Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Updates

Notki

Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update.

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 03-02-2008, 20:39   #41
PanKracy
Użytkownik Forum
 
PanKracy's Avatar
 
Data dołączenia: 17 12 2005
Lokacja: Bełchatów
Wiek: 32

Posty: 199
Domyślny

fagaro
Podobną sytuacje mieli magowie kiedy to wprowadzono "oteesowe" hity dla knighta. Gdy magowie sie buntowali, wyśmiewano ich że nie umieją grać, że idą na łatwizne, ale szanowni knajci nie zdawali sobie sprawy jak ciężko było uzbierać kase żeby iść na jakiś hunt który i tak zazwyczaj się nie zwracał. W tym czasie co 50 mag wbił 2 lvle, 50 knight wbijał ich 10 albo i więcej. Jeszcze do tego ekipy knightów. Trzech 60 knightów mogło ubić 150 msa, podczas gdy on walil z sd smieszne hity po 300. Gdy liczba aktywnie grających profesji magicznych diametralnie spadła (a co za tym idzie liczba zakupionych pacców), przyszedł pomysł na kolejnego super pro evul przemyślanego update'a cipsoftu. Obecnie nie gram w tibie juz od około 3 miesięcy (posiadam 63 sorcerera). Aż głupio patrzeć na tematy typu "198 EK pwned by noobs", "250 EK down" itp. Wtedy takie postacie były niemalże nie do zabicia bez większej ilośći osób. Co oni porobli z tą grą to szkoda słów...
PanKracy jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 03-02-2008, 20:53   #42
Fagaro
Użytkownik Forum
 
Fagaro's Avatar
 
Data dołączenia: 06 06 2006

Posty: 493
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Fagaro
Profesja: Elite Knight
Gildia: Redeemers
Świat: Eternia
Poziom: 209
Skille: 99/97
Poziom mag.: 9
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez mezowski86 Pokaż post
Fagaro, a pamiętaj jaki byłeś zawzięty w tym przekonywaniu, że knajt nie jest najgorszą profesją. Zdecydowanie najgorszą profesją był 2,3 updaty temu. 1 Update temu był niezłą profesją, obecnie jest nadal najsłabszą, jednak nie tak jak 2 update temu. pozdrawiam
te 3 updaty temu bylem 120 level, moja sila magi wynosila okolo 260% wiec moglem polowac uzywajac gfb, explo, hmm, nie gorzej niz 80 ms, a do tego mialem duzo wiecej hp. nie narzekalem bo wtedy knight byl profesja uniwersalna. zabicicie cultow nie sprawialo problemu, lurowalem po 5-8 i gfb, teraz musze podbiec zeby walnac z toporka, a one upijaja, znikaja i paralizuja wiec polowanie na nich przestalo miec jakikolwiek sens. Demona bilem z explo i leczac sie uhami, teraz koszty zabicia jednego demona solo to cos kolo 8k na fluidy(mf na eori i heal na leczenie). Wl kiedys to cos pieknego, z toporka tak sobie obrazenia wchodzily, ale explo pieknie, po 500 dmg z kazdej runki, teraz niby toporkiem mozna je bic, ale duzo czesciej znikaja, wiec mniej obrazen (bo jak uzyje niewidki tuz przed moim atakiem to atak nie wchodzi, musze go dokryc runka/exori i tura w plecy) a mag z morta wali obojetnie czy wl jest widzialny czy nie. Rola knighta ograniczyla sie do bicia smokowatych potworkow, co jest pprostu nudne. zadnej odmiany.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez PanKracy Pokaż post
fagaro
Podobną sytuacje mieli magowie kiedy to wprowadzono "oteesowe" hity dla knighta. Gdy magowie sie buntowali, wyśmiewano ich że nie umieją grać, że idą na łatwizne, ale szanowni knajci nie zdawali sobie sprawy jak ciężko było uzbierać kase
Wiem, i wszyscy sie dziwili ze ja jako knight mowie ze cip soft przegial w druga strone popadajac ze skrajosci w skrajnosc. Wtedy im sie nie udalo, nie dlatego ze zwiekszyli moc knighta/pala ale dlatego ze poprawiajac jedna profesje naraz obcieli moc drugiej. Teraz zrobili znowu, polepszyli magow jednoczesnie dupiac knightow. zmiany powinny byc czestsze ale mniej gwaltowne. np update co 2 miesiace wprowadzajacy drobne zmiany a nie jeden wielki co pol roku w ktorym zmieniaja wszystko. Sprowadza sie to do tego ze logujemy sie i trzeba zadac sobie pytanie "co moja profesja dzisiaj moze robic" bo to co umielismy przed upem okazuje sie przestarzale.
__________________
goburu nie jest trolem. goburu jest TROLEM.

