Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Updates

Notki

Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update.

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 03-07-2008, 18:21   #21
Miłosz
Exotyczny
 
Miłosz's Avatar
 
Data dołączenia: 20 04 2005

Posty: 756
Stan: Na Emeryturze
Imię: Exorim
Profesja: Elite Knight
Świat: Celesta
Poziom: 227
Skille: 105/105
Poziom mag.: 9
Domyślny

Mhm, czyli wychodzi na to że jak założę death ring, to zaoszczędzę sobie dużo czasu skilowania?; <
__________________
Miłosz jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 03-07-2008, 18:30   #22
Marina
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 03 07 2008

Posty: 55
Domyślny

Ale zal. Wy naprawde nie czaicie mojego posta.

Chodzi o to ze jak masz 70 skila i sobie zalozysz armor ktory doda ci 5 to masz 75 i wtedy skilujesz z 75-76 dluzszy okres czasu niz jakbys nie zalozyl arma to bys mial z 70-71 latwiej do wyskilowania i potem bys zalozyl armor i mial tyle samo skial czyli 76. CZAICIE DO HUJA?
Marina jest offline  
stary 03-07-2008, 18:36   #23
oOrafiOo
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 29 06 2008
Lokacja: Ruda
Wiek: 31

Posty: 117
Stan: Aktywny Gracz
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Marvelo13 Pokaż post
Eee, to chyba oczywiste, że jak założysz armor to masz większy dist więc wolniej rośnie. Ty byś chciał żeby było tak, że masz sobie 70 dista, zakładasz armor, masz 72 i żeby rosło nadal tak szybko jak na 70? Śmieszne wg mnie...
Podpisze się pod twoim postem, też tak uważam!
oOrafiOo jest offline  
stary 03-07-2008, 18:44   #24
pilarq
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 21 12 2007
Lokacja: Polska

Posty: 52
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Biedronka
Świat: Luminera ;/
Poziom: 63
Skille: 16/25
Poziom mag.: 55
pilarq ma numer GG cze
Domyślny

ty no właśnie czyli jak sie załozy death ringa przy skilach 80/80 to można nieźle na tym wyjść
pilarq jest offline  
stary 03-07-2008, 18:46   #25
naja
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 23 04 2008

Posty: 97
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
naja ma numer GG 1405127
Domyślny

Autor dobrze myśli, ale ja nie uważam tego za błąd. Cipsoft wymyślił te itemy z przeznaczeniem dla osób idących na większego hunta, lub osób które już nie chcą skillować a ci co chcą to nosić 24/h i jeszcze skillować no to niestety, ale to już ich własny wybór.
naja jest offline  
stary 03-07-2008, 18:46   #26
Martka
Music addict
 
Martka's Avatar
 
Data dołączenia: 11 06 2007
Lokacja: Siemianowice Śl.
Wiek: 34

Posty: 1,072
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Martka ma numer GG 8189306 Send a message via Skype™ to Martka
Domyślny

@Marina
Wszyscy rozumiemy o co Ci chodzi, sporo osób wypowiedziało swoją opinię na ten temat, więc o co Ci jeszcze chodzi? Wiadomo, że na wyższych skillach, nawet 'fikcyjnych' skill leci wolniej. Tak samo jest ze sword ringiem, jak go założysz, to nabicie skilla zajmuje więcej czasu.
__________________
Martka's last.fm
Martka jest offline  
stary 03-07-2008, 19:10   #27
Zyziek
Użytkownik Forum
 
Zyziek's Avatar
 
Data dołączenia: 07 03 2007
Lokacja: Olsztyn
Wiek: 35

Posty: 239
Stan: Niegrający
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Miłosz Pokaż post
Mhm, czyli wychodzi na to że jak założę death ring, to zaoszczędzę sobie dużo czasu skilowania?; <
Podobno z death ringiem tak się nie da.


edit:

@down
http://tibia.wikia.com/wiki/Death_Ring

Cytuj:
Notes: Death rings were once one of the oldest items in Tibia. It was replaced in an update by Time Rings at the same time the other magical rings were introduced. It reduces your shielding by 10 points and has energy for 8 minutes. Quite valued on the market nowadays since they can be used as quest items. Using a death ring when your shield skill is originally 10, it is reduced down to 0. It's also worth to mention that even though shield is reduced by 10 levels, your shielding's percents won't go up faster.

Ostatnio edytowany przez Zyziek - 03-07-2008 o 19:41.
Zyziek jest offline  
stary 03-07-2008, 19:12   #28
Ditto
Zbanowany
 
Data dołączenia: 31 12 2007

Posty: 553
Domyślny

tak samo zrobili blad ze wprowadzili do gry axe ringi bo to nam niszczy postacie! pomyslcie, bez axe ringa awansowalibysmy duzo szybciej i bylibysmy fajniejsi! co za nuby z gmow i w ogole!

