Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Updates

Notki

Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update.

Pokaż wyniki sondy: Jaki sposób na wyrównanie profesji?
Ulepszenie Knightów i Palladynów (jestem knightem/pallem) 694 59.22%
i PalladynówUlepszenie Knightów (jestem sorcem/drutem) 337 28.75%
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem knightem/pallem) 91 7.76%
Pogorszenie Druidów I Sorcererów (jestem sorcem/drutem) 50 4.27%
Głosujących: 1172. Nie możesz głosować w tej ankiecie

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 18-05-2007, 18:04   #661
Ribery
Użytkownik Forum
 
Ribery's Avatar
 
Data dołączenia: 22 12 2006
Lokacja: Poznań City!
Wiek: 34

Posty: 128
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Kub Ica
Profesja: Knight
Gildia: ---------
Świat: Amera
Poziom: 16
Skille: 65/64
Poziom mag.: 3
Ribery ma numer GG 4881532
Domyślny

Cytuj:
Droższe mana fluidy to też poraniony pomysł.
LOL

Zwróć uwagę że w ciągu parunastu sekund 80 lvl mag może zregenerować swoją manę do maximum za śmieszną cenę. Za taki bonus powinno się słono płacić.
__________________
Jak dobrze grasz to zarabiasz

[CHAR]Mino Mag Explorer[/CHAR]
Ribery jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 18-05-2007, 18:53   #662
Ghard Lage
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Orsin Pokaż post
Knight:
20hp na LVL mana zostaje
Palek:
Ulepszenie czarów(np.conjure arrows).Mana i HP zostaje.
Druid:
35 many na LVL.HP zostaje.
Sork:HP i Mana zostają, ale MP niech rosnie troche szybciej niz Drutowi
PS:
Sam gram trache ryckiem ale częściej SORKIEM
Wiesz co? Człowieku chciałbyś grać profesją (w-g ciebie sorcerer), która wraz z jej rozwojem nic nie dostaje? Bo ja nie... Reszty nie skomentuję - szkoda klawiatury na to.
 
stary 18-05-2007, 21:12   #663
rezydent
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 25 12 2006
Wiek: 33

Posty: 136
Stan: Na Emeryturze
Imię: Rezydent
Profesja: Druid
Gildia: <rotfl>?
Świat: Arcania
Poziom: 1
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Kerin Tale Pokaż post
czytam i czytam a ja to widzę tak:

Knight:
- ulepszenie statów broni, której generalnie i tak tylko knight używa.
- dodanie ringów wspomagających dodawania skilla (ring który powiększa np, shielding o 10 albo sword,club itd ringi dodające po 5 do skilla)
- promocja dla Premium Account pozwalająca kupić czar, dający możliwość szybszego miotania bronią (powiedzmy 2 razy szybciej niż teraz)
- skille lecą odrobinę szybciej a w szczególności shielding
- czar na szybkość ( Utani Gran Hur ) w erze gdzie panują sorkowie i druidzi taki czar jest niezbędny dla knighta
- ustalenie low dmg i max dmg odpowiednio do danego lvl i do danej broni.
Palladyn:
- większa moc bełtów, strzał etc.
- łamanie się spirów ale po określonym czasie np po 45 minutach albo po 20. W ten sposób dałoby się określić ile ma trwać trening etc.
Druid:
- czary defensywne
Sorcerer:
- mniejszy dodatek many na lvl (powiedzmy tylko 10 a nie jak teraz 15) za to więcej capa (10 a nie 5)


wsio

byłeś w śpiączce? (joke)
ringi są... (no kto by pomyślał)
""mniejszy dodatek many na lvl (powiedzmy tylko 10 a nie jak teraz 15) za to więcej capa (10 a nie 5)"" --- ktoś może mi powiedzieć w której wersji tibii tak było bo nie wiem
promocja i szybsze miotanie --- ale by rp robiły PA!!!
__________________
Data wydania paszportu: 6.06.2006 (sam się zdziwiłem)

DAWAJ NOTKE!!!! ZUO
rezydent jest offline  
stary 18-05-2007, 21:53   #664
Sir szofer
Użytkownik Forum
 
