Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Updates

Notki

Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update.

Pokaż wyniki sondy: Jaki sposób na wyrównanie profesji?
Ulepszenie Knightów i Palladynów (jestem knightem/pallem) 694 59.22%
i PalladynówUlepszenie Knightów (jestem sorcem/drutem) 337 28.75%
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem knightem/pallem) 91 7.76%
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem sorcem/drutem) 50 4.27%
Głosujących: 1172. Nie możesz głosować w tej ankiecie

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 08-05-2007, 12:43   #561
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Mutilator Pokaż post
knight 200lvl 100/100 ma takie same obrażenia co knight 70lvl 100/100
to jest argument przeciw treningowi a nie za slaboscia knighta.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Mutilator Pokaż post
Paladyn ma o tyle lepiej, że jest sprawniejszy w używaniu magii od knighta i nie wydaje fortuny na uhy oraz uderzenia są bliższe średniej, a także mniej poof, spark...
Sile magii ma wieksza, ale im wyzszy level tym bardziej roznica zanika. Leczenie ma tansze, to fakt, ale z kolei ma znacznie mniej hp przez co w pewne miejsca bedzie mu trudniej/ mniej oplacalnie wejsc. Uderzenia ma bardziej wyrownane, ale ich sila nie rosnie powyzej pewnej granicy i znowu, przepasc pomiedzy nimi a hitami knighta maleje stopniowo.
__________________
Vil jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 08-05-2007, 14:09   #562
Mutilator
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 31 03 2007
Lokacja: Stalowa Wola
Wiek: 37

Posty: 91
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Unitera
Poziom: 45
Skille: 75/75
Poziom mag.: 5
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
to jest argument przeciw treningowi a nie za slaboscia knighta.
Rozumiem, że te dwie rzeczy nie są ze sobą powiązane?
Wynikałoby z tego, że knight NIE jest słaby, choć NIE opłaca mu się robić dużych skili
Widziałeś kiedyś mocnego knighta z małymi skilami?
__________________
"This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain and a 100% reason to remember the name."
Mutilator jest offline  
stary 08-05-2007, 16:04   #563
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Mutilator Pokaż post
Rozumiem, że te dwie rzeczy nie są ze sobą powiązane?
Sa w niewielkim stopniu.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Mutilator Pokaż post
Wynikałoby z tego, że knight NIE jest słaby, choć NIE opłaca mu się robić dużych skili
To czy jest slaby nie zalezy od czasu wymaganego na trening. Gdy nie trenujac powyzej 85 skilla oszczedzisz 500 godzin to chyba jestes na plus ?

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Mutilator Pokaż post
Widziałeś kiedyś mocnego knighta z małymi skilami?
Tak. Np jeden z pierwszych i najslabszych w poczatkowym okresie osob blokujacych Orsha - Fenza.
__________________
Vil jest offline  
stary 08-05-2007, 16:52   #564
Endrju9
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 04 05 2007

Posty: 38
Stan: Aktywny Gracz
Evul

aa pamiętam jeszcze Fenze on dziwnie grał bo na początku chyba trenił do 70 cluba i później na swordy przeszedł .


Ja chciałem napisać historie mojego kolegi ;D
Mój kolega ma 70+ knighta skille 85-tki, bił 4fun Sorca na 40 lvl.
Wchodziły mu max hity 110 MAX , a sorc na luziku utamo vita i co pare hitów mojego kolegi manasek.
W końcu mój kolega przestał go bić bo to jest bez sensu...

Gdzie jest tu sprawiedliwość
70 elite nie może ubić 40 sorca !! HAH
śmiech na sali :|
Endrju9 jest offline  
stary 08-05-2007, 20:13   #565
Drzamich
Użytkownik Forum
 
Drzamich's Avatar
 
Data dołączenia: 08 01 2006
Lokacja: Find me if you can

Posty: 381
Domyślny

A co myślicie na wprowadzenie exhausted dla różdżek.
Jeśli jest dla czarów, które biorę maę, to czemu nie mogłoby być dla rózdżek które tez biora manę?
__________________
~The only and unfakeable Drzamich.

