|
Notki |
Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 02 2006
Posty: 3,852
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Inferna
Poziom: 5x
Skille: nvm/nvm
Poziom mag.: 4x
|
![]() A właściwie komentarz odnośnie update i logiki myślenia 'coniektórych'.
Teraz taki warning od Ministra Zdrowia i Opieki społecznej: Niniejszy tekst jest dość długi, przez co może wywołać przegrzanie mózgu u przeciętnego tibijczyka, którego największym czytelniczym osiągnięciem był przedupdate'owy teaser. Zastanawiałem się, czy to napisać, ale widzę coraz więcej luserów piszących rzeczy typu 'haha dobrze wam tak, poczujcie się jak knighci' etc. Jak już ze 2 razy wspomniałem, jest to typowo polska mentalność, czyli jak inny ma gorzej, to wtedy jest lepiej, nawet jakbym ja też miał gorzej. Wstępne założenie: grałem sorcem i knightem w przeszłości. Aktualnie nie gram w Tibię. Jeśli wrócę, co jest całkiem możliwe, będę grać knightem (i to nie tylko ze względu na update, aczkolwiek nie zaprzeczam, że to bardzo istotny czynnik przy wyborze profesji). Tak więc jestem nastawiony obiektywnie, a raczej - co z punktu widzenia dalszej części posta jest jeszcze lepsze - popieram rycerza. Otóż moim skromnym zdaniem (nie tylko moim, zresztą) - przed update mieliśmy większy balans, niż teraz. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta - pod pewnymi względami lepszy był sorc/druid, pod pewnymi knight, pod pewnymi palek (o tej profesji jednak za wiele mówić nie będę, nie grałem nią wystarczająco dużo). Otóż: - sorc (bądź też druid, ale będę pisać sorc, ew. profesja magiczna itp., dla ułatwienia), jak wiadomo, expił najszybciej, miał największe hity, stosunkowo najłatwiej było nim zabić inną postać, nie musiał trenować, w razie braku kasy mógł ratować się runemakingiem itp. Był najlepszą postacią do huntów na potężniejszych potworach, ponadto był dość wszechstronny, choć scaraby bite nie summonami dobrym pomysłem nie były. Z całą pewnością wadą sorca była niemożność podniesienia wielu przedmiotów naraz (ba, ja podczas dłuższego huntu w tombie musiałem nawet kasę pakować do lootbaga). Ponadto miał mało hp i niski skill shieldingu, przez co kick w bardzo wielu wypadkach oznaczał śmierć. Ponadto wraz z polepszaniem się postaci ulepszeniu nie ulegały ciosy za pomocą broni (różdżki), a inne ataki, poza e-visem, są po prostu drogie w użyciu. Taka jest prawda, że na exp e-wave'm czy UE mogą sobie pozwolić tylko bogacze. - knight - expił zdecydowanie wolniej, chociaż też można było sobie 'jakoś' poradzić. Z całą pewnością lepiej zarabiał kasę. Ponadto wydawał jej mniej (na eq a potem tylko na leczenie). Dla w miarę niskich leveli postaci magicznych był swoistym 'must have' na huntach na potworach od smoka (nie wiem jak Was - mnie DSy postawione sorcem potwornie wk*rwiały) wzwyż. Dla wyższych leveli magów także był takim 'must have', jednak tylko na potwory typu demony czy behemothy. Dopiero na uberwysokim lvlu sorc mógł spokojnie expić w takich miejscach solo. Dalsze zalety knighta to z pewnością duża ilość hp (co za tym idzie mniejsze ryzyko zgonu 'przez przypadek', wskutek ataku pojedynczego PK czy w wyniku kicka na słabszych potworach). Wysoki cap także jest ogromną zaletą, pozwala na uniesienie przynajmniej 'pieniężnej' części lootu. Wadą na pewno było zaś skillowanie, nudne jak cholera, sam miałem z tym wielki problem grając knightem, ale - dało się przez to przebrnąć. Więc postacie były w miarę zbalansowane - każda miała wady i zalety, w pewnym stopniu uzupełniały się. Choć oczywiście sorc był zbyt silny - knightowi należał się 'boost'. Ale sytuacja jaką mamy teraz, to po prostu absurd. Napiszę to w formie krótkiego podsumowania: Sorc: - zalety: a) dużo many b) w miarę szybki exp c) na niskim lvlu bez zmian d) możliwość dorabiania na runach e) możliwość korzystania z run i silnych czarów ofensywnych -wady: a) konieczność robienia run b) na wysokim levelu OGROMNA różnica w sile magii (powiedzmy sobie szczerze, magic level powyżej 80 to ewenement, a skill w granicach 95 nikogo nie dziwi) c) pozajmowane expowiska dotychczas przeznaczone raczej dla sorców e) 'niepotrzebność' na huntach f) stosunkowo drogi atak g) mało hp h) mało capa i) mały shielding, przez co otrzymuje duże obrażenia w zwarciu j) duży koszt (czasowy - większy niż u knighta - bądź pieniężny) treningu Więcej wad niż zalet (wady 9:5 zalety). A teraz knight: -zalety: a) dużo hp b) dużo capa c) duże hity (oczywiście raz 0 raz 350, ale jednak duże) d) tani atak (za darmo...) e) silne czary ofensywne f) stosunkowa łatwość i niski koszt nabicia wysokiego skilla g) możliwość podpakowania skilla pierścieniem h) możliwość expienia na niskich skillach na potworach typu drag - SOLO, co powoduje niepotrzebność postaci magicznych i) możliwość expienia na guardach, które od dłuższego już czasu były domeną postaci magicznych j) na wyższych poziomach nadmierna łatwość expienia na potworach typu DL -wady: a) konieczność skillowania b) konieczność zakupu drogiego EQ (ale jednorazowa!) c) konieczność 'czekania' długo na dobrą broń Tak więc w wypadku knighta mamy zalety 9:3 wady. Knight stał się tańszym sorcem (porównywalny damage, ale nie magiczny, tylko fizyczny), który w dodatku ma dużo więcej życia i może więcej unieść. W efekcie postacie magiczne nagle stały się DRASTYCZNIE słabe - dużo słabsze, niż rycerze sprzed update'u (oczywiście relatywnie, tak 'po prostu' stały się słabsze tylko na wysokich levelach). Widać to zresztą po dziennych wynikach expa na erig.net. Konkluzja jest taka - zanim zaczniesz gadać rzeczy typu 'jee świetny update rox hail Cipsoft jeach wreszcie nie muszę expić na trollach' rozpatrz ten update obiektywnie. Bo prawda jest taka, że to, co widzimy teraz, to nie balans, jeno przechylenie szali w drugą stronę. A posty typu 'ha dobrze wam tak sorce i dr00dy!11' świadczą tylko o głupocie i krótkowzroczności - jeśli na tym polega równowaga wg Cipsoftu, za pół roku możecie płakać, że nie trafiacie w rotworma, a sorc bije z różdżki po 300. Dziękuję za uwagę. Ciekawe, czy ktoś przebrnął przez cały ten tekst.
__________________
![]() If you come here... you'll find me. I promise.
|
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 11 2005
Lokacja: Wrocław
Wiek: 33
Posty: 501
Stan: Na Emeryturze
|
![]() Wlasnie tak teraz beda wygladaly update'y. W jednym polroczu oslabia knighta, paladyna i znacznie ulepsza postacie magiczne. W drugim polroczu bedzie na odwrot. Mozna powiedziec, ze Tibia stoi pod tym wzgledem w miejscu bo glownie to sie zmienia grafika.
