|
Notki |
Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. |
Pokaż wyniki sondy: Jaki sposób na wyrównanie profesji? | |||
Ulepszenie Knightów i Palladynów (jestem knightem/pallem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
694 | 59.22% |
i PalladynówUlepszenie Knightów (jestem sorcem/drutem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
337 | 28.75% |
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem knightem/pallem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
91 | 7.76% |
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem sorcem/drutem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 4.27% |
Głosujących: 1172. Nie możesz głosować w tej ankiecie |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#121 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 05 2005
Posty: 253
|
![]() Zacytuje po prostu post Baldore'a na forum tibia.com
" Knighci są tacy jacy byli na początku. Nigdy nie zmienili się chociaż troszkę i wszystko byłoby fajnie, gdyby inne profesje nie zmieniały się co update. To co się teraz dzieje jest niedorzeczne. Różnica pomiędzy Knightem i innymi profesjami jest przeogromna. 2 dni temu, zrobiłem test, aby zobaczyć dokładną różnice: Na początku sprawdziłem mojego Knighta (131, 107/106, sov/mms/dh/mpa/gl/boh) w dwóch miejscach: tomb Tar pit, dla różnorodności potworów, potem hydr: rezultaty: Tar pit tomb - średnio 82 punkty życia na runde zadane potworom, 2 bp uhów zużyte, 3000 z loota (- 3000 przychdu), 45k expa. Hydry - średnio 43 punkty życia na runde, 2 bp uhów zużyte, brak lootu jako że nie byłem w stanie zabić nawet jednej (leczą sie za szybko w porównaniu do moich obrażeń). Użyłem dwóch ice rapierów aby zobaczyć jak to z nimi jest (każdy warty 3k czyli około pół bp sd), pierwszy uderzył za 154, drugi za 83 (sic!). Wtedy użyłem mojego druida (lvl 44, mlvl 65, crown set, leather boots, ds, ss) w tar pit tomb aby zobaczyć jak mu idzie, używałem exori vis + tempest rod. Poprosiłem mojego przyjaciela (lvl 130 sorcerer ml 75~ Blue robe/gl/sov /mms/dh/boh) aby zasolował hydry dla tego testu: rezultaty: Tar pit tomb - średnio 324 punktów życia na runde zadane potworom (2 exori visy na runde!), 7 bp manansów użyte, 3400 loota (-2600 przychodu), 48k expa. Hydry - zabił tylko 3 dla testu, średnie obrażenia na runde (ciężko policzyć dokładnie, bo numery latały za szybko) około 480 na runde, 1 bp manasów zużyty, średni czas na zabicie jednej hydry - 15 sekund. Nie testowałem palów, ale z tego co zauważyłem, są one definitywnie bliżej Knightów niż sorców i druidów, ale zmiana many przynajmniej dała im możliwość taniego leczenia się. Niestety ich speary teraz się łamią, to osłabia paladyna. Test pokazał prostą rzecz: Knight ssie. Wytrzymałość rycerzy nie jest już tak dobra, jak w dawnych czasach, każdy może być zabity z łatwością, i jako, że knighci zawsze idą w środek bitwy, są najczęściej zabijaną profesją. W PvP solo knight ssie jeszcze bardziej. Nie może zabić nawet postaci z poziomem dwa razy niższym, jeśli goniona osoba założy tarcze i ustawi tryb full def (nawet druid/sorc jeśli ma około 28-30 shieldingu i mms/ds), zresztą, nie może nawet zranic sorca/druida jako że w razie kłopotów zarzucają utani gran hur i są daleko 10 sekund później. Co mogłoby być poprawione? Moim zdaniem obrażenia knighta powinny być zwiększone. Nie mówie tu o maksymalnych obrażeniach, te są dobre. Myślę