|
Notki |
Mainland Wielki i tajemniczy kontynent... Tutaj odkrywamy jego tajemnice... |
Pokaż wyniki sondy: czy i jak zmienic straty po deadzie | |||
nie, chcę tak jak jest |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 20.59% |
może trochę zmienić.... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
39 | 28.68% |
powinny być prawie zerowe |
![]() ![]() ![]() ![]() |
44 | 32.35% |
na X lvl powinny być mniejsze/większe |
![]() ![]() ![]() ![]() |
25 | 18.38% |
Głosujących: 136. Nie możesz głosować w tej ankiecie |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#22 | |
Użytkownik Forum
|
![]() ja itemu mamw dupie, mi zalezy bardziej na skilach i lvlu który spada po smierci w duzych ilosciach. Tym bardziej ze wiekszosc deow jest przez kicki i lagi, przed którymi ogromnie skile i 30bp potionquw nas nie obronia
![]()
__________________
Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 08 2007
Lokacja: Wrocław
Posty: 180
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Visc
Profesja: Elite Knight
Świat: Astera
Poziom: 182
|
![]() Jest jak jest nie wiem czy jest sens zmieniania systemu ktory panuje od dawna... jednak Cipsoft moglby zmniejszyc straty expa oraz mlvlu i skilli. Co do wypadajacego eq nic nie powinno sie zmienic poniewaz jest dobrze. Nie chronisz dobytku to go trocisz
![]()
__________________
21:09 Jark Celia [103]: 39.5 i pol ![]() 20:02 Pablo'De La Pall [149]: tez mam kiku takich kumpli co jara codziennie 20:02 Pablo'De La Pall [149]: kumpel mial fajne jazdy 20:02 Pablo'De La Pall [149]: co chwile byl kims innym 20:02 Pablo'De La Pall [149]: na poczatku politykiem 20:02 Pablo'De La Pall [149]: puzniej mafiozem xD 20:03 Pablo'De La Pall [149]: a na koncu sorcererem |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 05 2007
Lokacja: Szczecin
Wiek: 32
Posty: 199
Profesja: Knight
|
![]() Moim zdaniem system dedów nie powinien zostać zmieniony, chociaż stratę expa, o ile się nie mylę zmniejszyć z tych 7% ? do 5%. Chociaż myślę że system jak by był taki jak obecnie nic takiego by się nie stało.
A to nie moja wina że wam p army wypadają i potem płaczecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 02 2007
Lokacja: Sieradz/Łodź
Wiek: 35
Posty: 142
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Holy War Hero
Profesja: Royal Paladin
Świat: Iridia
Poziom: 54
Skille: 78/60
Poziom mag.: 12
|
![]() Powinno zostac tak jak jest, bo Tibia to jedna z gier w ktorych po deadzie najwiecej sie traci. Skoro tak jest to zalezy Ci zeby nie pasc. A tak jak w innych MMORPG/RPG nie tracisz praktycznie nic to co za sens ma system smierci w tych grach, rownie dobrze mogloby go wcale nie byc.
Ostatnio edytowany przez Dagus - 18-04-2008 o 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 02 2007
Lokacja: Sieradz/Łodź
Wiek: 35
Posty: 142
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Holy War Hero
Profesja: Royal Paladin
Świat: Iridia
Poziom: 54
Skille: 78/60
Poziom mag.: 12
|
![]() sorry za double :/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 12 2007
Wiek: 33
Posty: 35
|
![]() fajnie nie tracilo by sie expa to jak by wygladaly wg was wojny? no chyba ze gracie na npvp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() Cytuj:
kilkanascie postow wczesniej masz wyraznie napisane dlaczego system strat po smierci w innych grach ( na przykladzie WoWa ) wyglada inaczej niz w Tibii.
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 01 2008
Lokacja: Zadupie
Posty: 126
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Puroo
Profesja: Elder Druid
Gildia: Valiant Boys
Świat: Secura
Poziom: 83
Skille: 15/24
Poziom mag.: 58
|
![]() Żal mi ciebie. Blue set - 30k, bp(1k) = 31k, aol = 50k, więc stracił mniej niż kosztuje ten jebany aol.
Powinni zmiejszyć, że wypada max 1 item+bp(tylko ten co jest w miejscu na BP), 8%(nie 10) od deda, a promo itp. by dawały to co mają dawać. Kiedyś na kicku na 64lvl rp padłem to po 1 spadły mi 2lvle, to jeszcze uwaga: b robe, bohy, vampirka(czemu nie spadł c helm, p legi i p ammy? ew. rsy?) i bp ofc... Qmpel padł na 102lvlu i stracił 4lvl i ok. cały skill, więc nie pierdolcie, że jest dobrze, jak ktoś na blessy nie ma ...
__________________
OH MAJ GAT DZIZYS KRAJS DŻOŁK HEHE Po kilku latach na forum odkryłem Listę Kumpli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() jak nie ma to niech zarobi, chyba ze mu zejdzie z tym dluzej niz odrobienie expa.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 12 2005
Lokacja: Wrocław
Posty: 660
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Guardia
Poziom: 85+
Skille: 82+
Poziom mag.: 16
![]() |
![]() Cytuj:
Powtarzam i powtarzać będę. Nic kurwa nie trzeba robić, to tylko posrana gra a jak jest się normalnym człowiekiem to śmierć postaci nie powinna mocno ruszyć.
__________________
Fajni Chlopacy _/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 03 2008
Lokacja: Venore
Posty: 16
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Ojciec Director
Profesja: Elite Knight
Gildia: Bloodlust
Świat: Solera
Poziom: 181
Skille: 91/79
Poziom mag.: 9
|
![]() System powinien zostać zmieniony jak najszybciej, błąd jest we wzorze który uwzględnia całe posiadane xp, powinno być xp do następnego tudzież poprzedniego lvla. System ten dzialal dobrze kiedys kiedy postacie mialy mniej jak 100 lvli, powyzej 100 lvla odrabianie strat jest udręką, powyzej 150 przy kazdej smierci czlowiekowi odechciewa sie grac a po 200 to juz po prostu parodia, ja ostatnio gdy padlem na 171 bylem do tylu około 20 h expienia(spadło prawie 2 mlny xp i 100k kasy na aol i blessy) a nie oszukujmy się w tej grze pada sie praktycznie zawsze przez laga/kicka, więc to co jest teraz jest po prostu idiotyczne gdyż to jaki mamy lvl zalezy glownie od tego czy wywala nam prąd, neta, komp sie wiesza etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() ciekawie wtedy wygladalyby wojny, nikt by nic nie tracil.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 03 2004
Wiek: 54
Posty: 281
Imię: Bolbochan
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Moonblades
Świat: Refugia
Poziom: 136
Skille: 98/60
Poziom mag.: 22
|
![]() Cytuj:
I dobra kara. Jak ktos na 102 levelu nie potrafi zarobic wieksza jego strata. Tibia ma wlasnie ten smaczek ze wbrew pozorom jest gra w ktorej: trzeba umiec grac , trzeba umiec zarabiac , trzeba umiec trenic , miec duzo cierpliwosci itd itd.. Dla twojego kumpla tak jak i dla ciebie widze nie liczy sie czas (a czas to pieniadz) . Wolicie poswiecic 4 razy dluzej na odrabianie skili leveli niz kupic smiesznego aola i blessy za 100k (nie mowie o tobie na 64 lvlu - chociaz na takim levelu tez juz powinno cie na luzie stac na kupno ) ale twoj kumpel to sie dziwie. A potem placz czemu tyle spada. Tyle spada bo tyle chcecie by spadalo. To wasz wybor nie ma co narzekac.
__________________
21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 03 2008
Lokacja: Venore
Posty: 16
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Ojciec Director
Profesja: Elite Knight
Gildia: Bloodlust
Świat: Solera
Poziom: 181
Skille: 91/79
Poziom mag.: 9
|
![]() A kto powiedzial ze nic? dobre byloby zrobienie ze niezaleznie od lvla traci sie 1 lvl przy czym mozna kupic 5 blesów z ktorych kazdy ratuje 10% lvla bo ten system ktory jest teraz powoduje ze 10 lvl traci 10% lvla , 50 lvl traci 1 lvl, 100 lvl traci 2 lvle a 300 lvl traci 5 lvli co jest idiotyzmem.
A apropos tych wojen, ile jest w tibii codziennie smierci przez wojne a ile przez kicki/lagi?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 10 2006
Posty: 475
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Gaalaaanaa ;d
|
![]() Żeby mieć większy lvl trzeba dobić expa. A to, ze ty po deadzie stoisz pod depo, nie znaczy, ze kazdy tak robi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 04 2008
Lokacja: Leszno
Posty: 389
Stan: Początkujący
Imię: Soulship
Profesja: Druid
Świat: Arcania
Poziom: 11
Skille: 11
Poziom mag.: 1
|
![]() A ja uważam , że system jest dobry ... Nie wiem ile można narzekać... Padłeś? Powstań - Odrób. Proste idea , poza tym to tylko gra więc nie powinniście tak płakać nad deadami. Sami się podjęliście tej grze więc zrozumcie to WIRTUALNY świat. Gdybyś sobie szedł ulicą i walnął by cię meteor to byś stracił wszystko xD Ciesz sie , że tu coś zostaje xD
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 04 2008
Posty: 205
Stan: Na Emeryturze
|
![]() Cytuj:
No wiesz kaska starczyla tylko na pustego chara z allegro.. na gp juz nie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Zbanowany
Data dołączenia: 12 09 2007
Lokacja: klykash?
Wpisy bloga: 12
Posty: 208
Profesja: Knight
Świat: Unitera Plis
Poziom: 22.
Skille: sux/sux
Poziom mag.: 66
|
![]() W innych grach mmo są prawie zerowe. Wole to niż gościo straci p armor i poleci z pianą toczącą się z ust na kolegę.
|
![]() |
![]() |