Chcesz wiedzieć ile mam lat? Skompiluj TO:
Ukryty tekst:
PHP Kod:
#include <iostream>
main(){
       
int rok_urtwoj_wiekmoj_wiek;
       
       
cout << "Podaj swoj rok urodzenia: ";
       
cin >> rok_ur;
       
cout << endl;
       
       
twoj_wiek 2007 rok_ur;
       
moj_wiek twoj_wiek 1;
       
cout << "Masz wiec " << twoj_wiek << " lat. Ja mam " << moj_wiek << ".";

Drzamich jest offline  
stary 09-05-2007, 23:22   #566
Grimer
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 16 03 2006

Posty: 80
Stan: Początkujący
Profesja: Rookstayer
Świat: Refugia 4ever
Poziom: xx
Domyślny

Moim zdaniem powinni dodac nowe czary dla sorcow i druidow, polepszyc szybkosc skilli u palla, a z knighta zrobic wiekszego tanka niz jest aktualnie (np lepszy def, szybciej rosnace HP)
__________________
szacónek ludzi ulicy!11 joł joł
Grimer jest offline  
stary 09-05-2007, 23:41   #567
enderty
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 05 10 2006

Posty: 234
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Paladin
Świat: Xerena
Poziom: 31
Skille: 62/41
Poziom mag.: 10
Domyślny

upierdziela sorcow i drutow napewno
__________________
I 've got war hammer in my grip...
I can fly so high, I can fall so deep... la la la
enderty jest offline  
stary 10-05-2007, 00:53   #568
Esmersharr
Użytkownik forum
 
Esmersharr's Avatar
 
Data dołączenia: 01 05 2007
Lokacja: Zamość

Posty: 19
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Esmersharr
Profesja: Knight
Gildia: They
Świat: Guardia
Poziom: 53
Skille: 76/74
Poziom mag.: 5
Domyślny

Dobry temat do filozofowania Ale spróbuję i ja

Wg mnie można zmienić:
1. utamo vita - bardzo mocny czar, za bardzo. Dzięki niemu magicy mają więcej życia niż knighci na tych samych lv. Wg mnie zamiast 100% pochłanianych obrażeń mogłoby być tylko załóżmy 70-80% dzięki czemu możliwe byłoby zabicie maga.
2. mana fluidy - powiązane z magic shieldem, ale nie tylko. Zamiast natychmiastowemu uzupełnieniu many mogłyby w bardzo znacznym stopniu przyśpieszać jej regenerację, powiedzmy do 20pkt/s
3. awanse - knight przy awansie zdobywa 15pkt życia i 5 many, pal 10 i 15, sorc i druid 5 i 30... Jak widać, knight dostaje najmniej ze wszystkich profesji, co wg mnie powinno zostać zrekompensowane poprzez wyrównanie: 20hp i 10 mana, a pal 15 hp i 15 mana.
4. leczenie - knight może się leczyć jedynie poczciwą exurką, podczas gdy wszystkie profesje mają exura vitę, co też jest niesprawiedliwe, bo mógły mieć chociaż exura gran.
5. skille - trening skilli jest baaaardzo czasochłonny, a zrobienie mlv nie jest żadnym wyczynem, nawet można to sobie przyśpieszyć kupując mf. Dlatego czas treningu powinien zostać nieco skrócony, lub w przypadku maga, wydłużony.
Esmersharr jest offline  
stary 10-05-2007, 08:20   #569
Xeremon
Zbanowany
 
Data dołączenia: 12 02 2007
Lokacja: Wrocław
Wiek: 33

Posty: 101
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Xeremon
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Lost Riders
Świat: Candia
Poziom: 60
Skille: 24shld
Poziom mag.: 55
Xeremon ma numer GG 5480991
Domyślny

Cytuj:
2. mana fluidy - powiązane z magic shieldem, ale nie tylko. Zamiast natychmiastowemu uzupełnieniu many mogłyby w bardzo znacznym stopniu przyśpieszać jej regenerację, powiedzmy do 20pkt/s
CHYBA CIE POJE**ŁO!!!

