| 
 | |||||||
| Notki | 
| Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. | 
| Pokaż wyniki sondy: Jaki sposób na wyrównanie profesji? | |||
| Ulepszenie Knightów i Palladynów (jestem knightem/pallem) |      | 694 | 59.22% | 
| i PalladynówUlepszenie Knightów (jestem sorcem/drutem) |      | 337 | 28.75% | 
| Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem knightem/pallem) |      | 91 | 7.76% | 
| Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem sorcem/drutem) |      | 50 | 4.27% | 
| Głosujących: 1172. Nie możesz głosować w tej ankiecie | |||
|  | 
|  | Opcje tematu | 
|  31-03-2007, 16:21 | #301 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 17 09 2006 Lokacja: WLKP Posty: 325 Stan: Początkujący Imię: Shinano Kagaq Gildia: Spritekillers Świat: Polska Poziom: 192 Skille: 100+ Poziom mag.: 25 |   Moim zdaniem powinni ulepszyć knightów i palków, jednocześnie pogarszając pvp sorców i drutów albo danie palkom/knightom więcej hp (może więcej by dawały uhy? bo jak sie sypią sdki to nie ma szans sie wyuchać nawet 280 kina ;P). Powinni dla palów jako dla profesji shoterskiej dodać lepsze typy amunicji w sklepach (np power bolt/infernal bolt chociaż to też nie są jakieś super bronie...) I oczywiście dla pala brakuje czarów spontanicznego ataku. (przy trapie nie ma opcji a taki kina może exori chociaż). Pall powinien również posiadać utani gran hur... a power bolt spell powinien być dla facc od mniejszego lvla (moze tak jak dla sorca sd?)... Kina mógł by mieć więcej manny albo hp (lepiej hp) i coś by uhy mu dawały więcej hp (może wyłączyć exhaused na uhy?... dla newbie większe waste ale dla pro większa szansa na przeżycie). No i więcej broni w stylu Ice rapier (club, axe). Można by też zrobić hotkeya na używanie ice rapiera (w przypadku pala na ładowanie amunicji). Pomysłów mi nie brakuje ale co cipsoft zrobi... na to raczej nikt nie ma wpływu. 
				__________________ Chcesz usłyszeć najlepsze piosenki o tibii? Otwórz   Ukryty tekst: 
 [youtube]Mój kanał yt: Ukryty tekst: 
 | 
|   | 
|  | 
|  31-03-2007, 17:01 | #302 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 01 07 2006 Posty: 354 Profesja: Paladin |   up pomysl, brak exhausted na uh= knight jako nienaruszalny czolg ;P palek tez, sorc w sumie takze  gram sobie druidem, bo paladynem na pacc jakos nie widze roznicy z facc, i zauwazylem ze 25 ed zarabiam wiecej niz 47 palem, chociaz run nie robie... powinni cos zmienic w systemie magii, np. zwiekszyc cene manafluida =] | 
|   | 
|  31-03-2007, 17:16 | #303 | |
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 24 04 2006 Lokacja: Poznań Posty: 170 Profesja: Royal Paladin Poziom: 93 Skille: ujdą |   Cytuj: 
 Taniej? Być może. Dużo taniej? Tu już bym się spierał. I napewno nie aż tak tanio jak uparcie i wbrew faktom twierdzą niektórzy. Dla przyzwoitości choćby wypadałoby trzymać się realiów a nie "papierowych" wyliczeń. Fak, pomyliłem się, dzięki za poprawkę. I przy okazji to ja też uważam, że coś powinno zostać zrobione by poprawić mozliwości knighta - w każdym razie na wyższych levelach. Bo na niskich/średnich radzi sobie całkiem nieźle. Ostatnio edytowany przez mazgier - 31-03-2007 o 17:21. | |
|   | 
|  31-03-2007, 18:05 | #304 | |||
| Zbanowany Data dołączenia: 14 12 2006 Lokacja: Liberty Bay Posty: 371 Stan: Aktywny Gracz Profesja: Master Sorcerer Świat: PvP Poziom: 90 Skille: po co?? Poziom mag.: 56 |   Cytuj: 
 Cytuj: 
 Cytuj: 
 | |||
|   | 
|  31-03-2007, 19:12 | #305 | |
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 17 03 2007 Lokacja: Pżet slofńikiem ~            Post: 224 Posty: 288 Stan: Na Emeryturze |   Cytuj: 
 marne "hity" itd. itp. Niepowinni pogorszać profesji lecz dać wieksze obrażenia knightom / palkom. Albo czary typu obrażenie meele nie było by co 2 sekundy tylko co 1,5 sekundy. Teorii jest wiele i mam nadzieje ,że cipsoft nie postąpi pohopnie. A broń Boże pogorszenie profesji (jakiejkolwiek) | |
|   | 
|  31-03-2007, 19:18 | #306 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 17 03 2007 Lokacja: Pżet slofńikiem ~            Post: 224 Posty: 288 Stan: Na Emeryturze |   omg dwa posty zrobilem. srry Ostatnio edytowany przez Kimo36 - 31-03-2007 o 19:22. | 
|   | 
|  31-03-2007, 20:26 | #307 | |
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 08 02 2007 Lokacja: Łódź Wiek: 31 Posty: 177 Stan: Na Emeryturze Imię: Knight-bloker Profesja: Knight Gildia: Lubie solo Świat: Celesta Poziom: 87 Skille: 81/80 Poziom mag.: 7 |   A ja uważam, że powinni zrobić tak, że da się zalożyc dwie jednoręczne bronie. Uderzałoby się wtedy 2x na ture, ale jednak dwoma brońmi, tzn. suma ataku tych broni nie sumuje się tylko bije swoją siłą. Przykład: Wybieram się na cyklopy z Giant Swordem. Max hit jaki mogę osiągnąć to (załóżmy) 220. Uderzam raz na turę, mogę nie trafić, hitnąć za 50 lub 200. Idę na cyklopy z dwoma Bright Swordami. Max hit jaki mogę osiągnąć to 170. Jednak biję 2x na turę, i ekstremalnie rzadko mogę walnąć 2x po 170 w jednej turze. Uderzem dwa razy na turę, mogę dwa razy nie trafić, lub raz trafić a drugą bronią hitnąć za 120. Myślę, że wtedy byłoby dobrze. 
