Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Dla początkujących > Profesje

Notki

Profesje Rycerz, paladyn, czarodziej czy może druid? Wszelkie wywody na temat profesji znajdziesz w tym dziale.

Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 07-03-2004, 20:58   #61
Pani Czarodziejka
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 20 09 2003

Posty: 62
Domyślny

[quote]Oryginalnie dodany przez Nohinute
A ja biorem 500+bolt/arrows kusze/luk kilka UH,MMow



Po co ci mastermind shieldy ??^^
Pani Czarodziejka jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 07-03-2004, 21:41   #62
dexter
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 07 03 2004

Posty: 6
Domyślny

Powiem co ja sądze o klasach:
Rycerz - grałem - według mnie klasa jest najbardziej do grania dla newbie i ludzi, którzy nie lubią problemów. Jest mistrzem walki wręcz więc mało kto mu podskoczy.
Nie ma zbyd wielu wydatków więc pływa w złocie i jest najlepiej wyposarzony.

Ocena magii: 2/10
Ocena walki wręcz: 10/10
Ocena walki dystansowej: 8/10
Ocena obrony: 9/10
Ocena bogactwa: 10/10

Ogólna ocena: 7.8/10 - ogólnie postać jest bardzo dobra

Paladyn - grałem - według mnie klasa jest dobra tylko dla doświadczonych graczy. Wymaga początkowo dużego treningu, ale przy skilach 80/80 nikt mu nie podkoczy (bo nawed nie zdąrzy do niego podejść). Jest mistrzem walki dystansowej więc w walce często ponosi minimalne obrażenia lub wogóle nie otrzymuje obrażeń.
Ma czar HMM więc ma bardzo duże możliwości defensywne. Pieniędzy ma dużo, ale nie tak dużo jak rycerz.

Ocena magii: 4/10
Ocena walki wręcz: 8/10
Ocena walki dystansowej: 10/10
Ocena obrony: 9/10
Ocena bogactwa: 8/10

Ocena ogólna: 7.8/10 - wow wyszło jak u rycerza

Druid - nie grałem - według mnie klasa nie jest dobra, ponieważ ma wiele bezużytecznych czarów. Nadrabia to jednak runicznym czarem UH. W walce używa magii i bardzo rzadko broni. Kasy nie ma prawie wcale.

Ocena magii: 7/10
Ocena walki wręcz: 2/10
Ocena walki na dystansowej: 1/10
Ocena obrony: 2/10
Ocena bogactwa: 2/10

Ocena ogólna: 2.8/10 - bez komentarza

Czarodziej - grałem - według mnie klasa jest bardzo dobra. Posiada wiele czarów ofensywnych jak i defensywnej. Niestety nie może robić runek UH. Rzadna klasa nie dorówna Czarodziejowi na 100 lvl i 150 mlvl. Pieniędzy nie ma wcale - nawed mniej niż druid, ale i tak bardzo warto nim grać.

Ocena magii: 10/10
Ocena walki wręcz: 2/10
Ocena walki dystansowej: 2/10
Ocena obrony: 6/10 - przez czary
Ocena bogactwa: 1/10

Ogólna ocena: 4.2 + premia za to, że fajnie się nim gra = 6.2
dexter jest offline  
stary 08-03-2004, 14:59   #63
Kaczor
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 10 02 2004

Posty: 139
Domyślny

re up:
1."Ma HMM , wiec ma duze mozliwosci defensywne" nie rozumiem, ale doceniam glebie przemyslen;p
2."Druid ma malo kasy" teraz to juz przesadziles, druidzi maja najwiecej pieniedzy chyba ze wszystkich profesji bo UHy ida jak swieze buleczki,co do ofensywnych czarow to hmm i sd moze zawsze kupic, reszta jest mneij wazna, tym co faktycznie rozni sorca od druida na wysokim levelu jest UE.
3.Do ludzi piszacych o pojedynkach knight vs pall i komentujacych "pall zadaje z kuszy za malo obrazen, zeby zabic knighta" przypominam, ze pall na 60 levelu z 16 magic level zadaje srednio po 120 dmg z sd(doliczajac jakies 40-50 z bolta nawet na postac z dobrym defence daje to po 150-170 dmg na ture).Nie jest to duzo, ale nei az tak malo jakby sie moglo zdawac;]
Kaczor jest offline  
stary 08-03-2004, 15:36   #64
next great sorcerer
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 07 03 2004
Lokacja: Sosnowiec, Darashia
Wiek: 33