Ah, wy Knighci i te wasze pomysły na zniszczenie maga.. . Czy do waszych tępych łbów to naprawdę nie dochodzi, jak trudno Sorcererem zdobyć kasę na mana fluidy, które niekiedy i tak za mało odnawiają. Równie dobrze mogły by kosztować 400gp/szt
Xeremon jest offline  
stary 10-05-2007, 09:42   #570
Esmersharr
Użytkownik forum
 
Esmersharr's Avatar
 
Data dołączenia: 01 05 2007
Lokacja: Zamość

Posty: 19
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Esmersharr
Profesja: Knight
Gildia: They
Świat: Guardia
Poziom: 53
Skille: 76/74
Poziom mag.: 5
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Xeremon Pokaż post
CHYBA CIE POJE**ŁO!!!

Ah, wy Knighci i te wasze pomysły na zniszczenie maga.. . Czy do waszych tępych łbów to naprawdę nie dochodzi, jak trudno Sorcererem zdobyć kasę na mana fluidy, które niekiedy i tak za mało odnawiają. Równie dobrze mogły by kosztować 400gp/szt
Trudno ? A runy to co ? Nawet palek może robić runy i potem je sprzedawać, a knight jak ma zarabiać ? Tylko nie wyjeżdżaj tu z lootbagami, bo tak samo może je robić knight jak i każda inna profesja.
Esmersharr jest offline  
stary 10-05-2007, 10:47   #571
Lord Dreathan
Użytkownik Forum
 
Lord Dreathan's Avatar
 
Data dołączenia: 06 08 2004
Wiek: 35
Wpisy bloga: 4

Posty: 1,520
Stan: Niegrający
Lord Dreathan ma numer GG 5945841
Domyślny

RE:UP
Kto Ci kazal trenowac? Ja swoim EK W ZYCIU nie spedzilem wiecej niz 10h treningu tygodniowo, a bylem pierwszy w axe skille mialem 85/82 dla ciekawskich.
__________________
Althunus, Fallen Dark, Harlequin Vito, Gutesco Vito, Acutus and Sinistril - always in my heart.

"We are falling - falling to rise"


Ukryty tekst:
[b] Pomogłem? Wkurzyłem? Mam fajny nick? Zostaw po sobie ślad w postaci NOTKI
Lord Dreathan jest offline  
stary 10-05-2007, 11:18   #572
domin3x
Użytkownik Forum
 
domin3x's Avatar
 
Data dołączenia: 13 10 2005
Lokacja: Silesia Inferior

Posty: 2,162
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Xevezq
Profesja: Knight
Świat: Pacera
Poziom: 166
Skille: 96/90
Poziom mag.: 8
Domyślny

Buhauahauha, knight nie ma jak zarabiać?! ROTFL!

Knight zarabia kilka razy szybciej od innych profesji, skołuj sobie ~45 ed, idź z nim na Crusa pohuncić GSy, on niech Cie siocha, loot na pół. W godzine jesteś ~7k+. A na 7k druid musi robić 5h runy, a Ty masz to w 1h. Inny przykład to Hydry też z siocherem. A jak nie masz pacc/siochera to sie przejdź na EF to zobaczysz, że tam też idzie nieźle zarobić...

A co do punktu nr 3 to Wy macie tyle CAPa na 50 lvlu co mag na ~120 (tzn tak mi sie zdaje bo nie liczyłem )
__________________
Cześć.
.................................................. .................................................. ...................Dzięki.
Cześć.
domin3x jest offline  
stary 10-05-2007, 11:30   #573
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Esmersharr Pokaż post
1. utamo vita - bardzo mocny czar, za bardzo. Dzięki niemu magicy mają więcej życia niż knighci na tych samych lv.
Sila uha rosnie, sila manasa nie. Sorc nigdy nie bedzie w stanie uzupelnic many nawet 3x wolniej niz knight zycie.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Esmersharr Pokaż post
2. mana fluidy - powiązane z magic shieldem, ale nie tylko. Zamiast natychmiastowemu uzupełnieniu many mogłyby w bardzo znacznym stopniu przyśpieszać jej regenerację, powiedzmy do 20pkt/s
= bezuzyteczne

