|
Notki |
RPG Wszystko o grach RPG i cRPG, czy może MMORPG. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#221 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 06 2005
Lokacja: Bydgoszcz
Wpisy bloga: 44
Posty: 1,255
Stan: Niegrający
Skille: Milion
|
![]() "Doskonale wiesz że wiem co to pascal - język programowania.
A poza tym po co mi pascal do mmorpg?" Oto argument. Twoja wypowiedź wskazuje na to że robisz ten projekt na jakimś bzdetnym edytorze.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#222 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 31 12 2006
Lokacja: Peterborough
Wiek: 31
Posty: 189
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
![]() |
![]() ta gra zapowiada sie bardzo fajne !! ja mogl bym dla was zrobic scenariusze do questow jesli chcecie (a dokladniej napisal bym np. quest o "Sw. Grala" napisal bym cala jego legende na notatniku itd a wy byscie mogli robic z tym co chcecie ;]) jesli zaintersowany pisz pod GG 3532964 (Gral i zeczy tego typu to moje zycie :>) po wiecej informacji pisac pod numer gg wymieniony wyzej xD.
Ostatnio edytowany przez AnArAki - 11-06-2008 o 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 07 2007
Lokacja: Krosno
Posty: 57
Stan: Niegrający
![]() |
![]() Cytuj:
A projekt robie w "edytorze", Multimedia Fusion 2. Jednak tacy ludzie jak ty którzy nie mają pojęcia o programowaniu wiedzą tylko że najlepszy jest c++ i że wszystko inne jest niczym, tylko że ty nawet w tym "niczym" nie potrafiłbyś sam nic zrobić. Tworzenie w Multimedia Fusion 2 w praktyce nie różni się wiele od programowania ponieważ odbywa się na takiej samej zasadzie Warunek > Zdarzenie. Wielu krytykuje takie programy jak Multimedia Fusion 2 ponieważ na pierwszy rzut oka rzeczywiście sprawia wrażenie dla dzieci - wbudowane ruchy, grafiki itp. Jednak zaawansowana osoba nie korzysta z takich rzeczy i np.stworzenie ruchu samochodowego w mmfie jest takie same jak w c++, ponieważ algorytm wymyślam ja i nie mam do dyspozycji np.Skręć w lewo, jedź szybciej TYLKO MAM "Set position X" i "Set position Y". A jak oblicze X i Y to już zależy całkowicie ode mnie. Cytuj:
__________________
www.gate.go.pl www.go-forum.yoyo.pl Edytor Map Gate Online: http://www.go-forum.yoyo.pl/viewtopic.php?p=3398#3398 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 08 2007
Lokacja: Outland
Wpisy bloga: 2
Posty: 1,077
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Rookstayer
![]() |
![]() W trące coś od siebie. Jeżeli program w którym grę robi Kucza sprosta jego wymaganiom, tj. ma wszystko co mu potrzebne do gry, to poco ma utrudniać sobie życie i nie używać takiego programu, tylko pisać w jakimś języku?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Użytkownik Forum
|
![]() @UP: Sama prawda.
@Kucza: Trochę sobie zaprzeczyłeś. Jak i tak musisz sam wszystko robić, jak w innym języku, to lepiej robić to w tym przykładowym c++, bo gra będzie wydajniejsza. Tak a propo. Ale to tylko odnośnie wypowiedzi, bo ja uważam, że lepiej robić w tym multimedia fusion, czy jak tam, bo przynajmniej są szansę zakończyć projekt i żeby jakoś dało się grać. W ulubionym języku nieznających się na programowaniu trzeba poświęcić co najmniej 2x więcej czasu, niż w czymś innym. @Down: Jasne, że szybciej. Tylko kurcze. Nie wiem skąd się wzięła taka moda na gadanie o asmie. Przecież tego języka NIE używa się do gier, bo po prostu jest to niepotrzebne, a wiedzy trzeba mieć o wiele, wiele więcej, nie mówiąc już ile razy więcej linijek kodu zajmuje asm od nawet c++. Dobre gry i wydajne da się tez pisać w Basic'u, nie ma co się męczyć w jakieś 'cecki'. ![]()
__________________
Nowe, niespotykane i wyjątkowe you can dance 4! Tańczmy albo nie, ale czytajmy tę stronę ; ) Ostatnio edytowany przez Cacuss - 14-06-2008 o 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 08 2007
Wpisy bloga: 4
Posty: 346
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Aevolana Zamizuelin
Profesja: Druid
Gildia: --
Świat: Vinera
Poziom: 27
Skille: --/20
Poziom mag.: 24
![]() |
![]() Cytuj:
![]()
__________________
Cytuj:
Tibia spoko giera, ale umiar trzeba zachowac ![]() http://forum.tibia.pl/group.php?groupid=178 Jeśli grasz D lub ED to smialo ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Użytkownik Forum
|
![]() Dlatego jeśli GateOnline będzie działało płynnie, a wszystkie efekty, które chciał osiągnąć Kucza zostaną osiągnięte to nie ma sensu dyskusja nad sposobem w jaki tworzył grę.