Posty: 139
Domyślny

zrobie spis trochę inaczej:

Paladyn:
1.walka 9/10
2.bycie lowlvl 8/10
3.bycie high lvl 3/10
4.wyzwanie 2/10
5.magia 4/10
6.zarobek 6/10
razem 5 2/6-te

Mag
1.3/10
2.2/10
3.10/10
4.9/10
5.8/10
6.4/10
razem 6

Druid
1.5/10
2.4/10
3.8/10
4.4/10
5.9/10
6.8/10
razem 6 2/6 te

Rycek
1.8/10(pal ma wiecej bo wygra na duel same wszystko)
2.6/10
3.2/10
4.5/10
5.2/10
6.7/10
razem 5
__________________
Nowado
Master Sorcerer
Darashia
Initiate of White Tower
25lvl+
41mlvl+
next great sorcerer jest offline  
stary 08-03-2004, 20:00   #65
Wtajemniczony
Użytkownik Forum
 
Wtajemniczony's Avatar
 
Data dołączenia: 29 09 2003
Lokacja: Sulechów
Wiek: 43

Posty: 97
Domyślny

Kazda profesja ma swoje plusy i minusy:
Paladyn
+ szybko sie nim expuje.
- najmniejszy lag moze byc dla ciebie smiertelny
Knight
+ jak masz high lvl i bardzo dobre skile to poprostu jestes jhak czolg ktory jedzie po potworkach jak noz po masle lagi tobie nie so straszne
- prawdziwypozeracz UHOW na poczotku ciezko bo musisz duzo trenowac i wydac dosyc sporo kasy na dobry sprzet.
Mag
+ high lvl so potezne jednym strzalem z SD mozesz powalic silnego potworka a jak walniesz z UE to az milo patrzec jak wokol ciebie wszyscy padajo.
- musisz poswiecic mu bardzo duzo czasu na trenowanie MLVL i lvl.najmniejszy lag i padasz.
Druid
+ mozesz robic UHy na ktore zawsze znajdzie sie kupiec kasy ci nigdy nie zabraknie
- najmniejszy lag i padasz duzo czasu trza poswiecic mu na trenowanie MLvl i lvl.
W sumie to wszystko jak ktos chce cos dodac to smialo
Wtajemniczony jest offline  
stary 09-03-2004, 15:35   #66
Polisz Michal
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 29 02 2004

Posty: 12
Polisz Michal ma numer GG 1005645
Domyślny

KNIGHT rządzi (przynajmniej dla mnie) jak zasunie to ztracisz polowe zytka
Polisz Michal jest offline  
stary 10-03-2004, 21:54   #67
Gremlin
Buuuuu
 
Gremlin's Avatar
 
Data dołączenia: 06 10 2003
Lokacja: Edron

Posty: 1,637
Stan: Niegrający
Imię: Sir Grali
Profesja: Elder Druid
Gildia: Dreamers
Świat: Secura
Domyślny

re: Dexter
Uwarzam ze twoja ocena punktowa postaci jest bardzo stronnicza:
1. Magia rycerza jest zalosna czyli 1/10 a nie 2

2. Dystans Knighta jest duzo slabszy od paladyna, w praktyce miejsc w kalkulatorze konczy sie przy skillach ok 45-50 (dla paladyna to duzo ponad 100 skill) czy na pewno nota duzo nizsza niz 8/10 (4-5/10?)

