Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Multimedia > Fake'i

Notki

Fake'i Zdjęcia troche inne od normalnych... przerobione mniej lub bardziej. Tutaj je znajdziesz.

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 16-04-2008, 22:20   #1
Pietruszka
Użytkownik Forum
 
Pietruszka's Avatar
 
Data dołączenia: 17 03 2005

Posty: 44
Domyślny Defrea: Wyrocznia

Defrea: Wyrocznia

<Słowo wstępne>
Będzie to fake, w który użytkownicy będą mogli ingerować, może w niewielu kwestiach, ale wolałbym, żeby do rekrutacji zgłosili się tylko ci, którzy regularnie często wchodzą na forum. W owym pierwszym poście będzie praktycznie tylko małe wprowadzenie do świata + zasady rekrutacji. Fabuła powoli zacznie się w następnej, pierwszej części, planuje odcinków około 25.

<Świat>
Wydarzenia mają miejsce w Defrei, krainie, którą ludzi podzielili na trzy prowincje: Ebranith, Vastahran i Galifie. Między owymi nacjami panuje pokój.


-Ebranith
Najbardziej ucywilizowana prowincja, z wieloma gęsto zaludnionymi miastami, pięknej architekturze i sztuce.

Ludzie, którzy pierwsi dotarli do Defrei, wylądowali właśnie na jej terenach. Wielu osadników, którym zbrzydły tygodnie na morzu zostało na wybrzeżu. Nieliczni wilcy morscy ruszyli dalej na południe, ich przodkowie stali się Galifianami. Wróćmy jednak do ludzi, którzy zostali na wybrzeżu. Po kilkudziesięciu latach nastały między nimi waśnie, które były przyczyną wojen Zakjańskich. Skończyły się zwycięstwem Ebranitha i jego sojuszników oraz wygnaniem Vastahrana i jego popleczników na dzikie tereny na zachodzie. Od imion przywódców przyjęły się nazwy prowincji. Ebranithy pilnuje dość dobrze wyposażona armia pod wodzą namiestnika.

-Vastahran
Największa prowincja Defrei, zarazem najmniej zaludniona, ludzie tłoczą się w małych osadach, ze względu na bestie, które żyją w górach, lasach i bagnach.

Vastahranie muszą walczyć rok w rok o przetrwanie i mają szczególną niechęć do Ebranithan, którzy żyją na bezpiecznych terenach. Wykształciły się wśród nich grupy śmiałków przebywających dzikie zastępy w poszukiwaniu cennych surowców i łupów. Istnieje tutaj także zakon Gniewu Szaela, który próbuje wytrzewić dzikie bestie z tej krainy.

-Galifia
Prowincja żeglarzy, potomków owej grupy osadników, która popłynęła dalej na południe. Trudnią się rybołóstwem.

Galifianie praktycznie nie posiadają wojska, oprócz małej floty morskiej, czują się bezpieczni odkąd ostatecznie pokonali korsarzy z Wyspy Drzewnej Skały. Szczególną czcią otaczają Terofla, Boga Wody i Życia. Istnieje tam mała grupka zawiadiaków o nazwie Poszukiwacze Wygasłego Ognia, którzy polują na potwory zgłębin. Galifia to związek wysp-państw.

<Historia>
Rok 0 - ludzie przybywają do Defrei
Rok 78 - początek wojen Zakjańskich
Rok 79 - koniec wojen Zakjańskich
Rok 87 - ginie Ebranith, na tron wstępuje jego syn Haranith
Rok 101 - królestwa wyspiarskie łączą się w Galifie
Rok 135 - założenie zakonu Gniewu Szaela
Rok 152 - ginie prastary kraken, terroryzujący od dawna żeglarzy
Rok 167 - ginie Kosathan, nie zostawiając dziedzica kończy dynastię Ebranithów, a władzę obejmuje namiestnik
Rok 199 - zauważono pierwsze statki pirackie
Rok 257 - Galifianie odnajdują ostatnią kryjówkę piratów i rozprawiają się z nimi
Rok 279 - Nerado Opkas zabity przez smoka
Rok 352 - pierwszy atak yetich na osadę ludzką
Rok 371 - dzień dzisiejszy

<Bogowie>
Od lewej: Brastan - bogini lodu i cierpienia, Puklad - bóg ognia i zniszczenia, Terofl - bóg wody i życia, Szael - bóg wojny i zamętu, Jevohna - bogini losu i zmysłów, Kapriena - bogini ziemi i łowów, Vanlia - bogini wichru i mądrości, Obertuan - bóg śmierci i miłosierdzia.