Sir szofer's Avatar
 
Data dołączenia: 19 06 2006
Lokacja: Legionowo
Wiek: 34

Posty: 372
Stan: Na Emeryturze
Imię: Terius
Profesja: Elite Knight
Świat: Refugia
Poziom: 120
Skille: 85/83
Poziom mag.: 8
Domyślny

mozliwość urzywania 2 broni jednorecznych naraz, szybkośc melee rowna szybkosci uderzania visem/mortem/flamem , minimalne dmg , wyzsza srednia hitow, no i słynna obrona knighta ze skillami 80.80 + gs/d lance/ w hammer/ na max atack (guard jedzie po 40~) gorsza od 27 skilla shield u sorca/druida + nawet taka vampka (chmurka, sporadycznie 20~)

Oczywiście mowie w przybliżeniu hity.
__________________
LVL: MLVL:
10 [x] 1 [x]
15 [x] 2 [x]
20 [x] 3 [x]
30 [x] 4 [x]
40 [x] 5 [x]
50 [x] 6 [x]
75 [x] 7 [x]
85 [x] 8 [x]
100 [x]

Ostatnio edytowany przez Sir szofer - 18-05-2007 o 22:24.
Sir szofer jest offline  
stary 18-05-2007, 23:16   #665
Hidenburg
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 18 05 2006

Posty: 31
Stan: Aktywny Gracz
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Ribery Pokaż post
LOL

Zwróć uwagę że w ciągu parunastu sekund 80 lvl mag może zregenerować swoją manę do maximum za śmieszną cenę. Za taki bonus powinno się słono płacić.
Ale spójrz na to ze strony kogoś na ~20 lvl. On nie ma tyle kasy ile sorc na 80lvl.
I napewno dla niejednego 1,1k za bp mf wydać to jest dużo.

Dla mnie na ~35lvl ten koszt jest bardzo niski, ale na początku są to wysokie koszta.
__________________
BEST SOLO
Hidenburg jest offline  
stary 19-05-2007, 16:17   #666
Doombanor
Użytkownik Forum
 
Doombanor's Avatar
 
Data dołączenia: 21 02 2007

Posty: 86
Domyślny

knight:
-bardzo odczuwalna roznica po wbicu skili 80/80 (zwiekszony sredni dmg cos porownywalne do WoI), zwiekszona obrona.
- Obrazenia/obrona rosnie wraz ze skillami i lvl.
-20hp na poziom
-czar cos w stylu enchant staff zwiekszajacy statsy na okreslony czas.
Pall
-zwiekszony sredni dmg bolt,na malych lvl jest dobrze ale ile taki 200 lvlowy musi bolt wystrzelic zeby wbic ten lvl.
Sorc/dru
ogolnie moze zostac i tak nikt nie porowna ich szybkosci expienia do knighta w ramach dowodu: Vick demon
25.01.07
16:44 You advanced from Level 1 to Level 2.
25.03.07
22:29 You advanced from Level 99 to Level 100.
Moze mi ktos udowodni ze knight/pall expi tak samo i bez zadnych botow wbije 100 w 2 miech na nowym servie.
Magowie sa za silni, nie wazne w co bijesz zawsze bijesz tak samo.
Masz mozliwosc solowania elitarnych potworow bez wiekszych strat.
Ogolny wniosek pally i knight do ulepszenia.

Ostatnio edytowany przez Doombanor - 19-05-2007 o 16:39.
Doombanor jest offline  
stary 19-05-2007, 17:48   #667
Czesio_wlatca_ratuf
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 25 04 2007
Lokacja: Lublin

Posty: 22
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: non-pvp
Poziom: 100
Czesio_wlatca_ratuf ma numer GG 5133719
Problem

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Doombanor Pokaż post
knight:
-bardzo odczuwalna roznica po wbicu skili 80/80 (zwiekszony sredni dmg cos porownywalne do WoI), zwiekszona obrona.
- Obrazenia/obrona rosnie wraz ze skillami i lvl.
-20hp na poziom
-czar cos w stylu enchant staff zwiekszajacy statsy na okreslony czas.
(...)
Magowie sa za silni, nie wazne w co bijesz zawsze bijesz tak samo.
Masz mozliwosc solowania elitarnych potworow bez wiekszych strat.
Ogolny wniosek pally i knight do ulepszenia.
Może na 100 lvlu owszem, ale spójrz na takich 20 lvl:

Knight kupuje sobie FSa za powiedzmy 3-5k (guardia), skille ma powiedzmy 60/60 ( to niewysokie skille na ten lvl) wali średnio 40-60 (nie wiem dokładnie, nie liczyłem)
Druid kupuje sobie Volcanic Roda za 3-4k (guardia) wali średnio po 25, do tego musi marnować MF lub czekać na manę (rozdzka zabiera 5 many na runde, mana rosnie po 2 pkt na runde)

