| 
	|||||||
| Notki | 
| Mainland Wielki i tajemniczy kontynent... Tutaj odkrywamy jego tajemnice... | 
| Pokaż wyniki sondy: czy i jak zmienic straty po deadzie | |||
| nie, chcę tak jak jest | 
		 | 
	28 | 20.59% | 
| może trochę zmienić.... | 
		 | 
	39 | 28.68% | 
| powinny być prawie zerowe | 
		 | 
	44 | 32.35% | 
| na X lvl powinny być mniejsze/większe | 
		 | 
	25 | 18.38% | 
| Głosujących: 136. Nie możesz głosować w tej ankiecie | |||
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Opcje tematu | 
| 
			
			 | 
		#22 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 ja itemu mamw dupie, mi zalezy bardziej na skilach i lvlu który spada po smierci w duzych ilosciach. Tym bardziej ze wiekszosc deow jest przez kicki i lagi, przed którymi ogromnie skile i 30bp potionquw nas nie obronia  
		
		
		
		
		
			![]() 
				__________________ 
		
		
		
		
	Cytuj: 
	
  
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 01 08 2007 
				Lokacja: Wrocław 
				
				
Posty: 180 
                Stan: Aktywny Gracz 
                Imię: Visc 
                Profesja: Elite Knight 
                
                Świat: Astera 
                Poziom: 182 
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Jest jak jest nie wiem czy jest sens zmieniania systemu ktory panuje od dawna... jednak Cipsoft moglby zmniejszyc straty expa oraz mlvlu i skilli. Co do wypadajacego eq nic nie powinno sie zmienic poniewaz jest dobrze. Nie chronisz dobytku to go trocisz  
		
		
		
		
		
			![]() 
				__________________ 
		
		
		
		
	21:09 Jark Celia [103]: 39.5 i pol ![]() 20:02 Pablo'De La Pall [149]: tez mam kiku takich kumpli co jara codziennie 20:02 Pablo'De La Pall [149]: kumpel mial fajne jazdy 20:02 Pablo'De La Pall [149]: co chwile byl kims innym 20:02 Pablo'De La Pall [149]: na poczatku politykiem 20:02 Pablo'De La Pall [149]: puzniej mafiozem xD 20:03 Pablo'De La Pall [149]: a na koncu sorcererem  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 27 05 2007 
				Lokacja: Szczecin 
				Wiek: 32 
				
Posty: 199 
                
                
                Profesja: Knight 
                
                
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Moim zdaniem system dedów nie powinien zostać zmieniony, chociaż stratę expa, o ile się nie mylę zmniejszyć z tych 7% ? do 5%. Chociaż myślę że system jak by był taki jak obecnie nic takiego by się nie stało.  
		
		
		
		
		
		
	A to nie moja wina że wam p army wypadają i potem płaczecie.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 11 02 2007 
				Lokacja: Sieradz/Łodź 
				Wiek: 36 
				
Posty: 142 
                Stan: Aktywny Gracz 
                Imię: Holy War Hero 
                Profesja: Royal Paladin 
                
                Świat: Iridia 
                Poziom: 54 
                Skille: 78/60 
                Poziom mag.: 12 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Powinno zostac tak jak jest, bo Tibia to jedna z gier w ktorych po deadzie najwiecej sie traci. Skoro tak jest to zalezy Ci zeby nie pasc. A tak jak w innych MMORPG/RPG nie tracisz praktycznie nic to co za sens ma system smierci w tych grach, rownie dobrze mogloby go wcale nie byc. 
		
		
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowany przez Dagus - 18-04-2008 o 21:00.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 11 02 2007 
				Lokacja: Sieradz/Łodź 
				Wiek: 36 
				
Posty: 142 
                Stan: Aktywny Gracz 
                Imię: Holy War Hero 
                Profesja: Royal Paladin 
                
                Świat: Iridia 
                Poziom: 54 
                Skille: 78/60 
                Poziom mag.: 12 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 sorry za double :/ 
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
			Data dołączenia: 16 12 2007 
				
				Wiek: 34 
				
Posty: 35 
                
                
                
                
                
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 fajnie nie tracilo by sie expa to jak by wygladaly wg was wojny? no chyba ze gracie na npvp 
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | |
| 
			
			 eX Moderator 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 13 11 2004 
				Lokacja: Helsinki 
				Wiek: 40 
				
