Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Fora główne > Niusy

Notki

Niusy Nowosci z świata Tibii dostarczone przez naszych nieustraszonych korespondentów.

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 05-11-2007, 18:11   #201
Dolar14
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 04 11 2007

Posty: 9
Domyślny Ehhhhh...

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Solaxe Pokaż post
Przestańcie majaczyć o dodaniu większej ilości czarów ofensywnych dla Druida... Od atakowania jest Sorc. Przeznaczeniem Druta jest defensywa, leczenie/wzmacnianie innych graczy. Jeśli dostanie dobre ataki ofensywne, to gra Sorcem będzie całkowicie bez sensu. Druid powinien mieć bardziej zróżnicowane ataki leczace/wzmacniające/chroniące... = ='
Niemówie o tworzeniu niewiadomo jakich ulepszen dla druida.
Ale jak ty grasz knight'em do dla ciebie dobrze ze druid leczy i robi uhy. Postaw sie tez w sytuacji druida, czemu na filmikach jak zabijają, na desert quest to w 90% padają druty? Tez musza jakos dawac rade. Sam gram knight'em i jeste za, co do ulepszen druida, ale jak chcesz wyrownywac wszystkich to sie postaw w sytuacji kazdej profesji....
Dolar14 jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 05-11-2007, 18:34   #202
Epica
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 11 07 2007

Posty: 21
Domyślny

Powinni zrobić psucie broni na takiej zasadzie dana bron ma dana wytrzymałość np 300/300 jak wytrzymałość będzie na 0 nie będziemy mogli użyć tej broni i będziemy musieli iść ją naprawić do kowala(tak jest np w grze silkraod i to sie sprawdza w 100%).Powinni też zmniejszyć zasięg spearów do 2 kratek wtedy zostali by ci prawdziwi knighci i palkowie a dzieci speara i visa przestali by grac
Epica jest offline  
stary 05-11-2007, 18:50   #203
Dolar14
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 04 11 2007

Posty: 9
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Epica Pokaż post
Powinni zrobić psucie broni na takiej zasadzie dana bron ma dana wytrzymałość np 300/300 jak wytrzymałość będzie na 0 nie będziemy mogli użyć tej broni i będziemy musieli iść ją naprawić do kowala(tak jest np w grze silkraod i to sie sprawdza w 100%).Powinni też zmniejszyć zasięg spearów do 2 kratek wtedy zostali by ci prawdziwi knighci i palkowie a dzieci speara i visa przestali by grac
Myśle ze pomysl z tepieniem sie broni nie jest dobry, poniewaz knight musi pelno czasu przeznaczyc na skilowanie, i pelno ludzi skiluje tyle czasu, tylko po to zeby puźniej mogli sobie spokojnie expic. Po letnim update wprowadzili bronie od lvl mysle ze to powinno wystarczyc. Zimowy update polega na wyrównaniu profesji, a nie udupieniu knighta i palla zeby znowu było pelno magow.
Dolar14 jest offline  
stary 05-11-2007, 18:55   #204
Paccliker
Użytkownik Forum
 
Paccliker's Avatar
 
Data dołączenia: 24 01 2007

Posty: 84
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Sorcerer
Świat: Candia
Poziom: 62
Poziom mag.: 53
Problem Dzieci Update

Pierwsza sprawa: Wszystkie osoby, które mówi o dzieciach visa zazdroszczą sorków na bajecznym lvlelu 12 i tymi dziećmi są. Tak zasięg "spirów' zmniejszmy może do zera albo jeszcze lepszy pomysł! Speary rozpadają się po jednym rzucie! O i nikt nie będzie grał palem sorcowi usuńmy visy (nie będzie dzieci visa)! I Tibia będzie piękna! A najlepiej usuńmy profesje i zróbmy tylko "najta"! Tylko w Polakach pięknym i cudownym narodzie jest tyle nienawiści, zazdrości. W takich sytuacjach nie chce być Polakiem.

P.S Wyzywajcie mnie od "zdraicuf o nubuf" jak chcecie
Paccliker jest offline  
stary 05-11-2007, 19:47   #205
Cygan Slejter
Użytkownik Forum
 
Cygan Slejter's Avatar
 
Data dołączenia: 20 06 2006
Lokacja: Jawor
Wiek: 35
Wpisy bloga: 1

Posty: 828
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Rookstayer
Domyślny

@up
W pełni się zgadzam z kolegą
najlepiej niech bedzie jedna profesja co jest jednoczesnie magiem,druidem,pallem i najtem
taka Wszechstronna profesja i juz
__________________

Ostatnio edytowany przez Cygan Slejter - 05-11-2007 o 19:48.
Cygan Slejter jest offline  
stary 05-11-2007, 20:07   #206
Nevir
Użytkownik Forum
 