				__________________ Cytuj: | |
|   | 
|  31-03-2007, 21:01 | #308 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 21 03 2007 Lokacja: Ostrołęka Posty: 63 Stan: Aktywny Gracz Profesja: Paladin Świat: Iridia Poziom: 52 Skille: 72/52 Poziom mag.: 14 |   To demony by sie solowało z 2x SoV/sca Oo | 
|   | 
|  31-03-2007, 21:26 | #309 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 06 05 2006 Posty: 104 Imię: Salatar Zorn Profesja: Master Sorcerer Gildia: Destinysmiths Świat: Astera Poziom: 114 Skille: xx/28 Poziom mag.: 68 |   Jeżeli dałoby się bić dwoma jednoręcznymi brońmi jednocześnie bronie dwuręczne byłyby całkowicie nieużyteczne, wszyscy knighci przestaliby ich używać. | 
|   | 
|  01-04-2007, 09:27 | #310 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 03 03 2006 Wiek: 35 Posty: 385 Profesja: Knight |   @topic Uwazam ze powinno sie zmienic system obrazen zadawanych przez rycerza i zwiekszyc ilosc many z 20 na 40 dla czaru 'exori vis'. Pozdro.  
				__________________ 13:19 Hellraiser from Astera [72]: Ahsuahsu, stara mi sie kazala wyszczac do pojemnika na badanie 13:19 Hellraiser from Astera [72]: Dobra wyszczalem sie 13:19 Hellraiser from Astera [72]: Potem patrze, a tam taka sperma plywa - http://www.youtube.com/watch?v=QrpiiNT_6a8 - | 
|   | 
|  01-04-2007, 11:01 | #311 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 18 02 2006 Posty: 269 Imię: Astaroth Silverwind Profesja: Elite Knight Gildia: Wanted Świat: Azura |   Nie popadajmy w przesadę   Każda z profesji ma swoje plusy i minusy. Od nas zalezy, kim chce się grać. Osobiście gram ryckiem i faktycznie przydaloby się coś mu dodać, ponieważ zostaje w tyle za postaciami magicznymi czy też palkiem. Jeśli CipSoft powiedział A, to niech też powie B i doda nieco mocy postaciom niemagicznym. Pozdrawiam | 
|   | 
|  01-04-2007, 11:55 | #312 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 02 05 2006 Posty: 521 Stan: Aktywny Gracz Imię: Devseth Profesja: Elite Knight Poziom: 100 Skille: 83/81 |   W takim razie zwiększonoby siłę dwuręcznych broni ;} 
				__________________ 16:55 GM Camlost on Menera [2]: are you using a bot? 16:55 Devseth [82]: no • Błogosławiony niech będzie człowiek, który nie mając nic do powiedzenia, powstrzymuje się od dania nam słownego dowodu na to.• | 
|   | 
|  01-04-2007, 12:56 | #313 | 
| Zbanowany Data dołączenia: 14 12 2006 Lokacja: Liberty Bay Posty: 371 Stan: Aktywny Gracz Profesja: Master Sorcerer Świat: PvP Poziom: 90 Skille: po co?? Poziom mag.: 56 |   Zwiekszenie sily broni nic nie da bo knight musi sie przebic i przez def i przez armor potwora wiec czegos takiego jak demon jak nie hitał tak nie bedzie hital. Nalezy zwiekszyc liczbie ciosow trafionych!!! | 
|   | 
|  01-04-2007, 13:09 | #314 | 
| Użytkownik forum Data dołączenia: 01 04 2007 Posty: 9 |   | 
|   | 
|  01-04-2007, 13:18 | #315 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 16 03 2007 Posty: 43 |   | 
|   | 
|  01-04-2007, 13:22 | #316 | 
| Zbanowany Data dołączenia: 14 12 2006 Lokacja: Liberty Bay Posty: 371 Stan: Aktywny Gracz Profesja: Master Sorcerer Świat: PvP Poziom: 90 Skille: po co?? Poziom mag.: 56 |   Nie radze grac knightem. Jest udupiony po uszy  30 sorc z latwoscia rozwali summonami 60 knighta Moim zdaniem pala nie powinni ulepszac bo i tak ma dobrze, jedynie knight jest zadupkowaty, nienawidze tej profesji ... Ostatnio edytowany przez goburu - 01-04-2007 o 13:23. | 