Narzekać będzie można jeśli coś nie będzie działało- a jak wynika z wypowiedzi Kuczy na razie jest ok : )
__________________
Nowe, niespotykane i wyjątkowe you can dance 4! Tańczmy albo nie, ale czytajmy tę stronę ; ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 06 2007
Posty: 113
|
![]() Projekt tej gry obserwowalem juz rok temu, w poprzednie wakacje, i pare miesiecy temu myslalem, ze projekt juz upadl
Nie widac duzo zmian, ale pewnie najwiecej sie zmienia od strony technicznej Mam jedna rade: najlepiej na poczatku byloby gre zrobic w jezyku polskim, a dopiero pozniej w angielskim, kiedy zainteresowanie wzrosnie
__________________
Cytuj:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 01 2008
Posty: 130
|
![]() nie no co ty ziomuś.. czemu znów grafika z paint'a?
Weź jak już coś planować to na większą skale 3D.. i full wypas castle siegie etc. (Na Przykład: Lineage II, WoW, Rohan Online.. etc.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 31 08 2007
Posty: 1,138
|
![]() Cytuj:
Język angielski pomoże również w ochronie serwera przed 8-latkami, którzy nie poradzą sobie w grze, która jest w innym języku niż ojczysty. Po trzecie, gra w języku angielskim wygląda profesjonalniej. @up Tibia jest popularna mimo grafiki 2D, a Cipsoft zarabia pewnie wiele więcej niż twórcy Lineage2. Ostatnio edytowany przez Arcan - 15-06-2008 o 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 08 2007
Wpisy bloga: 4
Posty: 346
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Aevolana Zamizuelin
Profesja: Druid
Gildia: --
Świat: Vinera
Poziom: 27
Skille: --/20
Poziom mag.: 24
![]() |
![]() Cytuj:
![]() ![]()
__________________
Cytuj:
Tibia spoko giera, ale umiar trzeba zachowac ![]() http://forum.tibia.pl/group.php?groupid=178 Jeśli grasz D lub ED to smialo ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 12 2007
Posty: 385
Stan: Aktywny Gracz
Świat: Antica
|
![]() Nom i od razu jak wystartuje upade z gildiami do założymy gildie TIBIA albo Elita dla ludzi z tibi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 06 2005
Lokacja: Bydgoszcz
Wpisy bloga: 44
Posty: 1,255
Stan: Niegrający
Skille: Milion
|
![]() Ech, głupio zrobiłem najpierw krytykując. Po przestudiowania forum projektu, stwierdzam że może być naprawde fajny. Sorry za to co pisałem wcześniej.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 04 2008
Posty: 125
Stan: Na Emeryturze
Imię: Słodka tajemnica
Profesja: Paladin
Gildia: ____________
Świat: _____________
Poziom: 90+
Skille: 91/70
Poziom mag.: 18
|
![]() Projekt bardzo fajny. Proponował bym jednak zmienic
"Shielding" na "Defence"(będzie brzmiało mniej tibijsko) Aha i fajnie by było gdyby oprócz normalnych umiejętności była jedna umiejętnośc specjalna do wyboru i dalszego rozwijania. Pozdrawiam
__________________
Moje Hotkeye: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 09 2005
Lokacja: Łowicz.
Wiek: 36
Wpisy bloga: 6
Posty: 1,227
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Taifun Palladyn
Profesja: Royal Paladin
Świat: Nova
Poziom: 114
Skille: 101/84
Poziom mag.: 24
|
![]() nieoficjalny komunikat- gate on line wyjdzie w ciągu tego miesiąca i będzie to finalna wersja ; ).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Zbanowany
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 08 2007
Wpisy bloga: 4
Posty: 346
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Aevolana Zamizuelin
Profesja: Druid
Gildia: --
Świat: Vinera
Poziom: 27
Skille: --/20
Poziom mag.: 24
![]() |
![]() I co? Już normalnie będzie można grać?
__________________
Cytuj:
Tibia spoko giera, ale umiar trzeba zachowac ![]() http://forum.tibia.pl/group.php?groupid=178 Jeśli grasz D lub ED to smialo ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 07 2007
Lokacja: Krosno
Posty: 57
Stan: Niegrający
![]() |
![]() Nie.
Po pierwsze nie w ciągu tego miesiąca, a po drugie nie finalna tylko beta. ![]()
__________________
www.gate.go.pl www.go-forum.yoyo.pl Edytor Map Gate Online: http://www.go-forum.yoyo.pl/viewtopic.php?p=3398#3398 |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 02 2008
Lokacja: Elbląg
Posty: 17
Stan: Na Emeryturze
Świat: Valoria/Secura
![]() |
![]() Pojawił się wątek testu ale nie bardzo sprecyzowany tzn. dokładniej miesiąc i rok kiedy będzie dostępny publiczny test żeby wszyscy mogli zobaczyć czy warto jak to wygląda z perspektywy gracza bo np. gra phobos online tworzona na zasadzie Tibii jest bardzo dobra napewno lepsza niż wasz projekt to ciągle tylko projekt i tak dokładniej jak byś mógł opisać bo to co tu podajesz to jakieś równoważniki zdań i nie zrozumiałe do końca... sprecyzuj trochę swoje myśli i odpisz pzdr.
__________________
Bukakke ![]() |
![]() |
![]() |