Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Updates

Notki

Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update.

Pokaż wyniki sondy: Jaki sposób na wyrównanie profesji?
Ulepszenie Knightów i Palladynów (jestem knightem/pallem) 694 59.22%
i PalladynówUlepszenie Knightów (jestem sorcem/drutem) 337 28.75%
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem knightem/pallem) 91 7.76%
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem sorcem/drutem) 50 4.27%
Głosujących: 1172. Nie możesz głosować w tej ankiecie

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 16-04-2007, 15:00   #481
Exodus
Użytkownik Forum
 
Exodus's Avatar
 
Data dołączenia: 14 02 2005
Lokacja: Bolesławiec
Wiek: 36

Posty: 1,577
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

Ja bym proponowal wprowadzenie czegos w rodzaju 'skilla'(w innych grach) tzn,. ze knight na jakis czas moglby mocniej uderzyc , palkowi przydalby sie jakis troche oplacalny czar ofensywny , ale nie az tak zeby mogl expic magia jak sorc.

Co do tych skilli dla knighta moglyby sie ladowac okres czas badz mozna byloby kupic w sklepie cos co laduje i najlepiej gdyby dzialaly glownie na potwory.

I ewentualnie zmienic sile UHa w zaleznosci do lvl , bo teraz duzy knight UH sie o wiele za malo zeby przezyc atak 5 sorcow na jego lvl , a przeciez wedlug zalozenia knight powinien byc jak czolg

Ostatnio edytowany przez Exodus - 16-04-2007 o 15:03.
Exodus jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 16-04-2007, 16:05   #482
Kellerman
Użytkownik Forum
 
Kellerman's Avatar
 
Data dołączenia: 12 04 2007
Lokacja: New York
Wpisy bloga: 1

Posty: 267
Stan: Na Emeryturze
Imię: John Doe
Profesja: Elite Knight
Świat: Antica
Poziom: 79
Skille: -,.,-
Poziom mag.: 7
Kellerman ma numer GG 5857403
Domyślny

Najlepszy sposób na wyrównanie profesji ;d?
moim zdaniem zawsze będą się czymś różniły ,ale chyba takim najlepszym pomysłem byłoby powrót clienta 2002 ;d
__________________
Kod:
"We francuskim ruchu oporu patrzenie na pluton egzekucyjny uważano za honor, a największym męstwem był uśmiech w momencie strzału"

Zabiłem twojego brata a może pomogłem rozbić twoje małżeństwo?nie ważne co zrobiłem napisz mi notkę

JAK WIDZĘ RIPPERA TO MNIE ŻAL ZŻERA.
Kellerman jest offline  
stary 16-04-2007, 16:38   #483
Xzonixek
Użytkownik Forum
 
Xzonixek's Avatar
 
Data dołączenia: 11 05 2005
Lokacja: 3miasto
Wiek: 34

Posty: 845
Stan: Na Emeryturze
Świat: Real
Poziom: 154
Domyślny

Zwiekszyc atak i czestotliwosc trafienia/ataku bolt
Zwiekszyc hit rycka i uzaleznic obrazenia z sd od defa/arma potwora/gracza
Zmniejszyc szybkosc visa a nie jak karabin maszynowy
Dodatkowa umiejetnosc ofensywna dla paladyna
Zwiększyc zapotrzebowanie na runy dla kazdej profesji, a nie ze do 120 lvla rycek tylko uzywa uhow a po tym explo/hmm razem z palkiem... Sorc/druid praktycznie do 200 moze expic na manie

Expowiska dla paladynow, dodatkowe dragon lairy i cos z gsami w stylu poha/d laira edron
__________________
18:31 Master of'Candia [250]: ty nie pisales o umiejetnosciach
18:31 Master of'Candia [250]: tylko os killu
18:31 Master of'Candia [250]: skillu*
18:31 Master of'Candia [250]: nie wiesz co piszesz?

:S
Xzonixek jest offline  
stary 16-04-2007, 18:44   #484
Xeremon
Zbanowany
 
Data dołączenia: 12 02 2007
Lokacja: Wrocław
Wiek: 33

Posty: 101
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Xeremon
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Lost Riders
Świat: Candia
Poziom: 60
Skille: 24shld
Poziom mag.: 55
Xeremon ma numer GG 5480991
Domyślny

Cytuj:
uzaleznic obrazenia z sd od defa/arma potwora/gracza
Xeremon jest offline  
stary 17-04-2007, 16:12   #485
Coach
Użytkownik Forum
 
Coach's Avatar
 
Data dołączenia: 12 01 2007
Lokacja: Krupski Młyn/Tarnowskie Góry

Posty: 342
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Celesta
Skille: rosną
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Xeremon Pokaż post
Cytuj:
uzależnić obrażenia z sd od defa/arma potwora/gracza

z czego sie śmiejesz ?? sd zadaje obrażenia fizyczne, a przed obrażeniami fizycznymi chroni def, skile i eq w przypadku potwora jego siła
Coach jest offline  
stary 17-04-2007, 20:40   #486
Regoor
Użytkownik Forum
 
Regoor's Avatar
 
Data dołączenia: 25 10 2006
Lokacja: Opole

Posty: 134
Stan: Początkujący
Imię: Myalitth
Profesja: Rookstayer
Świat: Candia
Poziom: 70
Regoor ma numer GG 1682441
Domyślny

Ja jestem nad ulepszeniem knightów/paladynów, dlatego też tak zagłosowałem w ankiecie.
Według mnie druid i sorc mają się teraz za dobrze [w szczególności chodzi mi o różdżki i szybkość rośnięcia many].

Pozdrawiam.
__________________
Prawdopodobnie osoba z największą ilością notek w historii forum tibia.pl.
Regoor jest offline  
stary 17-04-2007, 22:00   #487
siniestro
Użytkownik Forum
 
siniestro's Avatar
 
Data dołączenia: 01 07 2006

Posty: 354
Profesja: Paladin
Domyślny

SORC ma za dobrze, druid jets ok

nie patrzcie tylko na pacc, bo na faccu druid jest syfem a sorcem mozna niezle nawet grac

2up.
chyba o to mu chodizlo, bo koles Xeremon chce zrobic wlasnie, zeby sd zalezalo od defa, a przeciez juz zalezy

Ostatnio edytowany przez siniestro - 17-04-2007 o 22:01.
siniestro jest offline  
stary 17-04-2007, 23:07   #488
Xzonixek
Użytkownik Forum
 
Xzonixek's Avatar
 
Data dołączenia: 11 05 2005
Lokacja: 3miasto
Wiek: 34

Posty: 845
Stan: Na Emeryturze
Świat: Real
Poziom: 154
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez siniestro Pokaż post
SORC ma za dobrze, druid jets ok

nie patrzcie tylko na pacc, bo na faccu druid jest syfem a sorcem mozna niezle nawet grac

2up.
chyba o to mu chodizlo, bo koles Xeremon chce zrobic wlasnie, zeby sd zalezalo od defa, a przeciez juz zalezy
Huja wafla-.- Chodzilo mi o to aby zrobic to jak explo bo to jest bez sensu gdy jakis idiota moze zajebac w najlepiej opancerzonego rycka za 500 (190+ms) a powinno chociaz 1 arm 10dmg odbierac
__________________
18:31 Master of'Candia [250]: ty nie pisales o umiejetnosciach
18:31 Master of'Candia [250]: tylko os killu
18:31 Master of'Candia [250]: skillu*
18:31 Master of'Candia [250]: nie wiesz co piszesz?

:S
Xzonixek jest offline  
stary 17-04-2007, 23:43   #489
PogromcaDwarfGuardow
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez DziubSs Pokaż post
Ulepszenie Knightów i Palladynów.. ;p
Lol!Sam gram palkiem i wiem jaki jest potężny,ale co knighta-wypadało by dać mu więcej fory np.szybsze skilowanie i możliwość leczenia się exurą gran.
 
stary 18-04-2007, 14:04   #490
Ujo
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 05 02 2007
Lokacja: Na planecie Ziemia

Posty: 434
Stan: Niegrający
Profesja: Druid
Świat: Secura
Domyślny

druid bez pacc to tylko fabryka uhuw jagy dali by druidowi sio to może to by sie zmieniło
Ujo jest offline  
stary 18-04-2007, 17:15   #491
iVee
Użytkownik forum
 
iVee's Avatar
 
Data dołączenia: 12 04 2007

Posty: 12
Domyślny

up@

Sio masz na pacc'u więc "talk to the hand"
iVee jest offline  
stary 22-04-2007, 14:34   #492
Misiuuu
Użytkownik Forum
 
Misiuuu's Avatar
 
Data dołączenia: 27 01 2007
Lokacja: Tarnów

Posty: 495
Stan: Na Emeryturze
Świat: Elysia/Kyra
Poziom: 85+
Domyślny

Jak czytam te wasze "wypociny broniących się magów" to nachodzi mnie jedno pytanie: ilu z was grało sorcem/drutem przed update zima/2005???
Newsy o tym czytałem z kumplami wszystkich profesji i wszyscy mówili jednogłośnie: ten update zniszczy tibie. Jak widać tak się stało. Pewnie większość z was nie wiedziała co to tibia... Powiedzcie mi starzy gracze kiedy był lepszy klimat: wtedy gdy ktoś grał magiem jak potrafił grać, czy teraz gdy kolo sie wnerwi i sorciem wbije 100lvl w miecha?? Popatrzmy np. na Tajfuna który rządził na furorze za czasów sorców z skull staffem. Fala noobów z wandami/rodami w*******ającymi się gdzie sie da zasypała tibie... Moim zdaniem ostatnie "żółwie" były właśnie próbą zbliżenia knightów do sorców, ale powiedzcie mi gdzie średniowieczny klimat gry w żółwiach?? W tym przypadku nic już nie przywróci tamtego starego klimatu sorców/drutów z 15 lvlami i 40 mlvlami oraz wymiatających knightów i palli (chyba że ots albo powrót do tibii 7.5) Tyle

edit: nie sugerujcie sie że jestem noob sorc bo w tibie gram z 3 lata i prawie cawsze grałem knightami
__________________
pozdro
kisiello
__________________
03:44 Icarus Grimm [7]: and see ya tomorrow
03:44 Vivienne De Marco [100]: what see?
03:44 Icarus Grimm [7]: lol
03:44 Icarus Grimm [7]: see you tomorrow
03:44 Icarus Grimm [7]: ??
03:44 Vivienne De Marco [100]: what i see?


Ostatnio edytowany przez Misiuuu - 22-04-2007 o 14:37.
Misiuuu jest offline  
stary 22-04-2007, 17:31   #493
siniestro
Użytkownik Forum
 
siniestro's Avatar
 
Data dołączenia: 01 07 2006

Posty: 354
Profesja: Paladin
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Xzonixek Pokaż post
Huja wafla-.- Chodzilo mi o to aby zrobic to jak explo bo to jest bez sensu gdy jakis idiota moze zajebac w najlepiej opancerzonego rycka za 500 (190+ms) a powinno chociaz 1 arm 10dmg odbierac

ehh, swoim drutem robilem sd test hity, i gdy kolega nie mial ekwipunku t ozamiast 120 wchodzilo 150 ;P
pol bp sd zuzylem
siniestro jest offline  
stary 22-04-2007, 20:28   #494
Shor'tugal
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 19 12 2006

Posty: 288
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Sorcerer
Świat: Xerena
Poziom: 40+
Skille: xx/22
Poziom mag.: 40
Domyślny

Według mnie wyrownanie profesji będzie takie, że Cipsoft doda nowe miasto jak juz mówił ( Pacc ofc pewnie ), no i przy okazji jakies expowisko dla knighta .