Posty: 4,623 
                
                
                
                
                
                
                
                
				
				
				
				     | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 kilkanascie postow wczesniej masz wyraznie napisane dlaczego system strat po smierci w innych grach ( na przykladzie WoWa ) wyglada inaczej niz w Tibii. 
				__________________ 
		
		
		
		
	![]()  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 23 01 2008 
				Lokacja: Zadupie 
				
				
Posty: 126 
                Stan: Aktywny Gracz 
                Imię: Puroo 
                Profesja: Elder Druid 
                Gildia: Valiant Boys 
                Świat: Secura 
                Poziom: 83 
                Skille: 15/24 
                Poziom mag.: 58 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Żal mi ciebie. Blue set - 30k, bp(1k) = 31k, aol = 50k, więc stracił mniej niż kosztuje ten jebany aol. 
		
		
		
		
		
			Powinni zmiejszyć, że wypada max 1 item+bp(tylko ten co jest w miejscu na BP), 8%(nie 10) od deda, a promo itp. by dawały to co mają dawać. Kiedyś na kicku na 64lvl rp padłem to po 1 spadły mi 2lvle, to jeszcze uwaga: b robe, bohy, vampirka(czemu nie spadł c helm, p legi i p ammy? ew. rsy?) i bp ofc... Qmpel padł na 102lvlu i stracił 4lvl i ok. cały skill, więc nie pierdolcie, że jest dobrze, jak ktoś na blessy nie ma ... 
				__________________ 
		
		
		
		
	OH MAJ GAT DZIZYS KRAJS DŻOŁK HEHE Po kilku latach na forum odkryłem Listę Kumpli.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
| 
			
			 eX Moderator 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 13 11 2004 
				Lokacja: Helsinki 
				Wiek: 40 
				
Posty: 4,623 
                
                
                
                
                
                
                
                
				
				
				
				     | 
	
	
	
		
		
			
			 jak nie ma to niech zarobi, chyba ze mu zejdzie z tym dluzej niz odrobienie expa. 
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	![]()  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#31 | 
| 
			
			 Guest 
			
			
			
			Posty: n/a 
                
                
                
                
                
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			  ja jak dedam ( ostatnio czesto mi sie to zdarza;/) to wypada mi tylko bp.. raz mi tylko helmet wypadl .. ![]()  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 15 12 2005 
				Lokacja: Wrocław 
				
				
Posty: 660 
                Stan: Aktywny Gracz 
                
                Profesja: Royal Paladin 
                
                Świat: Guardia 
                Poziom: 85+ 
                Skille: 82+ 
                Poziom mag.: 16 
				
				
				
				     | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 Powtarzam i powtarzać będę. Nic kurwa nie trzeba robić, to tylko posrana gra a jak jest się normalnym człowiekiem to śmierć postaci nie powinna mocno ruszyć. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Fajni Chlopacy _/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
			Data dołączenia: 06 03 2008 
				Lokacja: Venore 
				
				
Posty: 16 
                Stan: Aktywny Gracz 
                Imię: Ojciec Director 
                Profesja: Elite Knight 
                Gildia: Bloodlust 
                Świat: Solera 
                Poziom: 181 
                Skille: 91/79 
                Poziom mag.: 9 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 System powinien zostać zmieniony jak najszybciej, błąd jest we wzorze który uwzględnia całe posiadane xp, powinno być xp do następnego tudzież poprzedniego lvla. System ten dzialal dobrze kiedys kiedy postacie mialy mniej jak 100 lvli, powyzej 100 lvla odrabianie strat jest udręką, powyzej 150 przy kazdej smierci czlowiekowi odechciewa sie grac a po 200 to juz po prostu parodia, ja ostatnio gdy padlem na 171 bylem do tylu około 20 h expienia(spadło prawie 2 mlny xp i 100k kasy na aol i blessy) a nie oszukujmy się w tej grze pada sie praktycznie zawsze przez laga/kicka, więc to co jest teraz jest po prostu idiotyczne gdyż to jaki mamy lvl zalezy glownie od tego czy wywala nam prąd, neta, komp sie wiesza etc... 
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
| 
			
			 eX Moderator 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 13 11 2004 
				Lokacja: Helsinki 
				Wiek: 40 
				
Posty: 4,623 
                
                
                
                
                
                
                
                
				
