|
Notki |
Potwory Wszystko o potworach. Jak się zachowują, jakie taktyki, jakie mają słabe punkty. To wszystko znajdziesz tutaj. |
|
Opcje tematu |
12-12-2008, 05:18 | #1 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 27 05 2005
Lokacja: Wałbrzych
Wiek: 36
Posty: 13
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Almaril
Profesja: Royal Paladin
Świat: Xerena
Poziom: 74
Skille: 85/68
Poziom mag.: 17
|
Nowy, genialny pomysł CIPków na botterów.
Zapewne wielu z Was napotkało na swojej drodze albo chociaż słyszało o nienaturalnie silnych potworach, które powinny iść na dwa uderzenia. Na ten przykład w Port Hope po jaskini żółwi chodził sobie niewinnie wyglądający tortoise, który potrafił uderzyć za...300. To samo tyczy się Banuty, czy innych miejsc nagminnie obleganych przez botterów. I nie jest to przypadek. Wbrew temu, co sądzi wielu ludzi nie są to bugi przywleczone razem z updatem ale sposób CIPów na poradzenie sobie z botterami. Denson Larika wypowiedział się na ten temat na forum, wyjaśniając szczególy. Oczywiście spotkało się to z duża krytyką z uwagi na to, że wielu uczciwych, niskopoziomowych graczy padło ofiarą tych anty-botterów. W skrócie, respią się dość rzadko i nieprzewidywalnie. Denson tłumaczył, że można takiego 'podrasowanego' strworka poznać po tym, że rzuca na siebie czary, jest stosunkowo wolny w porównaniu do swojego normalnego odpowiednika i, czego można w przykry sposów doświadczyć, bije niemoralnie mocno jak na teren jego przechadzki. Więc w teorii powinno być tak, że taki botter, któremu NG zaatakuje zółwia ściągnie na siebie deada nie uciekając od niego po kilku hitach. Ale przecież wiemy, że wystarczy lekko podrasować NG, by postać uciekała od potwora, który nie pasuje do normalnego żółwia pod względem szybkości, czy siły. Jeszcze zobaczymy, jak to wyjdzie w praniu po kilku tygodniach, ale na razie owi 'strażnicy' maja chyba na swoim koncie dość pokaźną liczbę uczciwych graczy. Pomysł z ich strony dość odważny .
|
|
12-12-2008, 05:28 | #2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 07 2008
Lokacja: Chociwel, Zachodniopomorskie
Posty: 367
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Ucho Alkoholik
Profesja: Knight
Świat: Harmonia
Skille: 79/74
Poziom mag.: 4
|
I dobrze.
Tylko z tymi "normalnymi" graczami..trochę nie teges. Ale pewnie coś na to poradzą. W końcu dzieci nie będą płakać "pzes bottuw nei mogie ekspic!!!!!1111oneoneoe!" Ale będą płakać że ich Anty-bot zabił.. I tak źle i tak nie dobrze :\ Po prostu mi to wisi czy ktoś boci czy nie (no może w niektórych przypadkach) A teraz Dobranoc.
__________________
Lotnictwo<3 Bóg, Honor, Ojczyzna Ostatnio edytowany przez Aphino - 12-12-2008 o 05:37. |
12-12-2008, 07:41 | #3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 08 2008
Lokacja: Pokój?
Wiek: 32
Posty: 57
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Candia
Poziom: 130
|
Dzisiaj rano mnie to własnie spotkało
Trudno rozpoznać póki Cie nie zaatakuje ;/ Zatruwa i chodzi nieco wolniej.
__________________
"Trochę wina czasami , to wszystko. Spirytus to zło. Alkohol to zło. Ziele rozwija" Ostatnio edytowany przez Groobcio - 12-12-2008 o 07:44. |
12-12-2008, 08:18 | #4 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 16 11 2008
Lokacja: Konin
Posty: 5
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Lord Appia
Profesja: Paladin
Świat: Astera
Poziom: 82
Skille: 86/64
Poziom mag.: 18
|
Mi się zdarzyło widzieć boterów na demcach. Ciekawe jak to będzie wyglądało. Siła jak orsh albo Morg? o.O to by było dobre żeby nagle zwykły demon a tu hit za 1k+ xD
|
12-12-2008, 09:24 | #5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 31 10 2005
Lokacja: Wodzisław Śląski.
Posty: 413
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elder Druid
|
Too jest CHORE!!!
|
12-12-2008, 12:06 | #6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 01 2008
Posty: 154
Stan: Aktywny Gracz
|
Utrudnienia są dla tych, którzy przestrzegają zasad (czyt. nie bocą) botterzy i tak znajdą sposób, by się uchronić od tych anty boterrowskich stworów. :/
|
12-12-2008, 12:18 | #7 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 08 2005
Posty: 1,369
|
Bardzo kontrowersyjne rozwiązanie moim zdaniem. Niestety jak by się nie starać "zło" jak zwykle zatriumfuje nad "dobrem". Cierpią niewinni.
