|
Notki |
Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. |
Pokaż wyniki sondy: Jaki sposób na wyrównanie profesji? | |||
Ulepszenie Knightów i Palladynów (jestem knightem/pallem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
694 | 59.22% |
i PalladynówUlepszenie Knightów (jestem sorcem/drutem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
337 | 28.75% |
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem knightem/pallem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
91 | 7.76% |
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem sorcem/drutem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 4.27% |
Głosujących: 1172. Nie możesz głosować w tej ankiecie |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#481 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 02 2005
Lokacja: Bolesławiec
Wiek: 36
Posty: 1,577
Stan: Na Emeryturze
|
![]() Ja bym proponowal wprowadzenie czegos w rodzaju 'skilla'(w innych grach) tzn,. ze knight na jakis czas moglby mocniej uderzyc , palkowi przydalby sie jakis troche oplacalny czar ofensywny , ale nie az tak zeby mogl expic magia jak sorc.
Co do tych skilli dla knighta moglyby sie ladowac okres czas badz mozna byloby kupic w sklepie cos co laduje i najlepiej gdyby dzialaly glownie na potwory. I ewentualnie zmienic sile UHa w zaleznosci do lvl , bo teraz duzy knight UH sie o wiele za malo zeby przezyc atak 5 sorcow na jego lvl , a przeciez wedlug zalozenia knight powinien byc jak czolg ![]() Ostatnio edytowany przez Exodus - 16-04-2007 o 15:03. |
![]() |
|
![]() |
#482 |
Użytkownik Forum
|
![]() Najlepszy sposób na wyrównanie profesji ;d?
moim zdaniem zawsze będą się czymś różniły ,ale chyba takim najlepszym pomysłem byłoby powrót clienta 2002 ;d
__________________
Kod:
"We francuskim ruchu oporu patrzenie na pluton egzekucyjny uważano za honor, a największym męstwem był uśmiech w momencie strzału" ![]() Zabiłem twojego brata a może pomogłem rozbić twoje małżeństwo?nie ważne co zrobiłem napisz mi notkę JAK WIDZĘ RIPPERA TO MNIE ŻAL ZŻERA. |
![]() |
![]() |
#483 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 05 2005
Lokacja: 3miasto
Wiek: 34
Posty: 845
Stan: Na Emeryturze
Świat: Real
Poziom: 154
|
![]() Zwiekszyc atak i czestotliwosc trafienia/ataku bolt
Zwiekszyc hit rycka i uzaleznic obrazenia z sd od defa/arma potwora/gracza Zmniejszyc szybkosc visa a nie jak karabin maszynowy ![]() Dodatkowa umiejetnosc ofensywna dla paladyna Zwiększyc zapotrzebowanie na runy dla kazdej profesji, a nie ze do 120 lvla rycek tylko uzywa uhow a po tym explo/hmm razem z palkiem... Sorc/druid praktycznie do 200 moze expic na manie ![]() Expowiska dla paladynow, dodatkowe dragon lairy i cos z gsami w stylu poha/d laira edron
__________________
18:31 Master of'Candia [250]: ty nie pisales o umiejetnosciach 18:31 Master of'Candia [250]: tylko os killu 18:31 Master of'Candia [250]: skillu* 18:31 Master of'Candia [250]: nie wiesz co piszesz? :S |
![]() |
![]() |
#484 | |
Zbanowany
Data dołączenia: 12 02 2007
Lokacja: Wrocław
Wiek: 33
Posty: 101
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Xeremon
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Lost Riders
Świat: Candia
Poziom: 60
Skille: 24shld
Poziom mag.: 55
![]() |
![]() Cytuj:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#485 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 12 01 2007
Lokacja: Krupski Młyn/Tarnowskie Góry
Posty: 342
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Sister Of Kolczu
Profesja: Knight
Świat: Celesta
Skille: rosną
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 10 2006
Lokacja: Opole
Posty: 134
Stan: Początkujący
Imię: Myalitth
Profesja: Rookstayer
Świat: Candia
Poziom: 70
![]() |
![]() Ja jestem nad ulepszeniem knightów/paladynów, dlatego też tak zagłosowałem w ankiecie.
Według mnie druid i sorc mają się teraz za dobrze [w szczególności chodzi mi o różdżki i szybkość rośnięcia many]. Pozdrawiam.
__________________
Prawdopodobnie osoba z największą ilością notek w historii forum tibia.pl. ![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 07 2006
Posty: 354
Profesja: Paladin
|
![]() SORC ma za dobrze, druid jets ok
![]() nie patrzcie tylko na pacc, bo na faccu druid jest syfem a sorcem mozna niezle nawet grac ![]() 2up. chyba o to mu chodizlo, bo koles Xeremon chce zrobic wlasnie, zeby sd zalezalo od defa, a przeciez juz zalezy ![]() Ostatnio edytowany przez siniestro - 17-04-2007 o 22:01. |
![]() |
![]() |
#488 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 05 2005
Lokacja: 3miasto
Wiek: 34
Posty: 845
Stan: Na Emeryturze
Świat: Real
Poziom: 154
|
![]() Cytuj:
![]()
__________________
18:31 Master of'Candia [250]: ty nie pisales o umiejetnosciach 18:31 Master of'Candia [250]: tylko os killu 18:31 Master of'Candia [250]: skillu* 18:31 Master of'Candia [250]: nie wiesz co piszesz? :S |
|
![]() |
![]() |
#489 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() |
![]() |
#490 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 02 2007
Lokacja: Na planecie Ziemia
Posty: 434
Stan: Niegrający
Profesja: Druid
Świat: Secura
|
![]() druid bez pacc to tylko fabryka uhuw jagy dali by druidowi sio to może to by sie zmieniło
|
![]() |
![]() |
#491 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 12 04 2007
Posty: 12
|
![]() up@
Sio masz na pacc'u więc "talk to the hand" ![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 01 2007
Lokacja: Tarnów
Posty: 495
Stan: Na Emeryturze
Świat: Elysia/Kyra
Poziom: 85+
|
![]() Jak czytam te wasze "wypociny broniących się magów" to nachodzi mnie jedno pytanie: ilu z was grało sorcem/drutem przed update zima/2005???