3. Magia paladyna jest dosyc silna (moze urzywac praktycznie wszystkich czarow runicznych) wiec tu bym podniusl troche note

4. Obrona u paladyna minimalnie slabsza (nie chodzi o wolniejszy skill tylko o to ze shielding wyrabia sie tylko i wylacznie w treningu).

5. Czym magia druida jest o tyle gorsza od sorcerera ze odebrales jej 3 punkty? UE? bez zartow, jest to czar do zabawy a nie do polowania, a SD i tak nikt na wyzszym lvl sam nie robi bo sie nie oplaca (7h zeby zrobic plecak SD warty 4k albo w ciagu tych 7h urzyc run za 100k i zarobic 200k - zysk 100k na czysto zamiast 4k).

6. Czemu czarodziej ma o tyle wyzsza obrone od druida?

W twoim rozstawieniu druid/sorcerer przegrywaja wyraznie, ale tylko dlatego ze dales 30 z 50 punktow za walke przy urzyciu broni a nie magi.

re: Kaczor
2. Druid zarabia na UH 2k w ~2 godziny (liczac z promocja), rycerzem moge zarobic 5k w ciagu godziny urzywajac 1 plecaka UH, czyli zarabiam 1k wiecej w polowe czasu.
3. Paladyn nie zadaje az tyle kazdym boltem (chyba ze ma przegiete skille), z tego co wiem na tescie wiekszosc paladynow trafiala mnie za ponizej 20-40 (zdarzaja sie wieksze, ale taka jest srednia). Do tego 150 z SD to w sumie 170 co "ture", UH rycerza na 60 lvl z 6 magic lvl leczy ok 300hp.
Podsumowujac:
Paladyn caly czas wali SD i bolty wydaje 400gp na ture i nic wiecej nie moze robic, rycerzowi minimalnie HP ubywa
Rycerz daje UH co druga ture i albo bije paladyna (jak go dogoni) albo ucieka do najblizszego PZ - na otwartym terenie to kwestja 3 minut max (1 plecak UH?) w jaskiniach paladyna latwo przyblokowac i mieczem mu kusze naprostowac. koszt - 100gp co 2 tury.
__________________
To juz koniec i nie bedzie wiecej.
Gremlin jest offline  
stary 12-03-2004, 13:08   #68
Jedi
Użytkownik Forum
 
Jedi's Avatar
 
Data dołączenia: 21 08 2003
Lokacja: Kołobrzeg City

Posty: 386
Stan: Na emeryturze
Jedi ma numer GG 2163513
Domyślny

Czarodziej to lama (o druidzie to już wspominać nie będe). Powinni im coś dodać bo są za słabi. Idzie sobie taki sorc na hunt i traci pare k na potworki. Nieopłacalna postać. Najlepsi są paladyn i knight
__________________
Z socjalistycznym pozdrowieniem
Jedi
Jedi jest offline  
stary 12-03-2004, 16:06   #69
Kaczor
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 10 02 2004

Posty: 139
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie dodany przez Gremlin
re: Dexter
Uwarzam ze twoja ocena punktowa postaci jest bardzo stronnicza:
1. Magia rycerza jest zalosna czyli 1/10 a nie 2

2. Dystans Knighta jest duzo slabszy od paladyna, w praktyce miejsc w kalkulatorze konczy sie przy skillach ok 45-50 (dla paladyna to duzo ponad 100 skill) czy na pewno nota duzo nizsza niz 8/10 (4-5/10?)

3. Magia paladyna jest dosyc silna (moze urzywac praktycznie wszystkich czarow runicznych) wiec tu bym podniusl troche note

4. Obrona u paladyna minimalnie slabsza (nie chodzi o wolniejszy skill tylko o to ze shielding wyrabia sie tylko i wylacznie w treningu).

