|
Notki |
Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. |
Pokaż wyniki sondy: Jaki sposób na wyrównanie profesji? | |||
Ulepszenie Knightów i Palladynów (jestem knightem/pallem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
694 | 59.22% |
i PalladynówUlepszenie Knightów (jestem sorcem/drutem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
337 | 28.75% |
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem knightem/pallem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
91 | 7.76% |
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem sorcem/drutem) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 4.27% |
Głosujących: 1172. Nie możesz głosować w tej ankiecie |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#661 | |
Użytkownik Forum
|
![]() Cytuj:
Zwróć uwagę że w ciągu parunastu sekund 80 lvl mag może zregenerować swoją manę do maximum za śmieszną cenę. Za taki bonus powinno się słono płacić. |
|
![]() |
|
![]() |
#662 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Wiesz co? Człowieku chciałbyś grać profesją (w-g ciebie sorcerer), która wraz z jej rozwojem nic nie dostaje? Bo ja nie... Reszty nie skomentuję - szkoda klawiatury na to.
|
![]() |
#663 | |
Użytkownik Forum
|
![]() Cytuj:
byłeś w śpiączce? (joke) ringi są... (no kto by pomyślał) ""mniejszy dodatek many na lvl (powiedzmy tylko 10 a nie jak teraz 15) za to więcej capa (10 a nie 5)"" --- ktoś może mi powiedzieć w której wersji tibii tak było bo nie wiem promocja i szybsze miotanie --- ale by rp robiły PA!!! |
|
![]() |
![]() |
#664 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 06 2006
Lokacja: Legionowo
Wiek: 34
Posty: 372
Stan: Na Emeryturze
Imię: Terius
Profesja: Elite Knight
Świat: Refugia
Poziom: 120
Skille: 85/83
Poziom mag.: 8
|
![]() mozliwość urzywania 2 broni jednorecznych naraz, szybkośc melee rowna szybkosci uderzania visem/mortem/flamem , minimalne dmg , wyzsza srednia hitow, no i słynna obrona knighta ze skillami 80.80 + gs/d lance/ w hammer/ na max atack (guard jedzie po 40~) gorsza od 27 skilla shield u sorca/druida + nawet taka vampka (chmurka, sporadycznie 20~)
Oczywiście mowie w przybliżeniu hity.
__________________
LVL: MLVL: 10 [x] 1 [x] 15 [x] 2 [x] 20 [x] 3 [x] 30 [x] 4 [x] 40 [x] 5 [x] 50 [x] 6 [x] 75 [x] 7 [x] 85 [x] 8 [x] 100 [x] ![]() ![]() Ostatnio edytowany przez Sir szofer - 18-05-2007 o 22:24. |
![]() |
![]() |
#665 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 05 2006
Posty: 31
Stan: Aktywny Gracz
|
![]() Cytuj:
I napewno dla niejednego 1,1k za bp mf wydać to jest dużo. Dla mnie na ~35lvl ten koszt jest bardzo niski, ale na początku są to wysokie koszta.
__________________
BEST SOLO ![]() |
|
![]() |
![]() |
#666 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 02 2007
Posty: 86
|
![]() knight:
-bardzo odczuwalna roznica po wbicu skili 80/80 (zwiekszony sredni dmg cos porownywalne do WoI), zwiekszona obrona. - Obrazenia/obrona rosnie wraz ze skillami i lvl. -20hp na poziom -czar cos w stylu enchant staff zwiekszajacy statsy na okreslony czas. Pall -zwiekszony sredni dmg bolt,na malych lvl jest dobrze ale ile taki 200 lvlowy musi bolt wystrzelic zeby wbic ten lvl. Sorc/dru ogolnie moze zostac i tak nikt nie porowna ich szybkosci expienia do knighta w ramach dowodu: Vick demon 25.01.07 16:44 You advanced from Level 1 to Level 2. 25.03.07 22:29 You advanced from Level 99 to Level 100. Moze mi ktos udowodni ze knight/pall expi tak samo i bez zadnych botow wbije 100 w 2 miech na nowym servie. Magowie sa za silni, nie wazne w co bijesz zawsze bijesz tak samo. Masz mozliwosc solowania elitarnych potworow bez wiekszych strat. Ogolny wniosek pally i knight do ulepszenia. Ostatnio edytowany przez Doombanor - 19-05-2007 o 16:39. |
![]() |
![]() |
#667 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 04 2007
Lokacja: Lublin
Posty: 22
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: non-pvp
Poziom: 100
![]() |