|   | 
|  01-04-2007, 13:38 | #317 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 09 08 2006 Wiek: 33 Posty: 154 Stan: Na Emeryturze |   niech dmg knighta/pala zwieksza sie co lvl tak jak u sorca/druta. tzn, sorcowi/drutowi dmg od czarow zwieksza sie co lvl 2% a m lvl 3% no to knightowi co lvl 2% i co skill3%. bo tak jak juz wiele ludzi stwierdzilo knight moze wytrenic na 8 lvl i ma podobny dmg co taki EO >.>  i było by tak na przykladzie h lvl knight: 250lvl x 2% + 100skilla x 3% x 50 atk broni / 50 = 800 xd a przy low lvl bylo by: 80% + 210% x 38 / 50 = 220 no i git ^^ aha no i jeszcze gdyby skill ataku bylby o 60 wiekszy od shieldingu to atak by ignorowal def i na arm przechodzil xD pzdr  | 
|   | 
|  01-04-2007, 13:46 | #318 | 
| Użytkownik forum Data dołączenia: 31 01 2007 Lokacja: Barlinek Posty: 29 Stan: Aktywny Gracz Imię: Likwidator Sork Profesja: Sorcerer Świat: Guardia Poziom: 19 Skille: 20 Poziom mag.: 21   |   Eeee... Skąd ty te informacje wziąłeś? Możesz mi podac źródło? A co do knightów, to należałoby ich trochę ulepszyć i zwiększyć z deka atak broni, bo coś z atakiem większym niż 40 to już jest wielki skarb. Ostatnio edytowany przez Lord_Xan - 01-04-2007 o 14:37. | 
|   | 
|  01-04-2007, 14:16 | #319 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 09 08 2006 Wiek: 33 Posty: 154 Stan: Na Emeryturze |   ja mam inne informacje. co do dmg knighta to wyglada to tak: atkbroni x skill ataku x 0.06 a co do maga (sorca i druta): lvl to 2% a m lvl3% do dmg przy czym jesli lvl i m lvl razem nie daja 100% to jest to zaokrąglane. w praktyce do lvlu 20 i m lvl 20 dmg z run jest taki sam, a pozniej przy kazdym awansie lekko sie zwieksza. wiec jesli dmg poczatkowy z sd wynosi ~100 to 200 bedzie na ~lvl 35 a m lvl 40. a tą nową teorie do dmg knighta/pala sam wymyslilem, przeciez jest to temat pt: jaki sposób na wyrównanie profesji >.> Ostatnio edytowany przez Goku_Sayian - 01-04-2007 o 14:17. | 
|   | 
|  01-04-2007, 15:53 | #320 | 
| Użytkownik Forum Data dołączenia: 14 08 2004 Lokacja: Kluczbork Wiek: 38 Posty: 327 |   Cip soft spartaczył sprawe, kiedy zmieniali mane za runy , manasy i dodali różdżki ,, popełnili diametralny błąd , mogli poprostu wystawić limit leveleowy na nauke / robienie nie których run ,  jak np. lv 45 dla sorca żeby robić SD , skasowało by to farmy druidów/sorców w takim samym stopniu jak zostało to osiągnięte teras , ,a w kwestii expienia postaci magicxznych nic by sie nie zmieniło (no może poza wandem / rodem na niskich levelach) , po co cip soft tykal regeneracje many (po co zwiększyli mane potrzebną na zrobienie runy?) po co tykał manasy  ? niewiem , ale była to głópota i na pierwszy rzut oka można było stwierdzić co sie stanie. pozatym , wiele osób nie zwraca uwagi na to co manasy dały w pvp. mianowicie kiedyś manas dawał 20-100 many , teras daje 30-160 many ? (około) , kosztuje prawie 50 % mniej i waży tyle samo , to teras powiedzcie mi ile sorc zregenerował many z 1000 oz. manasów kiedyś, a ile zregeneruje teras ? czyli co , sorce dostali "więcej HP" w pvp. Śmiechu warte, osobiście posiadam lv 100 knighta na serverze pvp , i musze przyznać że jest straszna lipa , nie mam już siły siedziec po 12 godzin na tombie żeby wbić lv. 
				__________________ 19:12 Seemes: does that mean your br? 19:12 Wabasi: -aims shotgun- whos BR? | 
|   |