![]() |
#1021 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 04 2006
Lokacja: Bielsko-Biała
Posty: 190
Stan: Niegrający
Profesja: Paladin
Świat: Selena
Poziom: -0
Skille: Niskie
|
![]() Mam nadzieje że te strzały będą jakieś fajne
![]()
__________________
Cytuj:
Cytuj:
|
||
![]() |
|
![]() |
#1022 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 02 2007
Lokacja: Bartoszyce
Posty: 98
Stan: Niegrający
![]() |
![]() Powiem tyle, że ci którzy piszą teraz, że przenoszą się ze swojego druida/sorcercera na paladyna/knighta są pewnego rodzaju noobami, którzy nie wiedzą o co chodzi w grze typu rpg. Otóż powinno sie grać przede wszystkim dla przyjemności a nie dla lvla i wybierać taką profesję jaka nam się podoba a nie jaka jest aktualnie na topie
![]() W kwestii płaczących sorcercerów/ druidów na temat update'a nie będę sie wypowiadał bo to już nie ma sensu i jest nudne ![]() Moim zdaniem update zapowiada się interesująco, chociaż zauważcie że jest to pogorszenie (ograniczenie - mniej bolesne) nie tylko sorcercerów/druidów ale także paladynów i knightów, aczkolwiek prowadzące do mniej więcej jednakowej siły wszystkich profesji. |
![]() |
![]() |
#1023 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 04 2006
Lokacja: Bielsko-Biała
Posty: 190
Stan: Niegrający
Profesja: Paladin
Świat: Selena
Poziom: -0
Skille: Niskie
|
![]() @up
Tu masz racje teraz będzie się działo to samo co było na uptadzie 7.6 czyli większość przejdzie na palka/knighta. Ale pewnie i tak wrócą na druta/sorca bo im się skillowanie znudzi bo umią(?) iść tylko na łatwiznę ![]()
__________________
Cytuj:
Cytuj:
|
||
![]() |
![]() |
#1024 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 12 05 2006
Lokacja: Jablonna
Posty: 113
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Lavia de Frons
Profesja: Knight
Gildia: poszukuje odpowiedniej...
Świat: Harmonia
Poziom: 80+
Skille: a co to
Poziom mag.: 6
|
![]() @ up. Potrafią :-)
"- Jak sie pisze - szczegóły czy strzegóły? - Nie wiem, napisz detale." Kto pamieta z czego to cytat? :-) |
![]() |
![]() |
#1025 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 11 2006
Lokacja: Złotów
Wiek: 32
Posty: 277
Stan: Na Emeryturze
Imię: Sanchineq
Profesja: Paladin
Świat: Silvera
|
![]() Pewnie z basha xD
Czy zna ktoś to: "- na jakim profilu jesteś? - chumanistycznym" xD @Topic: Mam nadzieję, że będzie też amunicja do kusz w stylu burst arrowów (które mają zastąpić gfb), żeby nie latać ciągle z jednym i drugim. Można też wywnioskować, że power bolty będą bardziej dostępne ![]() |
![]() |
![]() |
#1026 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 05 2006
Lokacja: Kraków
Wiek: 37
Posty: 396
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Bartholdi
Profesja: Elder Druid
Gildia: Fatal Ilusion
Świat: Astera
Poziom: 95
Skille: --/26
Poziom mag.: 64
|
![]() 'Druidzi sprawowali ważne funkcje społeczne, byli odpowiedzialni za sprawy wiedzy i nauczania. Młodzież nauczano o nieśmiertelności duszy, reinkarnacji, co przekazywano w formie poetyckiej do nauczenia się na pamięć – studia trwały nawet (jak twierdzi Cezar) do 20 lat, gdyż wiedza była przekazywana tylko drogą ustną. Mieli dużą wiedzę o gwiazdach i ich ruchach, o przyrodzie, mocach i nieśmiertelnych bogach. Innym ważnym zadaniem kapłanów było strzeżenie tradycji i wpajanie cnót moralnych.