Wiara tutaj nie różni się od reszty świata. Panują ci sami bogowie.

<Profesje>
W świecie Defrei wykształciło się osiem klas bohaterów.
-Zabójcy
Uzbrojeni zwykle w sztylety, truciznę, szurikeny, zarabiają na życie zabijając. Cień i śmierć to ich sprzymierzeńcy. Na patrona zwykle wybierają sobie Vanlię, Obertuana lub Szaela.
Ukryty tekst:
Kamuflaż (um. zabójcy)[na sobie]<długotrwały> - podchodząc do wroga masz szansę nie zostać zauważonym

Szybkość cienia (um. zabójcy)[na sobie]<długotrwały> - przez pewien czas poruszasz się szybko niczym cień

Trucizna (um. zabójcy)[na sobie]<długotrwały> - przez kilka ataków twój oręż zatruwa, jeżeli wywoła ranę

Mordercze pchnięcie (um. zabójcy)[cios wręcz] - precyzyjny atak w czułe anatomicznie miejsce przeciwnika, zabija, łatwo zablokować

Furia ostrzy (um. zabójcy)[cios wręcz] - kilka szybkich ataków naraz, stawianie na ilość, nie na jakość

Zasłona cienia (um. zabójcy)[na siebie]<długotrwały] - jest szybki jak cień jeżeli chodzi o uniki, a czy w cień można trafić?

-Wojownicy
Ludzie, którzy poświęcili życie doskonaląc sztukę władania młotami/mieczami/toporami. Uwielbiają walkę wręcz, a orężem potrafią czynić cuda. Zwykle ich patronem jest Szael, rzadziej Puklad.
Ukryty tekst:
Szybkie Cięcie (um. miecza i toporu)[cios wręcz] - wykonanie niezwykle szybkiego ciosu nie do zauważenia przez przeciwnika

Przeszywający cios (um. miecza)[cios wręcz] - atak mający na celu przebicie wroga i spowodowanie jak największych zniszczeń

Rozwaga (um. wojownika)[na sobie]<długotrwały> - przez pewien czas walczysz bardzo rozważnie, planując każdy ruch, zwiększona obrona i celność kosztem szybkości ataku

Koncentracja (um. wojownika)[na sobie]<długotrwały> - przez pewien czas twoje ataki są niezwykle celne i masz pewniejszy blok

Szarża (um. wojownika)[na sobie]<długotrwały> - przyszpieszenie, kończy się jeżeli natrafisz na wroga, ale dostajesz premię do ataku

Wezwanie do broni (um. od Szaela)[w okolicy]<natychmiastowy> - okrzyk, który podnosi morale i zwiększa gotowość do walki wszystkich sojuszników w zasięgu słuchu

Święty gniew (um. od Szaela)[na sobie]<długotrwały> - premia do ataku, za każde trafienie odnawiają się rany i żywotność

Intuicja Brastan (um. od Brastan)[na sobie]<długotrwały> - wiesz gdzie i jak trafić aby zadać jak największy ból, wrogowie z ranami dostają jeszcze większe obrażenia

Sygnet Aven Lighta (um. od sygnetu)[cios na dystans] - tworzy lodowy sztylet lecący w wroga

-Mnisi
Kapłani zwykle czcią jednego Boga. Skupiają się na umiejętnościach defensywnych i leczących. Ulubiony patron - Terofl i Kapriena.
Ukryty tekst:
Dar życia (um. kapłana)[dystansowa]<natychmiastowy> - pozwala wskrzesić ciało tuż po jego śmierci kiedy to jeszcze duch poległego nie udał się na tamten świat

Zemsta (um. kapłana)[na sobie]<długotrwały> - przez pewien czas, każde obrażenie, które otrzyma kapłan dotknie także napastnika

Kara Brastany (um. kapłana)[dystansowy]<długotrwały> - przez pewien czas cel odczuwa okropne cierpienie co bardzo obniża jego zdolność bojową