|
12-12-2008, 12:26 | #8 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 01 2005
Posty: 472
Stan: Niegrający
|
a nie można zrobić tego czegoś jak na goonzu online , wyskakuje potworek z innym wyglądam ale z tą samą nazwą ma cię na hita ale ciebie nie zaatakuje , też tak powinni to zrobić a nie jakieś głupoty wprowadzać ty atakujesz i suprice leżysz
dowalą potworka z innym wyglądam z tym samym id co ten potworek na których expią i z głowy , bot nie leci raczej po wyglądzie tylko po ID :/
__________________
Ostatnio edytowany przez Marchewki - 12-12-2008 o 12:27. |
12-12-2008, 13:13 | #9 |
Zbanowany
Data dołączenia: 17 06 2007
Wiek: 33
Posty: 1,164
Stan: Aktywny Gracz
Świat: Guardia
|
@up
zalezy jaki, w TA ustawiasz sobie name potworkow ktore chcesz bic i te ktore chcesz ignorowac, z kolei ng bije wszystko co sie rusza |
12-12-2008, 14:02 | #10 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 04 2008
Lokacja: Pila
Posty: 442
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Knight
Świat: Harmonia
Poziom: 15
Skille: 51/50
Poziom mag.: 3
|
Zły pomysł... Przeciez botery zaraz sobie wyombinują w swoich pro evól programach : Tam expij, bij tego, ale jak ma wolniejszy współczynnik szybkości niż powinien, uciekaj tam.
... i to nic nie da, prócz śmierć uczciwych...
__________________
My Blue Heart beat for Chelsea FC. Life's Ours. We Live it Our way. Legenda Ducha Prypeci |
12-12-2008, 14:03 | #11 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 19 10 2008
Lokacja: Łask
Wiek: 29
Posty: 7
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Ryzon Suwave
Profesja: Elite Knight
Świat: Morgana
Poziom: 55+
Skille: 70+/65+
Poziom mag.: 5
|
Też spotkałem super-żółwia.
Biłem go z 133 Knightem. Lecz ten żółw nie był baardzo wolny, ani też nie walił 200+. Max hit jego 20 we mnie. Leczył się i miał duużo hp. Po jakimś czasie znikł <jakby anty-lure system>... Mam screen, jak bardzo trzeba mogę wrzucić. Pozdrowienia |
12-12-2008, 14:20 | #12 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 04 02 2008
Posty: 234
Stan: Na Emeryturze
Imię: Wojas Knight
Profesja: Paladin
Gildia: Flamess
Świat: Menera
Poziom: 103
Poziom mag.: 7
|
Cytuj:
topic@ a tak trochę shit z tymi koxami xD =/ bo nie będzie jak poexpic bo to coś będzie się wlekło za mną =/ nie tylko na lagunie takie koxy są.z tego co wyczytałem to też lizardy,małpy i chackoya? tak mi sie wydaje no ale ogólnie pomysł odważny
__________________
Orgias |
|
12-12-2008, 14:21 | #13 |
Guest
Posty: n/a
|
I dobrze mniej botterow=lepsza tibia
|
12-12-2008, 14:21 | #14 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 10 2008
Lokacja: Dobra... nie jestem fajny :/
Posty: 42
Stan: Aktywny Gracz
|
@up
oczywiscie ze bardzo trzeba tzn... b ladnie cie prosze zebys wrzucil screena
__________________
zajumali mi podpis :/ |
12-12-2008, 14:30 | #15 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 08 2005
Lokacja: Mordor
Posty: 915
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Druid
Poziom mag.: 45
|
Było już.
Banalne do obejścia. Ważne że coś próbują, ale jeden żółwik i tak nic nie da.
__________________
Cytuj:
|
|
12-12-2008, 14:42 | #16 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 10 2004
Wiek: 34
Posty: 469
Stan: Na Emeryturze
|
Cytuj:
@Topic tylko cipki zapomniały, że boty tworzą profesjonaliści, więc no takie zabezpieczenie nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem. Jedynym + tego jest to, że twórcy botów mają pole do popisów tej kwestii i boty będą teraz coraz doskonalsze. |
|
12-12-2008, 15:14 | #17 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 01 2005
Posty: 472
Stan: Niegrający
|
moim zdaniem kompletna klapa z tym , będzie tylko kupę płaczu bo uczciwi gracze dostają po dupie :/
__________________
|
12-12-2008, 15:36 | #18 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 26 10 2008
Posty: 14
Profesja: Elite Knight
Poziom: 75
|
Debilizm, jak jest pełno potworów, to trudno zauważyć ,,wyjątek'', ale to tylko moje zdanie...
Edit: Spotkałem hiper-mocnego żółwia..., który czasami mnie bił po 2. Tak więc nie jest taki straszny i można sobie na nim poskillować Ostatnio edytowany przez Grim93 - 12-12-2008 o 16:27. |
12-12-2008, 16:29 | #19 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 08 2004
Lokacja: Gdansk
Posty: 780
Stan: Niegrający
Imię: Muminki r0x
Świat: TVP 1
|
Wystarczy w algorytmie cavebota zaimplementować linijke typu : Jeżeli po 30 sekundach % hp będzie > 95%, to opuść cel.
__________________
21:00 Auro Dano [13]: buy wand of dwarfenbreath Oddech krasnoluda r0x -Hi -Notka -No? -So Stfu&Bye Nob!1 |
12-12-2008, 17:24 | #20 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 01 2008
Posty: 154
Stan: Aktywny Gracz
|
|