|
Notki |
Fake'i Zdjęcia troche inne od normalnych... przerobione mniej lub bardziej. Tutaj je znajdziesz. |
|
Opcje tematu |
16-04-2008, 22:20 | #1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 03 2005
Posty: 44
|
Defrea: Wyrocznia
Defrea: Wyrocznia
<Słowo wstępne> Będzie to fake, w który użytkownicy będą mogli ingerować, może w niewielu kwestiach, ale wolałbym, żeby do rekrutacji zgłosili się tylko ci, którzy regularnie często wchodzą na forum. W owym pierwszym poście będzie praktycznie tylko małe wprowadzenie do świata + zasady rekrutacji. Fabuła powoli zacznie się w następnej, pierwszej części, planuje odcinków około 25. <Świat> Wydarzenia mają miejsce w Defrei, krainie, którą ludzi podzielili na trzy prowincje: Ebranith, Vastahran i Galifie. Między owymi nacjami panuje pokój. -Ebranith Najbardziej ucywilizowana prowincja, z wieloma gęsto zaludnionymi miastami, pięknej architekturze i sztuce. Ludzie, którzy pierwsi dotarli do Defrei, wylądowali właśnie na jej terenach. Wielu osadników, którym zbrzydły tygodnie na morzu zostało na wybrzeżu. Nieliczni wilcy morscy ruszyli dalej na południe, ich przodkowie stali się Galifianami. Wróćmy jednak do ludzi, którzy zostali na wybrzeżu. Po kilkudziesięciu latach nastały między nimi waśnie, które były przyczyną wojen Zakjańskich. Skończyły się zwycięstwem Ebranitha i jego sojuszników oraz wygnaniem Vastahrana i jego popleczników na dzikie tereny na zachodzie. Od imion przywódców przyjęły się nazwy prowincji. Ebranithy pilnuje dość dobrze wyposażona armia pod wodzą namiestnika. -Vastahran Największa prowincja Defrei, zarazem najmniej zaludniona, ludzie tłoczą się w małych osadach, ze względu na bestie, które żyją w górach, lasach i bagnach. Vastahranie muszą walczyć rok w rok o przetrwanie i mają szczególną niechęć do Ebranithan, którzy żyją na bezpiecznych terenach. Wykształciły się wśród nich grupy śmiałków przebywających dzikie zastępy w poszukiwaniu cennych surowców i łupów. Istnieje tutaj także zakon Gniewu Szaela, który próbuje wytrzewić dzikie bestie z tej krainy. -Galifia Prowincja żeglarzy, potomków owej grupy osadników, która popłynęła dalej na południe. Trudnią się rybołóstwem. Galifianie praktycznie nie posiadają wojska, oprócz małej floty morskiej, czują się bezpieczni odkąd ostatecznie pokonali korsarzy z Wyspy Drzewnej Skały. Szczególną czcią otaczają Terofla, Boga Wody i Życia. Istnieje tam mała grupka zawiadiaków o nazwie Poszukiwacze Wygasłego Ognia, którzy polują na potwory zgłębin. Galifia to związek wysp-państw. <Historia> Rok 0 - ludzie przybywają do Defrei Rok 78 - początek wojen Zakjańskich Rok 79 - koniec wojen Zakjańskich Rok 87 - ginie Ebranith, na tron wstępuje jego syn Haranith Rok 101 - królestwa wyspiarskie łączą się w Galifie Rok 135 - założenie zakonu Gniewu Szaela Rok 152 - ginie prastary kraken, terroryzujący od dawna żeglarzy Rok 167 - ginie Kosathan, nie zostawiając dziedzica kończy dynastię Ebranithów, a władzę obejmuje namiestnik Rok 199 - zauważono pierwsze statki pirackie Rok 257 - Galifianie odnajdują ostatnią kryjówkę piratów i rozprawiają się z nimi Rok 279 - Nerado Opkas zabity przez smoka Rok 352 - pierwszy atak yetich na osadę ludzką Rok 371 - dzień dzisiejszy <Bogowie> Od lewej: Brastan - bogini lodu i cierpienia, Puklad - bóg ognia i zniszczenia, Terofl - bóg wody i życia, Szael - bóg wojny i zamętu, Jevohna - bogini losu i zmysłów, Kapriena - bogini ziemi i łowów, Vanlia - bogini wichru i mądrości, Obertuan - bóg śmierci i miłosierdzia. Wiara tutaj nie różni się od reszty świata. Panują ci sami bogowie. <Profesje> W świecie Defrei wykształciło się osiem klas bohaterów. -Zabójcy Uzbrojeni zwykle w sztylety, truciznę, szurikeny, zarabiają na życie zabijając. Cień i śmierć to ich sprzymierzeńcy. Na patrona zwykle wybierają sobie Vanlię, Obertuana lub Szaela. Ukryty tekst:
-Wojownicy Ludzie, którzy poświęcili życie doskonaląc sztukę władania młotami/mieczami/toporami. Uwielbiają walkę wręcz, a orężem potrafią czynić cuda. Zwykle ich patronem jest Szael, rzadziej Puklad. Ukryty tekst:
-Mnisi Kapłani zwykle czcią jednego Boga. Skupiają się na umiejętnościach defensywnych i leczących. Ulubiony patron - Terofl i Kapriena. Ukryty tekst:
-Elementaliści Czarodzieje władający magią ziemi/ognia/wody/powietrza/lodu. Walczą głównie na dystans, ale znajduje się także elementalistów/wojowników. Zależnie od używanej magii biorą za patrona Puklada, Brastanę, Terofla, Vanlię, Kaprienę. Ukryty tekst:
-Łowcy Urodzeni myśliwy, których naturalnym środowiskiem jest las, a bronią łuk i pułapki. Oddają szczególną cześć Kaprienie i niekiedy Vanlii. Ukryty tekst:
-Druidzi Starają osiągnąć jedność ze zwierzętami oraz naturą. Nierzadko im się to udaje. Starają się o szczególne błogosławieństwo od Kaprieny lub Terofla. Ukryty tekst:
-Nekromanci Władają klątwami, wskrzeszają sługi, otaczają się śmiercią i cieniem. Zależnie od tego co dany nekromanta uważa za ważniejsze w cyklu życia i śmierci wybiera sobie za patrona Obertuana lub Terofla. Ukryty tekst:
-Strażnicy Pilnują, obserwują, przemieszczają się. Każda drużyna wiele na nim zyskuje, ale nawet sam potrafi być nie lada wyzwaniem. Często modli się do Jevohny lub Vanlii. -Szamani Zwani często rytualistami lub zaklinaczami. Zaklinają zwierzęta, oraz przywołują duchy, które pomagają im w walce. Czcią głównie Terofla i Kaprienę. Ukryty tekst:
<Zasady zgłoszenia rekrutacyjnego> Imię: Dobrze by było dwuczłonowe i w miarę krótkie. Profesja: Możemy wybrać maksymalnie dwie profesje lub jeśli chcemy tylko jedną. Jednakże np. Strażnik/Nekromanta nie będzie mógł w pełni korzystać z umiejętności nekromancji i nigdy nie dorówna zwykłemu nekromancie w tej sztuce. Patron: Jeden z bogów, do wyboru i koloru, wybór nie musi być sugerowany tym co napisane jest przy profesjach. Outfit: Pozycje w ruchu + wygląd przypominający wybraną profesję obowiązkowy. Oręż tylko dla tych co chcą. Przy szczęściu może będzie mi się chciało samemu zrobić outfit. Historia: Możecie, nie musicie. Ojczyzna: jedna z trzech prowincji ma być miejscem urodzenia twego bohatera Charakter: Głównie to czy jest praworządny czy nie. WAŻNE! Niektóre profesje, np. elementalista lub wojownik wymagają podrzędnego wyboru, czyli np. magia ziemi/powietrza/ognia/wody/lodu dla ele i topory/młoty/miecze dla wojownika. Przykład zgłoszenia: Imię: Tal Gevoni Profesja: Nekromanta/Elementalista (ognia) Patron: Szael, bóg wojny i zamętu Outfit: <outfit> Historia: Miał trudne dzieciństwo i yeti odgryzł mu ucho. Ojczyzna: Vastahran Charakter: Łamie prawo jak musi. Zgłoszenia można dawać na pw lub tutaj. Nie zrobiłem tego w rekrutacji, ponieważ przyda się post poświęcony wyjaśnieniu świata opowieści. Kiedy zaakceptuję zgłoszenie, podeślę osobie z dziesięć umiejętności dla wybranej profesji, będzie trzeba wybrać kilka (3-4 zastanawiam się) dla swojego bohatera. O ewentualne wątpliwości proszę się mnie pytać.
__________________
<Sajo Alta Kytna>
Ostatnio edytowany przez Pietruszka - 19-04-2008 o 16:06. |
|
16-04-2008, 22:26 | #2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 07 2007
Posty: 79
|
Znakomicie sie zapowiada.
Krainka W gimpie czy photożłopie ? I czyż ażbyż to był OTS Me ?.
__________________
TIBIA.PL-Historia Prawdziwa! Co zrobi młody Bosal który musi uratować T-pl? |
16-04-2008, 22:33 | #3 |
Użytkownik Forum
|
Imię: Me'Thour
Profesja: Wojownik [miecze] drugą trzeba :? Patron: Szael Outfit: http://img516.imageshack.us/img516/844/miguelqr3.png Historia: Przybył z bliżej nie znanych terenów. Zamieszkał w Ebranith. Ojczyzna: Ebranith Charakter: Raczej nie... Tak po za tym to jest ponury, z nikim nie gada...no, chyba że coś na tym zyska ^^
__________________
◕ ‿‿ ◕
|
16-04-2008, 23:15 | #4 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 01 2006
Wiek: 30
Posty: 368
Stan: Niegrający
|
Pięknie się do tego zabrałeś musze przyznać zgłoszenie dam jutro bo dzisiaj mi się nie chce.
__________________
|
17-04-2008, 06:33 | #5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 04 2007
Lokacja: Z Domu
Wiek: 32
Posty: 266
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Turrock
Gildia: WolfPackWind
Świat: Trieste\2moons
Poziom: 50+
Skille: 00
Poziom mag.: 00
|
1szy obrazek (nie liczac mapy) Brak płynnego przejścia miedzy trawą a kocimi łbami
2gi brak zastrzeżeń 3ci czemu siec nie wpadła do wody? aa rozumiem ich łódź lewituje 4ty lewy dolny róg czemu lampa sie nie "świeci" skoro płonie.
__________________
Ukryty tekst:
Coming soon ... Realy soon ... Ukryty tekst:
|
17-04-2008, 07:01 | #6 |
Guest
Posty: n/a
|
Niezłe Bardzo Ładnie się zapowiada. Czekam... Nie oceniam bo Prolog
|
17-04-2008, 08:45 | #7 |
Użytkownik Forum
|
Imię: Ergid Fireblade
Profesja: Mnich Patron: Terofl Outfit: http://img246.imageshack.us/my.php?image=outfitsq1.png Historia: W młodości został kapłanem z jednego powodu - nie miał dużego wykształcenia. Inni kapłani go nauczyli różnych czarów leczących i defensywnych. Ojczyzna: Ebranith Charakter: Wyrozumiały i spokojny. Zna jeden czar ofensywny - Avendino. Przeciwnik zostaje porażony energią o wysokości 220 V. All rights reserved.() |
17-04-2008, 08:59 | #8 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 06 2007
Lokacja: Ziemia/Polska/Bydgoszcz
Posty: 335
Stan: Niegrający
Profesja: Royal Paladin
Świat: Galana
|
nom, zajefajnie... tylko
Cytuj:
Na ogół zapowiada się zajebiście. Dołonczyłbym do rekrutacjibo wymyśliłem zajebistą historie.. ale nieumiem robić outfów ani nic
__________________
(\_/) (O.o) (> <) To jest króliczek. Skopiuj go do swojej sygnaturki aby pomóc mu w zawładnieciu światem!!! 100% tego forum to ludzie. Jeżeli nie należysz do tych 0 % nie wklejaj tego podpisu. Powybijam ci wszystkie oczy kijem, a jak zabraknie ci oczu dokleje ci nowe kropelką. A mój kij przewędruje twoją źrenice w akompaniamencie krzyku "This is Sparta"!!!!!!!!!! |
|
17-04-2008, 12:48 | #10 |
Just an Orange
Data dołączenia: 06 04 2008
Lokacja: Płock
Wiek: 29
Wpisy bloga: 34
Posty: 1,242
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Tiglatpilezar
Profesja: Knight
Świat: Eternia
Poziom: 31
Skille: 65/64
Poziom mag.: 4
|
To tak sam jak ja... xD Fajnie się zapowiada.