Uzdrowienie (um. kapłana)[dystansowy]<natychmiastowy> - leczy rany i odnawia żywotność

-Elementaliści
Czarodzieje władający magią ziemi/ognia/wody/powietrza/lodu. Walczą głównie na dystans, ale znajduje się także elementalistów/wojowników. Zależnie od używanej magii biorą za patrona Puklada, Brastanę, Terofla, Vanlię, Kaprienę.
Ukryty tekst:
Podpalenie (um. ognia)[dystansowy]<długotrwały> - podpala wybranego przeciwnika

-Łowcy
Urodzeni myśliwy, których naturalnym środowiskiem jest las, a bronią łuk i pułapki. Oddają szczególną cześć Kaprienie i niekiedy Vanlii.
Ukryty tekst:
Zatruta strzała (um. łowcy)[na sobie]<natychmiastowy> twoją następną wystrzeloną strzałę namaszcza silną trucizną

-Druidzi
Starają osiągnąć jedność ze zwierzętami oraz naturą. Nierzadko im się to udaje. Starają się o szczególne błogosławieństwo od Kaprieny lub Terofla.
Ukryty tekst:
Więzy z naturą (um. druida)[na sobie]<długotrwały> - w środowisku natularnym masz premie do wszystkich statystyk

-Nekromanci
Władają klątwami, wskrzeszają sługi, otaczają się śmiercią i cieniem. Zależnie od tego co dany nekromanta uważa za ważniejsze w cyklu życia i śmierci wybiera sobie za patrona Obertuana lub Terofla.
Ukryty tekst:
Ociężałość (um. nekromanty)<klątwa> - ręce i nogi przeciwnika stają się dziwnie ciężkie, wolniej się nimi porusza

Czułość (um. nekromanty)<klątwa> - przeciwnik odczuwa każdy ból o wiele silniej

Zachwianie widzenia (um. nekromanty)<klątwa> - przeciwnik odczuwa częściowe oślepienie

Ożywienie szkieletu (um. nekromanty)<przywołanie> - z danego ciała powstaje szkielet, który zachowuje umiejętności, które miał za życia. Max do 3 szkieletów

Łaska Obertuana (um. Obertuana)<dystansowy><natychmiastowy> - leczy nieumarłe sługi by znów nie stały się w pełni martwe

Kradzież (um. od Obertuana)<dystansowy><natychmiastowy> - kradnie celowi cząstkę sił witalnych i rozdaje ją twoim nieumarłym sługom

-Strażnicy
Pilnują, obserwują, przemieszczają się. Każda drużyna wiele na nim zyskuje, ale nawet sam potrafi być nie lada wyzwaniem. Często modli się do Jevohny lub Vanlii.

-Szamani
Zwani często rytualistami lub zaklinaczami. Zaklinają zwierzęta, oraz przywołują duchy, które pomagają im w walce. Czcią głównie Terofla i Kaprienę.
Ukryty tekst:
Prz. wilka (um. szamana)<przywołanie> - otwiera portal, z którego wychodzi wilki, który walczy po stronie szamana, maksymalnie trzy wilki

Przy. ducha męczennika (um. szamana)<przywołanie> - otwiera portal do świata umarłych, z którego przybywa duch kogoś kto był męczennikiem, bierze on na siebie część obrażeń, które spadają na pobliskich sojuszników

Życie po śmierci (um. od terofla)<duchy>(długotrwały) - twoje duchy cieszą się, że znowu są wśród żywych, działają skuteczniej



<Zasady zgłoszenia rekrutacyjnego>

Imię: Dobrze by było dwuczłonowe i w miarę krótkie.
Profesja: Możemy wybrać maksymalnie dwie profesje lub jeśli chcemy tylko jedną. Jednakże np. Strażnik/Nekromanta nie
będzie mógł w pełni korzystać z umiejętności nekromancji i nigdy nie dorówna zwykłemu nekromancie w tej sztuce.
Patron: Jeden z bogów, do wyboru i koloru, wybór nie musi być sugerowany tym co napisane jest przy profesjach.
Outfit: Pozycje w ruchu + wygląd przypominający wybraną profesję obowiązkowy. Oręż tylko dla tych co chcą. Przy szczęściu może będzie mi się chciało samemu zrobić outfit.
Historia: Możecie, nie musicie.
Ojczyzna: jedna z trzech prowincji ma być miejscem urodzenia twego bohatera
Charakter: Głównie to czy jest praworządny czy nie.