![]() Cytuj:
Knight kupuje sobie FSa za powiedzmy 3-5k (guardia), skille ma powiedzmy 60/60 ( to niewysokie skille na ten lvl) wali średnio 40-60 (nie wiem dokładnie, nie liczyłem) Druid kupuje sobie Volcanic Roda za 3-4k (guardia) wali średnio po 25, do tego musi marnować MF lub czekać na manę (rozdzka zabiera 5 many na runde, mana rosnie po 2 pkt na runde) Uważam że na low lvl wzmocnienie należy się profesjom magicznym, zwłaszcza drruidom (mają mniej przydatne różdzki i nie maja ofensywnych czarów dla FACC) |
|
![]() |
![]() |
#668 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 02 2007
Posty: 86
|
![]() @UP
No dobra tylko pierw musisz wbic te 60 i kupic eq, gdy drutem idziesz na jakies dwarf rot lub nawet cyce i w 2 dni robisz 20, zreszta nie widze problemu we wbicu 20 lvlu dlatego nie biore tego pod uwage. Bardziej interesuje mnie przyrost sily na ok 50 lvlu gdzie magiem mozesz bic juz powazniejsze stworki na tombie czy drag bez wiekszych trudnosci. Jesli masz jakis pomysl to zaproponuj zmiany. |
![]() |
![]() |
#669 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 03 2005
Wiek: 31
Posty: 156
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Świat: Candia
Poziom: 40
Skille: 6X/6X
Poziom mag.: 5
|
![]() @2up No nie wiem czy bije 40-60 średnio... Z poofami (hity za 0) średnia się zniża i to o dużo,bo poofów jest dużo ;-] +wbicie 60/60 To kwestia co najmniej 43 godzin... W czasie których taki drut/sorc ma juz 30 lvl
|
![]() |
![]() |
#670 |
Zbanowany
Data dołączenia: 30 12 2006
Posty: 33
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Sorcerer
|
![]() Wiadomo ze i tak znowu bedziemy zaskoczeni "zbalansowaniem" postaci... oby sie nie okazalo tak ze knightci i pallki zostana bez zmian a sorc i drut poprostu stracą moc czarow;]
◘ja osobiscie zrobil bym tak : knightom i pallom hity OD - DO tak jak maja sorki... to jest nonsens... przeciez takiego zolwia mozna bic minute -.- (chmurka , chmurka) ◘Ulepszył training system bo ten jest <za przeproszeniem> do dupy... ◘Sorcom i Drutom zmienic: Teraz maja co 1 lvl 1 więcej dmg.. zmienilbym na 5 lvli 1 wiecej dmg... (dla przykladu) dodalem swoje 3 grosze... /Aqua/ |
![]() |
![]() |
#671 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 09 2006
Lokacja: Bełchatów
Posty: 81
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Sask'Van Der
Profesja: Knight
Świat: Menera
Poziom: 130
Skille: 90/83
Poziom mag.: 7
|
![]() Dałem opcje numer 3. Jak dla mnie knight i pall są dobrzy i nie trzeba ich ulepszać, ale powinni zrobić coś takiego że z visa/morta itp. uderzać mogą co 2 kolejkę bo teraz ten spam jest za dobry.
|
![]() |
![]() |
#672 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 03 2006
Posty: 164
|
![]() Zgadzam się z panem up
Pall i knight - tu można ulepszyć jedynie PvP, bo jeśli chodzi o expienie to jest całkiem przyjemne (przynajmniej do 60-70lvla). Można by ewentualnie przyspieszyć regeneracje życia u knighta, bo IMHO to nie fair, że sorcowi mana rośnie tak szybko a knight czeka i czeka... |
![]() |
![]() |
#673 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 05 2006
Posty: 31
Stan: Aktywny Gracz
|
![]() Jeśli by sorców mieli pogorszyć to proponuje:
knight może używać jedynie knife oraz nie może wbić skili większych niż 25/25 sorc powinien dostawać 200 many, 150 hp i 100 capa na lvl, a żeby zdobyć następny lvl powinien potrzebować 10% expa który jest wymagany w tej chwili. Mana i hp powinno mu się odnawiać z prędkością 100/ sec, a soule 50/ sec UE powinno być dostępne dla facc od 20 lvl i zadawać 15x większe obrażenia niż w tej chwili oraz pobierać o połowe mniej many. Mlvl sorcowi powinien rosnąć o 1 lvl podczas 1 strzału z jakieś różdżki. Do tego sorc powinien na 10 lvl biegać tak szybko jak teraz na 200 lvl z Bohami i utani grand hur. Powinien też mieć jakąś różdżkę od 50 lvl która zadawała by obrażenia fizyczne ~800 - 1000. Myślę że wtedy będą profesje wyrównane i będzie uczciwie.