Newsy o tym czytałem z kumplami wszystkich profesji i wszyscy mówili jednogłośnie: ten update zniszczy tibie. Jak widać tak się stało. Pewnie większość z was nie wiedziała co to tibia... Powiedzcie mi starzy gracze kiedy był lepszy klimat: wtedy gdy ktoś grał magiem jak potrafił grać, czy teraz gdy kolo sie wnerwi i sorciem wbije 100lvl w miecha?? Popatrzmy np. na Tajfuna który rządził na furorze za czasów sorców z skull staffem. Fala noobów z wandami/rodami w*******ającymi się gdzie sie da zasypała tibie... Moim zdaniem ostatnie "żółwie" były właśnie próbą zbliżenia knightów do sorców, ale powiedzcie mi gdzie średniowieczny klimat gry w żółwiach?? W tym przypadku nic już nie przywróci tamtego starego klimatu sorców/drutów z 15 lvlami i 40 mlvlami oraz wymiatających knightów i palli (chyba że ots albo powrót do tibii 7.5) Tyle ![]() edit: nie sugerujcie sie że jestem noob sorc bo w tibie gram z 3 lata i prawie cawsze grałem knightami ![]()
__________________
pozdro kisiello __________________ 03:44 Icarus Grimm [7]: and see ya tomorrow 03:44 Vivienne De Marco [100]: what see? 03:44 Icarus Grimm [7]: lol 03:44 Icarus Grimm [7]: see you tomorrow 03:44 Icarus Grimm [7]: ?? 03:44 Vivienne De Marco [100]: what i see? ![]() Ostatnio edytowany przez Misiuuu - 22-04-2007 o 14:37. |
![]() |
![]() |
#493 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 07 2006
Posty: 354
Profesja: Paladin
|
![]() Cytuj:
ehh, swoim drutem robilem sd test hity, i gdy kolega nie mial ekwipunku t ozamiast 120 wchodzilo 150 ;P pol bp sd zuzylem ![]() |
|
![]() |
![]() |
#494 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 12 2006
Posty: 288
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Sorcerer
Świat: Xerena
Poziom: 40+
Skille: xx/22
Poziom mag.: 40
|
![]() Według mnie wyrownanie profesji będzie takie, że Cipsoft doda nowe miasto jak juz mówił ( Pacc ofc pewnie
![]() ![]() @Edit Proponowałbym również wprowadzenie takie czegos, ze podczas uzywania czaru pojawia nam sie pz ( ale nie pz lock). Bo skoro knight przy skilowaniu niemoze dac odrazu loga jak ktos przyjdzie ( bot plax ) to czemu profesje magiczne moga dac robic ![]()
__________________
BEST SOLO: ![]() ![]() ![]() Ostatnio edytowany przez Shor'tugal - 23-04-2007 o 23:13. |
![]() |
![]() |
#495 |
Użytkownik Forum
|
![]() Zrozumcie, ze nie moga dac knightowi szybszych skili bo co z tymi co skilowali do 100+? Albo wprowadza minimalny hit i podwyzsza srednia, albo dalej bedzie gowno.
__________________
![]() http://mroziak.blogspot.com/ Pierwszy uzytkownik ktory reportuje wlasne posty. <Tompior> ale najlepsze z kont evana <Tompior> Rothes_pompowacz_arbuzuw |
![]() |
![]() |
#496 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 09 2006
Posty: 50
|
![]() Jak maga i druida pogorszą
To archaiczni paladyni i rycerze będą lepsi od doskonałej rasy magów i druidów ![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 02 2007
Posty: 17
Imię: Maniek Diixus
Profesja: Knight
Świat: Refugia
Poziom: 61+
Skille: 77/76
Poziom mag.: 6
|
![]() Lol powinni ulepszyc tylko knightów, poniewaz pallek se idzie nic go nie bije i zabija potwora w moment -.- a knight bije draga minute ...
__________________
Czas grać? |
![]() |
![]() |
#498 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Powinni dać crytical hit dla knighta, sio dla druida facca i nie łamiące się speary dla palla i by starczyło -.-
|
![]() |
#499 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 02 08 2006
Lokacja: Poznań/Dębiec
Wiek: 31
Wpisy bloga: 2
Posty: 283
Stan: Na Emeryturze
![]() |
![]() Trzeba by ulepszyc (to przede wszystkim, dać im cos w rodzaju exori, albo cos innego) palów, knightów i dodać druidowi czaru typu exevo mort hur lub ue. A sorc jest dobry i go ulepszać nie trzeba
__________________
Lech Poznań Ultras
Ostatnio edytowany przez igoman - 25-04-2007 o 20:39. |
![]() |
![]() |
#500 |
Użytkownik Forum
|
![]() HAHHAHAHAHAHAH nie mogę ...Pall szybceij zabija smoka ? Chyba do 50 lvl'a ... Potem najtowi wchodzą hity po 150 i może dojść do 200 a palkiem średni hit na 80 dysta to ~110 ...
|
![]() |