Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Updates

Notki

Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update.

Pokaż wyniki sondy: Jaki sposób na wyrównanie profesji?
Ulepszenie Knightów i Palladynów (jestem knightem/pallem) 694 59.22%
i PalladynówUlepszenie Knightów (jestem sorcem/drutem) 337 28.75%
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem knightem/pallem) 91 7.76%
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem sorcem/drutem) 50 4.27%
Głosujących: 1172. Nie możesz głosować w tej ankiecie

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 10-04-2007, 23:20   #421
Kazio302
Guest
 

Posty: n/a
Żarówka :p

(nowy post nienawiazuje do wczesniejszych rozmow)
Posiadam RP 49 lvl .. nie wazny .. ( jaki swait i jaki name ) i EK 36
I moim zdaniem powino sie naprawic :


.. ( mam skile 84 dysta .. i niezwykle denerwuje mnie to ze jak uciekam .. przed monsterem Hity spadaja do 1/5 lub wogle nie trafiam POwini to zmienic nie zeby odrazu walil on perfekcyjnie jak z blokerem ) ale.. zeby hity podbily do 3/5 - 2/5 i nie pudlowal tak czesto to mnie denerwuje .. ( Pall jest bardzo dobra postacia . mozna przysciac ze najlepsza ) hehe .. ale jest jeszcze maly szczegul mogli by zmienic spears ( lamanie ani cena nie przeszkadza natomiast CAP .. z 20 mogli by zmiejszyc do 10 oz to tez przeszkadza na miejszym lvl .. dlatego zaden pal jesli zaczyna na danym servie * nie mam kumpli kturzy mu udostepnia summona * podaje sie bo naprwde PAL jest nacierzsza postacia do skilowania ...

Knight - do niego nie mam zbyt duzych zastrzezen ( jedynie to co i w palu .. zauwazylem ze gdy wale np w cycka z Lance * ja wale axem* to raz wale duzo a raz malo .. mogli by troche wyrownac hity nie zeby byly cigle takie same. ... ale nie tak zroznicowane .. ja teraz ( to tak jak z rozczkami srednie sa ) tak samo u knight i pal by sie przydalo ..


Druit -- postac niezwykle prosta.. i pospolita .. dobra do zarabiania .. cos jednak nie pasuje ma za malo skilli ( ofensywnych ) tylko pacc ratuje .. to powino sie zmienic.. nie musi on zaraz dostac UE ;/ to by bylo zwalone ale. jakis niewielki skili .. co wali 5 kratek do przodu ( BEZ PACA ).. i tez na malym lvl jaby sie go dostawalo ( najlepiej gdzyby to byl skill od energi ) bylo by git es..

NAJGORSZE Rozdzki .. to powino sie zmienic.. dla mnie jako pala i knight jest niesamowite ich zabic natomiast oni wala nas.. DOBRE EQ dla sorc i drut ... a ich zabicie jest bardzo uciazliwe ( pallowi jeszcze jak uciekaja dosc szybki pozostaje tylko uzywac runkow) .. .. ROZDZKI .. nie powiny walic tak samo jak na FUL def.. i bloczenie potworow ( wogle nie powino byc do pomyslenia aby druid walil cyca ( bloczac go ) to jest dal mnie niedopuszczalne... jak bloczyc to nie walic tak samo jak na max attak to jest glupie..

Sorc .. Ta postac jest zawsze najsilniejsza na duzym lvl .. tylko te ROZDZKI ...



I sprawa nawazniejsza .. walenie.. z runow lub skilow np : UE .. EXPLO . GFB . to powino sie zmienc .. UE ( sorc w kazdym kierunku tworzy figure ... kwadrat z UE i MOIM ZDANIEM TO dziwne alepowino walic czym dalej od sorca tym slabiej naprzyklad jedno pole.. od sorca najszilniejszy hit .. a potem juz slabnie.. nie duzo ... ale powino slabnac ... tak samo GFB .. walimy w dana osobe/monstera/ ( ogulnie celu ) to powino slabnac ..

Exori to wporzo jest .. i to powino zostac


I to chyba wszytko co dla mnie powino sie zmienic.. THX jeli ktos to przeczyta

Ostatnio edytowany przez Kazio302 - 10-04-2007 o 23:45. Powód: bledy
 

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 11-04-2007, 01:11   #422
Draggy_Slayer
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 09 10 2006

Posty: 912
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Domyślny

zauwazylem ze wielu ludzi tu "wyrownanie" profesji uwaza za udupienie sorcow/druidow a polepszenie knightow i palkow
to nie sztuka cos komus zabrac
tylko dodac tym co nie maja cos aby stali sie rownie silni
Draggy_Slayer jest offline  
stary 11-04-2007, 07:41   #423
mazgier
Użytkownik Forum
 
mazgier's Avatar
 
Data dołączenia: 24 04 2006
Lokacja: Poznań

Posty: 170
Profesja: Royal Paladin
Poziom: 93
Skille: ujdą
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Kazio302 Pokaż post
(nowy post nienawiazuje [...] THX jeli ktos to przeczyta
Brałeś kiedyś pod uwagę możliwość pisania po polsku dla odmiany?

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Draggy_Slayer Pokaż post
zauwazylem ze wielu ludzi tu "wyrownanie" profesji uwaza za udupienie sorcow/druidow a polepszenie knightow i palkow
to nie sztuka cos komus zabrac
tylko dodac tym co nie maja cos aby stali sie rownie silni
Święte słowa Waszmość Pana... 99,99% "propozycji" wyrównania profesji, zgłaszanych przez knightów sprowadza się do: udupićsorcaudupićsorcaudupićsorcaudupićsorca... + dać knightowi e-vis/exura gran. Konstruktywne pomysły są rzadsze niż trafienia w demona na full defie...
__________________
Fág an bealach!
mazgier jest offline  
stary 11-04-2007, 16:35   #424
Frapper
Użytkownik Forum
 
Frapper's Avatar
 
Data dołączenia: 17 12 2005
Lokacja: Funreal World
Wiek: 34
Wpisy bloga: 1

Posty: 1,580
Frapper ma numer GG 1002880
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez mazgier Pokaż post
Konstruktywne pomysły są rzadsze niż trafienia w demona na full defie...
Sorc zazwyczaj bije demony na full defie : ).

Nie udupiajmy postaci magicznych. Samo wprowadzenie minimalnego hitu(zdjac deer'a przy 80 skilu z gsa na 3 hity - bezcenne) dalo by knightom bardzo duzo.

Wszyscy facce placzace, ze druidowi/sorcowi zle bez pacc@
Granie w Tibie na facc to tak jakby grac w wersje demo, ale do pelnej nie znajdziecie w necie cd-keya, musicie zaplacic to 90 zl.
__________________

http://mroziak.blogspot.com/
Pierwszy uzytkownik ktory reportuje wlasne posty.

<Tompior> ale najlepsze z kont evana
<Tompior> Rothes_pompowacz_arbuzuw
Frapper jest offline  
stary 11-04-2007, 16:57   #425
Chetszot
Użytkownik forum
 
Chetszot's Avatar
 
Data dołączenia: 19 04 2006
Lokacja: Thais

Posty: 19
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Moirai
Świat: Azura
Poziom: 60
Skille: 84/63
Poziom mag.: 17
Domyślny

Uważam, że wszystkie postacie były bardzo dobrze wybalansowane przed udate z nowym magic systemem. Sorcowie/druidzi na początku byli beznadziejni, nudni (ale zarabiali przy tym kasę). Z czasem jednak ich potęga rosła, jednak ciągle każdy ich atak z byle jakiego czaru był bardzo drogi (1 użycie "exori vis" kosztowało wtedy około 40 gp - patrząc tylko pod kątem manasowania się).

Update z różdżkami przechylił szalę w drugą stronę. Sorcem/druidem W OGÓLE nie trzeba skillować - na 8 lvlu bierzesz rózgę i idziesz na cyce. Nie skomentuję -.-
Co więcej, manasy ładują 2x więcej many i kosztują 2x mniej (a "exori vis" nadal chce 20 many...). Teraz druidzi i sorkowie nawalają we wszystko co się rusza tylko z tego czaru + głupiej różdżki.

Najgorsze jest w tym wszystkim to, że magowie NIE MAJĄ w swoim "systemie ataku" takiego czegoś jak "dymek" lub "iskierka". Cały czas walą stałe obrażenia i nie przejmują się spudłowanym uderzeniem (w przeciwieństwie do palka/knighta). I to jest teraz najlepsze: od kiedy to sorcowie mogą sobie blokować GSy??!! Wystarczy crown set, vampire shield, FULL DEF (kochane różdżki) i "exori vis" spam. GS pada w przeciągu 10 sekund (zakładając, że sorek ma 50 lvl i crown seta).
Jak ta walka wygląda u palka? Sam expię często na pohu. Widząc tam 50 msa, co bierze "na klatę" 2 GSy mnie po prsotu szlag trafia. Zabija 2 gsy w 20 sekund. Ja z jednym męczę się czasem 2 minuty (jak czasami jakieś ziarenko piasku wpadnie mi w oko i przez 5 strzałów z bolta przy skillu 83 ani razu nie trafiłem GSa). Tego już w ogólę nie skomentuje, a o knightach nie wspomnę...

Uważam, że cały geniusz wybalansowania postaci zniknął wraz z wprowadzeniem różdżek... Jak mi zniknie red skull na sorcu to zaczynam grać swoim sorcem
Chetszot jest offline  
stary 11-04-2007, 17:23   #426
elfo.del.bien
Zbanowany
 
Data dołączenia: 25 11 2006
Lokacja: Thais

Posty: 150
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Valoria
Domyślny

Wezcie sie odwalcie od profesji magicznych Oo, jestem za zmianami ale nie zeby magom odejmowac (czy tym druidom), nie wyobrazam sobie zeby mag nie mial rozdzki, jesli usuna rozdzki bedzie to najglupsze co mogli zrobic, w tym wlasnie tkwi mag powinien byc dobry uzywajac magi, dlatego vis jest tak dobry, i teraz nie nalezy magom odejmowac tego ale dodac pallkowi i knightowi cos fajnego.
Knight: Przedewszsytkim mozliwosc noszenie dwoch broni naraz, (np przy skillach wiekszych niz 90 2 dwurecznych broni) tak zeby hity nakladaly sie na sibie, dodatkowo to juz na samym poczatku powinni dac profesje Barbarzynce, rozniace sie tylko tym od Najta ze Knight jest Bardziej odporny na ataki fizyczne a taki barbarzynca np 40% na magie, wiem ze teraz to jest nie mozliwe ale powinni dodac to odpornosc na magie nie oczywiscie tak duza ze w 40% ale mniejszym stopniu np 15% to by bylo bardzo duza jednoczesnie noszac na sobie amulet .. i taki najt mialby szanse na zabicie MAga, gdy ma -40% od magi (majac amulet) do tego ice rapiery powinny trwac przez jakis okres, 1min byla by ok , i mozna je kupic u djinow tak jak pierscienie. Stala mane za exori. I moze jeden czar spontaniczny dla najta, zeby mogl dogonic ofiare, paralyze.
Paladyn. Distance ring, nielamiace sie spiry, zeby mimo wszsytko Paladyn byl szybszy od innych profesji. Wieksza roznorodnosc amunicji, kusz, lukow, proc i innych pierdol.
Jedyne co powinno byc sensowne dla magow zeby z lekka im utrudnic to dodanie magicznych szat- noszenie knight armora minus iles tam % do zadawanych obrazen. Mag moglby nosic szaty tylko z armem maksymalnym jaka ma blue robe, (dodatkowo caly Blue robe set) i to by byl najlepszy fizyczny armor, a jeszcze powinni dodac multum szat ktore maja arma 1 a daja wiekszy poziom magiczny, odpornosc itp. itd. Oraz 2 czary raczej ulatwiajace ale powinny byc juz dawno. Czar ktory na iles tam minut dodaje capa i czar ktory na iles tam minut dodaje defa.
elfo.del.bien jest offline  
stary 11-04-2007, 19:07   #427
Chetszot
Użytkownik forum
 
Chetszot's Avatar
 
Data dołączenia: 19 04 2006
Lokacja: Thais

Posty: 19
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Moirai
Świat: Azura
Poziom: 60
Skille: 84/63
Poziom mag.: 17
Brak ikony

Co do palków - zgadzam się z Tobą w 100%. Propos knightów to trochę za bardzo zamotane - nowej profesji raczej na pewno nie zrobią, a podwójnych broni to już na pewno.
Propo magów to wcale nie jestem za tym, żeby te różdżki usunąć. Uważam, że należy coś zrobić przede wszystkim, żeby mag nie mógł bić ŻADNEGO potwora wręcz ! To jest najbardziej bezsensowne i beznadziejne. Palek obrywa z golden armem po 20 od cyca co kolejke... Uważam, że sorcowie również powinni nie być w stanie zbloczyć cyca (nie wspominając już od GSa).

Nie mogę się doczekać update. Albo chociaż teaserów . Jedyna rzecz, na której mi bardzo zależy to zrobienie lżejszych i tańszych bolt/arrows dla palka oraz ulepszenie w jakikolwiek sposób knighta... No i te zasrane dymki/iskierki u zarówno palka jak i knighta...
Chetszot jest offline  
stary 11-04-2007, 19:16   #428
Goldscorpion
Użytkownik Forum
 
Goldscorpion's Avatar
 
Data dołączenia: 20 10 2006
Lokacja: Katowice/Lędziny
Wiek: 33

Posty: 414
Stan: Niegrający
Świat: czekam na nowy
Goldscorpion ma numer GG 9387970
Domyślny

Paladynom na pewno pomogłoby gdyby w sklepach można kupować kamienie. Po za tym co do druta chociaż t rod z 2 kratek żeby bił. A co do knighta to nie mam pojęcia :/. Jest extra tylko na wyższym lvl trudno się expi. Gdyby dodać mu exurę gran pomogło by mu to. Nie używałby tyle uhów i mógłby równie szybko i długo expić (uhy szły by powolnej)
Goldscorpion jest offline  
stary 11-04-2007, 19:59   #429
Draggy_Slayer
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 09 10 2006

Posty: 912
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Domyślny

no czegoscie sie tak tego visa przyczepili i go zabierac chcecie
niech dadza knightowi 1 (słownie JEDEN ) czar
ktory dziala np 3 min (jak niewidka, nie wiem dokladnie bo gralem tylko nab charami i nie uzywalem niewidki ale chyba cos kolo 3 min trwa jak nie to mnie poprawcie) dzieki ktoremu kazzdy hit zadany przez 3 minuty omija shield potwora/czlowieka

i wtedy hity beda szly jak w maselko
ja bylbym strasznie szczesliwy
Draggy_Slayer jest offline  
stary 11-04-2007, 20:21   #430
mazgier
Użytkownik Forum
 
mazgier's Avatar
 
Data dołączenia: 24 04 2006
Lokacja: Poznań

Posty: 170
Profesja: Royal Paladin
Poziom: 93
Skille: ujdą
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Chetszot Pokaż post
Wystarczy crown set, vampire shield, FULL DEF (kochane różdżki) i "exori vis" spam. GS pada w przeciągu 10 sekund (zakładając, że sorek ma 50 lvl i crown seta).[...] Widząc tam 50 msa, co bierze "na klatę" 2 GSy mnie po prsotu szlag trafia. Zabija 2 gsy w 20 sekund.
Musi na POH-u jakieś inne GSy żyją niż te co ja na codzień widuję... Mam level tak jakby ponad 2x wyższy niż 50, moje średnie hity z visa plasują się około 190 i jakoś, cholera nijak nie potrafię się wyrobić z 1 marnym GS-em w 10 sekund. Nawet gdyby GS stał nieruchomo to walnięcie 6-7 razy z visa z podpórką z WOCE zajmuje dłużej. A tu jeszcze albo mi się bydlę przesunie i trafiam w powietrze, albo muszę walnąć poison spidera coby mnie 3 sztuki na raz nie waliły albo muszę spamować jak ten głupi exura gran bo mi pasek hp się zrobił zółty. Ale to akurat może wina tego, że nie mam takiego dobrego eq jak opisałeś (marny golden set z demonką i demon helmetem) bo mnie permanentnie GSy walą za 150-200+ hp. No, ale skoro 50lev w crown secie, ze swoimi 395hp, potrafi brać na klatę 2 to widać sporo jeszcze muszę poćwiczyć... (a juz serio, to czy są jakieś granice w opowiadaniu bzdur na temat sorców czy idziemy juz całkiem na żywioł???)
__________________
Fág an bealach!

Ostatnio edytowany przez mazgier - 11-04-2007 o 20:26.
mazgier jest offline  
stary 11-04-2007, 20:28   #431
Misiuuu
Użytkownik Forum
 
Misiuuu's Avatar
 
Data dołączenia: 27 01 2007
Lokacja: Tarnów

Posty: 495
Stan: Na Emeryturze
Świat: Elysia/Kyra
Poziom: 85+
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Draggy_Slayer Pokaż post
no czegoscie sie tak tego visa przyczepili i go zabierac chcecie
niech dadza knightowi 1 (słownie JEDEN ) czar
ktory dziala np 3 min (jak niewidka, nie wiem dokladnie bo gralem tylko nab charami i nie uzywalem niewidki ale chyba cos kolo 3 min trwa jak nie to mnie poprawcie) dzieki ktoremu kazzdy hit zadany przez 3 minuty omija shield potwora/czlowieka

i wtedy hity beda szly jak w maselko
ja bylbym strasznie szczesliwy
no bylo by fajnie tylko że gdyby bralo malo many to by h lvle jebaly to jak exury, a jak by bralo dużo to by low lvle nazekaly?? takie cos z maną jak exori i knight bylby prawie jak sorc!! <joke>
__________________
pozdro
kisiello
__________________
03:44 Icarus Grimm [7]: and see ya tomorrow
03:44 Vivienne De Marco [100]: what see?
03:44 Icarus Grimm [7]: lol
03:44 Icarus Grimm [7]: see you tomorrow
03:44 Icarus Grimm [7]: ??
03:44 Vivienne De Marco [100]: what i see?

Misiuuu jest offline  
stary 11-04-2007, 21:54   #432
Draggy_Slayer
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 09 10 2006

Posty: 912
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Domyślny

moze byc wymagany lvl np 40-50 + (bo raczej nizsze lvl nie hunca dl, masowo dragow itp. wiec im ten czar bylby zbedny)
i wymagane np 400 many (co dla knighta jest calkiem spora iloscia)
i wszyscy byliby szczesliwi (przynajmniej knighci)
nie widze powodu dlaczego sorcowie / druidzi mieliby protestowac
maja spontany ktore zawsze omijaja shield
jedynie pokrzywdzony moglby czuc sie palek
ale tez zaden problem spontaniczny czar mu dac jakis
albo jeszcze zeby knight siekal mieczem/axem/clubem tak jak sorcowie/druidzi z visa cyzli nie co 2 sekundy a co jedna wtedy moim zdaniem bylyby wyrownane szanse

tak zaraz powecie tylko taki knight ze skillem 90 zadaje max z avengera/sca za 250+ (jelsi wykluczyc shielda ofc)
ale daje sobie reke uciac ze szybciej da rade zrobic sorca (nastawionego na expa, bez zadnego robienia run itp)
ktory bedzie klepal 150+ z visa niz knighta z 90 skillem
Draggy_Slayer jest offline  
stary 12-04-2007, 06:05   #433
Lisu
Użytkownik Forum
 
Lisu's Avatar
 
Data dołączenia: 09 06 2005
Lokacja: WDZ
Wiek: 42

Posty: 217
Profesja: Elder Druid
Gildia: Polaczek~~
Poziom: 100
Domyślny

@ up
400 many u knighta to 81 lvl
I calkowicie sie z Toba zgadzam! Niech knight bije tak samo mocno jak sorc, w dodatku za darmo, niech zawsze trafia, niech ma 3x wiecej hp zeby go cos szybko nie dedło, i kilka razy wiecej capa, zeby mogl zapakowac wszystko co chce i jeszcze z 1k oz smieci na wszelki wypadek i skille niech rosna szybciej bo do 60/60 sie za wolno skilluje! Do tego powinien miec jeszcze exure gran, zeby nie bylo ze jest uposledzony magicznie i utani gran hur bo go jakies znobiale sorce doganiaja :/ I tak jak ktos pisal powinna byc wyspa tylko dla knightow z super expem, bo przeciez druidzi taka maja!

Przy okazji takeigo update mogli by dolozyc mojemu drutowi takie skromne 10hp/lvl, 20cap/lvl shielding zeby rosl jak palladynowi (Nie bede przeginal, nie musi byc tak szybko jak knightowi) i koszt czarow spontanicznych niech obniza do jakiegos symbolicznego poziomu (no w koncu naciskam hotkeya, to tez sie liczy) Wtedy mozecie mi nawet visa i flama zabrac, niech strace.

@mazgier
Szkoda zdrowia.

Pozdrawiam,
GL, HF.
__________________



Brutalna agresywność jest dla słabeuszy imytacja siły.
E. Hoffer

Respect to be respected.
Lisu jest offline  
stary 12-04-2007, 08:27   #434
Goldscorpion
Użytkownik Forum
 
Goldscorpion's Avatar
 
Data dołączenia: 20 10 2006
Lokacja: Katowice/Lędziny
Wiek: 33

Posty: 414
Stan: Niegrający
Świat: czekam na nowy
Goldscorpion ma numer GG 9387970
Domyślny

@up
Coś jeszcze?? Skilowanie knightem do 60/60 nie jest takie dlugie jak sie wie jak skilować. A myślisz że sorcowi wbicie 40 30 mlvl bez promo zajmię chwilkę?? Lol ludzie bez przesady. Wystarczy mu exura gran i już będzie wszystko w porządku. Można by ew. dodać jakiejś błogosławieństwa dla broni. Np. kupujesz za kasę albo za jakiejś itemki błogosławieństwo, mówisz na jaką broń i jak bijesz masz 10% sznase na hita z jakiegoś czaru albo na zadania 300% większych obrażeń. I niech te % również zależą od twoich skilli.
Goldscorpion jest offline  
stary 12-04-2007, 09:51   #435
Marfu
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 12 05 2006
Lokacja: Jablonna

Posty: 113
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Harmonia
Poziom: 80+
Skille: a co to
Poziom mag.: 6
Domyślny

Ktos chcial konstruktywna propozycje. Bedzie :-) Ale najpierw zastanowcie sie...

Knight - kogo mamy przed oczyma? Króla Artura, ewentualnie Conana :-) Zakladajac, ze tibijczycy cos tam o fantazy wiedza, wyobrazcie sobie koniec legendy o Królu Arturze. Mordred biezy na Króla z wyciągniętą kopią, a ten na spokojnie mówi: Adava Kedavra! Błyska się zielone światło i Mordred pada, najlepiej z błyskawicą na czole...

Przestańcie opowiadac o czarach dla knighta - jak chcecie miec wiecej czarow, to grajcie innymi postaciami. Knight i tam ma ich za wiele...

Knight ma 3 charakterystyki opisujące siłę jego uderzen: poziom, skill i att. broni. Obecnie poziom nie wpływa na uderzenia, co oczywiscie nie jest dobre. Zatem proponuje - od poziomu zależy max. uderzenie, od skilla i att. broni - średnie. Czyli - na tym samym poziomie knight skilujacy bedzie zadawał silniejsze obrazenia, a nie skilujacy słabsze (zakladajac, ze maja taka sama bron).

Co do czarów - czar berserk... Zakladam jak wyzej, ze wiecie kim był berserk (lub berserker) - wojownik skandynawski, który w bitwie wpadal w szal, nie czul obrazem i byl debesciakiem :-) A co mamy u dzisiejszego knighta -czar berserk to nic innego, tylko Adava kedavra :-) Jak już, to zamiast tego czaru niech knight dostanie jakis artefakt, wypadajacy z bardzo silnych potworow czesto, a z niektórych slabych sporadycznie, który poawoli mu wpasc w taki szał bitewny. Wówczas do walki jego charakterystyki (swording, to sami z siekiera i clubem, oraz poziom) wzrastaja np. o 20 czy 30 %... Oczywiście nie mógłby to być amulet (miejsce zajete przez AOLa), moze pierscien, a najlepiej jakis artefakt, jaki nosiłoby sie w trzeciej rece... Działałby na czas. Jak dla mnie, byłoby to super.

A co do postaci magicznych - wyobraźcie sobie Merlina, kóry wspiera w walce Rycerzy Okrągłego Stołu... Albo Harry Pottera, który stoi na przeciwko Lorda Voldemorta. W jednej rece rozdzka, a w drugiej tarcza z błyskawica :-) Zatem pomysl rozdzek jako broni dwurecznych nie jest zly... Albo dajmy Knightowi mozliwośc sumowania obrony z tarczy i broni.

Na temat Paladyna nie wiem nic :-(
Marfu jest offline  
stary 12-04-2007, 17:15   #436
Chetszot
Użytkownik forum
 
Chetszot's Avatar
 
Data dołączenia: 19 04 2006
Lokacja: Thais

Posty: 19
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Moirai
Świat: Azura
Poziom: 60
Skille: 84/63
Poziom mag.: 17
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez mazgier Pokaż post
Musi na POH-u jakieś inne GSy żyją niż te co ja na codzień widuję... Mam level tak jakby ponad 2x wyższy niż 50, moje średnie hity z visa plasują się około 190 i jakoś, cholera nijak nie potrafię się wyrobić z 1 marnym GS-em w 10 sekund. Nawet gdyby GS stał nieruchomo to walnięcie 6-7 razy z visa z podpórką z WOCE zajmuje dłużej. A tu jeszcze albo mi się bydlę przesunie i trafiam w powietrze, albo muszę walnąć poison spidera coby mnie 3 sztuki na raz nie waliły albo muszę spamować jak ten głupi exura gran bo mi pasek hp się zrobił zółty. Ale to akurat może wina tego, że nie mam takiego dobrego eq jak opisałeś (marny golden set z demonką i demon helmetem) bo mnie permanentnie GSy walą za 150-200+ hp. No, ale skoro 50lev w crown secie, ze swoimi 395hp, potrafi brać na klatę 2 to widać sporo jeszcze muszę poćwiczyć... (a juz serio, to czy są jakieś granice w opowiadaniu bzdur na temat sorców czy idziemy juz całkiem na żywioł???)
Coś nie chce mi się wierzyć. Oglądałem naprawdę, tysiące filmików z takimi właśnie huntami i sorc z crown setem od GSA obrywał MAX za 80. I to w dodatku co 2 - 3 uderzeniem... To ja nie wiem, o czym my w tym momencie rozmawiamy. Tak, czy siak - GS zostanie niewątpliwie DUŻO szybciej zabity przez sorka/druida, niż przez palka (a już o knightach nie wspomne). Coś chyba z tymi hitami przesadziłeś, co ?

A tak BTW, to dużo bardziej preferuję mieć władzę nad swoim trafieniem lub nie trafieniem (przecież to tylko od Twoich umiejętności zależy, czy trafisz, czy nie trafisz z evisa). Knight/pałek nigdy nie ma takiej władzy... Ja na (bardzo ciężko wbitym) 83 diście potrafię rozwalić DSa w (tylko -.-) 20 boltów. Oczywiście czasem dostaję olśnienia i DS pada po 4 boltach... Ale, niestety, ja NIE mam władzy nad tymi "olśnieniami"...
Chetszot jest offline  
stary 12-04-2007, 17:43   #437
Bishop_Xf
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 11 04 2007

Posty: 3
Domyślny

Hm wyrównianie szans...
Chciałbym aby te klasy zostały wyrównane...
MOżnaby dodać Paladynowi szybkosci... Skoro w walce ucieka to powinien byc chyba szybszy od innych klas...
Paladyn jako wysłannik Boga powinien wspierać ludzi czyli możnaby dodać mu aury, które działają na wszystkich w teamie (party) takie jak regeneracja hp i many szybsza przez jakis czas... Albo odegnanie... potwory nie moga wejsc na obszar 3x3 przez 90 sek... Leczenie drużyny- przez 30 sekund Obszar o wielkości 5x5 leczy wszystkich z drużyny- za 10 hp paladyn traci dodatkowo 4 many- czar może skończyć się po stracie many...

Knight jako z natury silna i porywcza postać powinna powodować postrach u przeciwników... Czar który odgania jakieś stworzenie przez powiedzmy 30 sekund... przez to nie może atakować tej postaci a Knight poże spokojnie podchodzić i atakować...
Szał bojowy- Knight zadaje 2x większe obrażenia i obrywa 2x większe przez 30 sekund...

Druid jako obrońca zwierząt powinien mieć chowańca... czyli potwora- zwierze, które wyczarowuje mniejszym kosztem many- przy smierci chowanca Druid traci 10% hp

Sorcerer...hm tu jest problem.... Czarodziele są dość potężni, lecz jako MIstrzowie Magii, więc mogliby mieć trochę szybszą regeneracje many ale za to mniej hp...
Bishop_Xf jest offline  
stary 12-04-2007, 17:53   #438
Coxownik
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 27 01 2007

Posty: 6
Domyślny

To ja jeszcze się dołączę do konstruktywnych pomysłów . Można dodać do gry przedmiot dostępny z quest dla wysokich leveli dający możliwość konsolidacji run . Wkładałoby się tam kilka runek, powiedzmy 5 UHów, i wyciągałoby się UHa którego można użyć 5 razy. Mógłby on byś dostępny powiedzmy tylko dla knigtów i palków ze względu na ich siłę bla bla...
Coxownik jest offline  
stary 12-04-2007, 17:58   #439
Bishop_Xf
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 11 04 2007

Posty: 3
Domyślny

Mnie interesuje dlaczego ludzie tworzą takie tematy... Przecież nie jesteście w stanie nic zmienić w Tibii... Tylko dajecie propozycje i tyle...
Bishop_Xf jest offline  
stary 12-04-2007, 18:57   #440
rezydent
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 25 12 2006
Wiek: 32

Posty: 136
Stan: Na Emeryturze
Imię: Rezydent
Profesja: Druid
Gildia: <rotfl>?
Świat: Arcania
Poziom: 1
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Bishop_Xf Pokaż post
Hm wyrównianie szans...
Chciałbym aby te klasy zostały wyrównane...
MOżnaby dodać Paladynowi szybkosci... Skoro w walce ucieka to powinien byc chyba szybszy od innych klas...
Paladyn jako wysłannik Boga powinien wspierać ludzi czyli możnaby dodać mu aury, które działają na wszystkich w teamie (party) takie jak regeneracja hp i many szybsza przez jakis czas... Albo odegnanie... potwory nie moga wejsc na obszar 3x3 przez 90 sek... Leczenie drużyny- przez 30 sekund Obszar o wielkości 5x5 leczy wszystkich z drużyny- za 10 hp paladyn traci dodatkowo 4 many- czar może skończyć się po stracie many...

Knight jako z natury silna i porywcza postać powinna powodować postrach u przeciwników... Czar który odgania jakieś stworzenie przez powiedzmy 30 sekund... przez to nie może atakować tej postaci a Knight poże spokojnie podchodzić i atakować...
Szał bojowy- Knight zadaje 2x większe obrażenia i obrywa 2x większe przez 30 sekund...

Druid jako obrońca zwierząt powinien mieć chowańca... czyli potwora- zwierze, które wyczarowuje mniejszym kosztem many- przy smierci chowanca Druid traci 10% hp

Sorcerer...hm tu jest problem.... Czarodziele są dość potężni, lecz jako MIstrzowie Magii, więc mogliby mieć trochę szybszą regeneracje many ale za to mniej hp...
niestety w tibii pall nie kojarzy się aby był wysłannikiem boga
pall jest postacią w czystej formie ofensywną
może aury by się dla druta znalazły? ;p
"odegnanie" - pall byłby niepokonany ;] na huncie na potworach wystarczy, że by tego użył i już wystarczy tylko bolty zużywać i zgarnaić expa prawie zadarmo
czar "oszołomienia monstera" przydał by się i to bardzo knightowi, oraz lepsze leczenie (żałośnie wygląda knight używający exury żeby sie uleczyć, a uhy kosztują...)
mogli by wyrównać lekko druta z sorcem (mam manię na tym punkcie, nienawidzę tej przewagi sorca nad druidem i nikt tego jakoś niezauważa)
rezydent jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 20:24.


Powered by vBulletin 3