WAŻNE! Niektóre profesje, np. elementalista lub wojownik wymagają podrzędnego wyboru, czyli np. magia ziemi/powietrza/ognia/wody/lodu dla ele i topory/młoty/miecze dla wojownika.


Przykład zgłoszenia:

Imię: Tal Gevoni
Profesja: Nekromanta/Elementalista (ognia)
Patron: Szael, bóg wojny i zamętu
Outfit: <outfit>
Historia: Miał trudne dzieciństwo i yeti odgryzł mu ucho.
Ojczyzna: Vastahran
Charakter: Łamie prawo jak musi.

Zgłoszenia można dawać na pw lub tutaj. Nie zrobiłem tego w rekrutacji, ponieważ przyda się post poświęcony wyjaśnieniu świata opowieści. Kiedy zaakceptuję zgłoszenie, podeślę osobie z dziesięć umiejętności dla wybranej profesji, będzie trzeba wybrać kilka (3-4 zastanawiam się) dla swojego bohatera. O ewentualne wątpliwości proszę się mnie pytać.
__________________
<Sajo Alta Kytna>

Ostatnio edytowany przez Pietruszka - 19-04-2008 o 16:06.
Pietruszka jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 16-04-2008, 22:26   #2
komunista
Użytkownik Forum
 
komunista's Avatar
 
Data dołączenia: 30 07 2007

Posty: 79
Domyślny

Znakomicie sie zapowiada.
Krainka W gimpie czy photożłopie ?
I czyż ażbyż to był OTS Me ?.
komunista jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 16-04-2008, 22:33   #3
X-Zero
Użytkownik Forum
 
X-Zero's Avatar
 
Data dołączenia: 26 01 2006
Wiek: 30
Wpisy bloga: 12

Posty: 1,925
Stan: Niegrający
Imię: b.d.
Domyślny

Imię: Me'Thour
Profesja: Wojownik [miecze] drugą trzeba :?
Patron: Szael
Outfit: http://img516.imageshack.us/img516/844/miguelqr3.png
Historia: Przybył z bliżej nie znanych terenów. Zamieszkał w Ebranith.
Ojczyzna: Ebranith
Charakter: Raczej nie... Tak po za tym to jest ponury, z nikim nie gada...no, chyba że coś na tym zyska ^^
__________________
◕ ‿‿ ◕
X-Zero jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 16-04-2008, 23:15   #4
Pedziej
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 28 01 2006
Wiek: 30

Posty: 368
Stan: Niegrający
Domyślny

Pięknie się do tego zabrałeś musze przyznać zgłoszenie dam jutro bo dzisiaj mi się nie chce.
__________________

Pedziej jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-04-2008, 06:33   #5
Turok-.-
Użytkownik Forum
 
Turok-.-'s Avatar
 
Data dołączenia: 30 04 2007
Lokacja: Z Domu
Wiek: 32

Posty: 266
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Turrock
Gildia: WolfPackWind
Świat: Trieste\2moons
Poziom: 50+
Skille: 00
Poziom mag.: 00
Turok-.- ma numer GG 6840481 Turok-.- ma login Tlenu turok_666@tlen.pl
Domyślny

1szy obrazek (nie liczac mapy) Brak płynnego przejścia miedzy trawą a kocimi łbami
2gi brak zastrzeżeń
3ci czemu siec nie wpadła do wody? aa rozumiem ich łódź lewituje
4ty lewy dolny róg czemu lampa sie nie "świeci" skoro płonie.
__________________

Ukryty tekst:



Coming soon ...
Realy soon ...
Ukryty tekst:


Sex Drugs and ROCK!
Turok-.- jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-04-2008, 07:01   #6
Osar_Delving
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Niezłe Bardzo Ładnie się zapowiada. Czekam... Nie oceniam bo Prolog
  Odpowiedz z Cytatem
stary 17-04-2008, 08:45   #7
Poprostu Pitbul
Użytkownik Forum
 
Poprostu Pitbul's Avatar
 
Data dołączenia: 22 11 2005
Lokacja: forum.tibia.pl i dział "Fake'i"
Wpisy bloga: 2

Posty: 867
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Ergid
Świat: Kradia
Poziom: 10
Skille: 30 SILY
Domyślny

Imię: Ergid Fireblade
Profesja: Mnich
Patron: Terofl
Outfit: http://img246.imageshack.us/my.php?image=outfitsq1.png
Historia: W młodości został kapłanem z jednego powodu - nie miał dużego wykształcenia. Inni kapłani go nauczyli różnych czarów leczących i defensywnych.
Ojczyzna: Ebranith
Charakter: Wyrozumiały i spokojny. Zna jeden czar ofensywny - Avendino. Przeciwnik zostaje porażony energią o wysokości 220 V.

All rights reserved.()
Poprostu Pitbul jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-04-2008, 08:59   #8
Monsword
Użytkownik Forum
 
Monsword's Avatar
 
Data dołączenia: 17 06 2007
Lokacja: Ziemia/Polska/Bydgoszcz

Posty: 335
Stan: Niegrający
Profesja: Royal Paladin
Świat: Galana
Domyślny

nom, zajefajnie... tylko

Cytuj:
Nieliczni wilcy morscy
chyba powinno być wilki morskie nie?
Na ogół zapowiada się zajebiście.
Dołonczyłbym do rekrutacjibo wymyśliłem zajebistą historie.. ale nieumiem robić outfów ani nic
__________________
(\_/)
(O.o)
(> <)
To jest króliczek. Skopiuj go do swojej sygnaturki aby pomóc mu w zawładnieciu światem!!!

100% tego forum to ludzie. Jeżeli nie należysz do tych 0 % nie wklejaj tego podpisu.

Powybijam ci wszystkie oczy kijem, a jak zabraknie ci oczu dokleje ci nowe kropelką. A mój kij przewędruje twoją źrenice w akompaniamencie krzyku "This is Sparta"!!!!!!!!!!
Monsword jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-04-2008, 09:51   #9
Koper of Drawno
Użytkownik Forum
 
Koper of Drawno's Avatar
 
Data dołączenia: 10 05 2006
Lokacja: W cieniu
Wiek: 31

Posty: 1,042
Stan: Usunięty
Gildia: Baka...
Koper of Drawno ma numer GG 591292
Domyślny

Fajny pomysł żeś wymyślił ale to już Twój enty Fake.
__________________
SDAFHHFAAAAH
Koper of Drawno jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-04-2008, 12:48   #10
GargoinX
Just an Orange
 
GargoinX's Avatar
 
Data dołączenia: 06 04 2008
Lokacja: Płock
Wiek: 29
Wpisy bloga: 34

Posty: 1,242
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Eternia
Poziom: 31
Skille: 65/64
Poziom mag.: 4
GargoinX ma numer GG 3751106
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Koper of Drawno Pokaż post
... ale to już Twój enty Fake.
To tak sam jak ja... xD Fajnie się zapowiada.
__________________

Literka Z, literka K, literska S jak ZKS!

Gargoin na Last.fm!

Notka dla Gargulca.
GargoinX jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-04-2008, 14:40   #11
Szufi
Użytkownik Forum
 
Szufi's Avatar
 
Data dołączenia: 10 05 2006

Posty: 186
Szufi ma numer GG 3408876
Domyślny

Zapowiada się ciekawie

@Rekrutacja
Imię:hmmm... Shael, Shaver, Sza'el, Eld, Shal(czyt szal, nie szał) albo Ord(Nie mam pomysłu, a Szael zajęte xD)

Profesja: Zabójca
Patron: Szael
Outfit: wyśle pw
Historia: Jak był mały wyruszył w świat, by uczyć się sztuk walk.
Zna tylko jedno zaklęcie: podmuch. Często pomaga zakonowi Gniewu Szaela.
Ojczyzna: Vastahran(podróżuje po świecie)
Charakter: Jest on neutralny. Nie walczy jeśli nie trzeba, ale jest w tym świetny xD
Szufi jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-04-2008, 14:46   #12
Pacz_knight
Użytkownik Forum
 
Pacz_knight's Avatar
 
Data dołączenia: 26 06 2007
Lokacja: Japonia
Wiek: 31
Wpisy bloga: 15

Posty: 1,712
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Świat: Calmera
Poziom: 50
Poziom mag.: 5
Domyślny

Heh fajnie sie zapowiada. Ale mam jedno pytanko, a mianowicie czy out musi byc koniecznie w pozycjach chodzonych. Bo zawsze robie normalne a chodzenia niechce mi sie robic ;<
Pacz_knight jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-04-2008, 15:28   #13
Sanox
Użytkownik Forum
 
Sanox's Avatar
 
Data dołączenia: 05 12 2007
Lokacja: Staszów

Posty: 33
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Druid
Gildia: nieumytych
Świat: Celesta
Poziom: 20
Skille: suuuper
Poziom mag.: 20
Domyślny

Imię: Sanox
Profesja:Wojownik
Patron: Puklad
Outfit: http://img136.imageshack.us/img136/6949/sanox2vm6.png
Historia: Pustelnik.Gdy był mały zmarli mu rodzice,a wychowywał go wuj-wojowik gdy wuj zmarł poszedł w jego ślady i zaczął trenowac walke mieczem.Jest doskonałym wojownikiem
Ojczyzna:Ebranith
Charakter:spokojny i popanowany ale kiedy sie go wkurzy wpada w niezły szał...
__________________
best solo[MONSTER]Slime[/MONSTER]
best team[MONSTER]Dragon[/MONSTER]

jestem Druidemjeśli to
ale mam też Knighta
I WYRŻNE WSZYSTKICH NOOBÓW
widzisz

Jestem ZuYto jesteś niezły
Sanox jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-04-2008, 15:37   #14
Pietruszka
Użytkownik Forum
 
Pietruszka's Avatar
 
Data dołączenia: 17 03 2005

Posty: 44
Domyślny

@Pacz
Noo, outfit powinien być w ruchomych pozycjach.

@Turok
O tej pochodni zapomniałem, reszta sieci jest pod wodą, na początku walnąłem brzegi trawy, a później zakryłem je trawą, jestem super.

@Koper
Taak, trzeci już.

Przyjęci:
Sanox
Szufi (o ile dołoży outfit)
Poprostu Pitbul (ten outfit zmienię, dodam ruchome pozycje)
X-Zero

Odnośnie umiejętności to nie wymyślacie własnych, niedługo każdemu na pw podeślę dziesięć skilli, z których należy będzie wybrać trzy.
__________________
<Sajo Alta Kytna>
Pietruszka jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-04-2008, 15:38   #15
Arashel
Użytkownik Forum
 
Arashel's Avatar
 
Data dołączenia: 28 11 2007
Lokacja: Marienburg
Wpisy bloga: 38

Posty: 888
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Świat: Deutschordensst
Poziom: Gut
Skille: SehrGut
Arashel ma numer GG 2865512 Send a message via Skype™ to Arashel
Domyślny

Imię: Ryuu Nida (Lub samo Ryuu)

Profesja: Necromanta/Druid

Patron: Obertuan - bóg śmierci i miłosierdzia

Outfit:

Historia:
Urodzony w 349r. w klasztorze Nekromantów (Jeden z kilku należących do zakonu Gniewu Szaela) w Vastahranie, ojciec zginął gdy miał 3lata matka to Członek tego zakonu...
W wieku 12lat ucieka do krainy Ebranith gdyż charakter nie pozwala mu żyć dalej wśród tych "potworów" jak nazwał członków zakonu...
Po roku tułaczki trafił ledwo żywy do obozu druidów, spotkał tam pierwszego przyjaciela i miłość Druidkę Chane, dzięki wiedzy i magii jaką zdobył w klasztorze
łatwo udało mu sie zostać Druidem... W roku 370 Chana umiera z powodu klątwy rzuconej z ręki pewnego Necro, którego Ryuu dosłownie "rozniósł" po okolicy gdzie z nim walczyli...

Ojczyzna: Vastahran

Charakter: Dobry, Lodowaty (Po śmierci Chany stał się zimny jak lód, do wszystkich wrogów czy przyjaciół odnosi sie z podobnym tonem, sarkazmem. Ogólnie nie ukazuje żadnych uczyć, śmiertelnie poważny...

