![]() |
#121 | |
Zbanowany
Data dołączenia: 29 12 2007
Wiek: 33
Posty: 1,169
Imię: Xeremon
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Candia
Poziom: 140
|
![]() Cytuj:
Jako, że ku mojej wiecznej hańbie, najprawdopodobniej po raz kolejny kupię Pacc*, z przyjemnością wybiorę się z naszą drużyną, aby zaliczyć ten nowy quest w stylu Inquisition. *Generalnie, zrobię to w celu zwastowania całej kasy z UE i SD na Frostach - 4fun. |
|
![]() |
|
![]() |
#122 | |||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 09 2008
Posty: 73
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Rege of Harmonia
Profesja: Royal Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 260
Skille: 111/83
Poziom mag.: 27
|
![]() Cytuj:
http://forum.hunted.pl//showthread.php?t=4543 Czepiacie sie tego golema jakby od niego zależał cały system tibi...co z tego że ma tą śróbke kij z nią, gdyby jej nie miał czegoś innego byście sie czepili ;d Cytuj:
Nie pytam cie o miejsce tylko ile robisz exp/h nie musisz pisać gdzie, chce tylko wiedzieć jaką ilość expa wyciągasz na godzine to wszystko
__________________
By Xr3 - "the best" ms Cytuj:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#123 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 31 12 2006
Lokacja: Peterborough
Wiek: 32
Posty: 189
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
![]() |
![]() Czemu się niektórzy aż tak czepiają. "nowe moby, blabla hu**we"?? przecież w tibii jest już od h**a różnych monsterów więc jest coraz trudniej wymyślić coś nowego.
Xr3 Rozwaliłeś mnie tym tekstem ![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 08 2006
Lokacja: W domu
Posty: 81
![]() |
![]() nie wiem co o ty myslec, jak nie bdzie dobrego loota z nich to nikt tam nie bedzie expic
Mogliby sprawic zeby rashid skupowal rzeczy po wiekszej cenie bo czesto waste :/ |
![]() |
![]() |
#125 |
Użytkownik Forum
|
![]() I tak powinno być, musi być waste. Przynajmniej nie będzie takiego szybkiego bicia lvli. Powinno być tak, że musisz najpierw 2 dni na guardach/ofie/mintwallin spędzić, żeby mieć kase na exp do końca tyg, a nie, że expisz jak szalony i jeszcze kasa leci...
|
![]() |
![]() |
#126 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 06 2008
Posty: 16
|
![]() Ehh dzieci dzieci przestancie grac w ten crap bo po przeczytaniu kilku stron tego tematu doszedlem do wniosku ze tibia niezle ryje beret
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 31 05 2008
Posty: 293
Stan: Niegrający
|
![]() przesłodzone i przekombinowane te potwory. widać cipsoftowi zaczyna brakowac pomysłow. Dajcie jeszcze Mutated dwarf, mutated goblin, mutated rotworm... paranoja
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 07 2007
Posty: 306
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Sorcerer
Świat: Secura
Poziom: 90
|
![]() Cytuj:
Kiedyś tibia była bardzo fajna i prosta, a teraz głównie ludzie grają dla cyferek. Większość moich znajomych już nie gra właśnie dlatego. |
|
![]() |
![]() |
#129 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 12 2006
Posty: 118
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Druid
Świat: Galana
Poziom: 63
Poziom mag.: 55
|
![]() nie gram już dość długo w Tibie, ale zawsze gdy nadchodziła aktualizacja czytałem trochę na temat zmian. Przeważnie zawsze optymistycznie podchodziłem do zmian. Nigdy, nawet wtedy gdy grałem, na nic nie narzekałem. Z początku po przeczytaniu 1 testera uznałem że zapowiada się dość ciekawie, lecz gdy zobaczyłem zdjęcia z test servera, po raz pierwszy coś nie przypadło mi do gustu, a mianowicie wygląd expowisk tzn. że na nowej wyspie możemy zobaczyć prawie wszystkie rodzaje potworów np: hydry, małpy, warlocki, smoki, Barbariany, piraty itd. Nie wiem jak wy ale według mnie jest to przegięcie bo do tej pory każde z miast miało coś unikalnego jeśli chodzi o rozmaitość występowania kreatur, coś co można było zobaczyć tylko w wybranym mieście, a teraz na ogrom potworów będzie można zapolować również w Yalahar. Uważam że Cip powinie trzymać się dawnej konstrukcji miasta i nie robić miast jak na OTSach.
__________________
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 07 2006
Lokacja: Mikołów, niedaleko zamtuzu :)
Wiek: 34
Posty: 878
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Majk
Profesja: Elite Knight
Gildia: Great Heroes of Secura
Świat: Secura
Poziom: 146
|
![]() Dokładnie, wyobrażasz sobie jak na Premii będzie pusto?
Jestem ciekaw, czy oni wszyscy są W PEŁNI świadomi jak psują tą grę chcąc ją polepszyć. Ostatnio edytowany przez Rocket Slayer - 08-12-2008 o 18:11. |
![]() |
![]() |
#132 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 01 2008
Wiek: 33
Posty: 320
Stan: Niegrający
|
![]() Cholera, faktycznie, psują tę grę dodając nowe respawny,czary, przedmioty, questy, urealniając ją trochę (ale nie, nightmary nie mogą występować tam gdzie nieumarli, to psuje klimat! hydry też powinny być w jednym miejscu, broń boże na jednym respie z innymi mobami, przecież realistyczne i klimatyczne są tylko wielkie respy mobów tego samego rodzaju!). Wprowadzenie miejsca z klatkami, w których uwięziono potwory rożnego rodzaju, ponieważ wykorzystywano je do eksperymentów i to do tego klatki są PODPISANE nazwą stwora też psuje klimat! Toż to OTS! Miasto z odrobiną klimatu i różnymi potworami też jest złe, miasta powinny mieć określone potwory a nie wszystkie. Ciekawe, jakie są określone moby dla Ankrahmun... pomyślmy... Dragony, Scaraby i pokrewne, nieumarli, w tombach są też GS'y, Warlocki i Behemothy, wystarczy przejść przed góry żeby dojść na lizardy i hydry, są wieże djinnów, dodali energy elementale... cholera, jeden gatunek mobów, prawda? No, a w thais to już w ogóle... raty, cyklopy, rotwormy, dragony, trolle, orki, slimy, niedaleko minotaury, GS'y, bandity i pokrewne... cholera, też jeden rodzaj mobów! Ale Cipy psują tę grę ;/
|
![]() |
![]() |
#133 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 28 08 2008
Lokacja: mars
Wiek: 31
Posty: 47
Stan: Niegrający
Imię: Pluskiwak
Profesja: Knight
Gildia: nie mam guildii
Świat: trójwymiarowy
Poziom: 20
Skille: 0/0
Poziom mag.: o
|
![]() Czemu wy się czepiacie tych golemów. Przecież każdy trybik, każda jego część i głowa jest pod wpływem magii energii
![]() Moim zdaniem potworki są świetne, mutadet też, ale za dużo ich.
__________________
Ukryty tekst:
|
![]() |
![]() |
#134 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 07 2006
Lokacja: Mikołów, niedaleko zamtuzu :)
Wiek: 34
Posty: 878
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Majk
Profesja: Elite Knight
Gildia: Great Heroes of Secura
Świat: Secura
Poziom: 146
|
![]() Cytuj:
Cytuj:
Trolle? BIG RESP! ;o ma to jakieś znaczenie, czy tylko dla low lvli? Orki - jak kot napłakał slimy? piszesz o tych dwóch? niedaleko minotaury 0 fakt, niedaleko GSy? Mad mage quest? O to ci chodzi? Bandity? Wiesz gdzie jest DC? Gwoli przypomnienia: Orki - po update OF koło Yalahar Minotaury - Mint koło Yalahar Gsy - chcesz solować? No problem! up&down - ofc okolice Yalahar I wiele wiele innych atrakcji! Djinny, Hydry, WRL, Barby... All in 1 Gdyby Cipsoft wam przekazał info na temat nowego update'u w którym wprowadzą Pikachu? Tłumaczyli by to tym "Drodzy gracze! Z uwagi na to, że pies króla Tibianusa przyniósł pokeballa w pysku..." - cieszylibyście się z tego? Aha, gdyby do powiedzmy POHu z Thais czy każdego innego miasta był TP - cieszylibyście się, tak? W końcu to dla was dodatkowe expowisko gdzie możecie powbijać kilka cyferek, a że wam to ułatwiają to wam to na rękę? Od tego są OTSy |
||
![]() |
![]() |
#135 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 01 2008
Wiek: 33
Posty: 320
Stan: Niegrający
|
![]() Klimatyczne wprowadzenie respawnów różnych mobów w pobliżu miasta i na wyspach je otaczających nie uważam za nic złego. Wprowadzenie pikachu i teleportów-tak, bo psuje to klimat fantasy. Co do orców banditów itd, tak pisze o pohu i DC, które to znajdują się mniej więcej w takie odległości od miasta jak np. Barbarian campy lub gianty na tyrsung, więc imho akurat tutaj nie bardzo masz za co mnie krytykować.
|
![]() |
![]() |
#136 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Dziwni jesteście bo chcecie mieć all na facc?.
To by bylo bez sensu Tibia musi zarabiać i w ogóle nooby by mieli wszystko żal.. ![]() |
![]() |
#137 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 07 2006
Lokacja: Mikołów, niedaleko zamtuzu :)
Wiek: 34
Posty: 878
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Majk
Profesja: Elite Knight
Gildia: Great Heroes of Secura
Świat: Secura
Poziom: 146
|
![]() ![]() Cytuj:
![]() Ostatnio edytowany przez Rocket Slayer - 08-12-2008 o 20:11. |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 02 2008
Posty: 169
|
![]() pewnie opakowanie musi być baaardzo treściwe.
Btw: Idę po boty Cytuj:
,lepiej ,fajniej za darmo? A skoro nooby to nooby to i tak maksymalnie 30 lvl osiągną i nie będą Ci jakiegoś dobrego respu bloczyły.
__________________
![]() Tez nie dokonca to rozumiem :/ Chcesz aby Twoje życie się zmieniło? Poproś już dziś użytkownika Rase o zaproszenie na Lockerz.com Ostatnio edytowany przez Rase - 08-12-2008 o 20:11. |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 11 2008
Lokacja: JaWoR
Posty: 18
Stan: Na Emeryturze
Imię: Dudziu of menera
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: nie gram;]
Świat: menera
Poziom: 100
Skille: -
Poziom mag.: 64
|
![]() Cytuj:
Poczytaj sobie np to http://forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=308246 i porownaj jak sa robione update a jak to wygladalo kiedys chodzi mi generalnie o budowe gry Ostatnio edytowany przez [19]Dudziu[91] - 08-12-2008 o 21:45. |
|
![]() |
![]() |
#140 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 08 2006
Wiek: 35
Posty: 386
Stan: Niegrający
Świat: Real life
|
![]() @Rocket Slayer
Haha pomysł na update ![]() Dobre, sam to zrobiłeś? |
![]() |