|
|||||||
| Notki |
| Profesje Rycerz, paladyn, czarodziej czy może druid? Wszelkie wywody na temat profesji znajdziesz w tym dziale. |
![]() |
|
|
Opcje tematu |
|
|
#2 |
|
Born to Ban
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: inny wymiar
Wiek: 38
Wpisy bloga: 7
Posty: 2,783
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Dwimeron de'qel
Profesja: Royal Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 88
Skille: 87/62
Poziom mag.: 18
|
Ciężko dokładnie powiedzieć, czy odległość wpływa na dmg. Już prędzej na celność (przynajmniej takie mam odczucie)
Stojąc na najbliższej kratce od potwora rzadziej się trafia niż np: na trzeciej. 4-6 trafiam najczęściej. Nie jest to nic potwierdzonego naukowo (ktoś chętny zorganizować badania naukowe na Harmonii?-Walić na gg) tylko moje odczucia. Nie zauważyłem, żeby dmg różnił się w zależności od odległośći.
__________________
Poniższe zdanie jest fałszywe
Powyższe zdanie jest prawdziwe. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 02 2005
Posty: 70
|
JA mam lekki i dziwne odczucie ze z rozpendu wiecej sie zadaje niz jak potwor stoi kolo ciebie np: dwarf siada na jednego strzala z rozpedu a normalnie na 2(i to prawie zawsze)
__________________
3 punkty do bana na forum wiec staram sie nie klnac Uwielbiam bezsensowne nabijanie postow.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 02 2005
Lokacja: tee.. chyba w tym.. no.. śmietniku
Posty: 73
Stan: Aktywny gracz
Imię: Sir Slime
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Ruthless Order
Świat: Celesta
Poziom: 40
Skille: 71/63
Poziom mag.: 15
|
Ja robie najlepsze hity z odległości 3 kratek. ale ty musisz sam zobaczyć. Bo mój qumpel najlepiej bije z 1 kratki.
__________________
http://www.iq-test.pl/?d=10781 Sprawdź swoją inteligencję i porównaj ją ze średnią całej Europy! |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 05 2005
Lokacja: Nienapisze bo pedofili jest za duzo ;p
Posty: 92
Imię: Tajne
Profesja: Sorcerer
Poziom mag.: 46
|
Cytuj:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 04 2005
Wiek: 38
Posty: 233
Profesja: Elite Knight
Świat: Xerena
|
widzialem juz taki sam temacik pewien czas temu,
moze kiedys, za pare lat, pare update, to bedzie mozliwe ... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
Posty: n/a
|
czytalem gdzies (niepamietam gdzie) ze odleglos nie ma najmiejszego wplywu na zadawane obrazenia. ale czy to na 100% to nie wiem
|
|
|
|
#8 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 06 2005
Lokacja: Pod stołem
Posty: 264
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elder Druid
Gildia: Gildia-poszla-sie-jebac
Świat: Pandoria
|
Najgorzej z jednej i z końca ekranu. Najlepiej z 3-6 kratek. Ale z 2 kratek jest ogromne ryzyko dostania od jakiegoś stworka (silniejszego!). Tak z 6 kratek jest nawet gorzej niż z 4.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 06 2005
Posty: 31
|
Ludzie to nie jest zalezne od dmg
mozecie walic z jakiego pola chcecie tylko dyst sie liczy.... ja wale z 5-7 kratki,najmniejsze ryzyko deada |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 10 2004
Posty: 131
Stan: Na Emeryturze
|
Cytuj:
Wg. mnie najlepiej walić z odległości od potwora równej 1/4 tego co widzimy w Tibii (odliczajac pasek z eq, backpackami, skillami itp.)... przynajmniej tak mi się zdaje... |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Użytkownik Forum
|
Cytuj:
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 06 2005
Lokacja: białystok
Wiek: 33
Posty: 109
|
Cytuj:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 10 2004
Posty: 131
Stan: Na Emeryturze
|
OMG.. wasze opinie na ten temat mnie rozwalają, no ale dobra.. nie będę się kłócił.. c'ya
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 06 2005
Wiek: 38
Posty: 202
Stan: Tutor
Imię: Dagothar
Profesja: Paladin
Gildia: Nie twój zasmarkany interes
Poziom: 7
|
Czyzby tak ciezko bylo przeczytac manual na www.tibia.com, a konkretnie paragraf dotyczacy dista?