Uważam że na low lvl wzmocnienie należy się profesjom magicznym, zwłaszcza drruidom (mają mniej przydatne różdzki i nie maja ofensywnych czarów dla FACC)
Czesio_wlatca_ratuf jest offline  
stary 19-05-2007, 18:19   #668
Doombanor
Użytkownik Forum
 
Doombanor's Avatar
 
Data dołączenia: 21 02 2007

Posty: 86
Domyślny

@UP
No dobra tylko pierw musisz wbic te 60 i kupic eq, gdy drutem idziesz na jakies dwarf rot lub nawet cyce i w 2 dni robisz 20, zreszta nie widze problemu we wbicu 20 lvlu dlatego nie biore tego pod uwage.
Bardziej interesuje mnie przyrost sily na ok 50 lvlu gdzie magiem mozesz bic juz powazniejsze stworki na tombie czy drag bez wiekszych trudnosci.

Jesli masz jakis pomysl to zaproponuj zmiany.
Doombanor jest offline  
stary 19-05-2007, 21:29   #669
Krzy_ek
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 28 03 2005
Wiek: 31

Posty: 156
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Świat: Candia
Poziom: 40
Skille: 6X/6X
Poziom mag.: 5
Domyślny

@2up No nie wiem czy bije 40-60 średnio... Z poofami (hity za 0) średnia się zniża i to o dużo,bo poofów jest dużo ;-] +wbicie 60/60 To kwestia co najmniej 43 godzin... W czasie których taki drut/sorc ma juz 30 lvl
Krzy_ek jest offline  
stary 19-05-2007, 21:39   #670
_Blooman_
Zbanowany
 
_Blooman_'s Avatar
 
Data dołączenia: 30 12 2006

Posty: 33
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Sorcerer
Domyślny

Wiadomo ze i tak znowu bedziemy zaskoczeni "zbalansowaniem" postaci... oby sie nie okazalo tak ze knightci i pallki zostana bez zmian a sorc i drut poprostu stracą moc czarow;]
◘ja osobiscie zrobil bym tak : knightom i pallom hity OD - DO tak jak maja sorki... to jest nonsens... przeciez takiego zolwia mozna bic minute -.- (chmurka , chmurka)
◘Ulepszył training system bo ten jest <za przeproszeniem> do dupy...
◘Sorcom i Drutom zmienic: Teraz maja co 1 lvl 1 więcej dmg.. zmienilbym na 5 lvli 1 wiecej dmg... (dla przykladu)
dodalem swoje 3 grosze...

/Aqua/
_Blooman_ jest offline  
stary 19-05-2007, 21:41   #671
Turilot
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 03 09 2006
Lokacja: Bełchatów

Posty: 81
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Menera
Poziom: 130
Skille: 90/83
Poziom mag.: 7
Domyślny

Dałem opcje numer 3. Jak dla mnie knight i pall są dobrzy i nie trzeba ich ulepszać, ale powinni zrobić coś takiego że z visa/morta itp. uderzać mogą co 2 kolejkę bo teraz ten spam jest za dobry.
Turilot jest offline  
stary 19-05-2007, 22:41   #672
Technick
Użytkownik Forum
 
Technick's Avatar
 
Data dołączenia: 28 03 2006

Posty: 164
Domyślny

Zgadzam się z panem up
Pall i knight - tu można ulepszyć jedynie PvP, bo jeśli chodzi o expienie to jest całkiem przyjemne (przynajmniej do 60-70lvla).
Można by ewentualnie przyspieszyć regeneracje życia u knighta, bo IMHO to nie fair, że sorcowi mana rośnie tak szybko a knight czeka i czeka...
Technick jest offline  
stary 19-05-2007, 23:43   #673
Hidenburg
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 18 05 2006