Ostatnio edytowany przez Fagaro - 03-02-2008 o 20:58.
Fagaro jest offline  
stary 27-03-2008, 21:16   #43
Azared
Użytkownik Forum
 
Azared's Avatar
 
Data dołączenia: 01 03 2008
Lokacja: Sulechów

Posty: 96
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Furora
Poziom: 25+
Skille: 70+/70+
Poziom mag.: 5
Azared ma numer GG 10236098
Domyślny

A ja Wam napisze mój pomysł na wyrównanie profesji...

Magowie:

- siła czarów przed Update na 8.0
- tańsze runy SD

Paladyni:

- większy zasięg spearów itd.
- siła ataków jak po update 8.0

Knight:

- siła ataków jak po update 8.0
- NAJWAŻNIEJSZE ! Zwrócić UHy ! ;<

Moim zdaniem potiony to największy błąd Cipsoftu. Uhy powinni zostawić... Teraz Knight już nie jest takim czołgiem jak kiedyś... Zabicie 150 knighta nie jest już taką frajdą i nie ma się już czym chwalić... UHy były symbolem tej gry... W każdej innej grze są potiony... Po prostu Tibia, moim zdaniem co Update staje się coraz nudniejsza i upodabnia się do innych gier. Poza tym to, że 80 knight z najlepszego potiona leczy się tyle co 200 knight. Żeby zabić 240 knighta, potrzebowaliśmy z kolegami 13 osób z 45lvl, używających SD. Pzdr
__________________
Dream as if you'll live forever.
Live as if you'll die today.

Ostatnio edytowany przez Azared - 27-03-2008 o 21:19. Powód: Dopisanie kilku zdań ;p
Azared jest offline  
stary 31-03-2008, 18:55   #44
Xzonixek
Użytkownik Forum
 
Xzonixek's Avatar
 
Data dołączenia: 11 05 2005
Lokacja: 3miasto
Wiek: 33

Posty: 845
Stan: Na Emeryturze
Świat: Real
Poziom: 154
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Azared Pokaż post
A ja Wam napisze mój pomysł na wyrównanie profesji...

Magowie:

- siła czarów przed Update na 8.0
- tańsze runy SD

Paladyni:

- większy zasięg spearów itd.
- siła ataków jak po update 8.0

Knight:

- siła ataków jak po update 8.0
- NAJWAŻNIEJSZE ! Zwrócić UHy ! ;<
YAYYAYAYAYAYAYYAYA i może co jeszcze magom? Na huj mojemu 140 rp wiekszy zasieg rs, skoro takie są dobre? Uhy... Tak, to był symbol, teraz ta runa jest bezużyteczna (jak wiele innych). Knighci mają caly czas tą samą siłę ataku, tylko że potwór ma defa.
Bardziej bym się skłonił, do siły magi palków i ryców (troche polepszyć), niż do twoich sugestii.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Fagaro Pokaż post
co do balansacji, jak mam isc kogos zabic to swoim 82 rp mam wiekszy dmg niz 176 ek. Wiec nie gadajcie mi to jest balansacja. Paladyn ma okolo 8 mln expa, knight 90 mln. paladynem stracilem 100 godzin na trening, knightem 1100h.y
Sory, ale ze sca bijesz 200+gran (200)+= 400+ dmga Moim 140 rp na pewno nie uderze z asa za 600+ w opancerzonego czlowieka, do tego con za jakies 40.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Fagaro Pokaż post
Knight ma bron za 700k, paladyn w zyciu tyle nie wyda na ass stary
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
1h na hellu (demy) - 300+- asów
1h na frostach - 300+- asów(30k)

Od 100 lvla wbiłem 30kk expa - licz mi - 240k/h+- (poi dls)/150k/h (demy)/240+- (frosts), czyli dla zaokrąglenia nawet na twoją korzyść do kręcę 300k/h na wszystkim (w praktyce nie możliwe palem ~~180).

300 asów * 10 (10 godzin huncenia)=3000=300k A TO TYLKO 10h huntu, czyli 3kk expa UDOWODNIJ MI ŻE W ŻYCIU NIE WYDAM 5315152151521521215215215k kasy na asy?

Aktualnie 93 dist 23 magic 142 lvl - asy są rarytasem, który rzadko używam. W mojej skrytce w banku znajde około 60k. W domku mam jakieś ozdoby (rhs/dsmz/fss/shity) i zbieram na kape assasina (100 gss i takie tam), wszystko lootnięte oprócz 20 gss (0 kupowania). Powiedz mi jaki elo pro knajtzor lub mag klepie taką biede jak ja? Moi znajomi knigci siedząc na marach i innym shicie w formorgar mają o wiele lepszy loot, a sorce 300k/h warlo i im sie zwraca. Poza tym mag może pójść z rycem na poi za kamienie i siedzieć kilkanaście h, zlootować 2 axe i kilka par legów/coatów +de/wois, co im zwróci 10x koszty wyprawy.

Aaaaa zapomniałem dodać:
Moim rp nie mam jeszcze wykonanego aniego - boje się paść bo się nie wylecze Za to ryce wchodzą i z avalanche wybiją wszystko.


Szczerze, brakuje mi tylko tych emocji. Gram bo gram, nie mam nic do roboty. Nudne expienie, czasem wypad na demy. Kiedyś marzyłem o tym, aby zabić gsa, teraz siedząc na gs isle chce mi się żygać (as like guards on new server -pgs know). Gra się zmieniła, straciła unikalny klimat, który mnie do niej przyciągał. Starzy wyjadacze odchodza, bo nie widzą już sensu, wejdą nowe nooby, którym gra zostanie jeszcze bardziej ułatwiona.
Kiedyś sobie myślałem, zaczne bić frosty, bedzie fajnie. Teraz gdy loguje się na okolnir, nawet nie zamierzam zabić frosta, tylko do razu wylogowuje i ide na w3/csa/tv...
__________________
18:31 Master of'Candia [250]: ty nie pisales o umiejetnosciach
18:31 Master of'Candia [250]: tylko os killu
18:31 Master of'Candia [250]: skillu*
18:31 Master of'Candia [250]: nie wiesz co piszesz?

:S

Ostatnio edytowany przez Xzonixek - 31-03-2008 o 19:03.
Xzonixek jest offline  
stary 31-03-2008, 19:51   #45
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 39

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Azared Pokaż post
Zabicie 150 knighta nie jest już taką frajdą i nie ma się już czym chwalić...
no faktycznie bylo sie czym chwalic...

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Azared Pokaż post
Żeby zabić 240 knighta, potrzebowaliśmy z kolegami 13 osób z 45lvl, używających SD. Pzdr
czyli uwazasz ze normalna jest sytuacja w ktorej do zabicia 1 czlowieka trzeba zorganizowanej gildii ?
__________________
Vil jest offline  
stary 31-03-2008, 20:01   #46
Askaral
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 03 01 2006
Lokacja: Tchais

Posty: 785
Imię: Wychowawca
Profesja: Elder Druid
Świat: Celesta
Poziom: 27!
Skille: wielkie
Poziom mag.: He
Domyślny

[/quote]
300 asów * 10 (10 godzin huncenia)=3000=300k A TO TYLKO 10h huntu, czyli 3kk expa UDOWODNIJ MI ŻE W ŻYCIU NIE WYDAM 5315152151521521215215215k kasy na asy?[/quote]


Idz sie powiesic


A nie przyszlo ci do glowy, szanowny rojal paladinie ze knajcika nigdy w zyciu nie zobaczysz solo na demach expiacego?

Aff znowu zrabalem cytowanie ;<
Askaral jest offline  
stary 31-03-2008, 20:10   #47
Xzonixek
Użytkownik Forum
 
Xzonixek's Avatar
 
Data dołączenia: 11 05 2005
Lokacja: 3miasto
Wiek: 33

Posty: 845
Stan: Na Emeryturze
Świat: Real
Poziom: 154
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Askaral Pokaż post
A nie przyszlo ci do glowy, szanowny rojal paladinie ze knajcika nigdy w zyciu nie zobaczysz solo na demach expiacego?
A nie przyszło ci do głowy, że na moim serwerze typ stał i bił demce z healerem przed tym updatem?
Ale huj mnie obchodzą demce, na demce to on idzie z 60 bp mf na healera+2x 110+ ed i ciska lub z 240 we 2 na goromie, za to paladyna nikt nie weźmie
W moim poście przedstawiłem aktualną sytuacje paladynem po upie, no dobra są wyjątki - typ 130 lvl w miecha lootną 2x soul stones i ma kasy jak lodu, no i ci co się nachapali przed upem to grają.
Najbardziej chodzi ludziom o warlo/frosty/poi dls - hydry wymiękły po ostatnim upie - każda profesja powinna wynosić podobny profit ze swoich supplies, a nie że sorc idzie i z sd (ots blx) bije wszystko co sie rusza na demonie...
__________________
18:31 Master of'Candia [250]: ty nie pisales o umiejetnosciach
18:31 Master of'Candia [250]: tylko os killu
18:31 Master of'Candia [250]: skillu*
18:31 Master of'Candia [250]: nie wiesz co piszesz?

:S

Ostatnio edytowany przez Xzonixek - 31-03-2008 o 20:15.
Xzonixek jest offline  
stary 31-03-2008, 21:12   #48
xoz
Użytkownik Forum
 
xoz's Avatar
 
Data dołączenia: 11 06 2007
Lokacja: ustka

Posty: 644
Stan: Niegrający
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Xzonixek Pokaż post
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
1h na hellu (demy) - 300+- asów
a czy wg ciebie normalne jest aby jakakolwiek profesja (w granicach 150lev) EXPILA SOLO na tak "elitarnym" potrworze jak demon? dla mnie nie
gdzie sa te czasy gdy po 5-6 osob szlo sie na 1x resp demona...
__________________
W blasku mojej zajebistości można piec ciasteczka.
xoz jest offline  
stary 31-03-2008, 21:31   #49
Xzonixek
Użytkownik Forum
 
Xzonixek's Avatar
 
Data dołączenia: 11 05 2005
Lokacja: 3miasto
Wiek: 33

Posty: 845
Stan: Na Emeryturze
Świat: Real
Poziom: 154
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez xoz Pokaż post
a czy wg ciebie normalne jest aby jakakolwiek profesja (w granicach 150lev) EXPILA SOLO na tak "elitarnym" potrworze jak demon? dla mnie nie
gdzie sa te czasy gdy po 5-6 osob szlo sie na 1x resp demona...
Od 7.6 było normalne visowanko by taifun warlo, to czemu teraz dema nie mam bić?
110 mag ma 8-10 run na dema... ja około 15-20 asów na 1, więc można bić. Przeważnie zwraca się, chyba że miałem na 2k asów 8 dustów 4 fa i 2 gsy^^ No ale czasem spada mpa+zlom na 100k, więc warto - ryzyk fizyk.
__________________
18:31 Master of'Candia [250]: ty nie pisales o umiejetnosciach
18:31 Master of'Candia [250]: tylko os killu
18:31 Master of'Candia [250]: skillu*
18:31 Master of'Candia [250]: nie wiesz co piszesz?

:S
Xzonixek jest offline  
stary 31-03-2008, 21:58   #50
Davi
Zbanowany
 
Data dołączenia: 09 11 2007
Lokacja: Jwrz

Posty: 136
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Druid
Świat: Berylia
Poziom: 32
Skille: 24
Poziom mag.: 34
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez dejw Pokaż post
witam

zamieszczam tutaj swoja propozycje tego, jak uchronic tibie od nieuchronnego zepsucia jej calkowicie

balansacja:
1= dla magow - udostepnienie odpowiednika sd za 325 gp, ktorego sila rowna sie sile sd sprzed update 8.0 - praktycznie nie byloby mozliwosci expienia z tej runki, chyba ze dla mateusza dragona wielkiego albo embermane, dla innych staloby sie zupelnie nieoplacalne. bylaby to oczywiscie bron dostepna bez wzgledu na ograniczenia lvlowe, wymaganym poziomem do uzycia jej, jak w przypadku sd, bylby 15 mglvl. z racji wysokiej ceny (normalnej ceny, ktora obowiazywala od 7.6) byla by oczywiscie uzywana tylko do pk (oprocz najwiekszych lvli). mialoby to sens, gdyz zreaktywowano by tzw 'noob pk' squady, przez co:
1. h lvl nooby nie czuliby sie tak pewnie wiedzac, ze w kazdym momencie moga polec na sd combo
2. wielu graczy gra w tibie wlasnei dla tego aspektu - pk, nie wbijajc jednak uprzednio 45 lvlu, gdyz jest to zupelnie bezsensowne, poniewaz w dzisiejszej tibii jedna akcja pk jest rowna 'hunted forever'
3. nie spowodowalo by to jednak takiej 'rozpusty' wsrod pekerow, gdyz 325 gp za jeden strzal z runki to cena, jaka nie kazdy moze poniesc (w hurtowych ilosciach oczywiscie). nie bylo by takiej dysbalansacji jak po zimowym updacie, sytuacja wygladala by tak samo jak w poprzednich tibiach przed wersja 8.0

korzysci moim zdaniem bylyby obustronne, gdyz low lvle dostalyby wreszcie z powrotem swoja ulubiona zabawke, h lvle dostalyby bron ktora faktycznie odzwierciedlalaby ich prawdziwa sile (taka jak za czasow 7.4-8.0 z run). krotko mowiac, expienie oplacaloby sie, gdyz w zamian mialoby sie prawdziwe sd

sd x 3 oczywiscie zostaloby, jednak sila tej runy nie przekraczala by, tak jak teraz, hita za 500 ~w potwory w przypadku h lvli. oczywiscie graczom na super h lvlu, takim jak mdw, w pewnym momencie expienie z sd x 3 przestaloby sie oplacac, gdyz laczna suma obrazen z tejze runy wynosilaby ~1200 (3 x 400), natomiast z sd x 1 za 325 gp = 1500~. bylo by to chyba sprawiedliwe, poniewaz wbil on w koncu ten super h lvl

jak juz wspomnialem - gra sorem stala by sie na powrot oplacalna, ze wzgledu na nagrode jaka jest sila sd znana ze poprzednich wersji tibii (7.x-8.0)




2= leczenie knightow
nie trzeba oczywiscie zaznaczac, ze przywrocenie uhow jest chyba JEDYNYM sensownym wyjsciem z tej beznadziejnej sytuacji, w jakiej zostawieni zostali knightci po tym updacie. jednak, jesli cipsoft az tak usilnie pragnie zachowac proporcje w leczeniu oraz uniemozliwienie uzywania uhow noobom (jak wiadomo 4 mglvl to kwestia 2-3 dni), mogliby wprowadzic ograniczenie na mglvl - uzywanie uhow od 5 lub 6 mglvlu, ale mimo wszystko przywrocenie. gra knightem,powiedzmy sobie szczerze, nie oplaca sie nie ze wzgledu na wolniejsze expienie spowodowane wiekszym ryzykiem smierci, ale na ogolne ryzyko smierci, ktore zostalo zwiekszone parokrotnie poprzez odebranie rycerzom mozliwosci leczenia

3 palladyni
w tej kwestii nie bede sie wypowiadal, gdyz sam nigdy nie gralem pallem przez co nie wiem, co jest tej profesji potrzebne a co zbedne ;p

4 leczenie za pomoca czarow - jak wyglada, kazdy widzi, przegiecie w druga strone. dawniej wyjscie 90 lvlem magiem na jednego warlocka w 90 % koncyzlo sie smiercia, teraz 90 lvl mag bierze na klate 2 warlocki leczac sie exura. jedynym sensownym wyjsciem wydaje sie byc przywrocenie starego systemu leczenia (exura gran - 40, exura - 25, jednak z zachowaniem sily leczenia jak za czasow dawnej tibii (7.6-8.1))

5 przywrocenie combo od potworow!!

po odebraniu potworom mozliwosci strzelania combo praktycznie skonczyly sie emocje podczas huntu - 'padne czy nie padne?' teraz, jesli nie mamy problemow z laczem (lagi, freezy, kicki), odpowiedz w wieksozsci brzmi 'nie padne'. nie ma juz tych smaczkow jakim byly emocje zwiazane z tym, co w nastepnym momencie zrobi mostar ktorego lejemy. teraz 20 lvle magowie leja dragon lordy praktycznie sie nie przemieszczajac, 90 lvle magowie leja 2 warlocki naraz bez wiekszego ryzyka smierci, dodatkowo praktycznie bez waste. bezsens.


ciezko jest znalezc idealny punkt zbalansowania tibii, w ktora teraz mamy, jedynym sensownym wyjscie, hjesli cipsoft naprawde chce stworzyc wyjatkowa gre, jest powrot do starej tibii. niektorzy powiedza - tibia 7.4!, inni - tibia 7.5!, jeszcze inni - tibia 7.6!, jednak nie ma to znaczenia ktora z tych wersji zostalaby przywrocona, lub stworzona na podstawie balansacji z tychze wersji, poniewaz balansacja w nich byla mimo wszystko jak najbardziej udana.

tibia 7.4 - szybszy exp low lvl knightem, wolnieszy h lvlem, chyba ze z runek, sorc - mozolne expienie, jednak w zamian za to potezna sila na h lvlu w porownaniu do innych profesji

tibia 7.5 - podobnie jak w 7.4

tibia 7.6 - potezna sila sorkow, jednak niepozwalajaca na przekraczanie pewnych limitow zdobywania expa. w dzisiejszej tibii limity te zostaly praktycznie zniesione, przykladem sa sorkowie ktorzy wbijaja po 17 kk expa w jeden dzien na 200 lvlu. knight - rowniez wolniejsze expienie z broni, jednak nie przeszkadzalo prawdziwym graczom, ktorzy traktowali knightow raczej jako slabszych magow z duza iloscia hp, do tego poteznych blokerow. sork expil bardzo szybko, w pvp byl bardzo silny, to fakt, jednak wystarczyla niewielka grupa pkrow by zdjac na combo h lvl maga, knight w pvp jako ataker praktycznie nie istnial, lecz zabic go bez uprzedniego strapowania rowniez bylo bardzo trudno

dodajac smaczki takie jak trapowanie, lurowanie, thiefowanie, tamte wersje tibii wydaja sie byc wrecz idalne jednak cash$ okazal sie na tyle duza zacheta, ze zapomniano o graczach ktorzy grali w ta gre dla tych wlasnie smaczkow, uniemozliwiajac im czerpanie takiej przyjemnosci z gry na rzecz 10latkow, ktorym podstawia sie teraz hotkeye i expowiska, jak i rowniez w coraz wiekszej mierze boty

aha, co do expowisk/zmian wizualnych - outfit z mieczykiem oraz dawny summoner moglyby zostac przywrocone a expowiska/zmian w grafice - gdyby udalo sie zbalansowac gre (czyt. powrocic do dawnej jej balansacji), wtedy takie smaczki jak basen, grafika itp bylyby tylko fajnym dodatkiem a nie syfem, ktory probuje tuszowac nieudolnosc cipsoftu we wprowadzaniu zmian.

podsumowujac, balansacja, w moim jak i wieelu innych graczy odczuciu, sprowadza sie do dwoch slow - powrocic do...



pozdro!
Popieram Twoj post ale bedzie problem cos takiego wprowadzic ;/
Davi jest offline  
stary 01-04-2008, 13:19   #51
Macko121
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 03 05 2006
Lokacja: Wrocław
Wiek: 31

Posty: 317
Stan: Aktywny Gracz
Świat: Eternia
Domyślny

Dla mnie przywrócenie siły czarów z Tibii przed 7.8 byłoby wystarczające:
-Knight znów mógłby się leczyć UHami, do tego używać run Explo, HMM
-Paladyn leczyłby się do full hp evitą, do tego większa moc run.
-Sorcerer i Druid mogliby robić z powrotem runy tzn. byłoby to opłacalne (bp uhów 3k, explo 4k, hmm 2k, itd.). Do tego zadawaliby większe obrażenia w potworki, co zwiększyłoby zyski, a przynajmniej zmniejszyło użyte środki na hunty, lub za tą samą cenę mogliby dłużej poexpić.
Ogólnie:
-runy i fluidy dałoby się używać tylko na "use with crosshair"(nie trzeba by było otwierać tylu backpacków, ale celować musiałbyś sam).
Macko121 jest offline  
stary 03-04-2008, 17:38   #52
Gutomarah
Użytkownik Forum
 
Gutomarah's Avatar
 
Data dołączenia: 23 12 2006

Posty: 232
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Gutomarah
Profesja: Elite Knight
Gildia: Despiration
Świat: Eternia
Poziom: 150
Skille: ~~/~~
Poziom mag.: 8
Domyślny

Ja to widze tak, Nie podoba sie Nie graj proste
Gutomarah jest offline  
stary 03-04-2008, 20:47   #53
Hard_Master
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 16 11 2007

Posty: 62
Domyślny

Cytuj:
5 przywrocenie combo od potworow!!

po odebraniu potworom mozliwosci strzelania combo praktycznie skonczyly sie emocje podczas huntu - 'padne czy nie padne?' teraz, jesli nie mamy problemow z laczem (lagi, freezy, kicki), odpowiedz w wieksozsci brzmi 'nie padne'. nie ma juz tych smaczkow jakim byly emocje zwiazane z tym, co w nastepnym momencie zrobi mostar ktorego lejemy. teraz 20 lvle magowie leja dragon lordy praktycznie sie nie przemieszczajac, 90 lvle magowie leja 2 warlocki naraz bez wiekszego ryzyka smierci, dodatkowo praktycznie bez waste. bezsens.
Dalej jest combo....
Dl nie wali po 495 z lapy tylko.... mnie wzial na combo jakos ....
Hard_Master jest offline  
stary 03-04-2008, 21:36   #54
Neroo
Użytkownik Forum
 
Neroo's Avatar
 
Data dołączenia: 16 02 2007
Lokacja: Gostyń

Posty: 187
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Harmonia
Poziom: 168
Skille: 99/95
Poziom mag.: 8
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Xzonixek Pokaż post
A nie przyszło ci do głowy, że na moim serwerze typ stał i bił demce z healerem przed tym updatem?
Ale huj mnie obchodzą demce, na demce to on idzie z 60 bp mf na healera+2x 110+ ed i ciska lub z 240 we 2 na goromie, za to paladyna nikt nie weźmie
150ek + potrzebuje druida by móc iść na demony
150rp+ może latać sam w tym nie musi dzielić loota na 2h i nie musi dopasowywać się z inną osobą bez której wypad był by nie możliwy


co do update i knighta, dużo potworów otrzymało większy def na obrażenia fizyczyne, przez co knight bije dłużej potwora co powoduje wolniejszy exp i większe koszty leczenia

ktoś widziałem porównywał hity palka z assa starów z hitami knighta z sworda/axa/cluba + exori gran. Hity knighta mogą być większe gdy użyjemy czaru z bronią tylko jakim kosztem 340 many za każde exori gran. + exura lub exana mort do leczenia się ( i potwory typu frost na pewno nie padną od jednego exori gran. )

Każdy narzeka na palka, odrazu po upie 80 palki z assa starami biegały już solo na hydry na gorome i wychodziły z plusem, a 80 ek też by tak mógł ? bo nie wydaje mi się żeby miał tak dobrze

@Down
znam koszty assa starów, tylko podczas gdy 80rp będzie bił hydre z starów to zwróć uwage z czego by musiał bić taki 80ek, wciaż exori gran chyba i to nawet wyjdzie go większymi kosztami ubić hydry niż paladyn z starów
__________________


Ostatnio edytowany przez Neroo - 03-04-2008 o 22:03.
Neroo jest offline  
stary 03-04-2008, 21:47   #55
siniestro
Użytkownik Forum
 
siniestro's Avatar
 
Data dołączenia: 01 07 2006

Posty: 354
Profesja: Paladin
Domyślny

knight expi wolniej niz paladyn z assassinami, ale spojrz na koszty starow...
__________________
Limit sygnatury został przekroczony
siniestro jest offline  
stary 04-04-2008, 13:02   #56
Lafa
Zbanowany
 
Data dołączenia: 14 07 2006
Lokacja: Cieszyn

Posty: 388
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elder Druid
Gildia: Ormo
Świat: Arcania
Poziom: 63
Poziom mag.: 69
Domyślny

Stary kosztuja 10k\100 przy czym co rozpadaja sie 1-3 hity, wychodzi wiec ze za 10k uderzysz okolo 250-250 razy. Np. na takich hydrach jesli dobrze bedziesz uciekal mozesz tracic tylko softy(prawie kazdy 80 lvl ma softy z PoI), sporadycznie mf. Knight przy oddaniu 250 strzalow z avanger\justice (moj przypadek) trace okolo 50mf na exurowanie\mortowanie sie. Niby ja trace 5k sporadycznie ghp, a pal traci 10k+czas softow+pare mf jednak ile ja zabije hydr hitajac max za 250 a ile on z assinow potrafiac uderzyc ponad 500 1 shotem? Ja zabije zaluzmy 35 hydr. Szansa na loot po updacie jest znikoma, pal w tym czasie zabije ponad 50 hydr. Ma wiekszy exp\h i mozliwosc lootniecia czegos (wiem ze istnieje cos takiego jak losowy drop ale im wiecej zabijasz tym wiekszy % na loot) Palowi sie zwroci (powinno ) a mi raczej nie (chyba, ze loot). Jesli chca aby obie profesje byly rowne powinni mi dac potion leczacy jak uh (moze byc od 100) wieksze hity z broni (niewiele ale troche) a palowi sensowny czar leczacy a nie jakis exura san co raz uleczy 10% hp a raz 60%...
Tak samo przedstawia sie sprawa low lvl knight ktorzy maja normal health potion leczacy 200 hp? Skoro sredni jest od 50 to jak niby 49 knight ma sie wyleczyc od grupy pk mniejszych lvl? Powinni dodac potion od okolo 30 lvl leczacy kolo 300 a ten sredni podrasowac do 400. Nie ma sie co rozpisywac i tak nikt z cipsoftu nie wejdzie na forum ulepszac tibie na podstawie mojego posta ;]
Pozdro
Lafa jest offline  
stary 05-04-2008, 14:15   #57
Xzonixek
Użytkownik Forum
 
Xzonixek's Avatar
 
Data dołączenia: 11 05 2005
Lokacja: 3miasto
Wiek: 33

Posty: 845
Stan: Na Emeryturze
Świat: Real
Poziom: 154
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Lafa Pokaż post
ile on z assinow potrafiac uderzyc ponad 500 1 shotem?
Hmm... Jak ja na 94 discie raz-dwa na hunt na hillu trafie 500+ to sie ciesze^^
__________________
18:31 Master of'Candia [250]: ty nie pisales o umiejetnosciach
18:31 Master of'Candia [250]: tylko os killu
18:31 Master of'Candia [250]: skillu*
18:31 Master of'Candia [250]: nie wiesz co piszesz?

:S
Xzonixek jest offline  
stary 05-04-2008, 14:47   #58
Miszi
Użytkownik Forum
 
Miszi's Avatar
 
Data dołączenia: 17 08 2006
Lokacja: W domu

Posty: 81
Miszi ma numer GG 4933119
Domyślny

Knight: Duze obrazenia z broni, wysoka umiejetnosc obrony przed atakami fizycznymi (melee) oraz slabe, podstawowe czary.

Paladin: Swietny w walce na dystans, nie najgorszy w bronieniu sie przy pomocy tarczy. Dobre czary leczace i ofensywne.

Sorcerer: Bardzo silne czary, zwlaszcza ofensywne. Slaby w zwarciu.

Druid: Osoba jaka przydaje sie w kazdym teamie. Potrafi uratowac zycie kazdemu, nawet sobie. Doskonaly do leczenia, oraz posiadajacy podstawowe czary ofensywne do obrony. Kiepsko radzi sobie z bronia i tarcza.


Tego sie trzymac i bedzie GIT
Miszi jest offline  
stary 05-04-2008, 21:04   #59
Xr3
Zbanowany
 
Data dołączenia: 29 12 2007
Wiek: 32

Posty: 1,169
Imię: Xeremon
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Candia
Poziom: 140
Domyślny

Magowie - 8hp na lvl. Tańsze Strong mana potions.
Xr3 jest offline  
stary 05-04-2008, 22:40   #60
Lafa
Zbanowany
 
Data dołączenia: 14 07 2006
Lokacja: Cieszyn

Posty: 388
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elder Druid
Gildia: Ormo
Świat: Arcania
Poziom: 63
Poziom mag.: 69
Domyślny

Skoro sorc ma dostawac 8 hp niech knight dostaje 30 hp na lvl dzieki czemu podstoi w trapie pare sek dluzej jak go bic beda i moze zdazy parcela wyslac z eq ;] (szkoda aol)
Lafa jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 04:04.


Powered by vBulletin 3