"c) Distance Fighting Distance attacks are handled similar to melee attacks. Characters or creatures who fight from a distance will fire or hurl projectiles at regular intervals. Note that the actual distance between attackers and their targets has an influence on how successful distance attacks are - the larger the distance the smaller the chance to hit. Note, however, that distance fighters will also receive a to-hit penalty if they are firing at an opponent who is standing right next to them! What's more, distance weapons such as bows and crossbows are ill-suited for melee combat, since they require the use of both hands. Because of this distance fighters are well advised to maintain a moderate distance between themselves and their enemies. However, if your character is a skilled distance fighter and you cannot avoid a melee situation, you should equip him with a throwing weapon and a shield rather than a bow or a crossbow. Spears are a good choice because unlike other thrown weapons they do not vanish when used. " To chyba wystarczy? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 03 2005
Posty: 53
|
Wiesz... ja najlepsze hity paladynkiem robilem z 2 kratki spearem a lukiem z 3-4 beltami nie bilem bo wygladaly tak jakos... dziwnie
a jak ktos woli scislosci to gralem na dolerze nick infernical aby nie bylo ze bzdury gadam ![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 03 2005
Posty: 53
|
Ataki z dystansu sa podobnie opracowane do atakow z bronia bezposrednia. Zawodnik lub stwor walczacy z dystansu bedzie atakowac bronia w regularnych odstepach (nie liczac spamu). Odleglosc miedzy atakujacymi a ich celami bedzie wywierala wplyw na to jak skuteczne beda ataki z dystansu - im wiekszy dystans tym mniejsza szansa trafienia. Strzelajacy dostanie dodatkowa sankcje karna jezeli jego przeciwnik stoje zaraz obok niego (np. 1 kratka). Co wiecej, bronie dystansowe takie jak luki i kusze sa zle dopasowane do walki w zwarciu, zaczynajac od tego ze sa obureczne. Osoby walczace na dystans dobrze wiedza aby umiarkowac dystans miedzy nimi a ich przeciwnikami (mam nadzieje). Jednakze jesli twoja postac jest bardzo dobrze wytrenowana w walce na odleglosc i nie moze uniknac sytuacji walki w zwarciu powinienes uzyc broni miotanej jednorecznej (np spear) i zalozyc na siebie tarcze. Wlocznie sa dobrym wyborem poniewaz po rzuceniu nie tracisz ich jak np. throwing star lub throwing knife.
to tak dla ulatwienia... wiecie mam 12 lat to sie nie czepiajcie jak cos pomyle . Ale ogolnie da sie zrozumiec (cieszcie sie ze tam mojego pisma nie ma ) Edit: jest to tlumaczenie txtu znajdujacego sie powyzej ![]() Ostatnio edytowany przez Dziki Świstak - 27-06-2005 o 22:51. |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 10 2004
Posty: 131
Stan: Na Emeryturze
|
Cytuj:
2) ten tekst potwierdza moją tezę więc bujajcie graba jeżeli tego nie rozumiecie, albo nie chcecie zrozumieć... -.- |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 28 06 2005
Lokacja: Szczecin
Wiek: 36
Posty: 11
|
Cytuj:
. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 12 2004
Lokacja: Nowy Sącz
Wiek: 34
Posty: 191
Imię: Maripo Headsmasher
Profesja: Royal Paladin
Poziom: 66
|
Macie problemy.... ja jak grałem pallem biegałem 3-5 kratek od monstera, poprostu żeby uniknąć hita
![]() |
|
|
|