				
				
				     | 
	
	
	
		
		
			
			 ciekawie wtedy wygladalyby wojny, nikt by nic nie tracil. 
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	![]()  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
			Data dołączenia: 19 03 2004 
				
				Wiek: 55 
				
Posty: 281 
                
                Imię: Bolbochan 
                Profesja: Royal Paladin 
                Gildia: Moonblades 
                Świat: Refugia 
                Poziom: 136 
                Skille: 98/60 
                Poziom mag.: 22 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 I dobra kara. Jak ktos na 102 levelu nie potrafi zarobic wieksza jego strata. Tibia ma wlasnie ten smaczek ze wbrew pozorom jest gra w ktorej: trzeba umiec grac , trzeba umiec zarabiac , trzeba umiec trenic , miec duzo cierpliwosci itd itd.. Dla twojego kumpla tak jak i dla ciebie widze nie liczy sie czas (a czas to pieniadz) . Wolicie poswiecic 4 razy dluzej na odrabianie skili leveli niz kupic smiesznego aola i blessy za 100k (nie mowie o tobie na 64 lvlu - chociaz na takim levelu tez juz powinno cie na luzie stac na kupno ) ale twoj kumpel to sie dziwie. A potem placz czemu tyle spada. Tyle spada bo tyle chcecie by spadalo. To wasz wybor nie ma co narzekac. 
				__________________ 
		
		
		
		
	21:15 Hilo Arap [27]: mam sprawe przyjol bys mnie do gildi 21:15 Hilo Arap [27]: za bp hmm na miesiondz  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
			Data dołączenia: 06 03 2008 
				Lokacja: Venore 
				
				
Posty: 16 
                Stan: Aktywny Gracz 
                Imię: Ojciec Director 
                Profesja: Elite Knight 
                Gildia: Bloodlust 
                Świat: Solera 
                Poziom: 181 
                Skille: 91/79 
                Poziom mag.: 9 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 A kto powiedzial ze nic? dobre byloby zrobienie ze niezaleznie od lvla traci sie 1 lvl przy czym mozna kupic 5 blesów z ktorych kazdy ratuje 10% lvla bo ten system ktory jest teraz powoduje ze 10 lvl traci 10% lvla , 50 lvl traci 1 lvl, 100 lvl traci 2 lvle a 300 lvl traci 5 lvli co jest idiotyzmem. 
		
		
		
		
		
		
	A apropos tych wojen, ile jest w tibii codziennie smierci przez wojne a ile przez kicki/lagi??  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 16 10 2006 
				
				
				
Posty: 475 
                Stan: Aktywny Gracz 
                
                Profesja: Knight 
                
                Świat: Gaalaaanaa ;d 
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Żeby mieć większy lvl  trzeba  dobić expa. A to, ze ty po deadzie stoisz pod depo, nie znaczy, ze kazdy tak robi. 
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 04 04 2008 
				Lokacja: Leszno 
				
				
Posty: 389 
                Stan: Początkujący 
                Imię: Soulship 
                Profesja: Druid 
                
                Świat: Arcania 
                Poziom: 11 
                Skille: 11 
                Poziom mag.: 1 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 A ja uważam , że system jest dobry ... Nie wiem ile można narzekać... Padłeś? Powstań - Odrób. Proste idea , poza tym to tylko gra więc nie powinniście tak płakać nad deadami. Sami się podjęliście tej grze więc zrozumcie to WIRTUALNY świat. Gdybyś sobie szedł ulicą i walnął by cię meteor to byś stracił wszystko xD Ciesz sie , że tu coś zostaje xD 
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
			Data dołączenia: 04 04 2008 
				
				
				
Posty: 205 
                Stan: Na Emeryturze 
                
                
                
                
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 No wiesz kaska starczyla tylko na pustego chara z allegro.. na gp juz nie ![]()  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
| 
			
			 Zbanowany 
			
			
			
			Data dołączenia: 12 09 2007 
				Lokacja: klykash? 
				
				Wpisy bloga: 12 
Posty: 208 
                
                
                Profesja: Knight 
                
                Świat: Unitera Plis 
                Poziom: 22. 
                Skille: sux/sux 
                Poziom mag.: 66 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 W innych grach  mmo są prawie zerowe. Wole to niż gościo straci p armor i poleci z pianą toczącą się z ust na kolegę. 
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |