| 
	|||||||
| Notki | 
| Profesje Rycerz, paladyn, czarodziej czy może druid? Wszelkie wywody na temat profesji znajdziesz w tym dziale. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Opcje tematu | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 23 04 2005 
				Lokacja: Gniezno 
				
				
Posty: 38 
                
                Imię: Ryoke 
                Profesja: Paladin 
                
                Świat: Hiberna 
                Poziom: 100 
                Skille: 92/71 
                Poziom mag.: 19 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Jak sie oblicza sile magiczna to biezemy pod uwage mlvl+lvl. A jak pala to sam dist. czy tez jego lvl? 
		
		
		
		
		
			Troche mnie to meczy a nie moge znalezc odpowiedzi na forum(uzywalem opcji szukaj) 
				__________________ 
		
		
		
		
	Brzechwa kłamie!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
|             
            
            
             | 
        
            
    
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Born to Ban 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 04 06 2004 
				Lokacja: inny wymiar 
				Wiek: 38 
				Wpisy bloga: 7 
Posty: 2,783 
                Stan: Aktywny Gracz 
                Imię: Dwimeron de'qel 
                Profesja: Royal Paladin 
                
                Świat: Harmonia 
                Poziom: 88 
                Skille: 87/62 
                Poziom mag.: 18 
				
				
				
				     | 
	
	
	
		
		
			
			 Siła magi zależy tylko od lv i mlv. Rośnie o 2% na każdy lv powyżej 20 i o 3% na każdy mlv powyżej 20.  Dotyczy to każdej profesji.  
		
		
		
		
		
			Niektórzy Paladyni mają mlv powyżej 20. Knightów takich nie ma. I nie zależy od Skili takich jak distanse fighting. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Poniższe zdanie jest fałszywe 
			Powyższe zdanie jest prawdziwe. Ostatnio edytowany przez Dwimenor - 05-05-2005 o 19:30.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 23 04 2005 
				Lokacja: Gniezno 
				
				
Posty: 38 
                
                Imię: Ryoke 
                Profesja: Paladin 
                
                Świat: Hiberna 
                Poziom: 100 
                Skille: 92/71 
                Poziom mag.: 19 
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Nie o to mi chodzilo. Zastanawiam sie czy  wyzszy lvl u pala ma znaczenie na obrazenia jakie bedzie zadawal czy tylko dist sie liczy. 
		
		
		
		
		
			A tak swoja droga to nie wiedzialem ze dopiero po 20 lvl i mlvl zaczynaja sie przyrost ![]() 
				__________________ 
		
		
		
		
	Brzechwa kłamie!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | |
| 
			
			 Born to Ban 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 04 06 2004 
				Lokacja: inny wymiar 
				Wiek: 38 
				Wpisy bloga: 7 
Posty: 2,783 
                Stan: Aktywny Gracz 
                Imię: Dwimeron de'qel 
                Profesja: Royal Paladin 
                
                Świat: Harmonia 
                Poziom: 88 
                Skille: 87/62 
                Poziom mag.: 18 
				
				
				
				     | 
	
	
	
		
		
			
			 Pytałeś się o siłe magii  
		
		
		
		
		
			![]() Cytuj: 
	
 ( mozna by polemizować na temat Wpływu lv na obrażenie, ale się tak przyjmuje) 
				__________________ 
		
		
		
		
	Poniższe zdanie jest fałszywe 
			Powyższe zdanie jest prawdziwe.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 03 11 2004 
				
				Wiek: 38 
				
Posty: 310 
                Stan: Tutor 
                
                
                
                
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 ![]() Siła magii rośnie o 2% za KAŻDY lvl (a nie za lvl powyżej 20), oraz o 3% za KAŻDY mlvl (a nie za mlvl powyżej 20). Z tym że gdy siła magii wyniesie mniej niż 100%, zostanie to do 100% zaokrąglone. Można to zapisać tak: Siła magii = (lvl*2+mlvl*3)*0.01; (lvl*2+mlvl*3)*0.01 > 1 Siła magii = 1; (lvl*2+mlvl*3)*0.01 < 1 Dla niedouków matematycznych oznajmiam ze 1 można traktować jako 100%, a 0.01 jako 1%. @topic Hity liczą sie prawdopodobnie tylko od dista, ale jest niewielka grupa ludzi którzy twierdzą, że też lvl w bardzo niewielkim stopniu na to wpływa. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Blank signature. Ostatnio edytowany przez Vaxxia - 05-05-2005 o 19:45.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | ||
| 
			
			 Born to Ban 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 04 06 2004 
				Lokacja: inny wymiar 
				Wiek: 38 
				Wpisy bloga: 7 
Posty: 2,783 
                Stan: Aktywny Gracz 
                Imię: Dwimeron de'qel 
                Profesja: Royal Paladin 
                
                Świat: Harmonia 
                Poziom: 88 
                Skille: 87/62 
                Poziom mag.: 18 
				
				
				
				     | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 ![]() Siła magii nie może być mniejsza od 100%. Jeżeli z obliczania wyjdzie poniżej tej wartości, to zostanie zaokrąglona. Dlatego sie przyjmuje: 20lv/mlv i poniżej-100%. Powyżej tego-Rośnie. (Już przy 25lv i 30mlv moża odczuć różnicę przy strzelaniu z HMM) Cytuj: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	Poniższe zdanie jest fałszywe 
			Powyższe zdanie jest prawdziwe.  | 
||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 03 11 2004 
				
				Wiek: 38 
				
Posty: 310 
                Stan: Tutor 
                
                
                
                
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 @Dwim 
		
		
		
		
		
			No to dość mocno skróciłeś ten wykładzik :>. Według Ciebie wynika, że knight (level 60), nie dostanie żadnej premii za awans z mlvla 5>6, co jest bzdurą bo przeciez 3% dostanie [60*2+5*3=135 (po adwancu na 6 mlvl - 138%), wiecej niż 100]. [Ale ja jestem odważna z modem sie kłóce bueheh> 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Blank signature. Ostatnio edytowany przez Vaxxia - 05-05-2005 o 20:08.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 12 02 2004 
				
				Wiek: 39 
				
Posty: 131 
                
                
                Profesja: Elite Knight 
                
                
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytuj: 
	
 BTW: W kalkulatorach demage zazwyczaj nie liczy się level do obrażeń. Prawde znają tylko CIP'y...  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 19 11 2004 
				
				
				
Posty: 635 
                Stan: Niegrający 
                
                
                
                
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Siła wszystkich zaklęć i run ofensywnych i defensywnych rozkłada się tylko na poziom i poziom magiczny. W przypadku Power Boltów liczy się poziom + poziom magiczny + distance i jest to jedyny wyjątek. 
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
			
			 Użytkownik Forum 
			
			
			
				
			
			Data dołączenia: 12 02 2004 
				
				Wiek: 39 
				
Posty: 131 
                
                
                Profesja: Elite Knight 
                
                
                
                
                
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Power bolty i mlvl ? Od kiedy ? 
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |