Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Inne > RPG

Notki

RPG Wszystko o grach RPG i cRPG, czy może MMORPG.

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 03-06-2008, 22:26   #221
sphinx123
Użytkownik Forum
 
sphinx123's Avatar
 
Data dołączenia: 15 06 2005
Lokacja: Bydgoszcz
Wpisy bloga: 44

Posty: 1,255
Stan: Niegrający
Skille: Milion
Wyślij wiadomość przez ICQ do sphinx123 sphinx123 ma numer GG Siemanowice Adres Jabbera do sphinx123 Send a message via Skype™ to sphinx123
Domyślny

"Doskonale wiesz że wiem co to pascal - język programowania.
A poza tym po co mi pascal do mmorpg?"

Oto argument. Twoja wypowiedź wskazuje na to że robisz ten projekt na jakimś bzdetnym edytorze.
__________________
sphinx123 jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 11-06-2008, 16:12   #222
AnArAki
Użytkownik Forum
 
AnArAki's Avatar
 
Data dołączenia: 31 12 2006
Lokacja: Peterborough
Wiek: 31

Posty: 189
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
AnArAki ma numer GG 3532964
Domyślny

ta gra zapowiada sie bardzo fajne !! ja mogl bym dla was zrobic scenariusze do questow jesli chcecie (a dokladniej napisal bym np. quest o "Sw. Grala" napisal bym cala jego legende na notatniku itd a wy byscie mogli robic z tym co chcecie ;]) jesli zaintersowany pisz pod GG 3532964 (Gral i zeczy tego typu to moje zycie :>) po wiecej informacji pisac pod numer gg wymieniony wyzej xD.
__________________

Ostatnio edytowany przez AnArAki - 11-06-2008 o 18:25.
AnArAki jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-06-2008, 12:05   #223
Kucza
Użytkownik Forum
 
Kucza's Avatar
 
Data dołączenia: 01 07 2007
Lokacja: Krosno

Posty: 57
Stan: Niegrający
Kucza ma numer GG 6212963
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Sphinx123
"Doskonale wiesz że wiem co to pascal - język programowania.
A poza tym po co mi pascal do mmorpg?"

Oto argument. Twoja wypowiedź wskazuje na to że robisz ten projekt na jakimś bzdetnym edytorze.
W mojej wypowiedzi chodziło o to że jest to ostatni język w którym robiłbym mmorpg.
A projekt robie w "edytorze", Multimedia Fusion 2.
Jednak tacy ludzie jak ty którzy nie mają pojęcia o programowaniu wiedzą tylko że najlepszy jest c++ i że wszystko inne jest niczym, tylko że ty nawet w tym "niczym" nie potrafiłbyś sam nic zrobić.
Tworzenie w Multimedia Fusion 2 w praktyce nie różni się wiele od programowania ponieważ odbywa się na takiej samej zasadzie Warunek > Zdarzenie.
Wielu krytykuje takie programy jak Multimedia Fusion 2 ponieważ na pierwszy rzut oka rzeczywiście sprawia wrażenie dla dzieci - wbudowane ruchy, grafiki itp. Jednak zaawansowana osoba nie korzysta z takich rzeczy i np.stworzenie ruchu samochodowego w mmfie jest takie same jak w c++, ponieważ algorytm wymyślam ja i nie mam do dyspozycji np.Skręć w lewo, jedź szybciej TYLKO MAM "Set position X" i "Set position Y". A jak oblicze X i Y to już zależy całkowicie ode mnie.
Cytuj:
ta gra zapowiada sie bardzo fajne !! ja mogl bym dla was zrobic scenariusze do questow jesli chcecie (a dokladniej napisal bym np. quest o "Sw. Grala" napisal bym cala jego legende na notatniku itd a wy byscie mogli robic z tym co chcecie ;]) jesli zaintersowany pisz pod GG 3532964 (Gral i zeczy tego typu to moje zycie :>) po wiecej informacji pisac pod numer gg wymieniony wyzej xD.
Zapraszam na forum - jest specjalny dział do propozycji Questów.
Kucza jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-06-2008, 14:54   #224
Bluray
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 30 08 2007
Lokacja: Outland
Wpisy bloga: 2

Posty: 1,077
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Rookstayer
Bluray ma numer GG 9804717
Domyślny

W trące coś od siebie. Jeżeli program w którym grę robi Kucza sprosta jego wymaganiom, tj. ma wszystko co mu potrzebne do gry, to poco ma utrudniać sobie życie i nie używać takiego programu, tylko pisać w jakimś języku?
Bluray jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-06-2008, 15:16   #225
Cacuss
Użytkownik Forum
 
Cacuss's Avatar
 
Data dołączenia: 16 04 2005
Wpisy bloga: 6

Posty: 367
Domyślny

@UP: Sama prawda.

@Kucza: Trochę sobie zaprzeczyłeś. Jak i tak musisz sam wszystko robić, jak w innym języku, to lepiej robić to w tym przykładowym c++, bo gra będzie wydajniejsza. Tak a propo.

Ale to tylko odnośnie wypowiedzi, bo ja uważam, że lepiej robić w tym multimedia fusion, czy jak tam, bo przynajmniej są szansę zakończyć projekt i żeby jakoś dało się grać. W ulubionym języku nieznających się na programowaniu trzeba poświęcić co najmniej 2x więcej czasu, niż w czymś innym.

@Down: Jasne, że szybciej.

Tylko kurcze. Nie wiem skąd się wzięła taka moda na gadanie o asmie. Przecież tego języka NIE używa się do gier, bo po prostu jest to niepotrzebne, a wiedzy trzeba mieć o wiele, wiele więcej, nie mówiąc już ile razy więcej linijek kodu zajmuje asm od nawet c++. Dobre gry i wydajne da się tez pisać w Basic'u, nie ma co się męczyć w jakieś 'cecki'.
__________________
Nowe, niespotykane i wyjątkowe you can dance 4! Tańczmy albo nie, ale czytajmy tę stronę ; )

Ostatnio edytowany przez Cacuss - 14-06-2008 o 19:08.
Cacuss jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-06-2008, 18:55   #226
Aevolana
Użytkownik Forum
 
Aevolana's Avatar
 
Data dołączenia: 25 08 2007
Wpisy bloga: 4

Posty: 346
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Druid
Gildia: --
Świat: Vinera
Poziom: 27
Skille: --/20
Poziom mag.: 24
Aevolana ma numer GG 1659555
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Cacuss Pokaż post
@UP: Sama prawda.

@Kucza: Trochę sobie zaprzeczyłeś. Jak i tak musisz sam wszystko robić, jak w innym języku, to lepiej robić to w tym przykładowym c++, bo gra będzie wydajniejsza. Tak a propo.

Ale to tylko odnośnie wypowiedzi, bo ja uważam, że lepiej robić w tym multimedia fusion, czy jak tam, bo przynajmniej są szansę zakończyć projekt i żeby jakoś dało się grać. W ulubionym języku nieznających się na programowaniu trzeba poświęcić co najmniej 2x więcej czasu, niż w czymś innym.
to samo chciałem napisać, nie to żebym cię krytykował, ale mmf jest czymś co będzie działało nieporównywalnie mniej wydajnie niż coś zrobionego na C++ ze wstawkami Assemblera, a na samym assemblerze to wogole, ale takie rzeczy to tylko w erze
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez google
Wisps rozwijać od wyrobów spirytusowych w tych biednych stypendystów, że zmarł w bagnach. Oni nie są złe z natury, lecz działa jak sleepwalkers nieświadomi swoich działań. Niemniej jednak, ich dotykać kanalizacji życia życie żywych stworzeń, które czyni je perilous wrogów.
I po co komu tłumaczenia tibia.pl ?
Tibia spoko giera, ale umiar trzeba zachowac
http://forum.tibia.pl/group.php?groupid=178
Jeśli grasz D lub ED to smialo
Aevolana jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-06-2008, 21:49   #227
Cacuss
Użytkownik Forum
 
Cacuss's Avatar
 
Data dołączenia: 16 04 2005
Wpisy bloga: 6

Posty: 367
Domyślny

Dlatego jeśli GateOnline będzie działało płynnie, a wszystkie efekty, które chciał osiągnąć Kucza zostaną osiągnięte to nie ma sensu dyskusja nad sposobem w jaki tworzył grę.

Narzekać będzie można jeśli coś nie będzie działało- a jak wynika z wypowiedzi Kuczy na razie jest ok : )
__________________
Nowe, niespotykane i wyjątkowe you can dance 4! Tańczmy albo nie, ale czytajmy tę stronę ; )
Cacuss jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-06-2008, 23:15   #228
Krakersanczyk
Użytkownik Forum
 
Krakersanczyk's Avatar
 
Data dołączenia: 11 06 2007

Posty: 113
Domyślny

Projekt tej gry obserwowalem juz rok temu, w poprzednie wakacje, i pare miesiecy temu myslalem, ze projekt juz upadl
Nie widac duzo zmian, ale pewnie najwiecej sie zmienia od strony technicznej

Mam jedna rade: najlepiej na poczatku byloby gre zrobic w jezyku polskim, a dopiero pozniej w angielskim, kiedy zainteresowanie wzrosnie
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez maisco
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Xallin
smiesznie jak Ymy dal exita rofl :>
a co ten czar daje (exita) ? :>
sorrka że pytam ale już od roku nie gram w tibie
Krakersanczyk jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-06-2008, 00:07   #229
DziubaS
Użytkownik Forum
 
DziubaS's Avatar
 
Data dołączenia: 10 01 2008

Posty: 130
Domyślny

nie no co ty ziomuś.. czemu znów grafika z paint'a?
Weź jak już coś planować to na większą skale 3D.. i full wypas castle siegie etc.
(Na Przykład: Lineage II, WoW, Rohan Online.. etc.)
DziubaS jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-06-2008, 00:08   #230
Arcan
Użytkownik Forum
 
Arcan's Avatar
 
Data dołączenia: 31 08 2007

Posty: 1,138
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Krakersanczyk Pokaż post
Projekt tej gry obserwowalem juz rok temu, w poprzednie wakacje, i pare miesiecy temu myslalem, ze projekt juz upadl
Nie widac duzo zmian, ale pewnie najwiecej sie zmienia od strony technicznej

Mam jedna rade: najlepiej na poczatku byloby gre zrobic w jezyku polskim, a dopiero pozniej w angielskim, kiedy zainteresowanie wzrosnie
Język polski w takiej grze by raczej odrzucał większość graczy, którzy myśleliby, że projekt jest nastawiony tylko na graczy polskich.
Język angielski pomoże również w ochronie serwera przed 8-latkami, którzy nie poradzą sobie w grze, która jest w innym języku niż ojczysty.
Po trzecie, gra w języku angielskim wygląda profesjonalniej.

@up
Tibia jest popularna mimo grafiki 2D, a Cipsoft zarabia pewnie wiele więcej niż twórcy Lineage2.

Ostatnio edytowany przez Arcan - 15-06-2008 o 00:10.
Arcan jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-06-2008, 13:06   #231
Aevolana
Użytkownik Forum
 
Aevolana's Avatar
 
Data dołączenia: 25 08 2007
Wpisy bloga: 4

Posty: 346
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Druid
Gildia: --
Świat: Vinera
Poziom: 27
Skille: --/20
Poziom mag.: 24
Aevolana ma numer GG 1659555
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez DziubaS Pokaż post
nie no co ty ziomuś.. czemu znów grafika z paint'a?
Weź jak już coś planować to na większą skale 3D.. i full wypas castle siegie etc.
(Na Przykład: Lineage II, WoW, Rohan Online.. etc.)
Weź ty już nic nie pisz jak ja bym robił to też w 2D bo mi się to podoba
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez google
Wisps rozwijać od wyrobów spirytusowych w tych biednych stypendystów, że zmarł w bagnach. Oni nie są złe z natury, lecz działa jak sleepwalkers nieświadomi swoich działań. Niemniej jednak, ich dotykać kanalizacji życia życie żywych stworzeń, które czyni je perilous wrogów.
I po co komu tłumaczenia tibia.pl ?
Tibia spoko giera, ale umiar trzeba zachowac
http://forum.tibia.pl/group.php?groupid=178
Jeśli grasz D lub ED to smialo
Aevolana jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-06-2008, 14:57   #232
Charin
Użytkownik Forum
 
Charin's Avatar
 
Data dołączenia: 22 12 2007

Posty: 385
Stan: Aktywny Gracz
Świat: Antica
Domyślny

Nom i od razu jak wystartuje upade z gildiami do założymy gildie TIBIA albo Elita dla ludzi z tibi
Charin jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-06-2008, 15:13   #233
sphinx123
Użytkownik Forum
 
sphinx123's Avatar
 
Data dołączenia: 15 06 2005
Lokacja: Bydgoszcz
Wpisy bloga: 44

Posty: 1,255
Stan: Niegrający
Skille: Milion
Wyślij wiadomość przez ICQ do sphinx123 sphinx123 ma numer GG Siemanowice Adres Jabbera do sphinx123 Send a message via Skype™ to sphinx123
Domyślny

Ech, głupio zrobiłem najpierw krytykując. Po przestudiowania forum projektu, stwierdzam że może być naprawde fajny. Sorry za to co pisałem wcześniej.
__________________
sphinx123 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-06-2008, 15:58   #234
Ferno
Użytkownik Forum
 
Ferno's Avatar
 
Data dołączenia: 22 04 2008

Posty: 125
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Paladin
Gildia: ____________
Świat: _____________
Poziom: 90+
Skille: 91/70
Poziom mag.: 18
Domyślny

Projekt bardzo fajny. Proponował bym jednak zmienic
"Shielding" na "Defence"(będzie brzmiało mniej tibijsko)

Aha i fajnie by było gdyby oprócz normalnych umiejętności była jedna umiejętnośc specjalna do wyboru i dalszego rozwijania.

Pozdrawiam
__________________
Moje Hotkeye:

Ferno jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-06-2008, 18:48   #235
neopostman
Użytkownik Forum
 
neopostman's Avatar
 
Data dołączenia: 24 09 2005
Lokacja: Łowicz.
Wiek: 36
Wpisy bloga: 6

Posty: 1,227
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Nova
Poziom: 114
Skille: 101/84
Poziom mag.: 24
Wyślij wiadomość przez ICQ do neopostman neopostman ma numer GG trzeba sobie zasłuży Adres Jabbera do neopostman Send a message via Skype™ to neopostman
Domyślny

nieoficjalny komunikat- gate on line wyjdzie w ciągu tego miesiąca i będzie to finalna wersja ; ).
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Notopeczek Pokaż post
cipowie chyba sciagaja wszystko z podkarpackiego
neopostman jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-06-2008, 19:16   #236
Ptakuba
Zbanowany
 
Data dołączenia: 03 06 2007
Wpisy bloga: 4

Posty: 239
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Ferno Pokaż post
"Shielding" na "Defence"(będzie brzmiało mniej tibijsko)

Pozdrawiam
Spokojnie, w następnej wersji będą całkowicie nowe skille. Łącznie 25 (dodając do siebie rozdawane i skillowane). Szczegóły, co sprawą oczywistą jest na forum się projektu znajdują.
Ptakuba jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-06-2008, 20:54   #237
Bluray
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 30 08 2007
Lokacja: Outland
Wpisy bloga: 2

Posty: 1,077
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Rookstayer
Bluray ma numer GG 9804717
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez neopostman Pokaż post
nieoficjalny komunikat- gate on line wyjdzie w ciągu tego miesiąca i będzie to finalna wersja ; ).
No nareszcie jakiś konkret

Ja do gildii się pisze
Bluray jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 16-06-2008, 14:49   #238
Aevolana
Użytkownik Forum
 
Aevolana's Avatar
 
Data dołączenia: 25 08 2007
Wpisy bloga: 4

Posty: 346
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Druid
Gildia: --
Świat: Vinera
Poziom: 27
Skille: --/20
Poziom mag.: 24
Aevolana ma numer GG 1659555
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez neopostman Pokaż post
nieoficjalny komunikat- gate on line wyjdzie w ciągu tego miesiąca i będzie to finalna wersja ; ).
I co? Już normalnie będzie można grać?
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez google
Wisps rozwijać od wyrobów spirytusowych w tych biednych stypendystów, że zmarł w bagnach. Oni nie są złe z natury, lecz działa jak sleepwalkers nieświadomi swoich działań. Niemniej jednak, ich dotykać kanalizacji życia życie żywych stworzeń, które czyni je perilous wrogów.
I po co komu tłumaczenia tibia.pl ?
Tibia spoko giera, ale umiar trzeba zachowac
http://forum.tibia.pl/group.php?groupid=178
Jeśli grasz D lub ED to smialo
Aevolana jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 16-06-2008, 14:56   #239
Kucza
Użytkownik Forum
 
Kucza's Avatar
 
Data dołączenia: 01 07 2007
Lokacja: Krosno

Posty: 57
Stan: Niegrający
Kucza ma numer GG 6212963
Domyślny

Nie.
Po pierwsze nie w ciągu tego miesiąca, a po drugie nie finalna tylko beta.
Kucza jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 23-06-2008, 03:21   #240
Liith
Użytkownik Forum
 
Liith's Avatar
 
Data dołączenia: 04 02 2008
Lokacja: Elbląg

Posty: 17
Stan: Na Emeryturze
Świat: Valoria/Secura
Liith ma numer GG 9547509
Domyślny

Pojawił się wątek testu ale nie bardzo sprecyzowany tzn. dokładniej miesiąc i rok kiedy będzie dostępny publiczny test żeby wszyscy mogli zobaczyć czy warto jak to wygląda z perspektywy gracza bo np. gra phobos online tworzona na zasadzie Tibii jest bardzo dobra napewno lepsza niż wasz projekt to ciągle tylko projekt i tak dokładniej jak byś mógł opisać bo to co tu podajesz to jakieś równoważniki zdań i nie zrozumiałe do końca... sprecyzuj trochę swoje myśli i odpisz pzdr.
__________________
Bukakke )
Liith jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 09:29.


Powered by vBulletin 3