@up

ludzie tak wlasnie robia xd
Ditto jest offline  
stary 03-07-2008, 19:17   #29
Martka
Music addict
 
Martka's Avatar
 
Data dołączenia: 11 06 2007
Lokacja: Siemianowice Śl.
Wiek: 34

Posty: 1,072
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Martka ma numer GG 8189306 Send a message via Skype™ to Martka
Domyślny

@Ditto
Robią, ale na pewno nie zwykli, szarzy gracze, którzy nie grzeszą kaską ; )
__________________
Martka's last.fm
Martka jest offline  
stary 03-07-2008, 19:33   #30
Marina
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 03 07 2008

Posty: 55
Domyślny

No wiec wlasnie o to chodzi.

Nawet na wiki pisza ze ludzie skiluja na death ringach.

Opis: Ze względu na swoje "magiczne" właściwości używany zazwyczaj do ozdoby domków oraz do skillowania Shieldingu.

Wiec jak skilujecie to zjedmijcie te armory dajace dist i mlvlowe itemy.
Marina jest offline  
stary 03-07-2008, 20:59   #31
Medivh Shady
Użytkownik Forum
 
Medivh Shady's Avatar
 
Data dołączenia: 25 08 2005
Lokacja: Wrocław
Wiek: 39

Posty: 617
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Arcania
Poziom: 250
Poziom mag.: 84
Domyślny

Powiem tak :

Itemy nie spowalniaja trenowania skili mlvl itp .

moj przyklad mialem 2% do 81 mlvl zalorzylem sobie armor czapke i mialem 82 mlvl to po wbicu 2% ujzalem napis ze avansowalem na 81 mlvl a w statystykach zmienilo mi sie na 83.
__________________
Koszykówka ofc :>

WoW
Realm: Auchindoun
Name: Punish
http://eu.wowarmory.com/character-sh...ndoun&n=Punish
Medivh Shady jest offline  
stary 03-07-2008, 23:47   #32
Maraph
Użytkownik forum
 
Maraph's Avatar
 
Data dołączenia: 09 07 2007

Posty: 10
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Domyślny

@up
mysle ze masz racje, dzisiaj to sprawdzilem...
mialem gdzies tam postac magiczna z 8lvlem i 0mlvlem, zalozylem spirit cloak dodajacy 1mlvl i nie zauwazylem zadnej roznicy gdy rosnie na 0 mlvl czy tez na 1mlvl chociaz gdyby takowa byla odrazu zauwazalna
Maraph jest offline  
stary 03-07-2008, 23:54   #33
Afb
Użytkownik Forum
 
Afb's Avatar
 
Data dołączenia: 26 01 2008
Lokacja: Ropczyce

Posty: 42
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Druid
Świat: Iridia
Poziom: 19
Skille: x/19
Poziom mag.: 15
Domyślny

o.O dobrze że mi powiedziałeś. nie pomyślałem że jak sie nosi te rzeczy to skile wolniej rosną. Od teraz gdy bede trenil mlvl to ściągne te itemki
Afb jest offline  
stary 04-07-2008, 00:05   #34
siniestro
Użytkownik Forum
 
siniestro's Avatar
 
Data dołączenia: 01 07 2006

Posty: 354
Profesja: Paladin
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Medivh Shady Pokaż post
Powiem tak :

Itemy nie spowalniaja trenowania skili mlvl itp .

moj przyklad mialem 2% do 81 mlvl zalorzylem sobie armor czapke i mialem 82 mlvl to po wbicu 2% ujzalem napis ze avansowalem na 81 mlvl a w statystykach zmienilo mi sie na 83.
dzieki ziomek
__________________
Limit sygnatury został przekroczony
siniestro jest offline  
stary 04-07-2008, 08:20   #35
Vantax
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Semantyk Pokaż post
Nie wiem jak wy, ale ja zauważyłem okropny błąd w tym update.

Nie wiem czy to błąd, może tak miało być ale jest to troche dziwne.

Bowiem itemki które dodają skile i mlvl mają w sobie pewną rzecz która mi sie nie podoba.

Przypuscmy ze mam 70 Dista. I podczas expienia w ciągu przypuscmy 4 godzin wbija mi się 71 dista.

Podczas gdy zakladam armor który dodaje mi 2 dista, wówczas mam 72 dista i nie potrzebuje 4 godzin na wbicie kolejnego dista tylko już przypuśćmy 5 godzin (mowie o expieniu nie o treningu, bo podczas expienie dist też rośnie).