o używaniu lvla aby obliczyć średnie obrażenia, innymi słowy obrażenia byłyby bliższe maxa z kolejnymi awansami na wyższe poziomy. Każdy poziom który knight by zdobył, jego ramy obrażeń byłyby zwiększone, co nie spowodowałoby, że knight jest wiele lepszy, jako, że jego maksymalne obrażenia zawsze byłyby takie same (tylko skille wpływałyby na max obrażenia). Dlaczego uważam, że tak powinno zostać zrobione? Po pierwsze, wszystkie inne profesje (z wyjątkiem pallków, mimo, że ignorują one shielding celu) są w o wiele lepszej sytuacji. Magiczne obrażenia, różdżki, zawsze zostają wysokie. Kiedy używasz exori vis, hmm lub sd, nie ma szansy na poff, gwiazdke albo uderzenie za 1 pkt obrażeń. Zawsze zadajesz za 70-100% twoich maksymalnych obrażeń. Knight nigdy nie wie czy poison spider którego on chce uderzyć z sova trzymanego mocną dłonią ze skillem 111 umrze za pierwszym uderzeniem, czy też biedna istota zostanie zagwiazdkowana/zapoofowana (ostatnio biłem poison spidera - najpierw zrobiłem gwiazdke, potem zadałem 6 punktów obrażeń, co spowodowało, że zabiłem go w trzech uderzeniach). Po drugie, nie jest to logiczne? Biegasz szybciej, jesteś większy, silniejszy lvlując. Moge zrozumieć, że siła drzemiąca w skillach jest najważniejsza, ale im silniejszy fizycznie jesteś, tym szybciej możesz machać bronią, mocniejsze są twoje uderzenia i więcej obrażeń możesz zadać przeciwnikowi. Tutaj mamy sytuacje w której byłem setki razy. Jest zarazem śmieszna i smutna, ale myślę, że ilustruje nasze problemy właściwie. Lokacja: Ab'dendriel, depo Czas: troche czasu po twardych dniach huntów, kiedy zdecydowałem po prostu postać i porozmawiać z przyjaciółmi chwilę. Noob: Omigosh, omigosh! Noob: To Baldore! Najlepsze skille na Novie! Ja: Witam Noob: Uderz mnie! Ja: Uderzyć Ciebie? Noob: Tak, uderz mnie, proszę! Ja: Ok. (teraz jest moment stresu. Ok, nie zapomnieć o ringu, full attack, mocno zaciskam dłonie na moim sovie, pare kroków w tył... SZAAARŻAAAAAAA!!!!!) pofff ..... poffff.... (Cholera! Nie teraz!) pofff ..... gwiazdka (chwila ciszy) Noob: Oszukujesz! Miałeś full def! Ja: No w sumie to n... oczywiście że miałem! Bawie się tylko! Noob: Zdjęłem mój eq, pamiętaj o full attack tym razem. Ja: kk (grmbl... nigdy nie zapominam! >.< ) (Dobrze, teraz powinno zadziałać! Jest gołym, 22 druidem. Musiał mieć jakiś rare set albo coś. Lecimy! Szaaarżaaaaa!!!) 12 26 8 57 36 (Cholera!!!!! Nie moge dłużej czekać na dobry hit, on już jest na yellowa.. co jeśli teraz hitne dobrze?) Noob: Przestań sobie robić jaja, wrzuć full attack Baldore, błagam Cię! (co robić?!?!?! co robić?!?!?! *** ) Ja: Mój dorig, musze dać loga, przykro mi, może innym razem. Baw się dobrze i miłego wieczoru! (Być może zostawie biednego noobie bez satysfakcji, ale przynajmniej nie sprawie, że pomyśli, że jestem starym gościem z bugiem w statystykach >.< ) <logout> " (tłumaczone przezemnie, nie odpowiadam za jakość tłumaczenia)
__________________
Za wypowiedź dziękuje: Larvus~ >.> Ostatnio edytowany przez LarvaExotech - 18-02-2007 o 21:59. |
![]() |
|
![]() |
#122 |
Użytkownik forum
|
![]() jakbyscie nie zauwazyly jesli wyrownaja profesje to zapewne tylko ą cos dodadza gdyz jakbyscie nie zauwazyli druidow z wielkim lvl jest strasznie malo
|
![]() |
![]() |
#123 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 18 02 2007
Lokacja: Mysłowice
Posty: 8
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Kempna
