|
Notki |
Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#621 |
Moderator
Data dołączenia: 10 09 2005
Posty: 2,348
Stan: Na Emeryturze
|
![]() Może powiedzenie, że druid jest super bogaty, a sorc klepie biedę jest "lekko" przesadzone, ale jednak:
1. Druid jest częściej zabierany na polowania na grubsze stwory. 2. Ma tańsze leczenie, a więc expi bardziej ekonomicznie. 3. Więcej zarabia na runach (pomijając fakt, że taki sposób zarabiania do najlepszych i najsensowniejszych nie należy). |
![]() |
|
![]() |
#622 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 08 2007
Posty: 205
|
![]() Cytuj:
ps. inna sprawa, że dragon lair koło veno jest prawie zawsze zajęte i trzeba czekać czasem dzień w kolejce na liście, żeby poexpić. Ale ja gram w tibie raz na kilka dni i najczęściej w nocy, więc mi to odpowiada ![]() Ostatnio edytowany przez mezowski86 - 30-09-2007 o 16:25. |
|
![]() |
![]() |
#623 | ||||||||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 02 08 2005
Lokacja: Przasnysz
Wiek: 35
Posty: 970
|
![]() Cytuj:
Cytuj:
61 mlvl * 5 =305 72 lvl daje 11%? Czyli 0,15 lvl ma wpływ na siłę magii? A może teraz jest 4mlvl + 1lvl (a Cachero dalej nie zabija FE jednym visem)? Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Broń biała trafia ZAWSZE. Nie ma 90% ani 95% na trafienie. Niech ktoś wrzuci screena, jak sparkuje w węża/rata (oczywiście nie na skillu 10, 1 lvl z pięści). Mój "best", to 12 w węża na 48 lvlu z fire axe przy skillu 64 (nie liczą się potwory lepsze, bo mają armor + parują nasz dmg), a normalnie (99% przypadków) potwory tego typu wchodzą na 1 hit. Wytłumacz mi tylko, jak np. zwykła strzała może być skuteczniejsza od speara, skoro przy skillu 40 strzała też trafia co 3 raz, a jest droższa, ma mniejszy zasięg itd. Cytuj:
Cytuj:
Może średni dmg ciut lepszy, ale zupełnie nieopłacalny. @ down Cytuj:
Ostatnio edytowany przez DRoN - 30-09-2007 o 17:46. |
||||||||
![]() |
![]() |
#624 | |||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 02 2006
Lokacja: Legionowo
Wiek: 35
Posty: 1,529
Stan: Niegrający
Imię: Dobrzejszy
Profesja: Paladin
Gildia: ';..;'
Świat: Xerena
Poziom: 64
Skille: 81
Poziom mag.: 16
![]() |
![]() Cytuj:
Cytuj:
![]() Cytuj:
az taka ci te 10% roznice robi? a to ze RS omija defa calkowicie to juz nie wspomnisz?
__________________
"Istnieja dwie bezgraniczne rzeczy - wszechswiat i ludzka glupota. Chociaż co do wszechswiata nie jestem calkiem pewien... " (ALBERT EINSTEIN ) ------------------------------------------------------------------------------- |
|||
![]() |
![]() |
#625 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 08 2007
Posty: 205
|
![]() Z jakim BSem?
![]() edit: Żeby nie było, bije z dragon slayer. Średnią w draga mam spokojnie większą niż 130hp, mój best hit w draga to 309hp. Żeby zrobić 60k/h należy bić 85 dragów na h, czyli 1 drag co ok. 42sec. A ja jednego draga bije 10-25 sekund, wzięcie lootu 1-5 sec, dojście do następnego draga + exura lub uh to 1-15 sec. Wychodzi max 45 sec. pzd Ostatnio edytowany przez mezowski86 - 30-09-2007 o 18:44. |
![]() |
![]() |
#626 | |
Moderator
Data dołączenia: 10 09 2005
Posty: 2,348
Stan: Na Emeryturze
|
![]() Cytuj:
A co ci ona przeszkadza? Ja bym tylko osłabił włócznie i ewentualnie wzmocnił bolty i strzały (lub chociaż zrobił je tańsze/lżejsze), bo teraz paladyni zamienili się niemal w dystansowych rycerzy. Przecież symbolem paladyna od zawsze była kusza, a teraz praktycznie wyszła z użycia. No i fakt, że włócznią można rzucić dalej niż doleci pocisk z kuszy to już parodia... |
|
![]() |
![]() |
#627 | ||
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() Cytuj:
Cytuj:
Nie testowalem tego po update, przed tez niespecjalnie, ale jestem przekonany ze szansa na trafienie melee ( czy raczej szansa na unikniecie "miss"a ) jest w granicach 90-95%, powinno byc to widac na niskich skillach, gdy uderzenia zablokowane wliczaja nam sie do wzrostu skilla, a missy nie.