Jaki z tego morał? Lepiej nie zakładać tego armora i wbić sobie 71 dista szybciej a następnie założyc i miec 73 dista. Ale tu znowu pojawia sie problem bowiem wbicie kolejnego dista (74) zajmuje wiecej czasu niz wbicie z 71-72.

Jaki z tego morał ogólny? Lepiej w ogole tego nie zakładać! Założyć dopiero jak juz dist praktycznie nie rośnie!



Podobnie jest z mlvlem. Mag który ma mlvl 40 potrzebuje przypuscmy 20k many do spalenia na 41 mlvl. Natomiast jak ubierze se spellbooka i jakiś armor bedzie miał mlvl przypuscmy 42. No i znowu z 42 na 43 trudniej wbic niz z 40-41.

Rozumiecie o co mi chodzi? Prosze o wasze opinie. Dla mnie to jest bardzo niesympatyczne. Moim zdaniem przy distance powinno wtedy pisać ze masz 71 dista +2. A nie np odrazu 73, bo wtedy wolnej wchodza dalsze disty.

Brawo Sherlocku! Knighci zawsze tak mieli ze sword, axe, club ringami :O
 
stary 04-07-2008, 10:40   #36
Marina
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 03 07 2008

Posty: 55
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vantax Pokaż post
Brawo Sherlocku! Knighci zawsze tak mieli ze sword, axe, club ringami :O
WoW? Ale czy axe ringi są na stałe? A armor jak zalozysz to masz juz zawsze + cos tam.

Zal mi ciebie.
Marina jest offline  
stary 04-07-2008, 16:49   #37
Piotrek Marycha
Użytkownik Forum
 
Piotrek Marycha's Avatar
 
Data dołączenia: 16 02 2006
Lokacja: Legionowo
Wiek: 35

Posty: 1,529
Stan: Niegrający
Imię: Dobrzejszy
Profesja: Paladin
Gildia: ';..;'
Świat: Xerena
Poziom: 64
Skille: 81
Poziom mag.: 16
Piotrek Marycha ma numer GG 7952466
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Miłosz Pokaż post
Mhm, czyli wychodzi na to że jak założę death ring, to zaoszczędzę sobie dużo czasu skilowania?; <
nie zaoszczedzisz
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Marina Pokaż post
Chodzi o to ze jak masz 70 skila i sobie zalozysz armor ktory doda ci 5 to masz 75 i wtedy skilujesz z 75-76 dluzszy okres czasu niz jakbys nie zalozyl arma to bys mial z 70-71 latwiej do wyskilowania i potem bys zalozyl armor i mial tyle samo skial czyli 76. CZAICIE DO HUJA?
zacznijmy od tego ze trzeba to sprawdzic
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Ditto Pokaż post
tak samo zrobili blad ze wprowadzili do gry axe ringi bo to nam niszczy postacie!
to jeszcze moze lepiej nosic slabsze bronie, bo wiecej hitow = wiecej skila... -.-
__________________
"Istnieja dwie bezgraniczne rzeczy - wszechswiat i ludzka glupota. Chociaż co do wszechswiata nie jestem calkiem pewien... " (ALBERT EINSTEIN )
-------------------------------------------------------------------------------
Piotrek Marycha jest offline  
stary 04-07-2008, 16:58   #38
Drezynka
Zbanowany
 
Drezynka's Avatar
 
Data dołączenia: 02 05 2007
Lokacja: Blachownia
Wiek: 33

Posty: 119
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Guardia
Drezynka ma numer GG 6373334
Domyślny

Gościu ma racje i dlatego teraz cipsoft robi patcha.
Drezynka jest offline  
stary 04-07-2008, 17:03   #39
Elesar Inferno
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 22 07 2006

Posty: 662
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Flow
Świat: Morgana
Poziom: 187
Skille: 109/94
Poziom mag.: 25
Domyślny

Cipsoft robi patcha aby utrudnić zdobycie Demon Legów panie poinformowany, a tam też sobie łeb uciać że ulepszą jakoś Bog Raidery.
Elesar Inferno jest offline  
stary 04-07-2008, 17:15   #40
Marina
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 03 07 2008

Posty: 55
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Elesar Inferno Pokaż post
Cipsoft robi patcha aby utrudnić zdobycie Demon Legów panie poinformowany, a tam też sobie łeb uciać że ulepszą jakoś Bog Raidery.
Tak ty wiesz co robi Cipsoft i po co robi.
Marina jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 18:53.


Powered by vBulletin 3