Sposób walki:
Głównie czary Necro i Druidów a gdy już musi to mieczem...

Ostatnio edytowany przez Arashel - 17-04-2008 o 17:04.
Arashel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-04-2008, 15:41   #16
GargoinX
Just an Orange
 
GargoinX's Avatar
 
Data dołączenia: 06 04 2008
Lokacja: Płock
Wiek: 29
Wpisy bloga: 34

Posty: 1,242
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Eternia
Poziom: 31
Skille: 65/64
Poziom mag.: 4
GargoinX ma numer GG 3751106
Domyślny

Taki malutki offtop. Mógłbyś mi powiedzieć (choćby na pw) jak zrobić taką mapkę? =]
__________________

Literka Z, literka K, literska S jak ZKS!

Gargoin na Last.fm!

Notka dla Gargulca.
GargoinX jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-04-2008, 16:47   #17
Avenlight
Użytkownik Forum
 
Avenlight's Avatar
 
Data dołączenia: 19 08 2007
Lokacja: Śrem
Wiek: 31

Posty: 68
Avenlight ma numer GG 9326036
Domyślny

Imię: Aven Light
Profesja: Wojownik (ma jedną magiczną zdolność, ale to jest taki znak rodowy)
Patron: Szael, bóg wojny i zamętu, Brastan - bogini lodu i cierpienia
Outfit:
Historia: Jego rodzice sprowadzili się do Ebranith z lodowych krain (Vastahran), by zapewnić swemu dziecku bezpieczeństwo, lecz matka Acena niedługo po tym umarła. Aven, jak każdyt z jego rodu, miał zostać wojownikiem, lecz nie takim zwykłym, wojownikiem na służbie bóstw, ale tuż przed jego narodzinami ten niewielki tajemny zakon upadł, przeżył tylko ojciec Aven'a. Ojciec chciał by jego syn potrafił walczyć i by opanował swoją zdolność (znak rozpoznawczy rodu Light)- tworzenie lodowych sztyletów, które są siła woli rzucane we wroga itp.(niemam ich, miałem kiedyś takie na kompie, ale wsiąkły, mógłbyś zrobić?). Tak Aven był szkolony przez Ojca. Na końcu szkolenia Aven dostał miecz i "pancerz" rodu Light. Jego ojciec umarł ze starości, a Aven wyruszył w podróż po krainie i szukanie przygód, oraz głupców i bestie do zabijania.
Ojczyzna: Ebranith
Charakter: Nad wyraz spokojny, mało mówi, walki przeprowadza szybko, bez żadnych emocji. Ciężko go sprowokować i wyprowadzić z równowagi. Lubi walczyć i odcinać głowy pokonanym.
__________________
7,84 KB
Avenlight jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-04-2008, 17:02   #18
Nadrill
Użytkownik Forum
 
Nadrill's Avatar
 
Data dołączenia: 25 10 2005

Posty: 1,442
Nadrill ma numer GG 3764880
Domyślny

Grało się w Guild Wars, nie?
Nadrill jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-04-2008, 17:33   #19
Koper of Drawno
Użytkownik Forum
 
Koper of Drawno's Avatar
 
Data dołączenia: 10 05 2006
Lokacja: W cieniu
Wiek: 31

Posty: 1,042
Stan: Usunięty
Gildia: Baka...
Koper of Drawno ma numer GG 591292
Domyślny

@Arashel
Te Twoje kropki mnie w******ą.
__________________
SDAFHHFAAAAH
Koper of Drawno jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-04-2008, 17:57   #20
EdwardMatiz
Użytkownik Forum
 
EdwardMatiz's Avatar
 
Data dołączenia: 19 05 2007
Lokacja: 3miasto, Gram: Soldat tibia.pl klan!
Wpisy bloga: 5

Posty: 662
Stan: Niegrający
Profesja: Elite Knight
Świat: Pacera
Poziom: 63
Skille: 75/72
Poziom mag.: 5
EdwardMatiz ma numer GG 5507601
Domyślny

4/5 fajna fabuła
tylko jeden błąd, ci bogowie są od lewej do prawej a nie od prawej do lewej
EdwardMatiz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 16:48.


Powered by vBulletin 3