Profesja: Knight
Świat: Unitera
Poziom: 20
Skille: 75/75
Poziom mag.: 4
![]() |
![]() po pierwsze ort a po drugie kto daje i odbiera ten się w piekle poniewiera
![]() ![]() Po co ujmowac skoro mozna innemu cos dac? eh... i tak jest dobrze jak jest. ja tam nie potrzebuję żadnych zmian. knight jest mocną profesją ale jeśli poświęci mu się dużo czasu na trening. po co więc jakieś ulepszenia? jeśli ktoś się upiera to mogą wymyślić jakieś nowe czary ale dla mnie jest to zbędne... |
![]() |
![]() |
#124 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 01 2007
Posty: 27
Stan: Aktywny Gracz
|
![]() Zacznę od tego że przyznaje racje profesje magiczne mają dużą przewagę z tym że jeżeli patrząc na to z punktu nie mechanicznej gry, a klimatycznego Fantasy to zawsze było tak że waleczni rycerze ratowali księżniczki(to akurat z bajek) walczyli ze smokami i różnymi innymi potężnymi istotami. Palladyni natomiast to królewscy wojownicy (przypisze ich do rycerzy czyli smoki itp). No to teraz magowie ... Zostawiali potężne istoty rycerzom sami natomiast równali się z boskimi istotami, a nawet samymi bogami mądry mag może równać się z boską siłą i nikt nie jest mu wstanie przeszkodzić. Jednak musieli Spędzić dużo czasu nad magicznymi księgami zwojami. No jeżeli podzielić magiczne profesje na druida i maga to mag to co wcześniej natomiast druid to właśnie uleczanie, zmiana w zwierzę, Pomoc zwierząt w walce różne trucizny itp. Powiedzmy że wszystko się zgadza tylko nie palladyn który zawsze jest doskonałym wojownikiem który mistrzowsko włada mieczem jednoręcznym i (nie zdziwcie się) tarczą. Tak tarczą nikt nie może równać się z jego wspaniałą obroną i blokowaniem tarczy ( więc skąd u licha Cip wpadł że to ludziki strzelające lukami i nie noszące tarczy) Zresztą odszedłem od tematu. Zmierzam do tego że w Fantastyce magowie są zawsze lepsi i dla nich przypisane są lepsze istoty wiec z punktu widzenia zagorzałego fana fantastyki i rpg (prawdziwego) uważam że jest w miarę dobrze. Jednak z punktu widzenia gracza w tibie wolałbym żeby magowie niebyli takimi kozakami. Różdżki powiny zostać lecz trzeba by ulepszyć knighta. Dodać mu parę numerków do hitów jakoś zwiększyć plynność ruchów(żeby w walce pvp mógł chociaż dobiec do wroga) palladyn to w ogóle pomyłka powinien dostać tarcze i robić za brokera
![]()
__________________
Cała polska Tępi noobków. Przyłącz się do akcji i bluzgaj analfabetów i frajerów. Musimy stłumić tą epidemie w zarodku ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 10 2006
Posty: 912
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
|
![]() ja mysle ze dobrym sposobem dla knightow bylby czar rodem z wowa jak krwawa furia
![]() i wszystko jasne np odbiera nam 3hp co ture za to ZAWSZE trafiamy, co nie znaczy ze ominiemy defa ale ZAWSZE trafiamy bez chmurek to by bylo eleganckie wiecej broni moim zdaniem + ciezkie pancerze tylko dla rycerzy ewentualnie mozlliwosc wykupienia dla tarczy/arma czegos jak blogoslawienstwo ktoro oslabialoby sile magii |
![]() |
![]() |
#126 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 02 2007
Lokacja: Poznań
Posty: 60
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Świat: Candia
|
![]() Niech dodadzą Knightą czar na 10 sec obronę (który sprawia że nic go nie tknie) zabierający 100 many i od tak gdzieś 40 lev. Dodanie np. czarów na odstraszanie umarłych, oraz szybsze skillowanie.
U paladyna czar na walenie przez 15 sec fast attack sprawiający że paladyn wali z 3 strzały na sec, dodanie też możliwość robienia jakieś runy tylko dla paladyna. Coś w tym sensie powinni dodać, byle by sprawiło że walka knighta, paladyna z magami była wyrównana. |
![]() |
![]() |
#127 |
Użytkownik Forum
|
![]() Cipsoft przesadził z ulepszeniem postaci magicznych. Chodzi mi o wandy\rody i i visy. Żeby to wyrównać trzeba wprowadzić kilka zmian m. in. osłabić postacie magiczne, ale też zrobić kilka udogodnień dla palów i knightów:
~rody i wandy 2- ręczne (widział ktoś maga z tarczą? rożdzki i wandy to duże,poteżne, ciężkie laski, a nie kawałek patyka jak w Harrym Poterrze...). Ubij jakiegoś druida lub sorca knightem to będziesz wiedział o czym mówie. Kiny się nikt nie boi, a to chyba źle świadczy o tej profesji. Wyrównałoby to nieco szanse na przeżycie pala z szansą druta czy sorca jeśli napotkają na swojej drodze wrogo nastawionego knighta. ~visy sa stanowczo za tanie... powinny kosztować CONAJMNIEJ 40-60 many(to i tak łagodna wersja... za 20 many można zadać spokojnie 100+ obrażeń, a tymczasem knight ma problemy z przebiciem defa potworka... ~o połowe lżejsza amunicja i 2 razy rzadziej łamiące się speary. Paladyn jest zanikjącą profesją, możnaby im umilić życie. ~rosnące obrażenia wraz z levelowaniem u palków(niedużo, ale chociaż troche bo zależa one w obecnej chwili tylko od skili,a u magicznych czy u knighta te obrażenia się zwiekszają wraz z levelem...). ~oczywiście jakieś nowe bronie dla knighta, szczególnie club klasy sova czy sca(sam wale swordami, ale potrafie pomyśleć o innych. Z clubem na 100+ ma się delikatnie mówiąc przerąbane w porównaniu do tego co mają właściciele sova czy sca). ~mniejsza różnica w zadawanych obrażeniach u knightów, bo ze skilem 90+ zdarza się i to dośc często, że z broni dwuręcznej raz walniesz za 10 a raz za 200(wtf?) ~jakaś nowa runka dla knighta typu sd z obrażeniami zależącymi tylko i wyłącznie od levelu i obrażenia z niej wyważone w taki sposób żeby zadawały mniej więcej 50% obrażeń jakie postacie magiczne zadają z sd (knight jako jedyny nie może używac sd bo osiągnięcie 15 mlvla jest nim niemożliwe...) Załóżmy że sorc na 100 levelu z 65 mlv wali z sd 516-633 w potwory, wystarczyłoby żeby ta runka waliła na 100 levelu 250-300 w potwory... dla porównania explo wali na tym levelu 0-216 więc nie przesadziłem. Każdy mógłby jej używać, a jej cena byłaby porównywalna z sdkami(6k za bp). Toteż używaliby jej tylko i wyłącznie knighci bo innym profesjom by się poprostu nie opłacało. Mlvl runki 6 żeby nie było, że dostępna dla wszytskich. Zawsze sorcowie i druci coś dostawali wraz z kolejnym update'm.... jedyne zmiany, które im przeszkadzają to soule i system skuli. Cipsoft troche zagalopował się w ulepszeniu tych profesji, czas żeby to naprawił ![]()
__________________
Jak masz pisać głupoty to lepiej sie nie odzywaj>>>Najpierw pomyśl ![]() Ostatnio edytowany przez Jabad - 19-02-2007 o 04:36. |
![]() |
![]() |
#128 | |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 18 02 2007
Lokacja: Mysłowice
Posty: 8
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Kempna
Profesja: Knight
Świat: Unitera
Poziom: 20
Skille: 75/75
Poziom mag.: 4
![]() |
![]() bardzo podoba mi się to co napisałeś i chyba zmienię zdanie co do wyrównania profesji ;]
Cytuj:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Zbanowany
Data dołączenia: 28 11 2006
Posty: 297
|
![]() Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
#130 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 10 2006
Posty: 912
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
|
![]() z tym minimalnym hitem to taki sredni pomysl bo co to za zabawa (i po co wogole bylby armor potworow) skoro zawsze by trafial, fakt ze uderza jak anemik a magowie kosza z visa ale magia to magia a bron zawsze mozna zablokowac
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 05 2005
Posty: 253
|
![]() Cytuj:
za to za zwiekszeniem sredniej obrazen knighta jestem za, jak najbardziej! moim zdaniem powinno to sie dziac tak, ze maksymalne obrazenia sa jakie sa, za to minimalne wzrastaja do XXX / 300, gdzie XXX tam poziom postaci. To znaczy ze postac na 150 poziomie zadaje zawsze przynajmniej 50% swoich obrazen, postac na poziomie 200 zadaje conajmniej 66% swoich obrazen, poostac na poziomie 300+ zadaje zawsze maksymalne obrazenia. I to powinno tyczyc sie paladyna i knighta. Uwazacie ze to przesada, ze 300 lvl = always max damage? To wbijcie sobie ten 300 level. A potem stancie obok takiego 300 llv sorca i zobaczcie ile zadaje z visow - postac na 300 lvlu zasluguje na to. Przyblizone obrazenia: Kngiht na 280 lvl, 115 skill, bron 50 ataku... cipsoft: 0 - 402 damage moj pomysl: 375 - 402 damage Knight na 150 lvlu, 80 skill, bron 45 ataku... cipsoft: 0 - 252 damage moj pomysl: 126 - 252 damage Pall na 180 lvlu, 95 skill, bolty 0 - 199 damage moj pomysl: 119 - 199 damage Pall na 30 lvlu, 65 skill, bolty 0 - 136 moj pomysl: 14 - 136 Hm?