5. Czym magia druida jest o tyle gorsza od sorcerera ze odebrales jej 3 punkty? UE? bez zartow, jest to czar do zabawy a nie do polowania, a SD i tak nikt na wyzszym lvl sam nie robi bo sie nie oplaca (7h zeby zrobic plecak SD warty 4k albo w ciagu tych 7h urzyc run za 100k i zarobic 200k - zysk 100k na czysto zamiast 4k).

6. Czemu czarodziej ma o tyle wyzsza obrone od druida?

W twoim rozstawieniu druid/sorcerer przegrywaja wyraznie, ale tylko dlatego ze dales 30 z 50 punktow za walke przy urzyciu broni a nie magi.

re: Kaczor
2. Druid zarabia na UH 2k w ~2 godziny (liczac z promocja), rycerzem moge zarobic 5k w ciagu godziny urzywajac 1 plecaka UH, czyli zarabiam 1k wiecej w polowe czasu.
3. Paladyn nie zadaje az tyle kazdym boltem (chyba ze ma przegiete skille), z tego co wiem na tescie wiekszosc paladynow trafiala mnie za ponizej 20-40 (zdarzaja sie wieksze, ale taka jest srednia). Do tego 150 z SD to w sumie 170 co "ture", UH rycerza na 60 lvl z 6 magic lvl leczy ok 300hp.
Podsumowujac:
Paladyn caly czas wali SD i bolty wydaje 400gp na ture i nic wiecej nie moze robic, rycerzowi minimalnie HP ubywa
Rycerz daje UH co druga ture i albo bije paladyna (jak go dogoni) albo ucieka do najblizszego PZ - na otwartym terenie to kwestja 3 minut max (1 plecak UH?) w jaskiniach paladyna latwo przyblokowac i mieczem mu kusze naprostowac. koszt - 100gp co 2 tury.
No tu sie z Toba zgodze, ze paladyn przegrywa z knightem jesli chodzi o 1vs 1 ale zupelnei inaczej ma sie sprawa w przypadku wojen i wiekszych zadym, tam gdzie knight ne izawsze mzoe dobiec i jest ogolne zamieszanie.To jest wlasnie caly urok Tibii ,ze jest zbalansowana i nei ma idealnej i najlepszej profesji.Nie zgodze ise tylko ze zdaniem ze Ue sie do niczego nei nadaje, na swiatach pvp to wazny czar wysokopoziomowych sorcow.Coz lepiej kaldzie pokotem armie 40 levelewcow niz UE od sorca100+ z magic level 60+.Zreszta wszystkie postacie ponizej 80 levelu(o ile nei cheatuja i nei uzywaja autohealingu maja przechlapane z UE(bo jak sie nei uhna na czas to druga UE ich zabije na pewno).Alr tu oczywiscie mowa o magach z najwyzszej polki
Swoja droga cos jednak musi byc w tym ze wysoko poziomowi palladyni sa dobrzy w pvp, sledze teraz wojne na Ruberze i wymiataja tam sorcerzy i paladyni, lista osob zabitych przez knightow ogolnie nei jest przytlaczajaca;]
Tak wiec podsumowujac w duelu knight ma dosc dobrze, ale na wojnie juz niekoniecznie.
Kaczor jest offline  
stary 12-03-2004, 23:40   #70
Gremlin
Buuuuu
 
Gremlin's Avatar
 
Data dołączenia: 06 10 2003
Lokacja: Edron

Posty: 1,637
Stan: Niegrający
Imię: Sir Grali
Profesja: Elder Druid
Gildia: Dreamers
Świat: Secura
Domyślny

re: UE na wojnie
1. Jesli walczysz lvl 100 vs lvl 40 to po co ci UE, same gfb ci starcza (zart), ale kiedys ktos opisywal jak w 8 ok 40 lvl na tescie chcieli zabic lvl 89 paladyna, skonczylo sie na tym ze zabil 6 a 2 dalo rade uciec.