__________________
![]() |
||
![]() |
![]() |
#629 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() |
![]() |
#630 | ||||||||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 02 08 2005
Lokacja: Przasnysz
Wiek: 35
Posty: 970
|
![]() Cytuj:
Brzmi, jakbyś mówił "będzie za dobra". Fizyczna = wchodzi jak SD/bolt, czyli omija shield i wpada na armor. Demonowi pewnie robiłaby po 40. Cytuj:
Cytuj:
Teraz szansa na trafienie z broni białej = (50+skill)%, przy czym 100% max. Szansa na trafienie z broni miotanej = (10+skill)%, przy czym 90% max. Szansa na trafienie z broni typu "łuk" = (10+1,5*skill)%, przy czym 90% max. Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Różdżka od mlvl? Niegłupi pomysł, tylko rozwiąż problem żywiołu różdżki i jej zasięgu. |
||||||||
![]() |
![]() |
#631 | |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() Cytuj:
tu z kolei nie chodzilo o sama mechanike, tylko o nieodpowiedzialne i nieprzemyslane podejmowanie decyzji w sprawie kluczowych aspektow gry podczas jej tworzenia.
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
#633 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 02 08 2005
Lokacja: Przasnysz
Wiek: 35
Posty: 970
|
![]() Cytuj:
Chodzi o to, żeby "wspomóc" magię sorca. Poza tym Gremlin sam mówi, że JS jest lepszy od WoI, więc czemu nie ma być czegoś lepszego od miecza, ale żeby pożerało to manę (to chyba uczciwe)? Poza tym drut często używa VR, bo po prostu nie spala za szybko many i ma znośny dmg, a mógłby nosić zawsze tempesta, skoro z niego taki magic-melee-fighter. 2. Do 100 lvla przed wielu laty było aż za dobrze. Knight miał łatwy start, a 50 lvl to był już h-lvl. Mag się pieprzył na początku, ale w nagrodę rosła mu "nieskończenie siła magii" a mimo to nie było kupy 100+ lvli super sorcy/drutów. HMMy były dużo tańsze, nie było tylko tych zasranych visów (były, ale 4x droższe). Sorce były 'lepsze', ale droższe w utrzymaniu i cięższe w prowadzeniu. Oczywiście nie mówię o wersji, gdzie paladyn na 25 lvlu hunci GSy. Najstarsza wersja którą pamiętam, to taka że nie było Daramy i skillbarów. @ up Cytuj:
Ostatnio edytowany przez DRoN - 01-10-2007 o 19:48. |
||
![]() |
![]() |
#634 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 02 2006
Lokacja: Legionowo
Wiek: 35
Posty: 1,529
Stan: Niegrający
Imię: Dobrzejszy
Profesja: Paladin
Gildia: ';..;'
Świat: Xerena
Poziom: 64
Skille: 81
Poziom mag.: 16
![]() |
![]() Cytuj:
- summony nie zabieraja expa - royal speary ze 2-3 x drozsze, enchated spear tez wiecej many niech zabieraja - zabrac vite palowi!! nie o to chodzi, po prostu wg. cipsoftu przed update 90 ek expil tak samo jak 300 (tiaa 5.5 mln expa w dzien 90 ekiem, juz to widze), no i chcieli zrobic to samo z sorcem
__________________
"Istnieja dwie bezgraniczne rzeczy - wszechswiat i ludzka glupota. Chociaż co do wszechswiata nie jestem calkiem pewien... " (ALBERT EINSTEIN ) ------------------------------------------------------------------------------- |
|
![]() |
![]() |
#635 | |||||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 02 08 2005
Lokacja: Przasnysz
Wiek: 35
Posty: 970
|
![]() Cytuj:
2 many 19dmg - 9,5 3 many 30dmg - 10 4 many 45dmg - 11,25 5 many 65dmg - 13 Nie róbmy nowego pala (tzn. lepsza broń niewspółmiernie mocniejsza w stosunku do ceny). Teraz jest: 2-13-6,5 3-19-6,3 5-30-6 8-45-5,6 13-65-5 Ten stosunek jest dość ładny. Proponowałbym: 1-13-13 2-19-9,5 4-30-7,5 6-45-7,5 9-65-7,2 Ps. Tylko co to miałoby zmienić? Zwiększyłoby opłacalność i tak łatwych w prowadzeniu na niskich lvlach magów, skoro to powinna być NAJTRUDNIEJSZA profesja? Cytuj:
I więcej summonów, bardziej z ograniczeniem lvlowym niż manowym (tzn. 690 many FE na 30 lvl, ale może być potwór za 750 many, ale na 50 lvlu zamiast 32). Do tego dodałbym, że oswajanie powinno być o 25% tańsze niż summonowanie. Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Mag stracił za dużo na wyższym lvlu, ale na niższym jest lepszy niż był. W pespektywie do 100 lvla gra stała się znowu łatwiejsza. Najprościej jest oczywiście najsłabszej profesji zwiększyć dmg o 15% na całej linii i mieć spokój niż zastanowić się, jak z najłatwiejszej profesji na niskim lvlu nie zrobić gówna dla dzieci, a na wyższym żeby nie był zbyt dobry w stosunku do trudniejszych profesji. Cipy nie popierają skillowania? Po update 63 skilla = 72 z samej formuły. Minimalny dmg utrudnia skillowanie na slimach, ale jak najbardziej dalej można wbijać skille 80/80 na monkach na 10 lvlu. Zrobiliby ogranicznik np. max skill =(50 + 1/2 lvla) i na 10 lvlu masz max 55, a na 50 - 75 skilla. Byłoby to wystarczająco dużo. |
|||||
![]() |
![]() |
#636 | |||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: Kraśnik
Wiek: 36
Wpisy bloga: 5
Posty: 290
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Solonius Jhee
Profesja: Elite Knight
Świat: Hiberna
Poziom: 106
![]() |
![]() Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Dodam jeszcze, że exura sio dla druidów powinna zżerać więcej many, bo to tanie źródło leczenia. Dodam jeszcze, że przy następnych wyborach tematu roku 2007 ten temat jest u mnie na pierwszym miejscu. Długie ciągnące się konwersacje i kłótnie. Sprzeczne idee i poznawanie opinii innych graczy ;] Cóż więcej trzeba.
__________________
http://forum.tibia.pl/blog.php?b=260 - Mój Blog na tibia.pl Wejdź, zobacz, oceń, skomentuj. Z góry dziękuję. Album of Solonius Jhee Ostatnio edytowany przez Rafals from hell - 02-10-2007 o 00:10. |
|||
![]() |
![]() |
#637 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 02 2006
Lokacja: Legionowo
Wiek: 35
Posty: 1,529
Stan: Niegrający
Imię: Dobrzejszy
Profesja: Paladin
Gildia: ';..;'
Świat: Xerena
Poziom: 64
Skille: 81
Poziom mag.: 16
![]() |
![]() Cytuj:
2 : zasieg 3 : nie porównuj 5 many/strzal do ulamków GP za rzut royal spearem PS: tak czy inaczej rozdzki mniej many powinny brac Cytuj:
__________________
"Istnieja dwie bezgraniczne rzeczy - wszechswiat i ludzka glupota. Chociaż co do wszechswiata nie jestem calkiem pewien... " (ALBERT EINSTEIN ) ------------------------------------------------------------------------------- |
||
![]() |
![]() |
#638 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 03 10 2007
Lokacja: Tapin
Posty: 3
Stan: Aktywny Gracz
Imię: silin wulin
Profesja: Sorcerer
Świat: Guardia
Poziom: 11
Poziom mag.: 7
|
![]() Im mniej postaci magicznyh tym lepiej dla mojego drutka xD
bo bedzie wiekszy zbyt na uhy i czesciej beda mnie brac na hunty ![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 08 2005
Posty: 101
Profesja: Elder Druid
|
![]() To ja zaproponuje wam moja propozycje:
-Zwiekszyc sile visa ale nie az tak jak przed update -vis za 15many -jakis czar owensywny na druta -royal spear za 100-200gp,boltow do 4gp, p boltow do 30gp -zmniejszyc hity palka i najta(posrednio jak przed update i teraz) -wanda na okolo 80-100lvl cosnajmniej 2sqm zasiegu (sila alezy od lvla i m lvla) atak psychiczny(jak sd) -zabrac vite palkowi -łamanie sie broni knajtowi(psucie sie broni-ze bedzie trzeba w jakiejsc kuzni naprawiac i cena naprawy bedzie w stosunku do sily broni).
__________________
,,l,, |
![]() |
![]() |
#640 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 07 2007
Posty: 21
|
![]() Tylko to jest dobre "-łamanie sie broni knajtowi(psucie sie broni-ze bedzie trzeba w jakiejsc kuzni naprawiac i cena naprawy bedzie w stosunku do sily broni)" reszta do kosza
|
![]() |