Nevir's Avatar
 
Data dołączenia: 02 04 2006

Posty: 86
Stan: Niegrający
Profesja: Royal Paladin
Świat: Aurea
Domyślny

Wszyscy narzekają a ja pamiętam jak jeszcze moim 33 elderem biłem roty z fire sworda i robiłem uhy i jakoś miałem ten 48 mlvl poźniej były dragony z dsami i inne rzeczy o których dzisiaj w tibi dużo nowych ludzi nie wie bądź większość zapomniała. Tibia była jaka była i nikt nawet nie myślał o jakiś różdżkach. Więc dlaczego 80% ludzi podaje swoje pomysły które huj mnie obchodzą i napewno jeszcze kilka osób?
Jak chcecie dawać pomysły to piszcie do cip-softu a nie dajecie tutaj swoje, jest to bezsensowne ponieważ wygląda to jak spam.
__________________

Nevir jest offline  
stary 05-11-2007, 20:20   #207
Fure
Użytkownik Forum
 
Fure's Avatar
 
Data dołączenia: 22 08 2006
Lokacja: Zychlin

Posty: 530
Profesja: Elder Druid
Świat: Refugia
Poziom: 140
Poziom mag.: 73
Domyślny

Wreszcie może coś ... ehh xd

ehh niektóre te wasze posty są żałosne ... co wam to da, że napiszecie sobie "ohh ahh no mogliby zrobić to i to i to a nie zrobicć tego" ehh wy naprawdę sądzicie że ktoś czyta te wasze pierdolone bzdury? z takimi pomysłami to do kolegów na gadu-gadu bo tutaj chuj to kogo obchodzi takie moje zdanie pozdrawiam
__________________

Ostatnio edytowany przez Fure - 05-11-2007 o 20:35.
Fure jest offline  
stary 05-11-2007, 20:22   #208
Bialy122
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny Updata ;)

Najlepiej żeby knightowi nic nie zmienily i nic bym nie miał jak by go ulepszyli, lecz to niemożliwe i myślę że druidowi i magowi należało się zbalansowanie na kożyść Pozdro 4all
 
stary 05-11-2007, 20:27   #209
Hunter Of Mystery
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 19 04 2006

Posty: 117
Imię: 000
Gildia: 000
Świat: 00
Poziom: 00
Skille: 0000
Poziom mag.: 00
Domyślny

Pare pomyslow
-podzial expa w party(pozostaje do objasnienia sprawa loota)
-wiecej druidowych czarow dla facc(magiczne profesje na facc sa gorsze niz rookstayerzy, a jak chcesz byc druidem bez pacc - I wish you good luck)
-Dodac potezne potwory i trudne questy(naturalnie z fantastycznym lootem aby kazdy zarobil 1.5x wiecej niz gdyby expil sam - lepszy zysk w grze grupowej) na ktore trzeba zebrac naprawde mocna ekipe w ktorej nie braknie nikogo(nie, nie jak voc quest). Taki anihilator to 4 knightow wykonuje, gdzie tu miejsce dla postaci magicznych?
-I zeby tym razem nie zapomnieli o facc, niech sobie tam maja domki, nowe tereny, potwory... ale to juz nie fair ze pacc ma ogromna przewage nad facc w pvp... jeszcze troche a zeby wyjsc z ratow trzeba bedzie miec pacc.
__________________
Best Solo :Beholder
Best hit:140(Cyclops)
eQ: Noble Armor,Plate Legs,Soldier Helmet,Guardian Halberd,Knight Axe,Guardian Shield
Hunter Of Mystery jest offline  
stary 05-11-2007, 20:30   #210
Rumu
Użytkownik Forum
 
Rumu's Avatar
 
Data dołączenia: 05 11 2007
Lokacja: Jaworzno

Posty: 72
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Rumek
Profesja: Elite Knight
Świat: Harmonia
Poziom: 112
Skille: 93/91
Poziom mag.: 7
Domyślny

Ostatniego update CipSoft poprawił w końcu knighta i nic niech tak zostanie. Obrażenia zadawane przez knighta są normalne. Tego update mogli by zwiększyć ceny power bolt/spears ponieważ pall na dystans wali podobnie jak knight który musi się zbliżyć do monstera, a pall nie musi tego robić. Ulepszenie druida i sorka jest dobrą rzeczą, zobaczymy w jakim stopniu ich ulepszą (tylko żeby nie przesadzili).
Rumu jest offline  
stary 05-11-2007, 20:34   #211
Paccliker
Użytkownik Forum
 
Paccliker's Avatar
 
Data dołączenia: 24 01 2007

Posty: 84
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Sorcerer
Świat: Candia
Poziom: 62
Poziom mag.: 53
Domyślny Facc nic nie dostanie bo co z tego CIP bedzie miał?

Nic nie dodadzą dla facc, a na pewno nie domki, które są dużą zaletą PACC. Nie dostaną ani tyci tyci czaru. Nie dostaną nawet jednego cave z ratami. Resp nowych potworów będzie ale tylko części. Nie ma powodu dla jakiego facc ma coś dostać. Facc to taki wstęp do Pacc, którego każdy wkońcu kupi by normalnie grać, facc to takie demo Tibii. Chcesz grać i nie płakać nad tą grą? Kup pacc. Zresztą wiara powie "nie no nic na facc nie dają nudna tibia sie robi kupię pacc i będe ołnował roty na Darashi itp."


@down

Ofensywnych nie dodadzą ... jak już to defensywne jak wynika z artykułu dodadzą defensywne. I tak powinno być: sorc walczy druid wspomaga leczeniem i runkami. A chcesz kolejnych buntów master sorców? W nastepnym updacie będą sorca polepszać i tak w kółko. Niech dodadzą def. czary dla druida i niech nie mieszają w profesjach! A co do Dolara14 na takim levelu (20) to sorc i drut mają podobne czary (a nawet druid ma exura sio już. Oczywiście nie mówię o PK teamach bo sorc po prostu później zabija z łatwościa a kogo ma leczyć jak te nópki nawet nie atakują wrogów najczęściej? no właśnie

Ostatnio edytowany przez Paccliker - 05-11-2007 o 20:52.
Paccliker jest offline  
stary 05-11-2007, 20:39   #212
Solaxe
Użytkownik Forum
 
Solaxe's Avatar
 
Data dołączenia: 20 10 2007
Lokacja: Łódź

Posty: 64
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Refugia
Poziom: 32
Solaxe ma numer GG 2828316 Solaxe ma login Tlenu Solaxe@tlen.pl
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dolar14 Pokaż post
Niemówie o tworzeniu niewiadomo jakich ulepszen dla druida.
Ale jak ty grasz knight'em do dla ciebie dobrze ze druid leczy i robi uhy. Postaw sie tez w sytuacji druida, czemu na filmikach jak zabijają, na desert quest to w 90% padają druty? Tez musza jakos dawac rade. Sam gram knight'em i jeste za, co do ulepszen druida, ale jak chcesz wyrownywac wszystkich to sie postaw w sytuacji kazdej profesji....

Nigdy nie wykorzystywałem druida w ten sposób. Nigdy nie marnowałem czasu na tworzenie UH'ów dla knighta. Grałem druidem i wiem w jakiej jest on sytuacji. Nie wiem o co ci chodziło z Desert Questem. Druidzi na pewno by tak nie padali gdyby mieli więcej czarów defensywnych. Wystarczy dodać drutom 2-3 czary ofensywne i sorc pójdzie w niepamięć.
Solaxe jest offline  
stary 05-11-2007, 21:04   #213
Shor'tugal
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 19 12 2006

Posty: 288
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Sorcerer
Świat: Xerena
Poziom: 40+
Skille: xx/22
Poziom mag.: 40
Domyślny

Jak czytam niektore komenatrze to aż gorąco mi sie robi...
1. Gdyby manafluidy miały większą efektywność, bez zmiany ceny, mogło by się stać opłacalne robienie run! Weździe to pod uwagę...

2. Widziałem nie które komenatrze, w których "nooby" chcieli aby dodali knightom exure gran, bo exura to za mało. Zgłupieliście doszczętnie?! Zrozumcie, że knight dużo więcej zarabia od sorca, mimo że ma zwykłą exurę, ale wam ciągle za mało! Weździe to też pod uwagę...

3. Macie problem, że pogorszą waszych palków? Zakładam że przed letnim update 2007 graliście sorcami? Nie płakaliście jakoś, że ich pogorszą?! Jak pogorszą palków, to se kurde zrobicie znowu sorcerera, a w letnim update, znów palka! Pomyślcie o tym! Nie lepiej przemęczyć pół roku z profesją która wam się podoba najbardziej, aż ją ulepszą?

4. Wielu ma głupie pytania typu: "Po co polepszali knightow i palkow, żeby je teraz osłabić...". Im więcej takich operacji, tym cipsoft jest bliżej to pełnej balansacji profesji. Musieli zobaczyć jak zachowają się gracze, aby móc oszacować, co zrobić w next update aby było zrównanie wszystkich profesji... Zrobili błąd w letnim update 2007? Może i popełnili, ale już takiego sam błędu nie popełnią...

5. Weźcie pod uwagę, że kiedyś nie możliwoscią było expienie z power boltami, bez waste... A teraz? Co to jest 6gp za power bolta dla highlvla... (pamiętam jak się cieszyłem ze z wyverny wyleciał mi power bolt przed updatem, który teraz jest nic warty ).

6. Tępienie broni knighta - można zrobić tak samo jak z softami a nie wprowadzać jakieś nowe paski...



__________________
BEST SOLO:
.
Shor'tugal jest offline  
stary 05-11-2007, 21:27   #214
Vlad Dracula
Użytkownik Forum
 
Vlad Dracula's Avatar
 
Data dołączenia: 24 05 2006
Lokacja: KK
Wpisy bloga: 1

Posty: 535
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Druid
Świat: Honera
Poziom: 22
Poziom mag.: 19
Vlad Dracula ma numer GG 1970836
Domyślny

Ci juz chcą w całym systemie obrony i ataków grzebac...CipSoft z czasem zjebeie wszystko i nawet nie będzie wiedział o.0
__________________
..
Vlad Dracula jest offline  
stary 05-11-2007, 21:31   #215
Enze
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 03 11 2007

Posty: 49
Stan: Usunięty
Żarówka knight

mysle ze ta niszczaca sie bron nie jest zla, moglo by to dzialac na zasadzie staminy (czyli liczy ile minut bijesz), np. taki giant sword mialby 80 godzin mozliwosci bicia, co do palkow no coz co za duzo to niezdrowo nawet cipsoft to zauwazyl.
Enze jest offline  
stary 05-11-2007, 21:35   #216
Shor'tugal
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 19 12 2006

Posty: 288
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Sorcerer
Świat: Xerena
Poziom: 40+
Skille: xx/22
Poziom mag.: 40
Domyślny

Jeden powód, dzięki ktoremu nie będzie niszczącej się broni: To już jest w innej grze! Cipsoft nie lubi chyba odgapiać (dlatego tibia tak się różni od innych 3d mmorpg )
__________________
BEST SOLO:
.
Shor'tugal jest offline  
stary 05-11-2007, 21:39   #217
draenei
Użytkownik Forum
 
draenei's Avatar
 
Data dołączenia: 06 03 2007

Posty: 229
Profesja: Knight
Gildia: Starlight
Świat: Antica
Poziom: 34
Poziom mag.: 4
draenei ma numer GG 2814551 Send a message via Skype™ to draenei
Domyślny

Ta uważajcie bo was Cip~ posłucha...
draenei jest offline  
stary 05-11-2007, 21:42   #218
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

@ podzial expa w party - przeciez jest, to nie wina knighta ze podczas grupowego bicia stworkow siedzi ukryty za tarcza, ile obrazen zada tyle expa dostanie ;p
__________________
Vil jest offline  
stary 05-11-2007, 21:51   #219
Wux
Użytkownik Forum
 
Wux's Avatar
 
Data dołączenia: 20 12 2006

Posty: 118
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Druid
Świat: Galana
Poziom: 63
Poziom mag.: 55
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Shor'tugal Pokaż post
6. Tępienie broni knighta - można zrobić tak samo jak z softami a nie wprowadzać jakieś nowe paski...
Nie bardzo rozumiem czy chodzi ci oto żeby broń tępiła się w przedziale czasowym? bo jeśli tak to to jest bez sensu, trzymamy broń której nie używamy a ona się tępi. Jeśli nie oto ci chodziło to sprecyzuj bardziej swoja wypowiedz. Ja osobiście uważam że jeśli już mieli by zrobić psujące się bronie to powinny mieć one swoje ładunki czym droższa broń tym więcej musimy zapłacić za naprawę np: każda broń miała by 100 ładunków. BS'em wykorzystaliśmy 50 ładunków to za każdy z nich musieli byśmy zapłacić 50gp co dało by nam kwotę łączną 2,5k natomiast gdybyśmy bili z Magic Sworda to za każdy ładunek musieli byśmy zapłacić 150gp co dało by mam kwotę 7,5k. Gdyby broń całkowicie się stępiła to nie było by można z niej po prostu kożystać aż do momentu naprawy.
__________________
Wux jest offline  
stary 05-11-2007, 22:27   #220
Hunter Of Mystery
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 19 04 2006

Posty: 117
Imię: 000
Gildia: 000
Świat: 00
Poziom: 00
Skille: 0000
Poziom mag.: 00
Domyślny

@2up
Tak, a druid za leczenie tez expa dostaje?
I jeszcze jak namieszaja ta ekonomia to wyjdzie ze druid bedzie leczyl za free - czyli po co ma dostawac loota...
__________________
Best Solo :Beholder
Best hit:140(Cyclops)
eQ: Noble Armor,Plate Legs,Soldier Helmet,Guardian Halberd,Knight Axe,Guardian Shield

Ostatnio edytowany przez Hunter Of Mystery - 05-11-2007 o 22:35.
Hunter Of Mystery jest offline  
Zamkniety temat.

Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 00:38.


Powered by vBulletin 3