2. Po najblizszym update puszczenie UE w bande kilkunastu osob skonczy sie 15 dniowym banem.

3. UE sorcerera na 134 lvl z 71 magic lvl (Alfonzo na Secura) na czlowieku w czasie test serwera to 640, rycerz na 50 lvl ma 815, i sorcerer bedzie musial urzywac UH po drodze bo inaczej nie zdarzy zadac drugie UE.

re: Obecna wojna
Oczywiscie ze rycerze zadadza malo ostatecznych ciosow, bo zwykle bedzie to albo atak z zaskoczenia albo komus sie UH skoncza czyli zacznie uciekac, a jak ucieka to rycerz momentalnie zostaje z tylu i juz nie zada ostatecznego ciosu.
Ale jest tez pytanie ile wsrod poleglych jest rycerzy - pewnie niewiele?
__________________
To juz koniec i nie bedzie wiecej.
Gremlin jest offline  
stary 13-03-2004, 01:18   #71
Villen
Użytkownik Forum
 
Villen's Avatar
 
Data dołączenia: 29 02 2004
Lokacja: Dębowy Zagajnik
Wiek: 43

Posty: 364
Domyślny

Cytuj:
najmniejszy lag i padasz duzo czasu trza poswiecic mu na trenowanie MLvl i lvl.
Nie mag tak nie ma że lag i może złapać zgona no ale sora me n00b plx.

Jak Ue jest po pojawieniu się czaszek dobrym czarem do pk i huntów to mnie nie rozśmieszaj.

Pallek i sd:Jak myślisz że te aż 150 dmg mi imponują to wez mnie nie rozśmieszaj druid/sorcer walnie o około 2/1.5razy więcej.

Knight vs Pallall na początku wygrywa bo może łatwo pekować i expić ale na high level to hity knighta tak w niego wchodzą że hej,pozatym knight ma tyle cap że chyba palowi się skonczy amunicja i runki(troche to waży).

Cytuj:
Druid - nie grałem - według mnie klasa nie jest dobra, ponieważ ma wiele bezużytecznych czarów. Nadrabia to jednak runicznym czarem UH. W walce używa magii i bardzo rzadko broni. Kasy nie ma prawie wcale.
Wiele bez użytecznych czarów? Na danubi Exura sio jest dośc często używana jak jest śłaby to zapewniam ciebie że jego sd zaboli ciebie jak tego pk co myślał tak samo...Nawet sobie nie wyobrażasz jak trudno jest zabić druida,zarabia sianko więc SD też kupuje a na wyższym levelu nikt prawie nie robi runek.

Cytuj:
druid jest tylko do robienia uh
Macie ss "kolejny demon hunt"na którym jest Lafi(druid) to skoro jest tylko do uh to co tam robi,uhy może?
Villen jest offline  
stary 13-03-2004, 11:23   #72
Tiligus
Użytkownik Forum
 
Tiligus's Avatar
 
Data dołączenia: 23 02 2004
Wiek: 35

Posty: 282
Domyślny eh..

rzadko zabieram tu głos wole raczej czytać ale ta dyskusja odnośnie profesji wydaje mi sie dziwna...
po pierwsze co wam da sorc,knight,druid czy pall... jak bedzie mial niski level to samo dotyczy innych profesji...

Mówicie o pojedynkach miedzy postaciami kto zwyciezy kto bedzie lepszy w starciach z potworkami... ale i tak każda profesja jest dobra na wysokim levelu, zdobywamy expa podnosili skille tudzież mlvl i mamy coraz lepszą postać.

spójrzcie na Kepatugo z Lunary, jego hunty mi bardzo imponują i zawsze jak widze ze np. jak sorc wali z sdkow niewyobrazalne hity to ogladam sobie jego filmiki... i zawsze wraca mi chęc do grania palkiem.

Jeżeli naprawde chcecie być "najlepsi" to wykoxujcie swoja postac na wyzsze levele i wtedy docenicie co wasza postac potrafi, knight staje sie tak samo silniejszy jak mag i paladyn,coraz wiecej potrafi coraz wiecej ma satysfakcji,nie wzorujcie się na opini innych, nad tym że ta postać jest super ta jest SUX.