@down Taa, ja przeczytalem i bardzo madrze pisze. Ostatnio edytowany przez Bakuo - 01-07-2007 o 00:23. |
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 01 2005
Lokacja: Sosnowiec
Wiek: 33
Posty: 75
Stan: Niegrający
Imię: Col'Therion
Profesja: Knight
Świat: Galana
|
![]() Przeczytałem całe. Według mnie update był dobry, ponieważ nie gram sorcem/drutem (od roku bodajże), tylko pallkiem. Owszem, postacie magiczne ostro dostały w dupsko, tylko że spójrzmy na to inaczej. Bo wg mnie wyszło na to samo, bo co za różnica, czy będziemy odbierać coś (bądź nie dodawać nic nowego) konsekwentnie i powoli (kilka poprzednich up'ów i sytuacja paladynów/knightów) czy zabierzemy zrobimy coś raz "a dobrze" (postacie magiczne teraz). Wg. mnie CipSoft nie zmieni już teraz zbyt wiele, bo oni nie lubią przyznawać się do błędów, nie mniej, z pewnością naprawią cos zimą. To, jka naprawią, sie okaże. I tu właśnie oburzeni teraz ludzie, powinni spojrzeć optymistycznie, bo oni będą się męczyli około pół roku, podczas gdy czas dominacji sorców trwał jakoś 2 lata.
Co do expa, to prawda jest taka, że teraz hordy noobów expiące wcześniej rodami/wandami przerzucą się na knightów/pallów, a w grze pozostaną tylko doświadczeni czarodzieje, którzy z pewnością poradzą sobie z obecną sytuacją, i jakoś ją przetrzymają. Chociaż przyznaję, że mag na lvlu 50+ będzie miał teraz przesrane, bo sd za drogie, a wand już za słaby. Chyba, że ktoś będzie trenował mlvl. No właśnie, ostatnimi czasy magowie i druidzi nie musieli tracić na to czasu, podczas gdy skillowanie jest potrzebne cały czas. To również było niesprawiedliwe, bo czemu obrażenia rycerza i maga mają być podobne, skoro do ich osiągnięcia knight potzrebował wielu godzin, a sorc tylko lvla? Rozpisałem się, długość chyba podobna do Twojego posta, ale cóż... Ogólnie przyznaję, postacie magiczne zostały udupione strasznie i jednorazowo, ale wydaje mi sie, że na poprawe nie będą musiały czekać tak długo, jak rycerze czy paladyni. Ciekawe czy TO ktoś przeczytał w całości ;D @down: wiesz, jeżeli nie masz nic do powiedzenia, to nie nabijaj postów-fajniejszy od tego nei będziesz. A po pisowni, to matołem tutaj jesteś Ty... -.-
__________________
'Bo wszystko zaczyna się Szczęściem Początkującego, a kończy Próbą Zdobywcy...' Paolo Coelho, Alchemik
Ostatnio edytowany przez malypietroo - 01-07-2007 o 00:24. |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Guest
Posty: n/a
|
![]() A paladyn to sie nie liczy ? Paladyn jest teraz najlepszy 80 lvl i na wrl moze LUZEM isc bo jak slyszalem od kolegi 104 royala kroji bolty po 300 +.
Cytuj:
Cytuj:
A trenowanie na 50 + to totalna glupota bo vis sie zaczyna zwracac... Ostatnio edytowany przez Rigoth - 01-07-2007 o 00:28. |
||
![]() |
#5 | ||||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 02 2006
Posty: 3,852
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Inferna
Poziom: 5x
Skille: nvm/nvm
Poziom mag.: 4x
|
![]() Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Errone & Bartek153 - dowiedzcie się, że mam prawo wyrażać własne poglądy, a forum właśnie do tego służy. Jeśli coś Cię aż tak bardzo nie obchodzi, to możesz tego w ogóle nie czytać - w temacie jasno napisałem 'Mój komentarz odnośnie update' - więc mogliście nie wchodzić.