__________________
Za wypowiedź dziękuje: Larvus~ >.> |
|
![]() |
![]() |
#132 |
Zbanowany
Data dołączenia: 28 11 2006
Posty: 297
|
![]() Czy sprawiedliwe jest to, że knight na skillach 80 na full attack otrzymuje większe obrażenia niż sorc/druid z 25 shieldingu na full def? NIE! Testowałem wielokrotnie i knight na full attack ma co ture blood hit od mino guarda na full attack. Druid/sorc na full def otrzymuje mniej blood hitów.
|
![]() |
![]() |
#133 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 02 2007
Lokacja: Na planecie Ziemia
Posty: 434
Stan: Niegrający
Profesja: Druid
Świat: Secura
|
![]() jak dadzom druidom i soccerom dwu ręczne rody/wandy to druid i soccer nawet na trolle bez knighta lub utamo vita nie pójdze bo go zakłukom
a ja pomyślałem nad kołczanem co był by dostępny tylko dla palla by go miał tam gdze trzyma sie arrowsy i bolty miał by pojemność 10 i można było by tam trzymać amuinicje nie zabierało capa amunicja w środku bo nawet 100 arrowsy są bardzo ciężkie dla poczontkujoncego palla |
![]() |
![]() |
#134 |
Zbanowany
Data dołączenia: 28 11 2006
Posty: 297
|
![]() Ale chrzanisz. Troll się nawet przez scale armor nie przebije, a po za tym wandy są dystansowe więc można bez tarczy spokojnie chodzić np. na guardy.
Ostatnio edytowany przez d4rqu - 19-02-2007 o 15:58. |
![]() |
![]() |
#135 | |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 27 01 2007
Lokacja: Stalowa Wola
Posty: 14
Stan: Początkujący
Imię: Nie ważne ;D
Profesja: Sorcerer
Świat: Honera
Poziom: 22
Poziom mag.: 18
|
![]() Cytuj:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 01 2006
Lokacja: Sosnowiec
Wiek: 33
Posty: 442
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Icearahor
Profesja: Druid
Świat: Galana
|
![]() Cytuj:
@Ujo Jesteś moim idolem w dziedzinie ortografii ![]() @Druids & Sorcerers Wandy/Rody są dobre. Ale to że vis zabiera 20 many a wali się z niego na 50 lvlu po 150+ to przesada -.-
__________________
'No moon is there, no voice, no sound of breating heart; a sight profound.'
Ostatnio edytowany przez Zummer - 20-02-2007 o 01:08. |
|
![]() |
![]() |
#137 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 10 2006
Posty: 912
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
|
![]() @up
moze chodzi mu o lepszego cluba one handed ale chyba cluby takie maja byc...tanie z malym defem i srednim atakiem ale nie wiem ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 05 2005
Lokacja: Suwałki
Posty: 215
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom: 220
Poziom mag.: 82
|
![]() Cytuj:
__________________
~~ 13:14 GM Elucidatus on Celesta: you lured the arcanist 13:19 GM Elucidatus on Celesta: your in my vip with a skull |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Zbanowany
|
![]() Cytuj:
![]() ![]() Pozdro! |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 05 2005
Posty: 253
|
![]() Cytuj:
50 lvl bije minimalnie okolo 16.7% swoich maksymalnych obrazen 100 lvl bije minimalnie okolo 33.3% swoich maksymalnych obrazen 150 lvl bije minimalnie 50% swoich maksymalnych obrazen 200 lvl bije minimalnie 66.6% swoich maksymalnych obrazen 250 lvl bije minimalnie 83.3% swoich maksymalnych obrazen 300 lvl zadaje zawsze maksymalne obrazenia Czyli im wyższy level tym obrażenia bardziej zbliżają się do maximum.
__________________
Za wypowiedź dziękuje: Larvus~ >.> |
|
![]() |