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Esmersharr Pokaż post
4. leczenie - knight może się leczyć jedynie poczciwą exurką, podczas gdy wszystkie profesje mają exura vitę, co też jest niesprawiedliwe, bo mógły mieć chociaż exura gran.
W wiekszosci gier RPG knightopodobne ludki wogole nie moga uzywac czarow leczacych.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Esmersharr Pokaż post
5. skille - trening skilli jest baaaardzo czasochłonny, a zrobienie mlv nie jest żadnym wyczynem, nawet można to sobie przyśpieszyć kupując mf. Dlatego czas treningu powinien zostać nieco skrócony, lub w przypadku maga, wydłużony.
Mlvl dziala na zasadzie " rosnie nam przy expieniu - fajnie, gdyby nie rosl - niebyloby z tym problemu ". Ma znacznie mniejsze znaczenie niz skille, wiec nie ma sensu ich porownywac.
__________________
Vil jest offline  
stary 10-05-2007, 14:00   #574
Misiuuu
Użytkownik Forum
 
Misiuuu's Avatar
 
Data dołączenia: 27 01 2007
Lokacja: Tarnów

Posty: 495
Stan: Na Emeryturze
Świat: Elysia/Kyra
Poziom: 85+
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Xeremon Pokaż post
CHYBA CIE POJE**ŁO!!!

Ah, wy Knighci i te wasze pomysły na zniszczenie maga.. . Czy do waszych tępych łbów to naprawdę nie dochodzi, jak trudno Sorcererem zdobyć kasę na mana fluidy, które niekiedy i tak za mało odnawiają. Równie dobrze mogły by kosztować 400gp/szt
gralem sorkiem i nigdy nie nazekalem na brak pieniedzy...
__________________
pozdro
kisiello
__________________
03:44 Icarus Grimm [7]: and see ya tomorrow
03:44 Vivienne De Marco [100]: what see?
03:44 Icarus Grimm [7]: lol
03:44 Icarus Grimm [7]: see you tomorrow
03:44 Icarus Grimm [7]: ??
03:44 Vivienne De Marco [100]: what i see?

Misiuuu jest offline  
stary 10-05-2007, 16:26   #575
Krzysiekkrzysiek
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 15 04 2006
Lokacja: Płockowo City

Posty: 85
Profesja: Knight
Świat: Pacera
Poziom: 130
Skille: zmienne
Poziom mag.: 7
Domyślny

Esmersharr:

Knight - 15 hp , 5 many, 25 capa (15+5+25=45)
Palek - 10hp, 15 many, 20 capa (10+15+20=45)
Sorc/Druid - 5hp , 30 many, 10 capa (5+30+10=45)
45=45=45 i co tu jest nierówno

Sam jestem knightem ale nie bede mowil zeby zabic sorca bede obiektywny
Na wysokich lvlach ( 100+ ) mlvl nie ma większego znaczenia od skili gdyż wtedy lvl bardziej wzmacnia magię niz mlvl ( we wszystkich profesjach ).

I to, co wszyscy tu piszecie w stylu ...
Knight : Sorców udupic za dobrze mają 10000k expa na hodzine !!! zabrac im wszystko
Sorc : !#$!$!@! prawda !! Sorc jest najbiedniejszy !! nie ma kasy ! powinni mu dać mfki za darmo i 10000many na lvl !!
... wynika tylko z tego, że chcecie nie wiadomo co , zeby wam sie samo expiło , zeby inne profesje byly 100tys razy gorsze .
Zero obiektywizmu.
__________________
by Tazaar
Krzysiekkrzysiek jest offline  
stary 10-05-2007, 17:37   #576
Misiuuu
Użytkownik Forum
 
Misiuuu's Avatar
 
Data dołączenia: 27 01 2007
Lokacja: Tarnów

Posty: 495
Stan: Na Emeryturze
Świat: Elysia/Kyra
Poziom: 85+
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Krzysiekkrzysiek Pokaż post
Esmersharr:

I to, co wszyscy tu piszecie w stylu ...
Knight : Sorców udupic za dobrze mają 10000k expa na hodzine !!! zabrac im wszystko
Sorc : !#$!$!@! prawda !! Sorc jest najbiedniejszy !! nie ma kasy ! powinni mu dać mfki za darmo i 10000many na lvl !!
... wynika tylko z tego, że chcecie nie wiadomo co , zeby wam sie samo expiło , zeby inne profesje byly 100tys razy gorsze .
Zero obiektywizmu.
wiesz ja pisze od początku że przywrócenie starego systemu magii wszystko by polepszyło, bo wtedy nikt nie narzekał (oprócz pallków- mogłyby sie żeczywiscie speary żadziej łamać) i chociaż to w 99% niemożliwe ja i tak na to licze P
__________________
pozdro
kisiello
__________________
03:44 Icarus Grimm [7]: and see ya tomorrow
03:44 Vivienne De Marco [100]: what see?
03:44 Icarus Grimm [7]: lol
03:44 Icarus Grimm [7]: see you tomorrow
03:44 Icarus Grimm [7]: ??
03:44 Vivienne De Marco [100]: what i see?

Misiuuu jest offline  
stary 10-05-2007, 18:09   #577
JUNIR
Zbanowany
 
JUNIR's Avatar
 
Data dołączenia: 31 10 2005
Lokacja: Jak najdalej od ciebie

Posty: 247
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 150
Skille: 96/75
Poziom mag.: 23
Domyślny

Ja chce tylko zwiekszenia średniej dmg i moze exori za stała mane ale np od 7 mlv
JUNIR jest offline  
stary 10-05-2007, 19:22   #578
cieju04
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 20 03 2007
Lokacja: Tereny PACC

Posty: 74
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Domyślny

Ostatnio gram knightem i widze, że troche wolno skille lecą. Powinni troche to zwiększyc. Może większość sie ze mną nie zgodzi, ale mam mały pomysł. Knight mógłby zdobyć (tylko knight) jakis amulet czy pierscien, który w jakimś stopniu by ochraniał przed żywiołami. mogą być np. pierscien tylko przed ogniem który chroni w 15 % albo takiej samej wartości amulet który chroni przed każdym żywiołem np 5%. Albo mam glupi pomysł. Rycerz idzie np. do gildi i ktoś żuca na jego pancerz czar po którym jego odpornosć na żywioły rośnie powiedzmy 10 %.Oczywiśce nie opłacalne jest rzucić taki czar na słabą zbroje. Oczywiście taki czar można rzucić tylko np.2 razy. I tak można zdobyc eq które chroni przed żywiołami (ognia itd) np 40 %. Może trochę przesadziłem, ale można zmienic wartości. I tak 100 lvl EK ma jakąś szanse ze 100 lvl MS. To moje zdanie. Oczywiście takie eq kosztuje fortunke ale dla wys. lvl to nie taki straszny problem. Acha prosze nie zważać na błedy ortograficzne bo trudno mi pisać jedną ręką (druga ręka w gipsie).

Ostatnio edytowany przez cieju04 - 10-05-2007 o 19:25.
cieju04 jest offline  
stary 10-05-2007, 19:25   #579
Ghard Lage
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

2xUP
Exori za stala mane? Wiesz jakby to wyglodalo? Knight idzie do sorca bez utamki 4 exori+melle+explo=dead (przy 100 many). Powinni zrobic taki szal bojowy dla knighta, ze wali 4x szybciej i jego atak wzrasta o +10 do broni czas trwania czaru wynosilby mlvl*2 sekund.

Ostatnio edytowany przez Ghard Lage - 10-05-2007 o 19:28.
 
stary 10-05-2007, 19:35   #580
cieju04
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 20 03 2007
Lokacja: Tereny PACC

Posty: 74
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Domyślny

I znów zapomniałem o jednym. Fajny by był czar great haste dla knighta, albo czar gdy np. knight na 5 sek. zatrzymuje przeciwnika zeby nie uciekl. Oczywiście albo ten, albo ten, bo gdyby dodali takie czary dla knighta to by mu nikt nie uciekl. Chociż nie wiem jak by sie rzucało ten 2 czar. Moze runka, ale wtedy trafienie trudne by było. Dziękuję za uwagę i do zobaczenia.
cieju04 jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 21:48.


Powered by vBulletin 3