__________________
Literka Z, literka K, literska S jak ZKS! Gargoin na Last.fm! Notka dla Gargulca. |
17-04-2008, 14:40 | #11 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 05 2006
Posty: 186
|
Zapowiada się ciekawie
@Rekrutacja Imię:hmmm... Shael, Shaver, Sza'el, Eld, Shal(czyt szal, nie szał) albo Ord(Nie mam pomysłu, a Szael zajęte xD) Profesja: Zabójca Patron: Szael Outfit: wyśle pw Historia: Jak był mały wyruszył w świat, by uczyć się sztuk walk. Zna tylko jedno zaklęcie: podmuch. Często pomaga zakonowi Gniewu Szaela. Ojczyzna: Vastahran(podróżuje po świecie) Charakter: Jest on neutralny. Nie walczy jeśli nie trzeba, ale jest w tym świetny xD |
17-04-2008, 14:46 | #12 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 26 06 2007
Lokacja: Japonia
Wiek: 31
Wpisy bloga: 15
Posty: 1,712
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Świat: Calmera
Poziom: 50
Poziom mag.: 5
|
Heh fajnie sie zapowiada. Ale mam jedno pytanko, a mianowicie czy out musi byc koniecznie w pozycjach chodzonych. Bo zawsze robie normalne a chodzenia niechce mi sie robic ;<
|
17-04-2008, 15:28 | #13 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 12 2007
Lokacja: Staszów
Posty: 33
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Takie fajne
Profesja: Druid
Gildia: nieumytych
Świat: Celesta
Poziom: 20
Skille: suuuper
Poziom mag.: 20
|
Imię: Sanox
Profesja:Wojownik Patron: Puklad Outfit: http://img136.imageshack.us/img136/6949/sanox2vm6.png Historia: Pustelnik.Gdy był mały zmarli mu rodzice,a wychowywał go wuj-wojowik gdy wuj zmarł poszedł w jego ślady i zaczął trenowac walke mieczem.Jest doskonałym wojownikiem Ojczyzna:Ebranith Charakter:spokojny i popanowany ale kiedy sie go wkurzy wpada w niezły szał...
__________________
best solo[MONSTER]Slime[/MONSTER] best team[MONSTER]Dragon[/MONSTER] jestem Druidemjeśli to ale mam też Knighta I WYRŻNE WSZYSTKICH NOOBÓW widzisz Jestem ZuYto jesteś niezły |
17-04-2008, 15:37 | #14 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 03 2005
Posty: 44
|
@Pacz
Noo, outfit powinien być w ruchomych pozycjach. @Turok O tej pochodni zapomniałem, reszta sieci jest pod wodą, na początku walnąłem brzegi trawy, a później zakryłem je trawą, jestem super. @Koper Taak, trzeci już. Przyjęci: Sanox Szufi (o ile dołoży outfit) Poprostu Pitbul (ten outfit zmienię, dodam ruchome pozycje) X-Zero Odnośnie umiejętności to nie wymyślacie własnych, niedługo każdemu na pw podeślę dziesięć skilli, z których należy będzie wybrać trzy.
__________________
<Sajo Alta Kytna>
|
17-04-2008, 15:38 | #15 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 11 2007
Lokacja: Marienburg
Wpisy bloga: 38
Posty: 888
Stan: Na Emeryturze
Imię: Michael de Löwe
Profesja: Elite Knight
Gildia: Die Kreuzritter
Świat: Deutschordensst
Poziom: Gut
Skille: SehrGut
|
Imię: Ryuu Nida (Lub samo Ryuu)
Profesja: Necromanta/Druid Patron: Obertuan - bóg śmierci i miłosierdzia Outfit: Historia: Urodzony w 349r. w klasztorze Nekromantów (Jeden z kilku należących do zakonu Gniewu Szaela) w Vastahranie, ojciec zginął gdy miał 3lata matka to Członek tego zakonu... W wieku 12lat ucieka do krainy Ebranith gdyż charakter nie pozwala mu żyć dalej wśród tych "potworów" jak nazwał członków zakonu... Po roku tułaczki trafił ledwo żywy do obozu druidów, spotkał tam pierwszego przyjaciela i miłość Druidkę Chane, dzięki wiedzy i magii jaką zdobył w klasztorze łatwo udało mu sie zostać Druidem... W roku 370 Chana umiera z powodu klątwy rzuconej z ręki pewnego Necro, którego Ryuu dosłownie "rozniósł" po okolicy gdzie z nim walczyli... Ojczyzna: Vastahran Charakter: Dobry, Lodowaty (Po śmierci Chany stał się zimny jak lód, do wszystkich wrogów czy przyjaciół odnosi sie z podobnym tonem, sarkazmem. Ogólnie nie ukazuje żadnych uczyć, śmiertelnie poważny... Sposób walki: Głównie czary Necro i Druidów a gdy już musi to mieczem... Ostatnio edytowany przez Arashel - 17-04-2008 o 17:04. |
17-04-2008, 15:41 | #16 |
Just an Orange
Data dołączenia: 06 04 2008
Lokacja: Płock
Wiek: 29
Wpisy bloga: 34
Posty: 1,242
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Tiglatpilezar
Profesja: Knight
Świat: Eternia
Poziom: 31
Skille: 65/64
Poziom mag.: 4
|
Taki malutki offtop. Mógłbyś mi powiedzieć (choćby na pw) jak zrobić taką mapkę? =]
__________________
Literka Z, literka K, literska S jak ZKS! Gargoin na Last.fm! Notka dla Gargulca. |
17-04-2008, 16:47 | #17 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 08 2007
Lokacja: Śrem
Wiek: 31
Posty: 68
|
Imię: Aven Light
Profesja: Wojownik (ma jedną magiczną zdolność, ale to jest taki znak rodowy) Patron: Szael, bóg wojny i zamętu, Brastan - bogini lodu i cierpienia Outfit: Historia: Jego rodzice sprowadzili się do Ebranith z lodowych krain (Vastahran), by zapewnić swemu dziecku bezpieczeństwo, lecz matka Acena niedługo po tym umarła. Aven, jak każdyt z jego rodu, miał zostać wojownikiem, lecz nie takim zwykłym, wojownikiem na służbie bóstw, ale tuż przed jego narodzinami ten niewielki tajemny zakon upadł, przeżył tylko ojciec Aven'a. Ojciec chciał by jego syn potrafił walczyć i by opanował swoją zdolność (znak rozpoznawczy rodu Light)- tworzenie lodowych sztyletów, które są siła woli rzucane we wroga itp.(niemam ich, miałem kiedyś takie na kompie, ale wsiąkły, mógłbyś zrobić?). Tak Aven był szkolony przez Ojca. Na końcu szkolenia Aven dostał miecz i "pancerz" rodu Light. Jego ojciec umarł ze starości, a Aven wyruszył w podróż po krainie i szukanie przygód, oraz głupców i bestie do zabijania. Ojczyzna: Ebranith Charakter: Nad wyraz spokojny, mało mówi, walki przeprowadza szybko, bez żadnych emocji. Ciężko go sprowokować i wyprowadzić z równowagi. Lubi walczyć i odcinać głowy pokonanym. |
17-04-2008, 17:02 | #18 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 10 2005
Posty: 1,442
|
Grało się w Guild Wars, nie?
|
17-04-2008, 17:57 | #20 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 05 2007
Lokacja: 3miasto, Gram: Soldat tibia.pl klan!
Wpisy bloga: 5
Posty: 662
Stan: Niegrający
Imię: Edward The Matiz
Profesja: Elite Knight
Gildia: First Division
Świat: Pacera
Poziom: 63
Skille: 75/72
Poziom mag.: 5
|
4/5 fajna fabuła
tylko jeden błąd, ci bogowie są od lewej do prawej a nie od prawej do lewej |