Następną sprawą jest zmienianie postaci. Moi koledzy zmieniają postac po paru śmierciach, mówiąc ze znudziła im się ta profesja, To ja Się pytam jak chcecie mieć większy level jak się taks zybko zniechęcacie...?
Po co wam ta swiadomośc ha ta profesja bedzie master i jak zobacza ze jestem k,m,d lub p(knightem,magiem,druidem lub palkiem),
Ja jak zapewne wielu z was idąc Sobie po mieście widzice ze ktoś wam śmignie przez ramie lookacie a Tu (level 100 ktorys tam) no to odrazu robi wrażenie każda postać jest dobra... Wielumówi ze knight ustepuje magom czy druidom ale jednak zachwycaja sie i zadziwiaja sie poziomem bubble i innych highowcow
więc jak wam idzie dobrze daną profesją to levelujcie moze kiedys bedzie z was wysoko levelowa postac have fun ppl!
__________________
Tiligus jest offline  
stary 13-03-2004, 17:17   #73
Andy ognisty
Użytkownik Forum
 
Andy ognisty's Avatar
 
Data dołączenia: 12 03 2004
Lokacja: Stalowa Wola
Wiek: 34

Posty: 174
Andy ognisty ma numer GG 3273515
Domyślny

wedlug mnie najwygodniej i najtaniej grac knightem lub palcie ale to tylko moje zdanie po prostu kazda profesja ma swoje zalety i swoje wady wiec kazdy powinien wybierac to co JEMU pasuje najbardziej
__________________
Umiesz liczyć - licz na siebie

Andy Ognisty
Andy ognisty jest offline  
stary 13-03-2004, 20:23   #74
Czary Misio
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 12 03 2004

Posty: 37
Domyślny

Ja właśnie nie wiem każda profesja jest cool pad jakimś względem ja mam rycka na 18 levelu ( nie gram dlugo niedawno zaczolem ) bo byla to moja pierwsza postac i kumplek ktorego poznalem na rooku powiedział mi że jak gram po raz pierwszy to żebym lepeij rycka wzioł no to wiołem i jest spoko ale mam straszną ochote zrobić sobie też palladyna ale boje się początków ( te wszystkie bolty kusze itd. :/ ) Więc sam nie wiem ktura postać jest dla mnie najlepsza Ale chyba dla mnie naj to knight i palladyn ( ale druid i sorc tez są cool )
Czary Misio jest offline  
stary 13-03-2004, 22:14   #75
Kahol
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 12 03 2004

Posty: 18
Domyślny

Pall górą!!!
Według mnie jest najlepszy bo wali z beltoe,strzal jak z hmm. Może mieć duzo czarów dostaje 10hp i 15many co lvl wiec....
Kahol jest offline  
stary 14-03-2004, 17:48   #76
Muckits
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 13 03 2004

Posty: 7
Domyślny

Wydaje mio sie że najlesza profesja to paladyn i mag . )
Poniewaz mag ma najlesze czary , a paladyn bardzo ale to bardzo szybko nabiera advansów na distans. A distans jest najleszy
Muckits jest offline  
stary 14-03-2004, 21:42   #77
Metow
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 05 03 2004

Posty: 20
Metow ma numer GG 3750777
Domyślny Hmm...

Moim zdaniem wszystki profesje sa rowne ale jest tez tak :
1. Palladyn - Najlepszy w walce na distans wiec nadaje sie na PK.
2. Mag - tez dobry wojownik w walce na dystans ale czarami graj nim jesli jestes cierpliwy i masz duzo czasu na gre, ( po 40 lvl to juz zabawa np. chodzisz z 2 DS )
3. Rycerz - najszybciej robi skille walki w recz, ma duuuuuzo kasy, na poczatku gra sie nim dobrze ale z czasem coraz trudniej
4. Druid - popularnu tylko jako UH marker chodziasz sa osoby ktore maja tylko druida
Metow jest offline  
stary 15-03-2004, 06:47   #78
Gremlin
Buuuuu
 