__________________
BEST SOLO ![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 05 2005
Lokacja: Arkadia
Posty: 216
Stan: Początkujący
![]() |
![]() zgadzam się.
btw dlaczego qwa mac mam plusika kolo nicku? |
![]() |
![]() |
#675 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 12 2006
Lokacja: www.tibiaspy.com
Posty: 1,549
Stan: Na Emeryturze
|
![]() No wiecie..... Większość z Was gra może od 4-7 miesięcy w tą gre... Nie wiecie jak się fajnie grało sorciem/drutem przed wandami i ograniczeniami do run. Wbijasz 10-11 lvl robisz UHy/HMMy aż Ci będzie starczyć na fajne EQ. Robisz runki do expa, idziesz na roty, 27~ lvl i monk. Później 35~ i na dragi, 45 i na DLe z blokerem, gra była zajebista!
Ja bym wypierdolił wandy/rody i ograniczenia do robienia run. Zrobił sklep do sprzedaży run za taką cene (troszkę niższą może) z którą się robi. ALL. UP@ ja też mam ![]() ![]()
__________________
Ostatnio edytowany przez Nari - 21-05-2007 o 21:36. |
![]() |
![]() |
#676 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 20 05 2007
Posty: 16
Profesja: Knight
Świat: Candia
|
![]() A oto mój pomysł na balansację profesji:"
Sorcerer: - bez zmian Druid: - ewentualnie jeden czar ofensywny, ale nie jakiś super mocny (przecież druid to nie sorcerer) Paladyn: - większa efektywność "conjure arrow" and "explosive arrows" (przy pierwszym zamiast 10 strzał, powiedzmy 20, a przy drugim, np. 5 burst arrows zamiast 3. Paladyn też musi jakoś zarabiać na życie) - zmniejszenie częstotliwości łamania spearów - wolniejszy przyrost shieldingu (przecież paladyn to nie knight) Knight: - szybsza regeneracja życia (dajmy na to 40 knight z reda do max hp, nie używając UHów, a tylko exury z pewnością będzie się dłużej leczył, niż taki sorcerer używając zregenerowanej many do exura gran, bądź vita) - szybszy wzrost skilli sword/axe/club fighting oraz shielding (15~ godzin aby zrobić z 74 sworda na 75 to chyba przesada) - wpływ lvl na zadawane obrażenia oraz umiejętność blokowania ciosów [shielding] (100 lvl ze skillami 65/65 bije i broni się słabiej niż 15 lvl ze skillami 75/75, przyjmując, że oboje mają takie same eq) - mniejsze zużycie many na exori Rozpisałem się ![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() następna osoba która chce dodać druidowi czar ofensywny... po co?
|
![]() |
#678 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 07 2006
Lokacja: Sopot
Posty: 88
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Sir Lordun
Profesja: Paladin
Świat: Kyra
Poziom: 53
Skille: 79/59
Poziom mag.: 14
|
![]() Byłoby naprawdę bosko gdyby paladynom, którzy od zarania dziejów muszą się tachać z kuszą i bełtami (30:atk.) dodali by albo jakieś nowe, zróżnicowane bronie, albo podwyższyli atak o 3-4-5 pkt. w łuku i kuszy, tzn. strzałkach i bełtach...
A wbijanie skilli przez knighta, to też lekka przesada, trwa to w **uj długo, może nawet za długo... Co do druidów i sorcererów, może jakoś by ograniczyć ten spam z visa, albo taki wzrost siły względem lvl'a...
__________________
R A D I O H E A D - M Y L O V E . 16:04 Zamak Saio [6]: Moj kumpel to moothonost i nikt mnie niezabije bo jak zabije to mu powiem i tego co mnie zabije on zabije jego! |
![]() |
![]() |
#679 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 02 2006
Lokacja: Legionowo
Wiek: 35
Posty: 1,529
Stan: Niegrający
Imię: Dobrzejszy
Profesja: Paladin
Gildia: ';..;'
Świat: Xerena
Poziom: 64
Skille: 81
Poziom mag.: 16
![]() |
![]() Cytuj:
btw - dobrze ujęty problem: Cytuj:
__________________
"Istnieja dwie bezgraniczne rzeczy - wszechswiat i ludzka glupota. Chociaż co do wszechswiata nie jestem calkiem pewien... " (ALBERT EINSTEIN ) ------------------------------------------------------------------------------- |
||
![]() |
![]() |
#680 | |
Zbanowany
Data dołączenia: 07 07 2006
Lokacja: Łodź
Posty: 978
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Master Sorcerer
Poziom: 65
|
![]() Cytuj:
|
|
![]() |