|
|||||||
| Notki |
| Potwory Wszystko o potworach. Jak się zachowują, jakie taktyki, jakie mają słabe punkty. To wszystko znajdziesz tutaj. |
![]() |
|
|
Opcje tematu |
|
|
#1 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 28 08 2005
Lokacja: Stalowa Wola
Wiek: 33
Posty: 24
Stan: Na emeryturze
Imię: Kuliklot
Profesja: Druid
Świat: Calmera
Poziom: 45
Skille: 21/24
Poziom mag.: 49
|
Chciałbym Was ostrzec ze ten anti-luring system czasami zawodzi, np. wczoraj poszłem w swoje ulubione miejsce expa w ghostland
na poziom ze zwykłymi szkieletami (akurat pare minut wcześniej nabiłem 26lvl )i sobie schodze na dól i widze napis: "You are dead."i oczywiście 8 Demon Skeletonów było zlurowanych, dziwne bo tam DSy chodzą na -3? poziomie a po upadate przez ten ant-luring potwór miał znikać jeżeli się go wyropuje 2 poziomy do góry i jak zawsze cos cennego musialo wypaść wtpadło mi akurat Crusader Helmet i bp hmm troche lotu i z 5 uh (wiem ze to nie tak duzo ale...).P.S. Widzieliście takie coś że ktoś dednoł i nie pisze o tym na tibia.com??? Mi właśnie tak się stało dziwne Ostatnio edytowany przez Kuliklot - 20-09-2005 o 09:18. |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zbanowany
Data dołączenia: 16 03 2005
Wiek: 34
Posty: 564
Profesja: Knight
Świat: Lunara
Poziom: 10
Skille: 46/47
Poziom mag.: 2
|
Ale mamy pecha bo niema tematu w którym tacy jak ty mogliby się żalić.
Potwory można ropać 2 poziomy wyżej. Jak się ropnie 3 poziom wtedy >poof< Kapujesz? - fajnie. @edit Coś mi się przypomniało , niezawodny sposób na luring : Włanczasz torch'a , zaznaczasz line , schodzisz do dziury na jedna sekundę i się rozglądasz. Po wspomnianej sekundzie ropasz się na góre. Wnioski : - nic niema? - schodzisz. - coś zaówarzyłeś ? ( DS , GS etc. ) - idziesz gdzieś indziej. Ostatnio edytowany przez PharadoX - 20-09-2005 o 10:10. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 08 2004
Lokacja: Carlin
Wiek: 35
Posty: 756
Stan: Aktywny gracz
Imię: Knight Simon Dark lord
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Evil Shadows
Świat: Harmonia
Poziom: 36
Skille: 20/24
Poziom mag.: 45
|
up@
zawsze jak się roni taką metodą i jest się na siłach można ropać po jednym i zabijać ale tak jak kolega wyżej napisał 2 poziomy do góry czyli np: guardy w kopalni są na -5 ( to tylko przykład) czyli możesz je ropnąć do -3 ale dopiero jak ropniesz na -2 wtedy znikną |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
Posty: n/a
|
wszystko jest dobrze , Antyluring działa ....
0 -1 Tu był zlurowany ( +2 poziomy wyżej ) -2 -3 Demon Skeleton |
|
|
|
#5 |
|
Guest
Posty: n/a
|
............
|
|
|
|
#6 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 07 2004
Posty: 84
Stan: Aktywny gracz
|
Wcale, że nie zawsze
Bo mni raz do red'a zjechał DS na Fibuli kolo schodów-.- Musiałbyć jakiś błąd![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Użytkownik forum
Data dołączenia: 15 08 2004
Lokacja: Bełchatów
Posty: 3
Imię: Zadumi
Profesja: Paladin
Gildia: Imperial Guards
Świat: Danubia
Poziom: 38
Skille: 78/62
Poziom mag.: 15
|
Anty-luring to nie znaczy że potwór znika jeśli odejdzie od miejsca swojego respawnu 20 kratek..... To musi być znaczna odległość , a z tego co ja wiem to potwór znika licząc "3 ekrany od miejsca spawnu" ... PzDr
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 01 2005
Lokacja: Between heaven and hell...
Wiek: 35
Posty: 445
Profesja: Sorcerer
|
@Up: Nie 20 tylko 50
![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 10 2004
Wiek: 35
Posty: 469
Stan: Na Emeryturze
|
rozne steory maja rozny zasieg!!!!, niektore znikaja wczesciej a niektore pozniej GSa na POHu mozna wyciagnak o wiele dalej ni DS na fibuli
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Guest
Posty: n/a
|
Ja Mialem Przypadek Ze Wild Warrior za mno doszedl az do miasta w Thais
Jakies dziwne Todaco Morit-Xantera bez szczegulow |
|
|
|
#11 |
|
Zbanowany
Data dołączenia: 16 03 2005
Wiek: 34
Posty: 564
Profesja: Knight
Świat: Lunara
Poziom: 10
Skille: 46/47
Poziom mag.: 2
|
@Up
Summony nie znikają po 50 kratkach ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 01 2005
Lokacja: Home world: Coruscant (RZ-ów)
Wiek: 35
Posty: 55
Stan: Niegrający
Imię: greenninja Thoria <WoW>
Gildia: Death and Taxes <WoW>
Świat: Thoria
Poziom: 666
Skille: FuckTIB
|
Summon znika w zaleznosci od miejsca spawnu
sam wiem gs na pohu da się raz zlurować tylko 4 dlugosci ekranu a czasami nawet pod pustynie. Jaki z tego wniosek anti-luring nie zawsze działa ale i tak dobrze ze wogole jest ![]()
__________________
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Użytkownik Forum
|
zupełnie jakbym juz to gdzieś widział :
potwór znika po ~200 kratkach (moze mniej ale wiecej nigdy) i ponad 2 piętra Cytuj:
edit:temat do zamknięcia Ostatnio edytowany przez Oskar111 - 27-09-2005 o 18:16. |
|
|
|
|