@Edit

Proponowałbym również wprowadzenie takie czegos, ze podczas uzywania czaru pojawia nam sie pz ( ale nie pz lock). Bo skoro knight przy skilowaniu niemoze dac odrazu loga jak ktos przyjdzie ( bot plax ) to czemu profesje magiczne moga dac robic ?
__________________
BEST SOLO:
.

Ostatnio edytowany przez Shor'tugal - 23-04-2007 o 23:13.
Shor'tugal jest offline  
stary 22-04-2007, 22:10   #495
Frapper
Użytkownik Forum
 
Frapper's Avatar
 
Data dołączenia: 17 12 2005
Lokacja: Funreal World
Wiek: 34
Wpisy bloga: 1

Posty: 1,580
Frapper ma numer GG 1002880
Domyślny

Zrozumcie, ze nie moga dac knightowi szybszych skili bo co z tymi co skilowali do 100+? Albo wprowadza minimalny hit i podwyzsza srednia, albo dalej bedzie gowno.
__________________

http://mroziak.blogspot.com/
Pierwszy uzytkownik ktory reportuje wlasne posty.

<Tompior> ale najlepsze z kont evana
<Tompior> Rothes_pompowacz_arbuzuw
Frapper jest offline  
stary 25-04-2007, 17:13   #496
JanCzarny
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 23 09 2006

Posty: 50
Domyślny

Jak maga i druida pogorszą
To archaiczni paladyni i rycerze będą lepsi od doskonałej rasy magów i druidów
JanCzarny jest offline  
stary 25-04-2007, 17:34   #497
Maniek_Diixus
Użytkownik Forum
 
Maniek_Diixus's Avatar
 
Data dołączenia: 24 02 2007

Posty: 17
Profesja: Knight
Świat: Refugia
Poziom: 61+
Skille: 77/76
Poziom mag.: 6
Domyślny Ulepszenie Knightów/Palladynów

Lol powinni ulepszyc tylko knightów, poniewaz pallek se idzie nic go nie bije i zabija potwora w moment -.- a knight bije draga minute ...
__________________
Czas grać?
Maniek_Diixus jest offline  
stary 25-04-2007, 20:14   #498
Ghard Lage
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Powinni dać crytical hit dla knighta, sio dla druida facca i nie łamiące się speary dla palla i by starczyło -.-
 
stary 25-04-2007, 20:35   #499
igoman
Użytkownik Forum
 
igoman's Avatar
 
Data dołączenia: 02 08 2006
Lokacja: Poznań/Dębiec
Wiek: 31
Wpisy bloga: 2

Posty: 283
Stan: Na Emeryturze
igoman ma numer GG 4974645
Domyślny

Trzeba by ulepszyc (to przede wszystkim, dać im cos w rodzaju exori, albo cos innego) palów, knightów i dodać druidowi czaru typu exevo mort hur lub ue. A sorc jest dobry i go ulepszać nie trzeba
__________________
Lech Poznań Ultras

Ostatnio edytowany przez igoman - 25-04-2007 o 20:39.
igoman jest offline  
stary 25-04-2007, 21:38   #500
Tomciu
Użytkownik Forum
 
Tomciu's Avatar
 
Data dołączenia: 19 10 2004
Lokacja: Częstochowa

Posty: 399
Imię: ^^
Profesja: Paladin
Gildia: Ylyta
Poziom: 133
Skille: 0/0
Poziom mag.: Bu
Tomciu ma numer GG 4357271
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Maniek_Diixus Pokaż post
Lol powinni ulepszyc tylko knightów, poniewaz pallek se idzie nic go nie bije i zabija potwora w moment -.- a knight bije draga minute ...
HAHHAHAHAHAHAH nie mogę ...Pall szybceij zabija smoka ? Chyba do 50 lvl'a ... Potem najtowi wchodzą hity po 150 i może dojść do 200 a palkiem średni hit na 80 dysta to ~110 ...
Tomciu jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 00:09.


Powered by vBulletin 3