|
Notki |
Magia Magiczne zaklęcia, runy, potężni magowie. Tutaj wszystko o magii w Tibii |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#21 |
Manga & Anime
Data dołączenia: 25 01 2005
Wiek: 36
Posty: 1,795
![]() |
![]() jezuuuuuu jaki tu sie syf zrobil az w oczy szczypie jak jeden z drugim sie kluci czy exori mocniejsze od ue etc. uahaah
__________________
Autor tego posta otrzymał pochwałę " Choc droga jest bez konca , pozornie bez znaczenia , mniemam ze mam powody by drogi swej nie zmieniac... " ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#22 |
Zbanowany
|
![]() jak czytam wypowiedzi niektorych kreeee... ludzi to sadze ze ta gra powinna byc zabroniona bo wysysa mozg... no chyba ze ktos jest takim kretynem sam z siebie : ]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 12 2006
Lokacja: Po(rno)land
Posty: 104
Stan: Na Emeryturze
Imię: sold.; )
Świat: Menera
![]() |
![]() On ma chyba na myśli exori vis i exori mort (na to wygląda) bo nie napisał że to knight i w pełni sie zgadzam z pierwszym komentarzem czy nie słyszałeś o UE (ulitimate explosion)?! Tym hicac czasem po 2000hp. Jak siem pomykliłem to sorka. Ale i tak jest bardzo silne !
>>>Jak powiedziałem cos mądrego to prosze o plusik do reputacj ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 06 12 2006
Lokacja: Gliwice
Posty: 26
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elder Druid
Świat: Kyra?
|
![]() @up
Zgadzam sie. Szanowny Cip soft powinien zrobic test na IQ przy kazdym downloadzie klienta tibi. Btw. Tak jak juz niektórzy powiedzieli, dmg exori zalezy tylko od lvl a UE 60 sorc moze uzywac nawet jesli ma 1 mlvl chociaz trudno o cos takiego. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 01 2007
Wiek: 37
Posty: 78
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elder Druid
Świat: eTER
Poziom: 70+
Poziom mag.: 50
![]() |
![]() kiedys sie zastanawialem jak obliczac przewidywane obrazenia z exori i pamietam, ze mlvl jest niewazny dokladnego wzoru niestety niepamietam ale jak chcesz poszukaj
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 05 2005
Posty: 253
|
![]() Mlvl ma znaczenie w obrażeniach berserka, ale u knightów jest on na tyle niski, że praktycznie niezauważalny jest jego wpływ na dmg... ;']
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 01 2006
Lokacja: Leśna
Posty: 223
Imię: Kavson
Profesja: Knight
Gildia: Gladiators of Future
Świat: Secura
|
![]() Slyszales kiedys o innym przeliczaniu sily magicznej u innych profesji?
Np. Druid/sorc walnie z gfb za 50 na ~20 lvl 20 magiczny a knight juz na 25 lvl i 4 magicznym bo chyba knight nie walnie na 20 lvlu i 20 mlvl (o ile taki kiedys bedzie istnial) za 50 z gfb, predzej za 650 ![]() ten co zalozyl ten temat to jakies dziecko ![]() najpierw poczytaj poradniki o magi a potem dopiero zzadawaj takie glupie pytania Pozdro i bez obrazy |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Użytkownik Forum
|
![]() Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 05 2005
Posty: 253
|
![]() No dokładnie, siła magii wzrasta jak postać przebije 100% magpowera (wybaczcie, ale użycie tutaj drugi raz 'siła magii' byłoby nie na miejscu ;D), i to jest dla podane dla przykładu 15 lvl i 20 mlvl, kombinacje mogą być dowolne, np. 5 mlvl i 42 lvl ;]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 10 2006
Lokacja: Tam gdzie nie dochodzi światło
Posty: 90
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Hiberna
|
![]() Po 1. to knight ma taką zaletę, że może expic niemal bez przerw bo ma broń która się nie kończy ani się nie psuję a Exori to tylko taki dodatek żeby się kajcior nie nudził i mógł by sobie coś solować.