Ze względu na zdobyte wykształcenie często powierzano druidom sprawowanie czynności politycznych i sądowych. We wczesnośredniowiecznej Irlandii byli wysokimi urzędnikami dworu królewskiego, czasem nawet mieli prawo głosu przed królem. Dużą moc dawało druidom prawo geasa - nakazy i zakazy indywidualne, nakładane na poszczególne osoby, wiążące szczególną mocą magiczną. Złamanie takiego zakazu groziło zemstą sił nadprzyrodzonych. Kapłanów uważano za potężnych czarowników, ich moc wykorzystywano nawet w wojnach. Mogli rozkazywać żywiołom, zmieniać dzień w noc, lato w zimę, ich moc miała oddziaływać również na wolę bogów, a oni mogli ingerować w boskie sprawy. Druidzi mieli rozległą wiedzę na temat leczniczych właściwości roślin, które musiały być zbierane w specjalny sposób lub o odpowiedniej porze. Podczas zbierania jemioły odcinano jej pędy złotym sierpem, a ponieważ nie mogła przy tym dotknąć ziemi, łapano ją w płótno rozpostarte przez kapłanów pod drzewem. Zbierano ją tylko w 6 dniu księżycowego miesiąca. Druidzi wierzyli, że jemioła dodana do napoju przywraca zwierzętom płodność i jest remedium na wszelkie zatrucia. Druidzi wierzyli także w moc skamieniałych jeży morskich, o których sądzili, że są zrobione z wężowej śliny, i które nazywali jajami węża (wspominał o tym Pliniusz). Można je było zbierać tylko w określonej fazie księżyca, a miały przynosić szczęście w procesach sądowych. Istniało zrzeszenie druidów o charakterze religijnym, w którym jeden z kapłanów miał władzę zwierzchnią, zaś po jego śmierci następcą zostawał ten, który był najbardziej godny i dostojny. W razie wątpliwości urządzano głosowanie lub też kandydaci odbywali święty pojedynek na słowa. Późniejsze teksty mówią natomiast o królu druidów – tzw. righ druadh, a także o naczelnym mistrzu – primus magister (łac.). Wszyscy druidzi zbierali się corocznie na terytorium Karnutów w samym środku Galii.' melee za200+ suXX, power bolty suXX piekne sa pnacza co rosna z ziemi, mozna przy nich zoabczyc jaka wladze nad natura ma druid. a przejmowanie zwierzat? uwielbiam przejac sobie 2wilki i siac spustoszenie u wrot wielkich miast. kaplan natury to jest najlepsz a profesja, nabardizej zrownowazona z natura.. dlatego kocham druida;P i nie zmieni tego nic. nawet coraz nowsze updaty ;] Ostatnio edytowany przez bartii10 - 11-06-2007 o 23:45. |
![]() |
![]() |
#1027 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 01 05 2007
Posty: 14
|
![]() Kolejna porcja komentarzy Customer Suportera z forum tibia.com
![]() What about defense with 1handed vs 2handed weapon Ah yes, we are aware of this and we have indeed also thought of a solution to that problem. I will not give you the details yet since that might be part of another update teaser, suffice it to say: this has also been addressed. --------------------- Co z obrona w 1-recznej i 2-recznej broni? jestesmy swiadomi tego i juz zaczelismy myslec nad rozwiazaniem tego problemu.Nie da teraz dokladniejszych informacji na ten temat,moze to bedzie czescia innego teasera z update. |
![]() |
![]() |
#1028 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 01 05 2007
Posty: 14
|
![]() Jednak teraz wam nie przetłumacze
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 08 05 2007
Lokacja: Mikołów
Wiek: 33
Posty: 13
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Ikar Mikolow
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Licza Sie Ludzie
Świat: Menera
Poziom: 55
Skille: 76
Poziom mag.: 16
|
![]() hehe jestem ciekaw ile nowych rodzajów amunicji ebdzie dla alka i czy jakieś nowe wandy.rody beda ;PP
----- rowniez nie rozumiem tych co graja "zeby byc na topie" -.- ludzie grajcie tym co chcecie... kazdy wysoki lvl w obojetnie jakiej profesji jest genialny ![]() |
![]() |
![]() |
#1030 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 05 2007
Wiek: 33
Posty: 307
Stan: Niegrający
|
![]() Cytuj:
Nie chodzi mi o to że ktoś jest gorszy (sam nigdy nie nabiłem 70 levela), tylko o to, że w Newsie wyraźnie pisało, że zmiany poczuje się na 70-80 levelu... A większość wypowiadających się tu sorców i drutów takiego levela nie ma a płaczą i użalają się... Nie chciałem tym nikogo urazić, ale taka jest prawda...
__________________
Podpis? Nie mam pomysłu ;< Ostatnio edytowany przez Kejmilo - 12-06-2007 o 07:20. |
|
![]() |
![]() |
#1031 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 12 06 2007
Posty: 6
|
![]() To jest absurdalne porównywać skile knighta ze skilami maga czy druta.. każdy wie ze knight czy pall wcale tak długo nie skiluje... no np MDW czy on ma ponad 100mlvl?? a nabić dobrego skila knightem jest łatwiej niż nabic 60+mlvl sorcem czy drutem...
|
![]() |
![]() |
#1032 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 12 06 2007
Posty: 6
|
![]() kto tu jest noobem jeżeli twierdzi ze skile sie nie nabijają podczas expienia --.--
|
![]() |
![]() |
#1033 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 03 2004
Wiek: 54
Posty: 281
Imię: Bolbochan
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Moonblades
Świat: Refugia
Poziom: 136
Skille: 98/60
Poziom mag.: 22
|
![]() Tak tylko skile podczas expienia naprawde rosna tragicznie , sorcowie czy druci moga za to spalac non stop mane co powoduje ze trening mlvlu podczas expienia = treningowi mlvlu podczas np robienia runek.
Knight za to skiluje dopiero jak bije potworka , a to juz jest kolosalna roznica bo (w zaleznosci od tego co i gdzie bije i przy ilu graczach na expowisku) bije np moba przez kilka sekund a traci czas na dojscie do next czasami przez kilkanascie sekund. Najbardziej sie pod tym wzgledem oplaca skilowac albo na dragach ktore w miare dlugo sie bije i mozna za chwile lac next (ale problem polega na tym ze sa 2 konkretne miejscowki wiec trzeba czekac dosc dlugo w swojej kolejce) albo trenic expiac na syfach ktorych jest duzo duzo , ale wtedy exp zaden. Dodatkowo te najlepsze trenienie i tak wychodzi mu z 2 razy wolniej niz by trenil se normalnie bez expa. Sorc obojetnie czy pojdzie na demki czy na przyslowiowe syfy (co sie sorcowi juz na odpowiednim poziomie nie oplaca) moze se trenic tak samo skutecznie. Pisales tez ze od 60 mlvla postaciom magicznym juz mlvl rosnie tragicznie a skile mozna se trenic o wiele szybciej. Niby tak ale tylko jesli porownujemy np 90 skill u kiny i np 70 u sorca. Tylko wiesz - ile daje mi 1 mlvl powera a ile jeden skill. Nie przytaczaj przy okazji porownan co do powera pokazujac to np na hmm. Wez vis lub mort bedzie latwiej.Dodatkowo z tego co widac mlvl ma dawac teraz wiekszy power niz dotychczas. Dlatego napisali ze do 80 lvla magowie nie powinni odczuc roznicy.
__________________
21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz Ostatnio edytowany przez mago - 12-06-2007 o 11:29. |
![]() |
![]() |
#1034 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 12 06 2007
Posty: 6
|
![]() to ty uważasz ze knightowi rośnie skil wolniej na expieniu niż sorcowi/drutowi ja w to ni wnikam ale jak już porównujesz do h lvli to nie zapomnij o tym ze czarów to sie mało używa np MDW używa tylko exura gran na expie.... A taki drut to on nawet nie ma czarów walących żyje mu się fatalnie ale i tak jeszcze chcą to popsuć po prostu gratulacja pomysłu...
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 03 2004
Wiek: 54
Posty: 281
Imię: Bolbochan
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Moonblades
Świat: Refugia
Poziom: 136
Skille: 98/60
Poziom mag.: 22
|
![]() Ja pisze o trenieniu - co takiemu MDW szkodzi se co jakis czas wcisnac hotkeya z byle pierdolka by mane spalac non stop - chociazby by sdka zrobic albo jakis glupi czar nie zawsze ofenzywny. Knight nie ma wyborku - ma przed soba potworka expiax albo go nie ma.
A jezeli takiemu MDW sie nie chce to juz jego problem a nie problem w skilowaniu - do tej pory nadrabial lvlem power wiec mu nie zalezalo na mlvlu.
__________________
21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz Ostatnio edytowany przez mago - 12-06-2007 o 11:43. |
![]() |
![]() |
#1036 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 12 06 2007
Posty: 6
|
![]() jesteś mądrzejszy niż myślałem xD hahahaha MDW sd zrobi xD a knight skilluje gdy expi skiluje gdy treni tylko nie skiluje gdy chce coś sprzedać... mówię ci że dużo łatwiej wbić skila knightem niż mlvl sorcem czy drutem...
|
![]() |
![]() |
#1037 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 03 2004
Wiek: 54
Posty: 281
Imię: Bolbochan
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Moonblades
Świat: Refugia
Poziom: 136
Skille: 98/60
Poziom mag.: 22
|
![]() Nie czepiaj sie slowek jak podalem przyklad ogolnie postaci magicznych sd bylo przykladem - widac ze nie za bardzo kumasz sensu wypowiedzi mojej - . Ale ok MDW nie moze sd zrobic wiec zalozmy niech walnie juz glupie utani gran hur co jakis czas ;P
Knight nie skiluje latwiej - juz ci dalem chyba wystarczjace dowody. Tylko nie porownuj wysokosci skili bo tego nie da sie porownac. Jak napisalem 90 skil u kiny wchodzi jakos mniej wiecej jak 70 mlvl u sorca - a 70 mlvl u sorca znaczy o niebo wiecej niz 90 skill u kiny. Why? Bo obrazenia od magii rosna i minimalne i maksymalne wiec nawet jakby wzrastaly przy kazdym mlvlu i skilu o 1 pkt to: za 1 mlvl sorc zyskuje 2 razy wiecej niz kina za jeden skill. Bo np na hmm - wzrasta ci mlvl - obazenia minimalne wzrastaja ci o 1 i maxymalne tez , wzrasta ci skill - obrazenia minimalne dalej sa 0 maksymalne wzrastaja tez o mniej wiecej nic,nic. A podalem tylko slabiutka runke dla sorca-druta a wez takie sd?
__________________
21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz Ostatnio edytowany przez mago - 12-06-2007 o 11:52. |
![]() |
![]() |
#1038 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 12 06 2007
Posty: 6
|
![]() ale ty chyba tez czegoś nie rozumiesz po nowym update knight może nie trafić ale już bedzie wartość minimalna!! drut ma zjebanie a pozatym jescze dostaje kopa w dupę gdzie tu sprawiedliwość;/
|
![]() |
![]() |
#1039 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 03 2004
Wiek: 54
Posty: 281
Imię: Bolbochan
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Moonblades
Świat: Refugia
Poziom: 136
Skille: 98/60
Poziom mag.: 22
|
![]() A skad wiesz ze bedzie wartosc minimalna?
Jakos w tym newsie tego nie bylo ![]() Drut dostaje w dupe ale i tak bedzie powered tylko ze juz nie megapowered. Wez porownaj 150 kine z 150 sorcem czy drutem. Max exp kiny to 150k/h i to tylko w 2 miejscowkach i dobrych porywach z respem. Zreszta w kazdym wypadku to mega waste chyba ze druta se wezmie. Sorc czy drut na 150 lvlu juz moga naprawde z expem jechac ostro - solo hydry itp Drut ma zjebane - przyklad MDW chyba mowi co innego ;P Dla twojej wiadomosci podam ze MDW naprawde az tak dlugo tego levela nie robil i nie gra jak to niektorzy mowia 24h . Sa strony by to sprawdzic ile kto gra. Wszystko zalezy od umiejetnosci gracza.
__________________
21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz Ostatnio edytowany przez mago - 12-06-2007 o 12:22. |
![]() |
![]() |
#1040 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 12 06 2007
Posty: 6
|
![]() ja wiem ze on dlugo nie musi grać jak w jednym dniu wyjebał 14 mln expa xD ale on ma najwyższy lvl w całej tibi dlatego nie porównuj go z takimi 50-100 ed bo to nie ma sensu ;]
|
![]() |