to mozemy nawalać z Hmm, albo poprosic kumpla żeby pomugł i też z hmm.
Oczywiście można używać innych run lub czarów.
(( UWAGA !! - Gorlam NIE JEST NA NIC ODPORNY ))

Pall:
Tak Samo jak ^, tylko walimy z boltów i z explo lub hmm.

Knight:
Bieżemy PIERŚCIEŃ i bijemy go z broni 2 ręcznej. Gdy mamy 6mlvl to mozemy z explo, a jak nie to z Hmm. Najlepiej wziąść Palka lub druida.

__________________
Hahahahaha !!
Jestem Druid i wale z Różdżki
Lukas Hiper jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 28-12-2006, 23:21   #159
ziomofpoland
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 26 12 2006
Lokacja: Rybnik

Posty: 12
Stan: Początkujący
Profesja: Paladin
Gildia: szukam
Świat: Malvera
Poziom: 14
Skille: 46/42
Poziom mag.: 7
ziomofpoland ma numer GG 6790557
Domyślny

Dwarf Guard-Silny stwór,Przed wyprawą zaopatrzyc sie w runy leczące<uh,ih>
Lub Napoje <ManaFluidy,lifeFluidy>Najlepiej uhy bo 1 guard może walnąć combo-78+,i zawsze wystepują w grupach.Ale;Ładne Loty,<lootbagi radze robić>Fajny exp i duże zarobki
Palladyn- uciekać przed nimi i walić z boltek-arrows,dla frajdy można z spearów,nie dać sie dogonić;pPomagać sobie z hmm;p
Knight-Borń jedno ręczna i tarcza,atakować na skos chodzić dopiero po 20 lvl<pojedyńcze sztuki można już troche wcześniej>Radze nie brać wielu na raz,najlepiej ropać;p
Druid/sorcer-tera to z rużdzkami łatwiutko pujdzie,trzymać dystans
Można z summonami wedlug uznania <monkami>z innymi się nie opłaca


Chodzić powyżej 20 lvl!!!! Nawet Potężni gracze padają na nich
Wystarczy lag;p Plakiem przerąbane;p
ziomofpoland jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 28-12-2006, 23:23   #160
ziomofpoland
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 26 12 2006
Lokacja: Rybnik

Posty: 12
Stan: Początkujący
Profesja: Paladin
Gildia: szukam
Świat: Malvera
Poziom: 14
Skille: 46/42
Poziom mag.: 7
ziomofpoland ma numer GG 6790557
Domyślny

Dwarf Guard-Silny stwór,Przed wyprawą zaopatrzyc sie w runy leczące<uh,ih>
Lub Napoje <ManaFluidy,lifeFluidy>Najlepiej uhy bo 1 guard może walnąć combo-78+,i zawsze wystepują w grupach.Ale;Ładne Loty,<lootbagi radze robić>Fajny exp i duże zarobki
Palladyn- uciekać przed nimi i walić z boltek-arrows,dla frajdy można z spearów,nie dać sie dogonić;pPomagać sobie z hmm;p
Knight-Borń jedno ręczna i tarcza,atakować na skos chodzić dopiero po 20 lvl<pojedyńcze sztuki można już troche wcześniej>Radze nie brać wielu na raz,najlepiej ropać;p
Druid/sorcer-tera to z rużdzkami łatwiutko pujdzie,trzymać dystans
Można z summonami wedlug uznania <monkami>z innymi się nie opłaca


Chodzić powyżej 20 lvl!!!! Nawet Potężni gracze padają na nich
Wystarczy lag;p Palkiem przerąbane;p
ziomofpoland jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 01:10.


Powered by vBulletin 3