Posty: 31
Stan: Aktywny Gracz
Domyślny

Jeśli by sorców mieli pogorszyć to proponuje:
knight może używać jedynie knife oraz nie może wbić skili większych niż 25/25
sorc powinien dostawać 200 many, 150 hp i 100 capa na lvl, a żeby zdobyć następny lvl powinien potrzebować 10% expa który jest wymagany w tej chwili.
Mana i hp powinno mu się odnawiać z prędkością 100/ sec, a soule 50/ sec
UE powinno być dostępne dla facc od 20 lvl i zadawać 15x większe obrażenia niż w tej chwili oraz pobierać o połowe mniej many. Mlvl sorcowi powinien rosnąć o 1 lvl podczas 1 strzału z jakieś różdżki. Do tego sorc powinien na 10 lvl biegać tak szybko jak teraz na 200 lvl z Bohami i utani grand hur. Powinien też mieć jakąś różdżkę od 50 lvl która zadawała by obrażenia fizyczne ~800 - 1000.
Myślę że wtedy będą profesje wyrównane i będzie uczciwie.
__________________
BEST SOLO
Hidenburg jest offline  
stary 19-05-2007, 23:49   #674
Arut
Użytkownik Forum
 
Arut's Avatar
 
Data dołączenia: 09 05 2005
Lokacja: Arkadia

Posty: 216
Stan: Początkujący
Arut ma numer GG 5617877
Domyślny

zgadzam się.


btw dlaczego qwa mac mam plusika kolo nicku?
Arut jest offline  
stary 21-05-2007, 21:34   #675
Nari
Użytkownik Forum
 
Nari's Avatar
 
Data dołączenia: 06 12 2006
Lokacja: www.tibiaspy.com

Posty: 1,549
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

No wiecie..... Większość z Was gra może od 4-7 miesięcy w tą gre... Nie wiecie jak się fajnie grało sorciem/drutem przed wandami i ograniczeniami do run. Wbijasz 10-11 lvl robisz UHy/HMMy aż Ci będzie starczyć na fajne EQ. Robisz runki do expa, idziesz na roty, 27~ lvl i monk. Później 35~ i na dragi, 45 i na DLe z blokerem, gra była zajebista!

Ja bym wypierdolił wandy/rody i ograniczenia do robienia run. Zrobił sklep do sprzedaży run za taką cene (troszkę niższą może) z którą się robi. ALL.

UP@ ja też mam Chyba nas modki lubią i dali nam plusa
__________________
*Tooku sora mado no mukou*


Ostatnio edytowany przez Nari - 21-05-2007 o 21:36.
Nari jest offline  
stary 21-05-2007, 23:05   #676
Kwadrat-.-
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 20 05 2007

Posty: 16
Profesja: Knight
Świat: Candia
Domyślny

A oto mój pomysł na balansację profesji:"

Sorcerer:
- bez zmian
Druid:
- ewentualnie jeden czar ofensywny, ale nie jakiś super mocny (przecież druid to nie sorcerer)
Paladyn:
- większa efektywność "conjure arrow" and "explosive arrows" (przy pierwszym zamiast 10 strzał, powiedzmy 20, a przy drugim, np. 5 burst arrows zamiast 3. Paladyn też musi jakoś zarabiać na życie)
- zmniejszenie częstotliwości łamania spearów
- wolniejszy przyrost shieldingu (przecież paladyn to nie knight)
Knight:
- szybsza regeneracja życia (dajmy na to 40 knight z reda do max hp, nie używając UHów, a tylko exury z pewnością będzie się dłużej leczył, niż taki sorcerer używając zregenerowanej many do exura gran, bądź vita)
- szybszy wzrost skilli sword/axe/club fighting oraz shielding (15~ godzin aby zrobić z 74 sworda na 75 to chyba przesada)
- wpływ lvl na zadawane obrażenia oraz umiejętność blokowania ciosów [shielding] (100 lvl ze skillami 65/65 bije i broni się słabiej niż 15 lvl ze skillami 75/75, przyjmując, że oboje mają takie same eq)
- mniejsze zużycie many na exori

Rozpisałem się Niektórzy uznają, że za bardzo faworyzuję knighta, ale uważam, że ta profesja musi dostać najwięcej, aby być równą z innymi.
Kwadrat-.- jest offline  
stary 22-05-2007, 23:28   #677
Vasali
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

następna osoba która chce dodać druidowi czar ofensywny... po co?
 
stary 22-05-2007, 23:57   #678
Lord Dark'Wiz
Użytkownik Forum
 
Lord Dark'Wiz's Avatar
 
Data dołączenia: 25 07 2006
Lokacja: Sopot

Posty: 88
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Sir Lordun
Profesja: Paladin
Świat: Kyra
Poziom: 53
Skille: 79/59
Poziom mag.: 14
Domyślny

Byłoby naprawdę bosko gdyby paladynom, którzy od zarania dziejów muszą się tachać z kuszą i bełtami (30:atk.) dodali by albo jakieś nowe, zróżnicowane bronie, albo podwyższyli atak o 3-4-5 pkt. w łuku i kuszy, tzn. strzałkach i bełtach...

A wbijanie skilli przez knighta, to też lekka przesada, trwa to w **uj długo, może nawet za długo...

Co do druidów i sorcererów, może jakoś by ograniczyć ten spam z visa, albo taki wzrost siły względem lvl'a...
__________________
R A D I O H E A D - M Y L O V E .

16:04 Zamak Saio [6]: Moj kumpel to moothonost i nikt mnie niezabije bo jak zabije to mu powiem i tego co mnie zabije on zabije jego!
Lord Dark'Wiz jest offline  
stary 23-05-2007, 23:43   #679
Piotrek Marycha
Użytkownik Forum
 
Piotrek Marycha's Avatar
 
Data dołączenia: 16 02 2006
Lokacja: Legionowo
Wiek: 35

Posty: 1,529
Stan: Niegrający
Imię: Dobrzejszy
Profesja: Paladin
Gildia: ';..;'
Świat: Xerena
Poziom: 64
Skille: 81
Poziom mag.: 16
Piotrek Marycha ma numer GG 7952466
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Nari Pokaż post
No wiecie..... Większość z Was gra może od 4-7 miesięcy w tą gre... Nie wiecie jak się fajnie grało sorciem/drutem przed wandami i ograniczeniami do run. Wbijasz 10-11 lvl robisz UHy/HMMy aż Ci będzie starczyć na fajne EQ. Robisz runki do expa, idziesz na roty, 27~ lvl i monk. Później 35~ i na dragi, 45 i na DLe z blokerem, gra była zajebista!

Ja bym wypierdolił wandy/rody i ograniczenia do robienia run. Zrobił sklep do sprzedaży run za taką cene (troszkę niższą może) z którą się robi. ALL.

UP@ ja też mam Chyba nas modki lubią i dali nam plusa
Po dacie dolaczenia widac ze ty chyba tez grasz nie za dlugo...chyba nie wiesz jak to jest przez miesciac na zmiane stac pod dp i trzepac runy i biegac na trole/roty/larvy? a moze wlasnie jestes "oldskulowym" graczem i sie wkurzyles jak ci skasowali farme druidów?
btw - dobrze ujęty problem:
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin
Taaa i jeszcze w wersji 3.1 i 5.9 i... czy na prawde chcial bys grac na serverze gdzie w chwili gdy wyjdziesz z Temple na 8 lvl ktos cie zabija od razu bo akurat stwierdzil ze tak bedzie zabawnie?
Pewnie bawi cie tez server gdzie na 800 graczy jest 500 afk druidow na 11 lvl, 200 sorcow na 15 i na reszcie sie tloczy tych kilku graczy ktorym udalo sie cudem zalogowac.(...) A no i oczywiscie wladze trzyma 1 gildia high lvl ludzi ktozy wybili sie kiedys tam i kazdy powyzej 50 lvl i skilli 70 jest zabijany z jakiegos tam powodu az pojdzie sobie grac gdzie indziej zeby nie zagrozil ich pozycji.
PwnT?
__________________
"Istnieja dwie bezgraniczne rzeczy - wszechswiat i ludzka glupota. Chociaż co do wszechswiata nie jestem calkiem pewien... " (ALBERT EINSTEIN )
-------------------------------------------------------------------------------
Piotrek Marycha jest offline  
stary 24-05-2007, 00:00   #680
Kasztaniaczek
Zbanowany
 
Kasztaniaczek's Avatar
 
Data dołączenia: 07 07 2006
Lokacja: Łodź

Posty: 978
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Master Sorcerer
Poziom: 65
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Piotrek Marycha Pokaż post
Po dacie dolaczenia widac ze ty chyba tez grasz nie za dlugo...chyba nie wiesz jak to jest przez miesciac na zmiane stac pod dp i trzepac runy i biegac na trole/roty/larvy? a moze wlasnie jestes "oldskulowym" graczem i sie wkurzyles jak ci skasowali farme druidów?
btw - dobrze ujęty problem:
Po twojej tego tez nie widac...
Kasztaniaczek jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 20:55.


Powered by vBulletin 3