![]()
__________________
Tylko nie mówcie "żal!". |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 04 2006
Lokacja: Lublin
Posty: 90
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Ziomek Knajcik
Profesja: Elite Knight
Świat: Refugia
Poziom: 65+
Skille: 79+/77+
Poziom mag.: 6
|
![]() 1. Wyobraźcie sobie walke 60 EK(6-7mlvl) 60 MS (60-65mlvl) i kto ma jakie szanse . Magiczne postacie mają dobre runy czary + wand/rod a kina nic miecz pare explo którymi dużo nie zada obrażeń i exori tylko ze trzeba podejść do przeciwnika
2.Co update sorce druidzi i palkowie dostają nowe możliwości expienia i pomoce w tym a kina nic może robić jedynie za blokera ! 3. Exori jest dobre ale z tym LVL *4 to przesadzili pownno być 100 many na 1 exori i juz
__________________
Szczyt siły: Tak zgiąć złotówkę, żeby się orzełek zesrał. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 10 2006
Lokacja: Tam gdzie nie dochodzi światło
Posty: 90
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Hiberna
|
![]() Cytuj:
![]()
__________________
Tylko nie mówcie "żal!". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Użytkownik Forum
|
![]() jesli 60 kina dalby sie zabic 60 sorcowi to niepotrafi grac
__________________
![]() http://mroziak.blogspot.com/ Pierwszy uzytkownik ktory reportuje wlasne posty. <Tompior> ale najlepsze z kont evana <Tompior> Rothes_pompowacz_arbuzuw |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Użytkownik forum
|
![]() ale 60 Sorc ma juz UE! Załóżmy że ma 60lvl i 40 mlvl. Z UE wali 384 do 768, plus SD-ki. Zalezy od refleksu (UH)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 05 2006
Lokacja: Zielona Góra
Posty: 159
Stan: Na emeryturze
Imię: Sante Mefisto
Profesja: Elder Druid
Świat: Xerena
|
![]() A powiedz mi ilu jest takich Eo w tibi?? I porownaj to sobie z liczba knightow na poziomie 70-150.
__________________
[CHAR]Collaxis[/CHAR] Collaxis bucket http://s160.photobucket.com/albums/t184/Collaxis/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 07 2005
Lokacja: South
Posty: 36
Profesja: Knight
Poziom: 1++
Skille: 90+
Poziom mag.: 8+
|
![]() Exori jest najpotezniejszym czarem ofensywnym, ALE tylko dla knighta. Ogolnie najmocniejsze jest UE.
Koszt many exori: to 4 razy lvl. Do sily exori liczy sie tylko i wylacznie lvl, a jest ona mniej wiecej rowna manie jaka zabiera wykonanie czaru. Z kazdym lvl'em sila exori wzrasta o 4-5 hp. Pozdrawiam.
__________________
Todo y nada ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Użytkownik Forum
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Użytkownik Forum
|
![]() tak tylko że knighta ubić trudno a sorca łatwo, ile taki sorc nosi sd na 60 lvlu? napewno nie więcej niż 1-2 bp, a ile knight nosi uh?- 3-4 bp skończą się z to z czego będzie bić sorc? z mort hura? trafi może 1/3 uderzenia
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 12 2006
Lokacja: Sopot
Posty: 59
Imię: Simon Rokkie
Profesja: Rookstayer
Świat: Candia
![]() |
![]() knajt vs sorc
80% dla sorca ze wygra taki 60 jak zaje*** ue i sd z combo to moze knajtowi hp braknac
__________________
vNs |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 12 2006
Lokacja: Rawa Mazowiecka _/
Wiek: 32
Posty: 454
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Aurea
Poziom: 48
Skille: slabe
Poziom mag.: 5
|
![]() Tak naprawde taka walka moze trwac bez konca znaczy do konca UH/mf'ow.
@UP iles tam razy Niekoniecznie 3-4 bp UH. Mam qmpla który na 50 lvl nosił 20 bp manasow i 10 bp UH ![]()
__________________
Sing me a song, you're a singer
Do me a wrong, you're a bringer of evil The Devil is never a maker The less that you give, you're a taker So it's on and on and on, it's Heaven and Hell, oh well ![]() Ostatnio edytowany przez Iron'knight - 17-01-2007 o 18:33. |
![]() |
![]() |