|
|||||||
| Notki |
| Mainland Wielki i tajemniczy kontynent... Tutaj odkrywamy jego tajemnice... |
![]() |
|
|
Opcje tematu |
|
|
#1 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 04 2005
Wiek: 37
Posty: 20
|
Wszystko zaczęło się po nowym update. Przechodząc obok terenu huntera na górze goblinów zauważyłem że cały czas chodzi on sobie po swoim terenie "patrolując go" (przed update jak się ruszył o kilka pól to był cud). Potem jak zwykle wziąłem co potrzeba i poszedłem expić na dwarf guardach. I co ? TRAGEDIA !
Po zejściu na ich poziom na dzień dobry zaatakowało mnie 3 guardów po chwili podszedł jeszcze 1. A wszystko dlatego że one sobie chodzą po swoim terenie ! Jakoś sobie z nimi poradziłem (hmm,gfb,uh). Po tej walce miałem serdecznie dość. Jeżeli podczas walki np. z 2 guardami zajdą mnie od tyłu kolene 2 "patrolujące sztuki" to bez gfb nie ma szans an przeżycie. Myślałem żeby pochodzić tam z monkiem ale nie sądze żeby dał on sobie radę z blokowaniem. Po tym update nie da się prawie wogle grać tyle zmian wprowadzili. Co wy sądzicie o moim problemie? Proszę o pomoc !
__________________
Obrazek w podpisie przekraczał to, czego nie miał prawa przekroczyć. |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 12 2004
Lokacja: Niewazne...
Wiek: 34
Posty: 788
|
A moze potwory maja stac jak kolki ?!
Dodaje to troche realizmy do gry ... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 08 2004
Wiek: 34
Posty: 3,349
Stan: Na emeryturze
|
Hmmmm... Też miałem takie akcje na guardach - w tym sensie to denerwujące. Trzeba jednak pamiętać że Tibia stała się przez to bardziej realna i można fajnie bić potwory:
35 (po zabiciu 36) palek GS solo style z boltów Up and Downem na pohu w temple xD |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zbanowany
Data dołączenia: 12 06 2005
Lokacja: Polska
Posty: 112
|
Jak Ci się to nie podoba to nie graj w tibie a nie zawracasz czuprynę.
Kolejny głupi temat założony przez osoby narzekające na Update-Żałosne. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 05 2005
Posty: 1,242
Stan: Usunięty
|
Hegemmon ładnie nazwał ten systrm - lurowanie w białych rękawiczkach by CipSoft
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Użytkownik Forum
|
Nie rozumiem juz , czy wy narzekacie tylko zeby sobie ponarzekac?
Przecierz jak wprowadzili antylura to tak stekaliscie ze nie ma adrenaliny i wogole dupa , no to macie co chcecie jak zejdziesz to nie wiesz co bedzie i juz masz adrenaline a jak sie nie podoba to do gry nikt przecierz nie zmusza |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 12 2004
Lokacja: Śrem
Wiek: 35
Posty: 381
Stan: Niegrający
|
A mi znikaja vampy w tombach bo zadaleko z nimi odchodze... •(
__________________
"If I go to hell then I hope I burn well"
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 20 06 2005
Lokacja: Lublin
Wiek: 36
Posty: 12
|
Realizm w grze jest... i dlatego teraz trzeba wiecej taktyki np. przed upade na amazon camp na gurce gdzie sa 2 witche nieruszaly sie wchodzilem zucalem na nie ognista bomba i czekalem same z czasem umieraja a tera one uciekaja z tego wiec najpierw trzeba poczekac az wejda w jakis rug i dopiero ... Ale UPADE JEST EKSTRA mi sie all w nim podoba
![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 06 2005
Wiek: 33
Posty: 39
|
to z tymi guardami to dlatego poniewaz teraz potwory nie respawnuja sie w jednym miejscu tylko na obszarze calego terenu ( w tym przypadku kopalni ). jesli nie wierzycie to idzice poexpic na roty kolo veno, jest tam jedna taka jaskinia ze wyskakuje od razu 5 rotow tylkoze przed updatem byly tak rozmieszczone (3 roty z lewej kolo siebie i 2 z prawej kolo siebie ) a po updacie te 5 rotow sa porozzucane po calej tej jaskini
![]()
__________________
Nick: Patryq Knight Dela'Vega World: Saphira Skils: sword: 60 (rosnie ciagle) shielding: 58 ( tez rosnie) lvl: 27 m lvl: 4
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 08 2004
Lokacja: Brzydgoszcz, Fordograd
Wiek: 38
Posty: 1,317
Profesja: Knight
Świat: RL
|
Ciesz sie, ze potwory chodzą chaotycznie i 'podchodzą' dopiero jak cie widzą. Mogłyby faktycznie regularnie patrolowac okolice, a wtedy marny twoj los
![]() |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 24 06 2005
Lokacja: Thais
Posty: 20
Stan: Aktywny gracz
Imię: Harmonia of knight
Profesja: Knight
Gildia: Nie mam
Świat: Harmonia
Poziom: 12
Skille: 36/35
Poziom mag.: 2,5 (wolno rosnie)
|
Szłam z pustyni i poszłam zwiedzać teren.Najpierw patrze o Elf!Może go zabije i zabiłam.A potem patrze Elf Scout uciekam przed nim a tam stoi Hunter
.Nie był na żadnej górce tylko na normalnej powierzchni ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 30 12 2004
Lokacja: Warszawa Rembertów
Wiek: 34
Posty: 351
Stan: Na Emeryturze
Imię: Defender di'vinci
Profesja: Elite Knight
Świat: Askara
Poziom mag.: 7
|
O ile dobrze rozumiem poszedles/poszedlas za zachód od budynku poczty miedzy thais a kazo tam wystepuja naturalnie 2 hutery okolo 3-4 elfów elf scout i aracanist pewnie podczas ucieczki znalaazlas huntery
![]()
__________________
![]() ![]() 21:10 Defender Di'Vinci [88]: juz doszlas? 21:10 Olena Asta [113]: dochodze11:33 Tonerro [124]: Jestes wprost zajebisty 18:46 Drago Di'Vinci [136]: just like a banshee.. your singing would kill the monsters.. lol 10:17 Pan-Eko [54]: przyjechala policjia wszyscy wstali pokazali im faki tylko i do nich jebac polisjie 10:17 Pan-Eko [54]: policja sie zesrala i pojechala |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Zbanowany
Data dołączenia: 15 07 2005
Lokacja: Tychy
Posty: 194
|
I dobrze że się poruszają... ja mam takie szczęście że ropuje sobie dwarf soldiery w kopalniach nie schodząc na dół
![]() Po prostu baardzo często zdarza się że potwór własnie w TYM (tym w którym uzywasz liny) miejscu... - tzn na rope place ![]() |
|
|
|