Gremlin's Avatar
 
Data dołączenia: 06 10 2003
Lokacja: Edron

Posty: 1,637
Stan: Niegrający
Imię: Sir Grali
Profesja: Elder Druid
Gildia: Dreamers
Świat: Secura
Domyślny

@Metow
1. No super do czasu, problemem paladyna jest to ze swoj rozkwit przezywa miedzy 15 a 35-45 lvl, pozniej wlasciwie nie wiele mozna sie rozwinac jesli chodzi o polowanie samemu (mowie o oplacalnym polowaniu).

2. Tak w sumie to po 27, juz ok 40 sie coraz mniej summony oplacaja (kradna exp), a tak naprawde to sie zycie rozpoczyna maga na 50-60 lvl jak ma kolege paladyna/rycerza zdolnego blokowac najlepsze stwory w grze, a sam to se moze poklepac ale utrzymuje sie przedewszystkim na zadkich przedmiotach ktore nie zawsze lubia wypadac.

3. Niedawno mialem pare razy okazje ogladac rycerza lvl 114 (Uncle Berry)w akcji w dragon lair w Venore:
- Smoki 2 na zielonym zyciu (bez UH)
- DL na 4-5 UH
Czyli 4 DL na plecaku UH (koszt 500gp na DL), ile by kosztowalo maga na podobnym poziomie zabicie DL solo?
Jeszcze wtedy byl z dragon lance a nie stonecutterem.

Kiedy indziej tez widzialem jak DS zabija w 2 ciosach w drodze na Hero, samego hero nie widzialem bo zanim doszlismy do dziury (ok 2 dlugosci ekranu) to ani jego ani Hero juz nie bylo.

4. Z druidami sprawa jest taka ze sorcerer i druid urzyteczne czary maja praktycznie takie same, ale w klasie czarow srednio urzytecznych spontanicznych (druid ma duzo roznych run ktore sorcerer moze po prostu kupic) sorcerer ma znaczna przewage.

Kiedys robilem rozpiske profesji w top 10 na kazdym swiecie:
Najwiecej jest rycerzy, paladyni tuz za, sorcerer gdzies 1/3 tego co rycerzy, podczas gdy druidow bylo 3-4 (z wyjatkiem 1 wszyscy na Secura).

Zaobserwowalem rowniez ze na nowych swiatach najlepsi sa z regoly paladyni/sorcererzy, podczas gdy na starszych to rycerze wioda prym, latwo to wytlumaczyc:
Na nowych swiatach sprzet jest drogi i rycerzowi ciezko na niego nazbierac polujac na roty/minosy/dwarfy, a jesli chodzi duzo jako bloker to znowu zostaje w tyle z lvl. Rowniez runy na nowych swiatach sa tansze poniewaz jest duzo nisko lvl postaci ktore jeszcze nie urzywaja run a juz je produkuja.

Na starszych swiatach sprawa sie odwraca poniewaz:
Sprzet mozna kupic tanio (czyli malo za zdobycie sie go zarabia), pozatym rycerze ze wzgledu na duzy cap moga sie latwiej utrzymac z tego co mozna sprzedac bezposrednio w sklepie. Rowniez ze wzgledu na duza ilosc ludzi urzywajacych run a stala produkcje ceny run rosna.
__________________
To juz koniec i nie bedzie wiecej.
Gremlin jest offline  
stary 28-03-2004, 19:33   #79
Przemyœlanin
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 11 02 2004

Posty: 24
Domyślny

Oczywiscie ze palladyn ! BEZ LAGÓW
Przemyœlanin jest offline  
stary 29-03-2004, 16:13   #80
Gothar
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 28 03 2004

Posty: 25
Domyślny

Najmocniejsz to knight ale moim zdaniem najlepsza to sorc bo ma duzo czarow i mozna nim fajnie grac
Gothar jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 15:13.


Powered by vBulletin 3