__________________
![]() If you come here... you'll find me. I promise.
|
||||
![]() |
![]() |
#6 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 12 2006
Lokacja: Lublin
Wiek: 34
Posty: 35
Stan: Niegrający
Profesja: Master Sorcerer
|
![]() Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 06 2006
Lokacja: Jawor
Wiek: 35
Wpisy bloga: 1
Posty: 828
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Rookstayer
|
![]() Balansacja profesji wtedy by była gdy:
-Ulepszenie Knightów i Paladynów -Sorcerer i Druid bez zmian sorry, ale wbicie 80 skilla jest w stu procentach łatwiejsze niż wbicie 80 mlv ![]() grałem wszystkimi profesjami i wiem jak jest ![]() Lasoch napisał w całości obiektywnie jak wygląda ta niby "balansacja" ![]() nie podoba wam się temat to nie czytajcie i nie komentujecie. Nikt was nie zmusza do tego Ostatnio edytowany przez Cygan Slejter - 01-07-2007 o 11:39. |
![]() |
![]() |
#8 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 01 2005
Lokacja: Sosnowiec
Wiek: 33
Posty: 75
Stan: Niegrający
Imię: Col'Therion
Profesja: Knight
Świat: Galana
|
![]() Tak, tylko porównaj sobie, co dawał Ci przed Up'em 80 mlvl, a co 80 skill. To było nie sprawiedliwe dla skillujacych. teraz jest niesprawiedliwe dla magow, bo tzreba przyznac, ze nawet z 80 mlvlem niewiele można zrobić. A co do wojen: jeżeli komuś zależy na wygranej, i nie chce sie z tmy długo bawić, to sorc będzie nadal dobrym rozwiązaniem. Bo zredukujmy obrażenia palków przez tarcze i zbroje hlvli, a wtedy hity moga sie strasznie wahac. SD sorca natomiast, zawsze będzie miało jeden i ten sam poziom, i wydaje mi się, że hit na 150 knighcie na full defie wykonany przez paladyna nawet moicniejszymi broniami, bedzie porownywalny do hita sorca z SD, bo wiadomo, SD nie bierze pod uwage defa/arma/shieldingu.
__________________
'Bo wszystko zaczyna się Szczęściem Początkującego, a kończy Próbą Zdobywcy...' Paolo Coelho, Alchemik
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() |
![]() |
#10 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 02 2006
Posty: 3,852
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Inferna
Poziom: 5x
Skille: nvm/nvm
Poziom mag.: 4x
|
![]() @Malypietroo - na obrażenia z SD pancerz jak najbardziej wpływa.
__________________
![]() If you come here... you'll find me. I promise.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 05 2005
Lokacja: Łódź
Wiek: 34
Posty: 368
Stan: Usunięty
Profesja: Elite Knight
|
![]() W jakimś temacie Gremlin napisał, że jak już porównujesz 80 mlvl do skilli, to nie do 80, tylko 100+. Może i nadal szybciej wbijesz takie skille, ale nie tak łatwo jak 80/80.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 12 2006
Lokacja: Rawa Mazowiecka _/
Wiek: 32
Posty: 454
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Aurea
Poziom: 48
Skille: slabe
Poziom mag.: 5
|
![]() Knight sie meczyl przez 10 lat to jak sorc sie pomeczy pol roku nic sie nie stanie, bo w zimowym UP maja sorca wyrownac.
Wracajac do Twojego komentarza. 1) Zwrociles uwage na trening ale nie wspomniales o tym ze knight trenujac musi stac w miejscu przez wiele godzin i przez ten czas jest narazony nawet na straty pienieżne, a sorc trenujac mlvl moze w tym czasie zarabiac/expic (po tym UP moze niebardzo ale jakby sie uwzial). 2) Mlvl ze tak powiem mozna sobie kupic, niechce Ci sie wibijac x% kupujesz manasy i dobijasz a knight zawsze musi spedzic czas na skillowaniu 3) Nie wziales pod uwage u knighta ze uzywa run defensywnych i ofensywnych slabiej od innych profesji i duzej ich czesci nie moze uzywac nigdy albo od wysokiego (dla knighta) mlvla. 4) Silne czary ofensywne? Jakis zart? Exori hur - jedno, wielkie gowno, to samo z Exori mas. To chyba wszystko jakby cos edytuje ;P
__________________
Sing me a song, you're a singer
Do me a wrong, you're a bringer of evil The Devil is never a maker The less that you give, you're a taker So it's on and on and on, it's Heaven and Hell, oh well ![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 05 2007
Posty: 65
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Guardia
Poziom: 77
Skille: 20/26
Poziom mag.: 59
|
![]() Cytuj:
knight nie męczył się przez 10 lat ?? Napoczadku nie bylo wandow/rodow magowie musieli biegac i bic jakimis broniami melee a poniewaz hity mieli slabe więc musieli poswiecic duzo czasu na wbicie lepszego lvla siedząc np. na rotach zeby potem móc za pomoca run cos lepszego zabic a potem znow wrocic na roty i bijac swordem/axem/clubem robic runa na krótki exp. Mag mial latwiej dopiero po wyjsciu wandow/rodow to chyba w updacie 7.6 lub 7.5 (Nie pamietam który to byl dokładnie). Ostatnio edytowany przez Demonq - 01-07-2007 o 13:21. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 09 2004
Wiek: 34
Posty: 373
Stan: Na emeryturze
Profesja: Paladin
![]() |
![]() Cytuj:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 05 2007
Posty: 65
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Guardia
Poziom: 77
Skille: 20/26
Poziom mag.: 59
|
![]() @up
na forum.tibia.com widać mnóstwo postów takich jak ten większość 200lvli+ magów rezygnuje z gry, a prawie zaden h lvlowy mag nie expil pożądnie po update. |
![]() |
![]() |
#16 | |||
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() Dodaj: w pewnym momencie samowystarczalny.
Cytuj:
Dlatego ich uzywanie jest mocno limitowane, czy to jest wada ? Nie, to czy zarabiasz kase zalezy od tego co bijesz, jak szybko i jak rzuca, poza tym kasa jest warta tylko tyle, na ile mozesz ja przetworzyc na expo, wiec wiekszy zarobek sorca daje wprost znacznie szybsze levele, wiekszy zarobek knighta - dodatkowe bp uh. Cytuj:
Cytuj:
odnosnie wad i zalet po update nie wypowiadam sie, bo zarowno ten jak i poprzedni bojkotuje. Generalnie Cipsoft po raz kolejny pokazal, ze nie nalezy go traktowac w kategoriach odpowiedzialnej firmy dbajacej o klienta, tylko cyrku frajerow ktorym czasem cos wyjdzie, ale profilaktycznie to spieprza zeby przez przypadek nikt nie byl zadowolony.
__________________
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#17 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 06 2007
Posty: 46
|
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |||||||||||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 02 2006
Lokacja: Legionowo
Wiek: 35
Posty: 1,529
Stan: Niegrający
Imię: Dobrzejszy
Profesja: Paladin
Gildia: ';..;'
Świat: Xerena
Poziom: 64
Skille: 81
Poziom mag.: 16
![]() |
![]() Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
-Najwieksze hity -Praktycznie jedyna profka którą można bylo zdobyć fraga -nie musial trenowac (200-300h expa oszczedzonego na treningu... wez takiego dogoń) -Najlepszy do Huntow (qtfa po co przed update istanial palek w ogole?) -Wszechstronny - czyli moze sobie pojsc expic gdzie chce, nie potrzeba mu blokera itp itd..... Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
PS: tylko po h* mu to? a no tak, zapomnialem, zeby blokowac potwory sorcom i drutom!! wychodzi na to ze pośrednio to jest wieksza korzyść sorca niz knighta ... Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Nie chcialo mi sie cytowac tych wad i zalet, ale ci powiem ze g**o a nie argumenty, jakos wyzej wymieniles wiecej zalet sorca, a u knighta psizesz byle co zeby wyszlo wiecej zalet... Cytuj:
PS: Nie jestem zakochany w tym update ale ty tez spojrz obiektywnie - knight byl bardziej udupiony niz teraz sorc, a ludzi nim tylu gralo tylko dlatego ze to jedyna profesja melee i ludzie nim grali 4fun... nikt kto chcial pgowac nie gral knightem
__________________
"Istnieja dwie bezgraniczne rzeczy - wszechswiat i ludzka glupota. Chociaż co do wszechswiata nie jestem calkiem pewien... " (ALBERT EINSTEIN ) ------------------------------------------------------------------------------- |
|||||||||||
![]() |
![]() |
#19 | ||||||||||||||||
CS Tibia.pl Team
|
![]() Cytuj:
Z tego co pamiętam CIPsoft mówił o tym, że to projekt długofalowy - a ocenianie po kawałku nic nam nie da. Teraz Lasooch popatrz na to co by było, gdyby balans został zachowany i doszło do grudniowego update. Otóż jak wiemy - magia została podzielona (ofensywa została "osłabiona" dla lvlu, defensywa i leczenie taka sama). Wchodzi grudniowy update, który ma ostatecznie rozdzielić sorca od druida - i co? Sorc dostaje buff na magię ofensywną. Bo jakiś musi być, bo jest od tego specjalistą. Druidem się nie zajmujmy, bo trudno tutaj przewidzieć co dostanie (IMHO masę buffów). I znowu sorc będzie potężniejszy. I co wtedy? knighta i palka znowu do góry? To może wtedy na mainie trzeba by było pozamieniać respy trolli na dragi, bo nie byłoby jak expić. Za pierwszym razem magowie dostali (nie tylko magowie - knighci potrafili expić na dragach z praktycznie samymi exurami ![]() Nie można tylko patrzeć obiektywnie na update - trzeba patrzeć na to z pewnego dystansu i patrzeć nie tylko na ten update, ale też na inne. A tutaj poodpowiadam ludziom trochę ![]() Cytuj:
Kiedyś najwiecej hi-lvli to byli knighci. sorcki na hi lvlu były rzadkością i ludzie żywili do nich ogromny respekt (ah ten brak bana i skuli zazabijanie - UE pod depo i loot zbieramy ![]() Cytuj:
A nie stękać. Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Żaden sorc, który pamieta okres WH i rotów nie robiłby czegoś takiego Cytuj:
Cytuj:
O wiele. I nie ma się tutaj co okłamywać. Cytuj:
DLe to także olbrzymi waste (mana shield) lub ryzyko(tylko hp) Cytuj:
Fakt- po ch*j dużo życia? Lepiej mieć go 3 razy mniej. Cytuj:
a nie biore ze sobą nic poza potrzebnymi rzeczami. Cytuj:
50% loot zawsze dla niego. A zarobioną kasę przeznaczał na solo hunty. Cytuj:
Ale teraz przesadzasz Cytuj:
Cytuj:
Jakoś mam znajomych (knighci 170+-190+) i nie twierdzili, że są udupieni, expili sobie normalnie, itd.
__________________
Cytuj:
eerion.blogspot.com - Jak to gaijin Japonię ogarniał, czyli relacja z kraju kwitnącej wiśni. |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
#20 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 03 2007
Lokacja: Pżet slofńikiem ~ Post: 224
Posty: 288
Stan: Na Emeryturze
|
![]() Cytuj:
teraz skilling jest bardzo uciążliwy dla knighta jak i dla palladyna. u palladyna jest drożej niz u kina ponieważ musi on zbierać/kupować small stone'y. U kina sprawa wygladala lepiej. kupujesz fooda na full cap i lecisz na slima (chodzi mi o świat n-pvp). Ja zawsze wydaje pieniadze na ok. 500 worms co pozwoli mi wbic 2~ skille (68 sworda). jednak pomimo wszystko skillowanie palka jest owiele bardziej ciekawa niz u kina(tak mi się wydaje ![]() oczywiście nie będe mówił, że skill palka leci szybciej niz u kina bo jest to oczywiste. a sorc/druid zarabia na skillowaniu mlvl. tylko soule musi wbijać, co nie jest wymagają czynnością. Podsumowanie: Knight: -małe koszty skillingu, choć nie są równe zeru. Pall: -wręcz bardzo wysokie koszty treningu. Sorcerer/druid: -bardzo opłacalne jest trening mlvl, jednym słowem przymósowa gotówka |
|
![]() |